דף הבית > הכוח הבלתי נראה
הכוח הבלתי נראה
הוצאה: אייל גלברד - הוצאה עצמית
תאריך הוצאה: 05-2024
קטגוריה: עיון / ספרות מקצועית
מספר עמודים: 80

הכוח הבלתי נראה

         
תקציר

כמה פעמים שמעתם את המשפט מחשבה יוצרת מציאות, חשבתם וחשבתם על משהו אבל כלום לא קרה?
מסתבר שיש לזה חוקים, וזה מדע מדויק!
אם תנסו להטיס מטוס, אבל לא תפעלו לפי חוקי האווירונאוטיקה, אתם תצליחו לטוס?
ברור שלא!
כך גם עם חוק המשיכה וחוק הוויזואליזציה!
בספר הזה, ז'נבייב בהרנד, תלמידתו של המורה הדגול תומס טרווארד, תיקח אותכם שלב אחרי שלב, כיצד להשתמש בכוח המחשבה כדי ליצור את המציאות שלכם, מאיזה טעויות יש להימנע, איך חוק הוויזואליזציה עובד, כיצד הוא מתקשר לכוח המשיכה ואיך ניתן להשתמש בו בחייכם האישיים כדי להשיג את כל מה שתרצו!
הכוח הבלתי נראה שלך ואיך להשתמש בו, הוא מדריך פרקטי מ1921 שיראה לכם איך לנצל את ההיצע האינסופי שקיים לכל אחד ואחד מאיתנו, אך שכל כך הרבה אנשים לא משתמשים בו-
"גזע בני האדם בכללותו אינו מוכן להקדיש את הזמן הנדרש לידע הזה, שיחלץ אותו משעבוד"
רוצים לצבור יתרון על רוב האנשים? ליצור לעצמכם את החיים שתמיד רציתם? להפסיק להיות עבדים לנסיבות ול״מזל״?

תנועת המחשבה החדשה צברה פופולריות רבה בשנים האחרונות, ומתבססת על הספרים ממאה השנים האחרונות של ג'יימס אלן, וואלאס די ווטלס, פלורנס סקובל שין ועוד ששימשו השראה לרבי המכר שכולנו מכירים – הסוד, חוק המשיכה וכו'...

פרק ראשון

הקדמה 

ספר זה נכתב במטרה ובתקווה שהידע שבו יספק לך מפתח שיפתח בפניך את הדרך להשגת כל הרצונות שלך, וכדי שתבין שאתה חייב למגר לחלוטין את הפחד כשאתה פועל להשיג את הדברים שאתה רוצה.

זה בהנחה, כמובן, שאתה רוצה להשיג חופש גדול יותר. לדוגמה, אתה מרגיש שאם יהיה לך עוד כסף, אדמות או חברים זה יגרום לך להיות מאושר יותר, והרצון שלך להחזיק בדברים האלה נובע מתוך כך שאתה משוכנע שאם יהיה לך אותם, זה יביא לך חופש ואושר.

אתה תגלה, בדרך להשגת הדברים שאתה רוצה, שהדבר שאתה הכי צריך בסופו של דבר הוא "להיות", תמיד (לא באופן מעוות) האני הטוב ביותר שלך- האני הזה שמבין שהטעויות של אלו שאתה אוהב הן פשוט אי הבנות. ההרגשה שלך שרכוש גדול יותר, לא משנה מאיזה סוג הוא עשוי להיות, יביא נחת או אושר, היא אי הבנה. אף אדם, מקום או דבר לא יכולים לתת לך אושר. הם עשויים לתת לך סיבה לאושר ותחושת סיפוק, אבל שמחת החיים באה מבפנים.

לכן, מומלץ כאן, שתעשה את המאמץ להשיג את הדברים שאתה מרגיש שיביאו לך שמחה, ולא דברים אחרים, בתנאי, כפי שנאמר קודם לכן, שהרצונות שלך יעלו בקנה אחד עם שמחת החיים והאושר.

ברצוני גם, בספר זה, להראות את כל האפשרויות העומדות בפני כל מי שמנסה להבין את חוק הוויזואליזציה ולבצע יישום מעשי של הידע הזה בכל מישור שהוא או היא יהיו. המילה "מנסה", כפי שנאמרה כאן, לא התכוונה למתח או ללחץ. כל לימוד וחשיבה צריכים להיות ללא מאמץ או לחץ.

בספר זה, אנסה להראות שאם תבצעו וויזואליזציה או "דימוי מנטלי", יגיעו בוודאות תוצאות מתאימות. "אף על פי שלא ניתן לשנות את חוקי היקום, ניתן לגרום להם לפעול בתנאים ספציפיים, ובכך לייצר תוצאות שיקדמו את האדם, שאותן לא ניתן להשיג תחת השפעתם הספונטנית של חוקי הטבע."

עם כמה שהאפשרויות שאתן לך לשימוש בוויזואליזציה עשויות לשאת אותך מעבר לניסיון העבר שלך, הן בשום מקום לא ישברו את ההמשכיות של חוק הסיבה והתוצאה. אם בעזרת הדרכים שאני אתן כאן אתה תבין שהמוח שלך הוא מרכז של פעילות שדרכו ובתוכו פועל "כל הכוח שיש", ושהוא פשוט מחכה שייתנו לו כיוון בדרך האחת והיחידה שבה הוא יכול לפעול (ומשמעות הדבר היא תוצאה פיזית), אז המשימה שאליה מוקדש הספר הזה תתגשם.

נסה לזכור שהתמונה שאתה חושב עליה, מרגיש ורואה אותה, משתקפת לתוך התודעה האוניברסלית, ועל פי החוק הטבעי של הפעולה ההדדית היא חייבת לחזור אליך בצורה רוחנית או פיזית. הידע על החוק הזה של הפעולה ההדדית בין תודעת היחיד לבין התודעה האוניברסלית תפתח בפניך גישה חופשית לכל מה שתרצה להשיג או להיות.

יש לזכור בתוקף, שכל הדברים האלו יכולים להיות נכונים רק עבור האדם שמכיר בכך שהוא שואב את כל הכוח שלו (שבעזרתו הוא יוצר תמונה מנטלית מתמשכת בראשו), מרוח החיים האוניברסלית של הכול - המקור של החיים (אלוהים), ושניתן להשתמש ביכולת הזו בצורה בונה רק כל עוד היא פועלת בהרמוניה עם האופי של הרוח שיצרה אותה. כדי לוודא שזה קורה, אסור שיהיה ניגוד במחשבה של האדם לגבי היחס לקשר שלו עם רוח המקור האוניברסלית הזו. הוא כמו הבן או הבת, שדרכן המוח של ההורה פועל ומגיב.

כשזה אכן קורה כך, אתה נהיה מה שאתה חושב ומרגיש שאתה – רוח החיים היצירתית מחויבת לפעול בנאמנות בהתאם. זו הסיבה לכך שעליך לדמיין את עצמך ואת המציאות שלך כפי שהיית רוצה שהם יהיו כעובדות קיימות (אם כי בלתי נראות לעין הפיזית), ולחיות בתמונה שלך. מאמץ מתמשך לעשות את זה, מתוך ההכרה התמידית שהתודעה שלך היא ההקרנה של הרוח המקורית, יוכיח לך שהטוב ביותר שיש, הוא שלך בכל דרך.

פרק 1

הוויזואליזציה

 

 

 

 

התרגול של יכולת הדמיון שומר את המוח שלך על דרך הישר, ומושך אליך את הדברים שאתה צריך כדי להפוך את החיים שלך למהנים יותר, בצורה מסודרת. אם תאמן את עצמך לדמיין את הדברים שאתה רוצה, ולבחון אותם לעומק, תגלה מהר מאוד שהמחשבות והרצונות שלך יתממשו בצורה מסודרת יותר מאי פעם. אחרי שתגיע למצב של סדר בראש אתה כבר לא תהיה במצב תמידי של חיפזון מנטלי.

חיפזון הוא פחד וכתוצאה מכך הוא הרסני.

במילים אחרות, כאשר אתה תבין ותתפוס את הכוח לדמיין את משאלת הלב שלך ולהחזיק אותה עם הרצון שלך, זה ימשוך אליך את כל הדברים שהכרחיים להגשמה של התמונה הזאת בעזרת הרטט ההרמוני של חוק המשיכה. אתה תבין שמכיוון שהסדר הוא החוק הראשון של השמיים, ובגלל שהוויזואליזציה מציבה דברים במקום הטבעי שלהם, יכולת הדמיון חייבת להיות דבר שמיימי.

כולם מדמיינים, בין אם הם יודעים את זה ובין אם לא. וויזואליזציה היא הסוד הגדול להצלחה. השימוש המודע בכוח הגדול הזה ימשוך אליך משאבים רבים מאוד, יעצים את חוכמתך, ויאפשר לך לנצל יתרונות שלא הכרת.

כיום, אנחנו יכולים לטוס באוויר, לא בגלל שמישהו הצליח לשנות את חוקי הטבע, אלא משום שממציא המטוס למד כיצד ליישם את חוקי הטבע, ועל ידי שימוש מסודר בהם, להשיג את התוצאה הרצויה. מבחינת כוחות הטבע, שום דבר לא השתנה. לא היו מטוסים בתקופתו המוקדמת של העולם, כי האנשים שחיו בזמנים ההם לא יכלו לתפוס את רעיון הטיסה ככזה שניתן לביצוע בפועל. "זה אף פעם לא נעשה", היה הטיעון, "וזה גם לא אפשרי". עם זאת, החוקים והחומרים ליצירת המטוסים היו קיימים אז כמו עכשיו.

"טרווארד" מספר לנו שהלקח הגדול שלמד מהמטוס ומהטלגרף האלחוטי הוא הניצחון של העיקרון על התקדים, והעבודה על הרעיון עד למסקנתו ההגיונית למרות העדויות המצטברות מכל ניסיונות העבר.

עם דוגמה כזאת לפניך, אתה מצליח להבין שניתן לגלות סודות גדולים אפילו יותר? וגם "שאתה מחזיק את המפתח בתוכך, שבעזרתו ניתן לפתוח את החדר הסודי שמכיל את כל משאלות הלב שלך? כל מה שצריך כדי שתוכל להשתמש במפתח הזה ולהפוך את חייך למה שאתה רוצה שהם יהיו בדיוק, הוא הלימוד המדוקדק של הסיבות הבלתי נראות שעומדות בבסיס של כל מצב חיצוני ונראה לעין. ואז, אם תביא את הסיבות הבלתי נראות האלה להרמוניה עם התפיסה שלך, תראה שאתה מסוגל לגרום לכל האפשרויות שנראות כרגע רק כמו פנטזיות וחלומות להתגשם במציאות שלך."

כולנו יודעים שהבלון היה אביו של המטוס. בשנת 1766 "הנרי קוונדיש", אציל אנגלי, הוכיח שגז המימן הוא קל פי שבעה יותר מאשר האוויר האטמוספרי. בעזרת הגילוי הזה הומצא הבלון, ומהבלון הרגיל, התפתחה ספינת אוויר בצורת סיגר. חקר האווירונאוטיקה וחוקי התנועה האווירית של הציפורים והקליעים הובילו לאמונה שניתן לפתח מנגנון שבאמצעותו יהיה ניתן לגרום למכונות כבדות לטוס ממקום למקום ולהישאר באוויר על ידי שמירה על מהירות גבוהה שתתגבר על חוק הכבידה הרגיל בעזרת כוח ההנעה.

"פרופסור לנגלי" מוושינגטון שפיתח חלק גדול מהתיאוריה שאחרים שיפרו לאחר מכן, היה נתון ללעג רב כאשר הוא ניסה להטיס דגם מטוס שנכשל ונפל לתוך המים הבוציים של "הפוטומק". אבל "האחים רייט", שביצעו את הניסויים שלהם בסוף המאה התשע עשרה, הבינו שיש אפשרות לטוס באוויר בעזרת מכונה שאין לה שקית גז. והם ראו את עצמם נהנים מסוג התחבורה המדהים הזה. אומרים שאחד מהאחים היה אומר לשני (כשהניסויים המגוונים שלהם לא הצליחו כפי שציפו):

"זה בסדר, אחי, אני יכול לראות את עצמי טס במכונה הזו, ושהיא נוסעת בקלות וביציבות." האחים רייט האלה ידעו מה הם רוצים, ודמיינו את תמונת ההצלחה שלהם לפניהם כל הזמן.

בוויזואליזציה, או ביצירת התמונה המנטלית, אתה לא מנסה לשנות את חוקי הטבע. אתה מגשים אותם. המטרה שלך בוויזואליזציה היא להביא דברים לסדר הרגיל שלהם גם בצורה המנטלית וגם בפיזית. כאשר אתה תבין שהשיטה הזו של השימוש בכוח היצירתי תביא את הרצונות שלך, בזה אחר זה, להתממש במציאות, הביטחון שלך בחוק המשיכה המסתורי הזה שלא יכול להיכשל, שהכוח המרכזי שלו נמצא בלב ליבה של המילה/הדמיון שלך, יהפוך לוודאי. שום דבר לא יוכל לנער אותו. אתה אף פעם לא תרגיש שאתה צריך לקחת משהו ממישהו אחר. אתה תלמד שלקבל ולמצוא מקבילים ל-לחפש ולבקש.

אתה תדע ,שכל מה שאתה צריך לעשות הוא רק להתחיל להכניס את החומר הפלסטי של היקום לתוך תבניות מחשבה בעזרת כוח הרצון שלך.

מה חשבו הקוראים? 0 ביקורות
המלצות נוספות עבורך
עוד ספרים של אייל גלברד - הוצאה עצמית
הירשמו לרשימת התפוצה של ביבוקס
Powered by blacknet.co.il