דף הבית > בלוג ספרים ועדכונים > בבא סאלי כמו שלא הכרתם – ספרי יהדות

בבא סאלי כמו שלא הכרתם - ספרי יהדות

הבבא סאלי כמו שלא הכרתם – עכשיו בספרה החדש של לאה בן-עבו

מאמינים רבים התחזקו מברכותיו, נדהמו מהמופתים שעשה, כמו גם נהרו אליו לקבלת קמע מידיו. רבי ישראל אבו־חצירא, המוכר בכיונויו ה’בבא סאלי’, בורך בענווה וצניעות אשר אפיינו אותו וזיכו אותו לאהבה והערכה בקרב כלל היהודים- ומכל הזרמים השונים של היהדות. סגולות הבבא סאלי, כמו גם תפילותיו הרבות שזכו למענה, ידועות ומוכרות אף הן- והוסיפו לכבודו ומעמדו.

בספר החדש הבבא סאלי – כוחו של צדיק אמת הנכתב על-ידי נינתו של הרב הצדיק, זוכים אנו להכיר צד אחר של הדמות היקרה- הבאא סאלי, אשר גם אחרי מותו נשאר לתמיד בליבנו.

בספר, לצד סגולות הבבא סאלי, הילולה בבא סאלי המפורסמת ופועלו בחייו- אנו נחשפים לראשונה לצד חדש בדמותו: הבבא סאלי כאיש משפחה, חבר קרוב ומכר. עוד בספר, מקבץ סיפורים מרגשים ומפתיעים, אותם חושפים לראשונה אנשים שאמנם לא הכירו מקרוב את הבבא סאלי, אך זכו להיות מבין ברי המזל, אשר ברכתו שינתה את חייהם.

הקריאה בספר מהנה ומרתקת, מעוררת מחשבה והתבוננות פנימית. בנוסף, אידיאלי הספר כזמן רצון שבשמים, זמן לתפילה אישית ולכל בקשות הלב והנפש.

לאה בן-עבו מספרת את סיפוריו העוצמתיים של בבא סאלי מגוף ראשון, כולל סיפורים וסגולות הבבא סאלי שהיו ידועים רק למשפחה הקרובה.

את הספר ניתן לרכוש כעותק מודפס אשר יישלח עם שליח עד הבית ללא תוספת תשלום, מדובר בספר יוקרתי עם כריכה קשה, את הספר הדיגיטלי ניתן לרכוש במחיר מוזל ולקרוא מיידית באפליקציה.

לרכישת הספר לחצו כאן -> באבא סאלי

הירשמו לרשימת התפוצה של ביבוקס
Powered by blacknet.co.il