דף הבית > בלוג ספרים ועדכונים > ספרים מחנות וירטואלית

ספרים דיגיטליים

ספרים דיגיטליים

ספרים דיגטליים קונים בביבוקס

אצלנו בחנות הוירטואלית ביבוקס ( Bbooks ) מציעים לכם ספרים דיגיטליים לרכישה במגוון רחב של ז’אנרים. תוכלו למצוא אצלנו ספרות ישראלית מקורית או מתורגמת לכל הגילאים במחירים חסרי תחרות.

מה זה ספר דיגיטלי?

אצלנו בחנות הוירטואלית Bbooks  מתמחים בשיווק ספרים דיגיטליים מכל הסוגים. ספר דיגיטלי הוא ספר שנכתב במטרה לקריאה על ידי מכשירים חכמים כמו סמארטפונים או טאבלטים. את הספרים רוכשים דרך החנות הוירטואלית באתר ביבוקס, בתהליך קל ונוח תוכלו לקבל את הספר ישירות למכשיר החכם שלכם. אצלנו תמצאו גם ספרות מקור מודפסת שניתן לקרוא כספר דיגיטלי.

מבחר רחב

בחנות הוירטואלית שלנו ביבוקס ניתן למצוא מגוון של ספרות מקור וספרות מתורגמת. חשוב לנו להעניק תשומת לב אישית לכלל לקוחותינו ולספק לכם מבחר ז’אנרים שונים. בין הספרים שלנו תוכלו למצוא רומנים, ספרי מתח, ספרי פנטזיה ומדע בדיוני, ספרות ילדים, ספרות מתורגמת ועוד.

אצלנו בחנות הוירטואלית ביבוקס מציעים לכם ספרות איכותית במחירים אטרקטיביים

איך משתמשים בספר דיגיטלי?

קריאת ספרים דיגיטליים מבית Bbooks  הוא תהליך קל ונוח לכל משתמש. באמצעות מחשב נייח או נייד או באמצעות מכשיר הסמארטפון או הטאבלט שלכם ניתן לקרוא כל ספר שתרצו. לאחר ההרשמה לאתר ורכישת הספר תקבלו הוראות הפעלה פשוטות לקריאת הספר במחשב. אם אתם מעוניינים לקרוא את הספר דרך סמארטפון או טאבלט הורידו את האפליקציה הליקון-בוקס המתאימה לשימוש במערכות ההפעלה של אנדרואיד או אפל.

יתרונות

בחנות הוירטואלית ביבוקס מודעים היטב ליתרונות הרבים אשר בשימוש ספרים דיגיטליים על פני ספרים מודפסים. יתרון חשוב הוא הגנה על איכות הסביבה וצמצום השימוש בדפים שמקורם בכריתת עצים. יתרון נוסף הוא חיסכון המקום בתיק שלכם, נניח ואתם רוצים לקרוא ספר בדרך לעבודה – לא תמיד יהיה נוח לכם לסוחב ספר עב כרס בתיק העבודה שלכם. תוכלו לקרוא את הספר דרך מכשיר הפלאפון או הטאבלט שנמצא איתכם בכל מקום.יתרון חשוב נוסף הוא המחירים של ספרים לקינדל מבית Bbooks, אצלנו בחנות הוירטואלית ביבוקס מציעים לכם ספרות איכותית במחירים אטרקטיביים.

ספרים דיגיטליים קונים רק אצלנו ב-Bbooks, הירשמו כבר עכשיו לאתר שלנו ביבוקס ותיהנו ממבחר רחב של ספרים דיגיטליים מכל הז’אנרים במחירים חסרי תחרות!

הירשמו לרשימת התפוצה של ביבוקס
Powered by blacknet.co.il