דף הבית > ונוס הוצאה לאור

ונוס הוצאה לאור

דיגיטלי37 ₪ 29 ₪

ונוס הוצאה לאור: קולות חדשים, סיפורים מרתקים

ונוס הוצאה לאור החלה לפעול בשנת 2016, במטרה לחשוף בפני הקוראות והקוראים בישראל קולות חודשים בתחום הספרות הרומנטית. את ההוצאה מובילות אילת סווטיצקי וג'ני שניידמן, שכבר הצליחו לגלות סופרות מעניינות, ובהתאם מציעות ספרים מוצלחים במיוחד.

כשהחיים משתבשים לטובה

הספרים השונים של ונוס הוצאה לאור מצליחים להיות קלילים ומרגשים בו-זמנית. ברבים תמצאו הומור גם בתוך עלילות שמציגות סיטואציות מורכבות מאוד. דוגמה טובה לכך היא "החיים קצרים" של אבי חימנז - ספר שאם לתמצת אותו למשפט אחד בלבד, מתאר חיים שמשתבשים לטובה. הסיפור הוא סיפורה של ונסה שמטיילת בעולם, נהנית ממיליוני עוקבים ביוטיוב וממצה כל יום בלי להתייחס לכלום כאל מובן מאליו. יום אחד, היא מוצאת את עצמה מטפלת בתינוקת, וכדי לצלוח את ההתמודדות היא נעזרת בעורך דין שמגיע עם כלב מבוגר שזקוק גם הוא לטיפול צמוד.

ספר נוסף של אבי חימנז בהוצאת ונוס הוא מוזיקה לסוף טוב. גם הספר הזה הוא קומדיה רומנטית מתוקה שיש בה גם רגעים מרירים, כמו בחיים.

משחקים מלוכלכים: הלהיט הגדול של ונוס הוצאה לאור

ונוס הוצאה לאור מעניקה לכם הזדמנות להתחבר גם לצד היותר מחוספס של החיים, ולא רק לזה הקליל. בפרט אפשר לצלול אל תוך האפלוליות, שגם בה יש לא מעט אהבה, בסדרת משחקים מלוכלכים. בסדרה זו, שכתבה ג'ין דיימונד, שבעה ספרים. כל אחד מהם עומד בפני עצמו כיצירה שלמה, ותוכלו גם לרכוש מארז שלם ולהתחבר לכל  הזוגות שחייהם מורכבים ממשחקים, מאבקים, תשוקה, אמת, העמדת פנים ועוד.

הספר הראשון בסדרה נפתח במשפט "לא התכוונתי להתפרץ לפגישה. התכוונתי לדפוק על הדלת לפני שנכנסתי, כמו אדם תרבותי, אבל למקס היו תוכניות אחרות" - ומשם תמשיכו הלאה בלי שתוכלו לעצור לרגע. בספר השני תקבלו הצצה לחייהם של סולן להקת רוק ועוזרת המנהל של הלהקה שנאלצים לחלוק חדר בווגאס, ובספר השביעי כבר תצללו לעומק החיים שלהם ואל הרומן הלא ברור שמתפתח ביניהם. עוד בסדרה: סיפור אהבה בצל התמכרות קשה, אהבה שכבתה ונדלקה מחדש ועוד.

סדרת מחממים מנועים: כשהסערות מטלטלות את המציאות

עוד סיפור הצליחה של ונוס הוצאה לאור הוא סדרת מחממים מנועים. בסדרה זו ארבעה ספרים ובהם עבר שלא מרפה, תשוקה שפוגעת בשיקול הדעת, בדיקות שמונעת התמסרות, חוסר מנוחה שמייצר מרדפים לא ברורים ועוד מרכיבים שגורמים לקוראות ולקוראים לעקוב אחרי העלילות בנשימה עצורה.

הסופרת מלאני מורלנד ידועה ברעיונות המקוריים שלה. לדוגמה, בספר הרביעי בסדרה, "מתחת לרדאר", גבר שמחפש שותף לדירה משוכנע ששניים משוכרים הפוטנציאליים הגיעו רק כדי לתכנן פריצה. למחרת מגיעה שוטרת עם רגליים סקסיות שמעידה על עצמה כי היא יכולה להיות "צרות צרורות" – ומשם מתחיל סיפור אהבה בלתי אפשרי ואולי בעצם כן אפשרי. עוד דוגמה היא "מעבירים הילוך", הספר השלישי בסדרה שבו צלמת לוקחת פיסה מהלב של מוסכניק חובב שקט, ואז עוד פיסה, ועוד פיסה, עד שגם היא עצמה הופכת לשבורת לב.

הספרים הדיגיטליים המומלצים של ונוס

את ספרי ונוס הוצאה לאור תוכלו לרכוש בגרסאות דיגיטליות. אם עדיין לא נחשפתם לכל היתרונות של ספרים דיגיטליים, הספרים הסוחפים של ונוס הם הזדמנות טובה לעשות זאת. בפרט תוכלו לגלות כמה נוחה הקריאה על גבי מסך דיגיטלי, כשאפשר להתאים את גודל האותיות ואת הניגודיות בין הטקסט לרקע. גם הזמינות המרבית של כל ספר דיגיטלי מהווה יתרון של ממש, ועוד סיבה טובה לרכוש ספרים כאלה היא המחיר המוזל שלהם: באותו סכום כסף תוכלו לקבל יותר ספרים וליהנות מעוד ועוד רגעים של נחת אמיתית.

הירשמו לרשימת התפוצה של ביבוקס
Powered by blacknet.co.il