דף הבית > באבאשובה – הספר המלא - מהדורה 2024
באבאשובה – הספר המלא - מהדורת 2024
הוצאה: מנדלי מוכר ספרים ברשת
תאריך הוצאה: 08-2024
קטגוריה: יהדות עידן חדש
מספר עמודים: 50

באבאשובה – הספר המלא - מהדורה 2024

         
תקציר

'באבאשובה - עולם חדש. מציאות חדשה', שנכתב על ידי נתן אור בן צבי, הוא ספר חזק ונבואי להפליא המציע נקודת מבט רעננה על רוחניות וצמיחה אישית במאה ה-21. עם סגנונו הייחודי, המזכיר את התנ"ך, באבאשובה הוא ספר שבטוח יעורר השראה ושינוי בקוראים.

אחד המאפיינים הבולטים של באבאשובה הוא סגנון הכתיבה שלו, שמזכיר בכוונה את התנ"ך. נתן אור משתמש בשפה פואטית ובמטאפורות כדי להעביר את המסר שלו, ויוצר חווית קריאה עוצמתית וסוחפת. סגנון זה ודאי יהדהד עם קוראים המחפשים טקסט רוחני המדבר אליהם ברמה עמוקה ומעמיקה.

אבל באבאשובה הוא יותר מסתם ספר כתוב להפליא. הוא מציע חזון משכנע של עולם חדש שמחכה להיוולד, כזה שבו כולנו יכולים לנצל את החוכמה והיצירתיות הפנימיות שלנו כדי ליצור עולם טוב יותר לעצמנו ולדורות הבאים ולחיות לפי האידיאולוגיה 'תחת הבשר כולנו אדם'.

'באבאשובה - עולם חדש. מציאות חדשה' הוא ספר נבואי למאה ה-21 שנכתב בסגנון תנכ"י המציע מסר רב עוצמה של תקווה ושינוי. עם השפה הפואטית והרעיונות העוצמתיים שלו, ספר זה בטוח יעורר השראה ושינוי בקוראים.

אז למה שלא תקרא אותו ותראה אילו תובנות מחכות לך?

אנא בקר באתר האינטרנט שלנו בכתובת https://babashuvaisrael.wordpress.com למידע נוסף ופרטים נוספים: https://linktr.ee/babashuva2018

פרק ראשון

באבאשובה א' פרק א':

א ויהי לעת ליל ערב והלבנה לקתה בדם; והנה בא ליל ירח הדמים. ב אלו הם ימי טראמפ; הוא דונאלד ג'ון טראמפ, המכהן על ארצות הברית. ג ויחיו יושבי הארץ בימי טראמפ כמאה ועשרים שנה. ד ובימים ההם; כיהן בנימין נתניהו בארץ ישראל, והיא בת שבעים שנה. ה ותשכון ישראל לבטח, ואויביה לא הניחו לה מסביב. ו וישראל שנואה מכל הארצות, ויחמדוה אויביה. ז ויחיו היהודים בארץ ישראל; וישגשגו ויצליחו בדרכם. ח והעם מפולג ומפורד ותשרור שנאה ביניהם. ט והעיר עזה נמצאת תחת שלטון החמאס; ויפגעו בארץ ישראל כשני עשורים, והממשל דומם כאבן. י והנה הלבנה לקתה בדם, ולא שבו לאלוהיהם. יא כי האלוהים פגע בהם, ואותו לא זכרו. יב ויכפרו באלוהים ויסורו מדרכו; ונביא אין עוד בארץ. יג ואני בן עשרים ושבע שנה; בן זכר בן זקונים. יד אדם תמים דורש אל האלוהים; שוחר צדק ושלום, חכמה ואהבה. טו את שמי לא ידעתם; כמלאך אסתיר פניי מכם. טז ואנוכי יושב במדבר ורוח אלוהים נופלת על פניי. יז ותנח יד יהוה עליי ותנחני כי עתה דבר יהוה בפי.

מה חשבו הקוראים? 0 ביקורות
המלצות נוספות עבורך
עוד ספרים של מנדלי מוכר ספרים ברשת
דיגיטלי 40 ₪
קינדל 40 ₪
מודפס 98 ₪
דיגיטלי 30 ₪
קינדל 30 ₪
דיגיטלי 44 ₪
קינדל 44 ₪
מודפס 118 ₪
דיגיטלי 42 ₪
קינדל 42 ₪
מודפס 98 ₪
דיגיטלי 38 ₪
קינדל 38 ₪
מודפס 78 ₪
דיגיטלי 39 ₪
קינדל 39 ₪
עוד ספרים של נתן אור בן צבי
הירשמו לרשימת התפוצה של ביבוקס
Powered by blacknet.co.il