דף הבית > דואט צבע אדום

דואט צבע אדום

         
תקציר

דואט צבע אדום מכיל שני ספרים – ניתן ללחוץ על שם הספר לרכישה בנפרד ולקריאת פרק ראשון בחינם:

  1. צבע אדום חלק 1
  2. צבע אדום חלק 2

צבע אדום חלק 1

עמודים: 303

תאריך הוצאה לאור: 01-2021

נטלי וייס הגשימה את חלומה והתפרסמה בענק. מזה חמש עונות שהיא מככבת בסדרה שכבשה את ארצות הברית, "רצונות גדולים", מתגוררת בלוס אנג'לס, מאורסת למייקל וחיה את החלום האמריקאי, אבל דווקא כשהיא משיגה את פסגת שאיפותיה, היא מבינה שמטרות שהציבה לעצמה כילדה, לאו דווקא מתאימות לה כאישה כבוגרת. רגעים ספורים לאחר שהסכימה לענוד על אצבעה טבעת אירוסים, נטלי נתקפת מחנק. היא טסה לחופשה בת שלושה שבועות בישראל וכדי שתוכל ליהנות ממנה, היא מזמינה את חוות הבודדים של עמוס, שנמצאת באמצע שום מקום. היא בטוחה ששם תמצא את השקט לו היא מייחלת, אך כבר עם כניסתה אל הווילה המפוארת, היא מבינה ששקט ומציאות החיים המתוחה בדרום הארץ לא הולכים יד ביד. בשרשרת של אירועים מפתיעים ומטלטלים, נטלי נאלצת לזנוח את צורת ההתנהגות המאופקת שאימצה לעצמה ולגלות מחדש את הישראלית שבה. זאת שהשאירה הרחק מאחור. "צבע אדום" הוא סיפור על מציאות מתוחה, החלטות אמיצות, פחד משתק ותעוזה משחררת. זה סיפור על שני אנשים מעולמות שונים, שמנסים למצוא את דרכם זה לזה. הם אומנם צועדים על אותה דרך עפר, אבל פעם אחר פעם, הקרקע נשמטת תחת רגליהם, מאיימת לחרב את החיים שעבדו כל כך קשה כדי לבנות לעצמם ומכריחה אותם לחשוב מחדש על כל מה שלקחו עד עתה כמובן מאליו.


צבע אדום חלק 2

עמודים: 347

תאריך הוצאה לאור: 01-2021

הדבר היחיד שמנע מנטלי להתמסר לעמוס נותר מאחוריה, ובהיעדרו, היא מצפה שהאהבה החדשה תסחף אותה לגבהים שלא הכירה, אך עד מהרה שוב המציאות מכה בפניה וטלטלות נוספות טורפות מחדש את כל הקלפים. לצד דיווחי התקשורת שגילו על ביקור המולדת שלה, תוצאות נתיחת הגופה של גבריאל, דמויות מקומיות חדשות שמתפרצות לחייה וסיטואציות שלא העזה להעלות על דעתה, נטלי נאלצת להודות שיש שאלות הרות גורל ומשמעותיות שבעתיים עליהן תצטרך למצוא מענה, לפני שתחליט אם תהיה מוכנה לקחת חלק משמעותי וקבוע במציאות החיים של דרום הארץ. הכרך השני של "צבע אדום" חושף בפני עמוס ונטלי מזימות מרושעות, מציב אותם מול סכנות קיומיות, מעורר בהם סערת רגשות ודורש שיפגינו אומץ מעורר השראה. בכרך זה הם לומדים בדרך הקשה על מי הם יכולים להישען, ממי הם צריכים להיזהר ומה פרצופם האמיתי של מי שהכירו כל חייהם, אך למרות הקשיים ועל אף האתגרים הרבים, הם עושים את כל שביכולתם כדי לבחור להיות יחד.

מה חשבו הקוראים? 7 ביקורות
אלינור לוגסי
29/1/2021 17:20
״דואט צבע אדום״ - אלונה ירדן הוצאה עצמית, 2021 אפרודיטה, הלא היא נטלי וייס המפורסמת. ?? ברגע של שברון פנימי היא מבינה שעליה להתרחק מהכל, היא שוכרת לעצמה וילת בודדים אי שם בדרום, משאירה את ארוסה מאחור, לא מעדכנת אף אחד כולל ההורים שלה, ועולה על טיסה מלוס אנג׳לס לישראל. ?? כשהיא מגיעה לאזור חשוך האל, היא מבינה שזה הזמן שלה לשקט נפשי, שבו היא אמורה להבין מה המסלול שלה. ?? בעודה נהנית מרגעיה השקטים והראשונים בבריכה, אזעקת צבע אדום מתריעה, ערומה היא רצה לממד. היא לא חשבה לרגע שהיא הולכת להכיר איש מערות צפוי ומצוי שטוען שהבית שלו. ????????? עמוס- בנוי לתלפיות, חתיך הורס, ואיך לא? איש מערות שכולנו אוהבות בתוכנו. ???? אחרי עברו הלא נעים במיוחד והניסיון להעיף את נטלי מהבית, הוא מבין שאלת האהבה השתלטה עליו, והוא אינו מוכן לשחרר אותה ???? שניהם באים מעולמות שונים, ולאט לאט הם מגלים על עצמם עוד ועוד, מתמודדים עם הקילופים של האישיות, עם הפחדים, החרדות, הזעם ומשפחה- שהיא בעצם לא הכל. ????? זהו דואט שכתוב נפלא, מעורר את הקורא, עלילה שנעה מטה ומעלה כמו רכבת הרים ??, אי אפשר לדעת מה הדבר הבא שיקרה. הוא מכיל אהבה, תשוקה, זעם, התנגדות עם העבר והתמודדות עם חרדות, וכל זה על רקע הדרום האדום בישראל! ????????
tamarweb
31/1/2021 08:23
כשהתחלתי לקרוא את הדואט הוא הזכיר לי ספר שכבר קראתי, "ההימור" של קריסטן אשלי, ואכן ככל שהתקדמתי בקריאה היה ברור שההבדל בין שני הספרים הוא המיקום של הסיפור, משלח היד של גיבורי הסיפור ועוד מעט דברים פה ושם, אך ברור שהעלילה דומה בצורה מדאיגה ולא מחמיאה. הסופרת הוציאה את הספר כדואט, ככה מרוויחים יותר, למרות שהמקור הוא ספר אחד שכתוב בצורה הרבה יותר קולחת ומעניינת. אם ברצונך לקרוא את הספר אני ממליצה לקרוא את המקור "ההימור". לצערי התאכזבתי קשות .
ravidtahar
13/2/2021 20:06
צבע אדום/ אלונה ירדן הוצאה עצמית דואט סוחף שעלילתו מתרחשת בדרום הארץ. כמו אזעקות צבע אדום, הנשמעות פתע, מבהילות, ומרעידות, כזה הוא גם המפגש בין נטלי וויס, שבאה מהוליווד לנוח בחוות בודדים, ובין עמוס, איש המערות המתגורר בחווה. מפגש שמתחיל בריב על רקע אזעקה. עמוס המחוספס נושא עימו הרבה כאב. הוא מתאהב בנטלי, וזו אט אט מסירה מעליה את המגננות ומקלפת את שכבות הכאב מעמוס. דואט ספרים סוחף, רומנטי ומותח לעיתים. מומלץ בחום!!!
lea.mol07
14/3/2021 12:39
דואט צבע אדום / אלונה ירדן הוצאה עצמית #הדבורה_הסוקרת_ביבוקס_סיקורים_שעוקצים בתור דרומית במקור, יש דברים רבים שגדלתי עליהם, אזעקת צבע אדום היא אחת מהם. זכורה לי אזעקה אחת במיוחד. זה היה הלילה האחרון לפני הפסקת אש באחד המבצעים. אני מסיימת משמרת (חיונית נו), נכנסת לרכב ונוסעת עם חלונות פתוחים כדי לשמוע את ההתרעות. הרמזור הראשון- אדום ופתאום אזעקה, אני מייד מתרגלת כיבוי מהיר, יוצאת מהרכב ונשכבת על הכביש בצידי הרכב. השמיים מוארים משיגור כיפת הברזל, היירוט בדיוק מעל הראש שלי, ואז מתחילים ליפול מסביבי חתיכות מתכת. תאמינו לי, פחד מטורף. כל כך הזדהיתי עם נטלי בסיטואציה הזו. נטלי הגיעה ארצה על מנת לסדר קצת את הראש ולקבל החלטות. היא מוצאת את עצמה בלב ליבו של אזור שסובל מנפילות טילים. היא ביקשה לעצמה מקום מבודד, בלי אף אחד, שלה לבד. אבל היא עושה תוכניות והגורל צוחק. היא מוצאת את עצמה מול עמוס. עמוס הוא איש אדמה, והוא מצליח ללחוץ לה על כל הכפתורים ולדרוך לה על כל האצבעות. האינטרקציה ביניהם מהפנטת. כמה צחקתי. כמה הופתעתי מהתנהגות כזו או אחרת של עמוס, נטלי או מי מהחבורה. פשוט התחשק לי להגיע לחוות הבודדים הזו ולשבת איתם על כוס קפה. ספר ראשון שלי של אלונה, וואוו, כמה נהנתי ממנו. למה חיכיתי???
grsharon
9/4/2021 11:40
דואט צבע אדום / אלונה ירדן הוצאה עצמית יש מונח שמוזכר יותר מפעת אחת בדואט: "להכות במישהו עם האמת". לפעמים באמת ככה זה מרגיש ?? ואני זוכרת שהרגשתי ככה לא פעם. אבל דווקא עם אלה שעשו לי את זה הקשר שלי התחזק. לא תמיד הסכמתי איתם ובטוח שלא תמיד פעלתי לפי המלצתם, אבל זו הייתה הבחירה שלי. הם העריכו את ההחלטות שלי, ואני הערכתי את הכנות שלהם. ?? גם כאשר אני מביעה את דעתי, אני לא עומדת עם אקדח לראש או מאיימת על חייו של של אף אחד, ומכריחה אותו לפעול כפי שאני חושבת שנכון. ?????? "תעזו לומר, להעיר, לתקן, לבקש, להציע, להודות, להוקיר, לשאול ולענות. תעזו לעשות כל מה שבוער בכם לעשות מבלי לחשוש מההשלכות כי הן בלתי נמנעות. בין אם מתוך שליטה ובין אם מאיבוד שליטה, האני האמיתי שלכם יפרוץ את דרכו החוצה. אי אפשר להדחיק את העובדה שאתם מי שאתם ולכן, אם אתם אוהבים לשלוט במסלול בו אתם צועדים (כמוני), שחררו מבחירה את המחסומים, תנו לעצמכם להיות אמיתיים ותראו לבד שמי שאוהב אתכם באמת רק יאהב אתכם יותר על כך." בהחלט פסקה שאני מסכימה איתה. ???? לאורך כל הדואט, הדינמיקה בין נטלי לבין עמוס מרתקת, מצחיקה ולפעמים גם מפתיעה. נטלי הגיעה לארץ לשלושה שבועות, וכל מה שרצתה הוא שקט! ?? לכן בחרה בחוות הבודדים שאמורה להיות מרוחקת ומבודדת. אבל תוכניות לחוד ומציאות לחוד. היא מוצאת עצמה מתמודדת עם עמוס??, חקלאי ישיר, כנה, חסר טאקט ו.. בוטה. בדיוק ההיפך מנטלי המאופקת והמוקפדת שרגילה להתאים את עצמה לציפיות הסביבה. בהתחלה רציתי להוריד לה סטירה מצלצלת ולהגיד לה "הלו! ?? תתעוררי ותוציאי את מקל המטאטא שתקוע לך בתחת!" אבל מהר מאוד הבנתי מאיפה כל זה מגיע וכל המצב פשוט הפך להצחיק אותי בטירוף. ללא לעשות יותר מדי ספויילרים.. שקט ושלווה זה לא משהו שנטלי זכתה לו, אבל אני בתמורה זכיתי ליומיים משעשעים ?? (כן, סיימתי את שני הספרים תוך יומיים). אז אם לא הבנתם, ממליצה ??????
מיכל
11/4/2021 09:07
דואט צבע אדום/ אלונה ירדן הוצאה – עצמית כל פעם מחדש אני מתרגשת כאשר הספרים של הסופרת יוצאים לאור, קשה שלא להתרגש מכל אחד ואחד...?? הדואט כתוב נפלא, מעורר, ומרתק. העלילה מטורפת, הקריאה הרגישה כמו להיות על רכבת הרים, לא ניתן היה לדעת מה יקרה בכל עמוד חדש...?? הוא מכיל אהבה, תשוקה, זעם, התמודדות עם העבר, חרדות, וכל זה על רקע הדרום האדום אצלנו, בארצנו הקטנטונת. בקיצור ולעניין, אלונה אף פעם לא מאכזבת. היא לוקחת אותנו לסיבוב בין המילים שלה, על גבי ספר מקסים ודרמטי. אהבתי, אהבתי ואהבתי! ??
sararn
6/7/2021 21:39
צבע אדום/ אלונה ירדן הוצאה עצמית חשבתן פעם איך זה להיות מלכה? נטלי לא נולדה מלכה, אבל היא רצתה מאוד להיות מפורסמת. היא עבדה קשה מאוד כדי להגיע לקבל הכרה כשחקנית מוערכת, ומייקל עשה למענה את כל השאר כדי שתרגיש מלכה. למה לא תמיד מה שמצוי הוא זה הרצוי? למה כשיש לנו הכול זה פתאום מרגיש חלש ולא מושך? מי אנחנו במערכת היחסים? הנותנים או המקבלים? מה זאת אהבה? ספר שמעמיד אותנו מול החלטות שלא קל לקבלן. שני חלקי הדואט שונים לחלוטין זה מזה, וכל אחד מהם הוא עולם ומלואו, אבל אני לא יכולה לכתוב דבר על הספר השני כי זה יהיה ספוילר ??
המלצות נוספות עבורך
דיגיטלי45 ₪ 30 ₪
מודפס 79 ₪
דיגיטלי39 ₪ 29 ₪
מודפס 98 ₪
דיגיטלי35 ₪ 29 ₪
מודפס98 ₪ 49 ₪
עוד ספרים של אלונה ירדן - הוצאה עצמית
עוד ספרים של אלונה ירדן
הירשמו לרשימת התפוצה של ביבוקס
Powered by blacknet.co.il