דף הבית > סדרת משפחה וכבוד

סדרת משפחה וכבוד

         
תקציר

סדרת משפחה וכבוד - המארז המלא! המארז מכיל חמישה  ספרים, ניתן ללחוץ שם הספר לרכישת הספרים בנפרד ולקריאת פרק ראשון בחינם:

  1. מצאתי אותך
  2. חסרי רחמים
  3. בלתי פגיעים
  4. פראים אמריקאים
  5. ממלכה עקובה מדם

מצאתי אותך

תאריך הוצאה לאור: 10-2020 מספר עמודים: 270 אתה לא מוצא אהבה, היא מוצאת אותך. קורליין וילסון בת העשרים ושלוש בדיוק סיימה קולג’, ולראשונה רוצה לחוות את החיים במלואם. במסע החיפוש העצמי שלה היא פוגשת בדקלן קלהאן בן העשרים ושבע והם חווים התאהבות מהירה ועוצמתית, אך משפחותיהם מתחילות להתגלות כבעייתיות – דבר אשר מעיב על הקשר ואולי אף מאיים על קיומו. מצאתי אותך מאת סופרת רבי המכר ג’יי. ג’יי. מקאבוי הוא רומן פשע המתרחש בשיקגו ומתאר את חייהם של גבר ושל אישה המגיעים מבתים שונים וממשפחות מנוגדות, ונתקלים בקשיים לא מעטים בדרך. זהו הספר הראשון בסדרת משפחה וכבוד. הסדרה זכתה לשבחים רבים וכיכבה במקומות הראשונים ברשימות רבי המכר בעולם. הספר עם סוף סגור ניתן לקרוא כבודד.


חסרי רחמים

תאריך הוצאה לאור: 10-2020 מספר עמודים: 523 כוחמשפחה וכבוד הם הכול. משפחת קלהאן זכתה ליחס מועדף, כאילו היה מדובר במשפחת המלוכה. היא תרמה לארגוני צדקה, האכילה חסרי בית והשקיעה בפיתוח העיר, אבל מאחורי דלתיים סגורות בני המשפחה שלטו בעולם התחתון, עסקו בתחום תעשיית המין ומכרו סמים ונשק. כל זה בעיצומו של קרב אכזרי ובלתי פוסק מול המשפחה המתחרה. לכן החליטו ראשי המשפחות על נישואי ילדיהם, ליאם למשפחת קלהאן ומלודי למשפחת ג’ובאני, בתקווה לסיים שנים של קרבות דם בין האירים לאיטלקים. ליאם הוא יורש העצר האירי, ראש השבט. הוא האמין שהמיועדת לו היא אישה כנועה, נתונה למרות, כזו שתהיה לו היכולת לשלוט עליה. הוא לא ידע שמלודי נולדה, גדלה והתחנכה להיות הבוס! היא צלפית מצטיינת, קשוחה ואכזרית, ובדמה אף לא טיפה אחת של רחמים או של פחד. היא הספיקה להשיג יותר ממה שכל גבר יכול רק לחלום עליו, ולא בחלה בשום אמצעי בדרך לפסגה. מלודי, בשונה ליאם, ידעה היטב מי הוא ליאם קלהאן, והייתה מעדיפה למות מאשר לוותר על העוצמה ועל הכוח שהשיגה בעשר אצבעותיה. המאפיה כבר לא מה שהייתה בעבר. יריבים נוספים נכנסים לתמונה ומנסים להפיל את משפחת קלהאן החדשה. למלודי ולליאם אין ברירה אלא לעבוד כיחידה אחת כדי להביס את העומדים בדרכם.   חסרי רחמים מאת סופרת רבי המכר גייגיימקאבוי הוא רומן פשע המתרחש בשיקגו והמתאר את חייהם של גבר ואישה – יריבים בדם ומנהיגים מלידה – שנכפה עליהם לחיות יחד. זה הולך להיות מסוכן. זהו הספר השני בסדרת משפחה וכבוד. הספר הראשון, מצאתי אותך, יצא בהוצאת אדל. הסדרה זכתה לשבחים רבים וכיכבה במקומות הראשונים ברשימות רבי המכר בעולם.


בלתי פגיעים

תאריך הוצאה לאור: 11-2020 מספר עמודים: 572 סוד אחד. מספר נפגעים. כל מה שמלודי קלהאן ידעה על עברה הוא שקר. הקרובים ביותר לליבה שיקרו לה. היא מגלה שיש אנשים מעברה שלא יעצרו עד שיצליחו להרוס את כל מה שהיא וליאם השיגו בעבודה קשה. עם מטרה חדשה על גבם, ותשומת לב מרבית של התקשורת לקראת הבחירות לנשיאות ארצות הברית, מלודי וליאם צריכים להילחם בשתי חזיתות. כעת מלודי קרועה בין אהבתה לליאם, לתחושת הבגידה הקשה. ליאם  מצידו יעשה הכול כדי להגן על המשפחה שלו, גם אם הדבר מצריך ממנו לפגוע באנשים שהוא אוהב. משפחה זה הכול… אבל מה קורה כשבני המשפחה שלהם הם אלו שרוצים להרוס אותם? הם חשבו שהם עברו הכול, אבל זוהי רק ההתחלה….   בלתי פגיעים מאת סופרת רבי המכר ג’יי. ג’יי. מקאבוי הוא רומן פשע, המתרחש בשיקגו, והמתאר את חייהם של גבר ואישה – יריבים בדם ומנהיגים מלידה – שנכפה עליהם לחיות ביחד. זהו הספר השלישי בסדרת משפחה וכבוד. הספר הראשון, מצאתי אותך, והספר השני, חסרי רחמים, יצאו בהוצאת אדל. הסדרה זכתה לשבחים רבים וכיכבה במקומות הראשונים ברשימות רבי המכר בעולם.


פראים אמריקאים

תאריך הוצאה לאור: 12-2020 מספר עמודים: 556 פושעים מבחירה. נבגדים. מלודי וליאם חוטפים מהלומה רצינית, בדיוק כפי שתכנן האיש המושך בחוטים. אולם, המהלומה המטלטלת לא תכניע את משפחת קלהאן. ליאם ומלודי משיבים מלחמה, ולשם כך עליהם להמר על הכול. כפפות המשי מושלכות הצידה, ואף אחד לא הולך לצאת בקלות מהמלחמה האכזרית שעומדת לפרוץ. ואם לא די בכך, דבר לא ישווה לטרור העומד לשטוף את האומה כולה. אם קודם הם היו חסרי רחמים – כעת הם פראיים, צמאי דם. הסוף כבר כאן ואף אחד אינו בטוח...   פראים אמריקאים מאת סופרת רבי המכר ג'יי. ג'יי. מקאבוי הוא רומן פשע, מטלטל, העוסק במלחמה על כבוד, כוח והישרדות. זה הולך להיות מסוכן. זהו הספר הרביעי בסדרת משפחה וכבוד. הספר הראשון, מצאתי אותך, והספר השני, חסרי רחמים, והספר השלישי, בלתי פגיעים, יצאו בהוצאת אדל. הסדרה זכתה בשבחים רבים וכיכבה במקומות הראשונים ברשימות רבי המכר בעולם.


ממלכה עקובה מדם

תאריך הוצאה לאור: 01-2021 מספר עמודים: 494 מלחמה על השלטון. מלחמה על הבית. שמונה שנים חלפו מאז שמשפחת קלהאן הביסו את הבא להורגם וכבשו את שיקגו. מלודי הינה המושלת  של מדינת אילינוי והחזות הציבורית של המשפחה. ליאם כובש את מקומו כ'בוס' השליט הבלתי מעורער, 'ראש השבט' של האירים ושל האיטלקים. יכולת ההשפעה שלהם אינה יודעת גבולות והכוח שבידיהם אין סופי. האם ניתן להחזיק בעוצמה כה רבה למשך הרבה זמן? רק טיפש ינסה לעצור בעדם עכשיו אבל מסתבר שטיפשים לא מתים הם רק מתחלפים...   ממלכה עקובה מדם מאת סופרת רבי המכר ג'יי. ג'יי. מקאבוי הוא רומן פשע, המתרחש בשיקגו, והמתאר את חייהם של גבר ואישה - יריבים בדם ומנהיגים מלידה - שנכפה עליהם לחיות ביחד. זהו הספר החמישי בסדרת משפחה וכבוד. הספר הראשון, מצאתי אותך, הספר השני, חסרי רחמים, הספר השלישי, בלתי פגיעים, הספר הרביעי, פראים אמריקאים, יצאו בהוצאת אדל. הסדרה זכתה בשבחים רבים וכיכבה במקומות הראשונים ברשימות רבי המכר בארץ ובעולם.

מה חשבו הקוראים? 1 ביקורות
מירב טאוב
8/11/2020 12:53
מצאתי אותך וחסרי רחמים/ג׳יי .ג׳יי.מקאבוי הוצאת אדל איך אני אוהבת ספרי פשע ומאפיות ובסדרה הזו מה שהכי אהבתי היא הדמות הנשית החזקה בעולם בו נשים נחשבו נחותות. בספר הראשון יש לנו את קרוליין בחורה שעברה שינוי לאורך הספר הודות לדקלן. בספר השני יש לנו נשואין של שידוך שהוסכמו מראש האם ה"שידוך" יהיה מוצלח ? האם ליאם יצליח להכיל את הדמות הכל כך שונה וצבעונית? ללא ספק עליו לקחת הרבה אוויר לפני היציאה להרפתקאה הזו. מלודי היא בדיוק ההיפך ממה שציפה ליאם לפגוש... במקום אישה כנועה וצייתנית יש לנו כאן בוסית איטלקייה חזקה מהסוג המשובח ביותר שלא רואה בעיניים. יש בספר הזה המון מתח והומור צחקתי המון אחלה ספר להעביר את הזמן בכיף בסולם הדבורים! https://bbooks.co.il/book/סדרת-משפחה-וכבוד-גיי-גיי-מקאבוי/
המלצות נוספות עבורך
דיגיטלי 29 ₪
קינדל 28 ₪
דיגיטלי99 ₪ 87 ₪
מודפס294 ₪ 147 ₪
דיגיטלי35 ₪ 29 ₪
מודפס98 ₪ 49 ₪
דיגיטלי35 ₪ 29 ₪
מודפס98 ₪ 49 ₪
דיגיטלי35 ₪ 29 ₪
מודפס98 ₪ 49 ₪
עוד ספרים של הוצאת אדל
דיגיטלי 99 ₪
מודפס294 ₪ 147 ₪
דיגיטלי35 ₪ 29 ₪
מודפס98 ₪ 49 ₪
דיגיטלי35 ₪ 29 ₪
מודפס98 ₪ 49 ₪
דיגיטלי35 ₪ 29 ₪
מודפס98 ₪ 49 ₪
דיגיטלי165 ₪ 129 ₪
מודפס490 ₪ 245 ₪
דיגיטלי66 ₪ 57 ₪
מודפס196 ₪ 98 ₪
עוד ספרים של ג’יי. ג’יי. מקאבוי
הירשמו לרשימת התפוצה של ביבוקס
Powered by blacknet.co.il