דף הבית > הדואט המלכותי - המארז המלא
הדואט המלכותי - המארז המלא / אנה בלום
הוצאה: הוצאת ונוס
תאריך הוצאה: 06-2020
קטגוריה: ספרי רומנטיקה וארוטיקה
מספר עמודים: כ760

הדואט המלכותי - המארז המלא

         
תקציר

 הדואט המלכותי המלא מכיל 2 ספרים:

  1. נסיכת הצהובונים
  2. מלכת הסקנדלים

הדואט המלכותי 1 - נסיכת הצהובונים / אנה בלום תאריך הוצאה לאור: 06-2020 עמודים: כ-380 תרגום: יפעה הדר ליאה לורנס עלולה לאבד הכול. היא עלולה להפסיד את כל מה שחשוב לה, את כל מה שהיא מאמינה בו ובעיקר את עצמה. אחרי שניצלה בעור שיניה מילדות אכזרית, היא מקדישה את זמנה לחסרי המזל ולמקופחים, לאלו שאיתם היא יכולה להזדהות. אוליבר ביופורט מייצג את כל מה שהיא מתעבת. את כל מה שהיא שונאת. הוא עשיר, עוצמתי וחסר דאגות. אבל מה אם המלך העתידי של אנגליה הוא לא מי שהיא חושבת? המפגש ביניהם עלול לעלות לשניהם ביוקר. החיבור ביניהם חייב להישמר בסוד. לאיש אסור לדעת, ואף אחד לא יכול לגלות – אחרת ההשלכות יהיו הרסניות. האם יורש העצר ופשוטת העם יצליחו לגבור על המכשולים העומדים בדרכם או שמא מגדל השקרים עומד להתמוטט ולהרוס את שניהם?   אנה בלום גרה בסארי, אנגליה, עם בעלה ושלושת ילדיהם. היא מכורה לקפה, אוהבת לאגור ספרים בכמויות ולהתכרבל על הספה מול הטלוויזיה או עם ספר טוב. נסיכת הצהובונים הוא הספר הראשון מתוך הדואט המלכותי.


הדואט המלכותי 2 - מלכת הסקנדלים / אנה בלום תאריך הוצאה לאור: 06-2020 עמודים: כ-380 תרגום: יפעה הדר חייה של ליאה לורנס יצאו משליטה. התקשורת רודפת אותה, העבר שלה מרוח על פני עמודי העיתונים, והאיש שהיא אוהבת איננו. היא מנסה להתחבא, אבל ליבה לעולם לא יהיה שלם שוב. עליה להתמודד עם המציאות, עליה להגן על בתה ולבנות את הגשר בין חייה הפשוטים לאלו של המלך העתידי, בזמן שהעולם כולו צופה ומחכה שתעשה טעות. החיים שלה עומדים להשתנות שוב, והפעם לא תהיה דרך חזרה. כדי להפוך לאישה שיורש העצר צריך לצידו, לא מספיק שהיא תהיה נסיכה ותנופף להמונים בחיוך. היא צריכה להיות מלכה ולהוביל את אוליבר ואת עצמה הרחק מהעבר שהגדיר אותם, לתמוך באנשי הארמון ובעם בימים של ייאוש וצער. עליה להוביל אותם לעתיד חדש.   אנה בלום גרה בסארי, אנגליה, עם בעלה ושלושת ילדיהם. היא מכורה לקפה, אוהבת לאגור ספרים בכמויות ולהתכרבל על הספה מול הטלוויזיה או עם ספר טוב. מלכת הסקנדלים הוא הספר השני מתוך הדואט המלכותי.

פרק ראשון

לרכישה בנפרד ולקריאת טעימה מהספר יש ללחוץ על הספר הרצוי:

  1. נסיכת הצהובונים
  2. מלכת הסקנדלים
מה חשבו הקוראים? 6 ביקורות
oritd
12/6/2020 12:20
״כל המשפחות המאושרות-מאושרות באותה הדרך. כל משפחה אומללה-אומללה בדרכה שלה.״(טולסטוי) פנטזיית סינדרלה למבוגרים, רומנטית עם חיבורים חזקים למציאות של היום;רשתות חברתיות, טלוויזיה בכל מקום, אפס פרטיות. בחייכם מה שסינדי של דיסני עברה- נו באמת התמודדות עם אמא חורגת ואחיות נבזיות, בנינו מי לא מתמודד עם כאלה מעת לעת?? - לא קרוב אפילו במעט למה שליאה וביתה נאלצות לעבור. ליאה לורנס, הנסיכה ליאה בפי חבריה, בת 22 אמא לילדה בת 6 . החיים לא הקלו איתה. אמא מסוממת, אונס, החמאה לא הייתה מרוחה על הפרוסה שלה. אבל דבר לא עוצר אותה. עם בגדים מפריימרק וחנויות צדקה היא מלכת העולם שלה, עובדת במרכז תמיכה לנזקקים ׳עתיד מזהיר׳ כדי לתת ולחלוק את מה שיש עם כל מי שמבקש. מלכה! אמרתי או לא אמרתי?? אוליבר ביופורט, ״ אני אולי נסיך, ויום אחד אולי אהיה מלך, אבל מתחת לכל זה אני עדיין גבר״ גדל בארמון, למד על העולם שסביבו דרך משקפי יועצים שטשטשו לאורך הזמן את המציאות והשאירו רק את הפנטזיה .בואו, על איך להיות נסיך הוא למד בסרט ״צפית ברפונזל?" "ראיתי את כל הסרטים הקלאסיים. צריך ללמוד באיזשהו מקום מהם הכישורים הנדרשים מנסיך.״?? המפגש בניהם הוא כמו התפוצצות של סופר נובה. המפגש הזה מסיט את שניהם ממסלולם הטבעי ומחייב אותם לפגוש את עצמם מול המראה לבד אבל גם באמצע הדרך, ביחד. זה סיפור על משפחה ומשפחתיות, חוזקות ושינויים, סודות וכעסים ואהבה. וזה בעצם הכל. כמי שמכורה לסרטי דיסני, מאוהבת בכל נסיך בכל ספר פנטזיה שהיה לי, בכל גיל??, גם כאן הצטמררתי, התרגשתי, אפילו דמעתי. אז מבחינתי זה סיפור הצלחה תרתי משמע??
מירב טאוב
12/6/2020 12:41
הדואט המלכותי/ אנה בלום נסיכת הצהובונים ,מלכת הסקנדלים אני אתחיל מהסוף רוצו רוצו לקרוא אותו!!! ורצוי במודפס זה מסוג הספרים שתיהנו לחזור לקרוא או להשאיל לחברות . קראתי אותו בנשימה עצורה בשעות בודדות (זה המדד שלי לספר טוב) וכל כך הצטערתי שנגמר ועוד יותר שלא רכשתי מודפס ושמרתי לשבת כי הספר הזה הוא כמו ממתק שמשאיר טעם של עוד. בד"כ אני פחות מתחברת לדואטים וטרילוגיות ומעדיפה ספר יחיד אבל כאן זה לא היה המצב הדואט הזה לא פחות ממושלם. אז מה היה לנו כאן? אגדת סינדרלה אבל בגרסה המודרנית הרבה רומנטיקה ולא מהסוג מגורם לך לגלגל עיניים ודופק שעולה למאתיים גם זה יש. ליאה לורנס בת 22 אם חד הורית אמא לביאה מה שנקרא אשר עושה הכל כדי להגן על הבת של גם פיזית וגם לשמור על שמה הטוב שלא תיפגע. ליאה חוותה ילדות קשה עברה אונס אמא מכורה לסמים כאשר הדמות החזקה והיציבה בחייה היא סבתה המדהימה שהיא דמות בפני עצמה. ליאה עובדת בעמותה לנזקקים בשם "עתיד מזהיר" שם היא משקיעה את כל כולה מה שבשילוב עם היותה אם חד הורית לא ממש משאיר לה זמן או פנאי לצאת לדייטים כמו שבחורה בגילה אמורה לעשות. ליאה שומרת היטב על הלב שלה ולא מאפשרת לאף אחד להיכנס גם מתוך דאגה לביתה היא לא מעוניינת להכניס גבר לחיים שלה. עד אשר.... אליבר- נסיך במלוא מובן המילה צארמינג המתמודד עם עם שדים משלו וכל מה שהתפקיד של נסיך יורש העצר מזמן לו... מהרגע שהעיניים שלו נחות על ליאה הוא אינו מסוגל להוציא אותה מהראש וכאן כבר שום דבר לא יחזור להיות כמו שהיה ליאה מצליחה בזכות הקסם והכנות והפה החצוף שלה יש לומר לשנות את כל תפיסת עולמו וגם הוא כובש אותה וכמובן ששום דבר לא פשוט במיוחד לא כשמדובר בנסיך שיוצא עם פשוטת העם עם רקע בעייתי. זה דורש הרבה אומץ והקרבה האם לנסיך אוליבר ולליאה יש את מה שצריך? האם יצאו מאזור הנוחות שלהם? תצטרכו לקרוא כדי לגלות.
lea.mol07
18/6/2020 10:52
דואט מקסים על סיפור אהבה שפוגש את סרטי דיסני. ליאה בת ה22, בחורה שמזלה נטש אותה עד לגיל 16, עובדת בעמותה שהצילה אותה ונתנה תקווה לחייה. ביום בהיר אחד, היא נכנסת למשרד ואת כל תסכולה על בית המלוכה מוציאה על חברתה שפשוט יושבת ובוהה בה. פתאום מאחרויה מתייצב, מי אם לא, הנסיך. אותו אחד שליאה הוציאה קיטור בגינו דקה קודם. הנסיך אוליבר, שפעם ראשונה נתקל בכזה גילוי לב על היחס למעמד המלוכה, נופל שדוד לרגליה. ליאה, שלא בעלת ביטחון עצמי גבוה, לא שמה לב לזה, או שבוחרת שלא לראות זאת. אוליבר מבהיר לה כי כוונותיו רציניות. כי הוא רוצה להיות האוליבר האמיתי איתה, ולא רק הנסיך, יורש העצר לכתר. אך לכולם יש מה לומר על הקשר בינהם. החל מחברותיה הקרובות, סבתה, משפחתו של אוליבר והתקשורת. האם בחורה פשוט יום, מהאזור העני של לונדון, תוכל למצוא את עצמה בתוך הארמון כאשר התקשורת בוחנת כל צעד שלה? האם ליאה תקבל ותצליח לחיות במעמדה החדש? אלו הם ספרים מתוקים מתוקים. חלומה של כל ילדה שרוצה להתחתן עם נסיך ולחיות בארמון גדול עם אהובה הנסיך. ספרים קלילים ומהנים.
nidar_hofi
10/7/2020 10:44
הדואט המלכותי ?? / אנה בלום ליאה- אם חד הורית, צעירה, אשר מהות חייה הופכת להיות גידול בתה. חוויות ילדותה הקשות מלמדות אותה שיעור או שניים על כמה שהחיים לא בדיוק וורודים, והיא תעשה הכול כדי למנוע מהנסיכה הקטנה שלה חוויות דומות. בנוסף, היא עובדת בעמותת "עתיד מזהיר" ובשני אלה היא משקיעה את כל זמנה. ליאה שומרת טוב טוב על ליבה, ולא נותנת לאף אחד לעבור את ההגנה והחומות שהקימה. גידול הילדה והעבודה לא משאירים מקום לדבר נוסף ובטח לא לאהבה ?? עד שמפגש אקראי מזמן אל חייה את הנסיך אוליבר, נסיך אמיתי בדיוק כמו שמתואר באגדות. אבל.... גם אצל הנסיכים לא הכול וורוד, הוא מתמודד עם לא מעט קשיים שהחיים מזמנים לו. ברגע שהוא פוגש את ליאה, התמונה מתחילה להשתנות עבורו. האם אהבה מספיקה? האם הם יצליחו להתגבר על הפער בין המעמדות? בדרך כלל אני משאירה את סיפורי האגדות לטלוויזיה ולדיסני, אבל פה פשוט לא היה אפשר לעצור, רוצו לקרוא ?????? #הדבורה_הסוקרת_ביבוקס_סיקורים_שעוקצים בסולם הדבורים ????????
natali_katan
18/7/2020 20:59
הדואט המלכותי/אנה בלום מאנגלית: יפעה הדר עורכת תרגום: לילך פלדמן הגהות: לימור ביבי. עיצוב הכריכה ועימוד הספר: סטודיו לב ארי. הוצאה: ונוס תקשיבו אני לא נושמת מקריאת הדואט המלכותי הוא פשוט טוב. רוצים לדעת למה אז ככה: ליאה היא אמא חד הורית, לילדה בת שש, מנהלת שיווק בעמותת "עתיד מזהיר", גדלה בשכונת עוני, ליאה היא בחורה פשוטה מהעם, עם ?? ענק שעוזרת לחסרי מזל ולמקופחים. אוליבר לעומת ליאה הוא נסיך בית המלוכה הבא בתור לרשת את המלך. נסיך שהיה לו את כל מה הוא רוצה. נסיך שיודע להעניק אהבה והכי חשוב יודע להכין טוסט גבינה טעים. המפגש בין ליאה פשוטת העם לאוליבר הנסיך והמלך לעתיד כמו ?? חמה לוהטת שכרגע יצאה מהתנור. דואט של הוצאה חדשה ואני מורידה את הכובע מפני ההוצאה שפו. הכריכה של שני הספרים מושכת אהבתי מאוד. בסולם הדבורה: ?????????? #הדבורה_הסוקרת_ביבוקס_סיקורים_שעוקצים
mary
7/9/2020 01:15
הדואט המלכותי נסיכת הצהובונים + מלכת הסקנדלים / אנה בלום הוצאת ונוס חיים באגדות האם להאמין שפעם היו מלכים ? בעצם למה פעם ...נסיכים קיימים במציאות ומלכים מולכים בהווה , מה מחיר ההקרבה שדורשת המלוכה ? מסתבר שלא כל הנוצץ זהב ?? דיסני בהחלט נותן לי השראה ואמונה שפעם חיו באושר ועושר, אבל אז ראיתי משחקי הכס וגיליתי שהעושר הזה שכולנו חפצים לאו דווקה מוביל לאושר במקרה הטוב הוא מוביל לצינוק במקרה הרע בלאבד את הראש. המסכנה ...שהדשא של המלוכה לא ירוק יותר ולי די טוב עם הנסיך שלי ,בדירה השכורה בלב מדינה קטנה ,שהאדמה בה בהחלט דורשת עושר, אבל מסתדרים ולפעמים רגעי החסד כל כך גדולים שהם מספקים שנים של רוגע. אבל דיסני בהחלט מתגנב לי לחלומות ולהאמין בהם בהחלט היה משתלם הרי הכרזתי שהתחתנתי עם הנסיך של ליבי.?????? תמיד הסיפורים האלה מרוממים את רוחי איך אפשר שלא ... הדואט המלכותי בהחלט המיס את ליבי היה בו הכל... חלומות... מציאות... אהבה... כאב... דאגות.. פחדים... וויתורים כואבים... למידת לקחים... חיים. מסתבר שגם אם בגופך זורם דם כחול כייאה לבן מלוכה אתה לא חסין מהחיים. אז מה יש לנו פה בנסיכת הצהובונים.... ליאה לורנס אמא חד הורית צעירה במיוחד שלא וויתרה לעצמה בחיים ,יפהייפיה וצנועה מסתתרת מאחורי חוקים נוקשים הנועדו להשליט סדר בחייה. כך היא מצליחה לנהל את חייה לגדל את ביתה, לעבוד בעמותת עתיד מזהיר שהיא מאמינה בפועלה ואף הצילה את חייה שלה. שהיא חדורת מטרה לעזור ולתמוך במשפחות הזקוקות לעזרה וניהול חייה האישיים שכל כולם מוקדש לטיפול ואהבה ביתה. היא נוטשת את חלום האהבה , שום דבר לא מצליח להעיר אותה מהקיפאון בו בחרה ,עד שאוליבר נסיך אנגליה בוחר בעמותה שלהם. ליאה לא נשארת חייבת ואומרת מה שעל ליבה לרגע לא הזיז לה שהיא מדברת עם נסיך,עם יורש העצר המלכותי. כל מטרתה היא להחדיר לתוך ראשו המלכותי את המטרה החשובה. אוליבר מוקסם הוא לעולם לא פגש מישהו כל כך ישיר וחדור מטרה כמוהה המפגש ביניהם מעלה בו גיצים וסקרנות לכן הוא מחליט לתת את חסותו האישית לעתיד מזהיר וליאה שמגניבה מבט לעברו לא נשארת אדישה כמובן. משהו בה ניצת מתעורר כמו פרח לאחר השלג המפשיר המראה את יופיו במלוא הדרו ?? ליאה מרגישה אבודה, הגוף שלה בוגד בשיכלה ומתחיל פה ריקוד טנגו סוער בין השניים. אהבה איך היא תמיד מסבכת הכל.... נרקמת בין השניים אהבה ואיתה המחיר של החשיפה הצהובונים עושים מטעמים וחושפים סודות קבורים הבושה לא ממהרת להגיע ואיתה הקונפליקט האם החשיפה שווה את האהבה. בין רגש להיגיון התקפי חרדה קשים ופחדים הספקות לא ממאנים להגיע.... מזל שיש צד שני שלוקח את המושכות אחרת היינו נשארים בודדים. אוליבר שדמו ניצת לא מסוגל לשחרר את ההזדמנות לאהבה אמיתית כזאת שיש בה כל מה שביקש לעצמו, וגורם לליאה ללכת בפעם הראשונה בחייה אחרי האהבה ולהקריב בשבילה את מחיר הפרטיות . מה לא עושים בשביל טיפת אושר. מנסיכת הצהובונים היא מועלת בדרגה למלכת הסקנדלים. חייה נפרשים לעין הציבור וכל תנועה שלה נבדקת תחת עדשת מיקרוסקופ צריך עצבי ברזל בכדי להתעלם מהביקורות ההרסניות והמשמיצות אך ליאה מקבלת שיעור אישי מהנסיך מלך השערוריות ולומדת שלפעמים חשיפה יכולה להוביל לפתיחת דלתות. כך משולבים יד ביד ליאה ואוליבר לומדים את דרכם ומה יכול להוביל אותם לאושר שהם חפצים בו. הם משנים את סדרי העדיפויות ובונים מחדש את התנהלותם הזוגית והמשפחתית ויוצאים לדרך חדשה... לפעמים להיות מעל העם יוצר ריחוק וכל מה שצריך הוא להושיט את ידך ולהראות את הצד האנושי שבך. חולשה לא מצטיירת כאן כפחד אלה כגדולה. הדואט המלכותי החזיר אותי לחלומות ילדות תמימים בהם הכל היה ורוד ופשוט כל כך. על הדף נראה שאפשר לנצח הכל וכשהסוף כל כך טוב זה נראה שתיקוות ורודות אכן מנצחות את אפרוריות החיים. לכל החולמים אהבה, אל תוותרו היא רק מחכה שתושיטו ידכם לעברה ושתיתנו לליבכם להיפתח. אני את הנסיך שלי פגשתי לפעמים משתלם לקוות לאהבה כזאת שמסדרת הכל ? הוצאת ונוס סיפתח מקסים הבאתם לנו פה שביתם את ליבי בניצנוצי דיסני וחלומות שמתגשמים ???
המלצות נוספות עבורך
דיגיטלי 29 ₪
קינדל 28 ₪
דיגיטלי105 ₪ 87 ₪
מודפס294 ₪ 165 ₪
דיגיטלי198 ₪ 149 ₪
מודפס588 ₪ 294 ₪
דיגיטלי35 ₪ 29 ₪
מודפס98 ₪ 55 ₪
עוד ספרים של הוצאת ונוס
עוד ספרים של אנה בלום
הירשמו לרשימת התפוצה של ביבוקס
Powered by blacknet.co.il