דף הבית > מארז מלחמת האהבה

מארז מלחמת האהבה

         
תקציר

תאריך הוצאה לאור: 01-2022 עמודים: כ900 המארז כולל 3 ספרים, כל ספר יכול להיקרא  בפני עצמו:

  1. לוהט למגע
  2. נקודת רתיחה
  3. ממתק לעיניים

לוהט למגע

תאריך הוצאה לאור: 09-2021 עמודים: 344 קשה להתנקם בלי שיפתחו לך תיק במשטרה. טמפסט קסידי תופסת את בעלה במיטה עם האויבת שלה מהתיכון – ועולמה מתהפך. אם קודם כינו אותה “דוכסית המאפינס”, כעת היא נחשבת למשוגעת של העיר. שיטת הפעולה החדשה שלה: נקמה. המעצרים כבר נמאסו עליה, אבל איזו ברירה יש לה? כשהיא לא כועסת היא פשוט… עצובה. בדיוק כשהיא מחליטה לנסות לשקם את חייה, נכנס לתמונה קייג’ אריקסון, המאבטח החדש במועדון החשפנות המקומי. הוא חתיך הורס – וההפך הגמור מהאקס שלה. היא נמשכת אליו, אבל לא מחפשת ריבאונד. הוא נמשך אליה, אבל לא מעוניין במערכת יחסים רצינית. לכן הם מסכימים להיות ידידים. אבל כשהגבולות מיטשטשים באזור הידידות, האם שניהם ייכוו, או שזה יהיה נוק־אאוט טכני? “לוהט למגע” הוא קומדיה רומנטית עכשווית. הספר יכול להיקרא כיחיד או כחלק מהסדרה “מלחמת האהבה”.   ג’יפי קייט הוא שם עט משותף של ג’יף סימפסון וג’ני קייט אלטמן. הן החברות הכי טובות שכותבות יחד באותו ראש. הן שותפות גם בחיבה לבחורים יפים, למשקאות חריפים ולבילויים פרועים. יחד הן כתבו יותר מעשרים סיפורים שבהם מככבים גיבורים הורסים וגיבורות חזקות, על רקע דרום־מערב ארצות הברית.


נקודת רתיחה

תאריך הוצאה לאור: 01-2021 עמודים: 304 גאנר אריקסון ופרנקי ריבס לא יכלו להיות שונים יותר זה מזה, אבל אתם יודעים מה אומרים על הפכים ומשיכה. פרנקי ריבס מתוסבכת, גם אם היא לא מודה בכך. היא עובדת כאחות בחדר מיון, עוזרת לאימא שלה ומחפשת את האב שמעולם לא הכירה. לכל דבר אחר אין מקום בחייה המסודרים והפשוטים בתכלית. קשר רומנטי? לא תודה. אין לה זמן לזה. גאנר אריקסון עבר לאחרונה לגרין ואלי כדי להתאמן במרכז ויקינג לאומניות לחימה עם אחיו קייג’. בהיותו הצעיר בשבט אריקסון, הוא תמיד הרגיש שיש לו מה להוכיח, ועכשיו הוא סיים עם הקולג’ והגיע הזמן שלו לזרוח. אבל לפני שהוא מספיק להיכנס לזירה, תאונה מוזרה שולחת אותו למיון לטיפולה המסור של פרנקי. בעוד שהוא נמשך אליה מיידית, היא מעמידה פנים שהיא לא מתרגשת מהחתיך שמתנשא לגובה מטר ותשעים ומתהדר במאה קילוגרמים של שרירים מושלמים. גאנר מתכוון להוכיח לפרנקי שלא רק שהיא מחבבת אותו יותר ממה שהיא רוצה להודות, אלא גם שהוא לא הבחור חסר ההשכלה והאכזרי שהיא חושבת שהוא. בעיני פרנקי, הוא צרה צרורה מהסוג הגרוע ביותר, אבל מה אם למרות הכול היא לא תצליח להתרחק?   נקודת רתיחה הוא הספר השני בסדרת “מלחמת האהבה” ויכול להיקרא כיחיד. ג’יפי קייט הוא שם עט משותף של ג’יף סימפסון וג’ני קייט אלטמן. הן החברות הכי טובות שכותבות יחד ושותפות גם בחיבה לבחורים יפים, למשקאות חריפים ולבילויים פרועים. יחד הן כתבו יותר מעשרים סיפורים שבהם מככבים גיבורים הורסים וגיבורות חזקות, על רקע דרום־מערב ארצות הברית.


ממתק לעיניים

תאריך הוצאה לאור: 01-2022 עמודים: 322 ואלי אריקסון הוא דוגמה מהלכת לתסמונת הילד האמצעי – לא מוערך, לא מובן, שקוף. הוא דווקא בסדר עם זה. באמת. העובדה שלא רואים אותו משרתת אותו היטב בשלב זה של החיים. הוא עובר להתגורר בגרין ואלי במטרה להישאר מתחת לרדאר לאחר שספג מהלומה ששינתה את חייו ופגעה בליבו ובאגו שלו. הדבר האחרון שהוא מחפש זה אישה שתחמם לו את המיטה. עד שאחת מפילה אותו למזרן ומטלטלת את עולמו. מרגרט אוניל היא בת יחידה שמנהלת חיים מוגנים. היא רגילה להיות פרח קיר. היכולת שלה להשתלב ברקע היא זו שמאפשרת לה לשמור על האנונימיות שלה ככתבת הרכילות של המקומון ‘גרין ואלי לדג’ר’. מאז שמשפחת אריקסון הגיעה לעיר היא מלאת השראה, בעיקר אם מביאים בחשבון את התוספת החדשה ביותר. ואלי אריקסון הוא ההגדרה של ממתק לעיניים – חתיך הורס, שרירי ומרשים – מה שמספק לה הרבה חומר לכתוב עליו. ככל שמגי מתבוננת יותר, היא מבינה שהיא רוצה דברים שעליהם היא קראה רק ברומנים רומנטיים. היא מעריצה את ואלי מרחוק ומסתפקת בזה, עד שדרכיהם מצטלבות, והיא מוצאת את עצמה בטריטוריה לא מוכרת – בלי הגדרות, בלי הבטחות, הרחק מאזור הנוחות שלה. האם הסידור הזה יוציא אותה לבסוף מהקונכייה שלה, או שמא ליבה ייפגע מהפלישה הוויקינגית?

מה חשבו הקוראים? 0 ביקורות
המלצות נוספות עבורך
עוד ספרים של הוצאת ונוס
עוד ספרים של ג’יפי קייט
הירשמו לרשימת התפוצה של ביבוקס
Powered by blacknet.co.il