דף הבית > כלתו של היווני
כלתו של היווני / ליין גרהאם
הוצאה: הוצאת שלגי

כלתו של היווני

         
תקציר
ז'אנר: רומן רומנטי הוצאה לאור: שלגי הוצאת ספרים עמודים: כ-208 קרה, אכזרית וצינית עד מאוד – כך הייתה קריירת הרווקות של אפולו מטראקסיס. אך כשירושת נכסיו של אביו מותנית בנישואים, הוא נאלץ לעשות את הלא ייאמן! פיקסי רובינסון הלא מלוטשת היא הבחירה הגרועה ביותר לאישה עבור אפולו – אך חובות משפחתה הגדלים מותירים אותה חסרת הגנה ועל כן מתאימה. וכשליל נישואיהם חושף את פגיעות תמימותה הנוגעת בליבו, אפולו נאלץ לחשב מסלול מחדש. וזה לפני שהוא מגלה שהיא נושאת לא אחד כי אם שני יורשים לבית מטראקסיס!  
פרק ראשון

פרולוג

קולות הגברים נישאו מהמרפסת כשהולי נעה סביב, ממתינה לרגע הנכון להצטרף לשיחה. האתגר, ידעה, צץ כיוון שאפולו מעולם לא קיבל אותה בברכה אל הדיון.

אך לא היה זה דבר מה שיכלה לשנות, כשנישאה לחברו הטוב ביותר של אפולו, ויטו. רק לאחרונה הבינה כמה קרובים היו שני הגברים ובאיזו תדירות דיברו, לא משנה היכן היו. ויטו ואפולו היו חברים מילדות, הם למדו יחד בפנימייה והיו קרובים כאחים. מתחילת הקשר של הולי עם ויטו, אפולו לא בטח בה, כיוון שהייתה אישה ענייה שנישאה לגבר עשיר מאוד. היא הייתה מודעת לכך, ועל כן הציעה להישאר בבית במקום להשתתף בהלוויית אביו של אפולו, אבל ויטו היה המום מהצעה זו.

עד כה, הביקור שלהם באי הפרטי נקסוס ובמתחם בית מטראקסיס לא נעם לה כלל. ההלוויה הייתה רבת משתתפים עד מאוד. כל אחת מנשותיו לשעבר של האב הגיעה, עם ילדיהם המשותפים. מוקדם יותר היום נקראה הצוואה, אפולו יצא בסערה מן החדר, לאחר ששמע כי עליו להינשא אם ברצונו לרשת את האימפריה העצומה שנמצאת תחת ניהולו מזה כמה שנים, מאז חלה אביו. ויטו חלק את הפרט האחד והיחיד הזה עם אשתו, ואף אותו לא חש נוח לגלות. אך כמעט כל מי שהכיר את אפולו, ידע גם עד כמה סלד ממוסד הנישואין, וזה היה ברור שרצונו האחרון וצוואתו של אביו הציבה אותו בין הפטיש לסדן.

"אז, תבחר את אחת מהנשים שלך ותתחתן איתה," התנשף ויטו, לא נשמע כלל כמו הבעל האוהב שהולי הכירה והעריצה. "דיו מיו, הרשימה ארוכה דייה. תינשא לה, תישאר נשוי ככל שתוכל לסבול את זה, ו – "

"ואיך איפטר ממנה אחר כך?" רטן אפולו. "נשים נצמדות אליי כמו דבק. איך אוכל לבטוח בה, שתשמור על פה סגור? אם מישהו יגלה שמדובר בנישואין מזויפים, נשותיו לשעבר של אבי תלכנה לבית המשפט בניסיון לקחת את הירושה שלי. אם אומר לאישה כלשהי שאינני רוצה אותה, היא תיעלב ותרצה נקמה."

"לכן עליך לשכור רעיה, כאילו שאתה מראיין מישהי לעבודה. אתה לא צריך אישה שתהיה כאגוז קשה לפיצוח. בהתחשב בפופולריות שלך עם בנות המין השני והמוניטין הרע שלך, אולי תתקשה למצוא אותה."

בהנחה שזה היה עכשיו או לעולם לא, יצאה הולי למרפסת. "לשכור רעיה נשמע כמו רעיון טוב," היא ציינה בעצבנות.

על אף שעטה חליפה כהה ואלגנטית, אפולו מטראקסיס נראה בדיוק הילד הרע שהיה. עם שיער שחור באורך הכתף, עיניים ירוקות עזות וקעקוע של דרקון מציץ מתוך שרוול חולצתו הלבנה, היה אפולו הפכפך, יוצא דופן ויהיר. ההיפך הגמור מבעלה השמרני של הולי.

"אני לא סבור שהוזמנת להצטרף לשיחה," הגיב אפולו ביובש.

"שלושה מוחות טובים יותר משניים," התחמקה הולי, מכריחה את עצמה לשבת.

אפולו קימר גבה צינית. "את חושבת?"

הולי סירבה להישאר בחוץ. "תפסיק להגזים – "

"הולי!" קטע אותה ויטו בחדות.

"טוב, אפולו לא יכול להימנע מכך. הוא תמיד נוהג כך," התווכחה הולי. "לא כל אישה תיצמד אליך כמו דבק!"

"תני לי שם של אחת שלא," הזמין אפולו.

הולי מצמצה והתאמצה לחשוב, מכיוון שאפולו היה ידוע כגבר סקסי, חתיך ועשיר מאוד, ותשע מתוך עשר נשים ילכו אחריו בעיניים רעבות. "טוב, החברה שלי פיקסי, בתור התחלה," היא אומרת בסיפוק. "היא לא סובלת אותך. ובמקום בו יש אחת, יימצאו עוד."

סומק קלוש עלה על עצמות לחייו המפוסלות של אפולו.

"פיקסי לא ממש תעמוד בדרישות," התערב ויטו בחופזה, פוגש את מבטו המבוהל של חברו בהבנה הדדית, מכיוון שלא גילה לאשתו מהן הדרישות המדויקות של הצוואה. מכיוון שהולי לא ידעה על תנאים אלו, היא לא יכלה לדעת כמה בלתי אפשרית הייתה הצעתה.

אפולו זעם על ההתייחסות לחברתה של הולי, פיקסי, שהייתה ספרית ענייה מרודה. אפולו כבר ידע כל מה שצריך לדעת על הולי ופיקסי, לאחר שחקר את שתי הנשים ביסודיות, ברגע שהולי הופיעה משום מקום והצהירה שהיא ילדה את בנו של ויטו, אנג'לו. אפולו היה מזועזע מהרקע הבעייתי והפלילי של פיקסי, מהחובות שצבר אחיה הדוחה ושהיא לקחה על עצמה, מסיבה מוזרה כלשהי. כיוון שלא יכלה לעמוד בתשלום החובות, הוכתה פיקסי וכעת מצאה את עצמה בכיסא גלגלים עם שתי רגליים שבורות.

מה הפלא, עם הרקע הנורא הזה של חברתה, שתגובתו המיידית של אפולו הייתה שלא בטח כלל בהולי, עד כדי השתוממות, כאשר ראה את הלהט שהראה ויטו לנישואין לאם בנו? ואכן, אפולו חיכה שפיקסי תנסה לנצל את החברות עם הולי, ותפנה אל חברתה לעזרה כספית. אולם עד כה, היא לא עשתה זאת. הוקל לאפולו שלא עשתה כן, כי לא רצה כלל להתערב שוב, יודע כמה מעשיו עשויים לעורר טינה, אשר הולי כבר נטרה לאפולו, תודות ליחסו הלא נדיב בחתונתם.

פיקסי רובינסון, חשב שוב אפולו בפליאה, כשוויטו והולי נכנסו פנימה להתכונן לארוחת הערב. אין סיכוי שהוא ישכח את הבלונדינית הזעירה שפגש בחתונתו של ויטו, זאת עם פני הבובה, הישובה בכיסא הגלגלים. לאורך כל היום, היא שלחה מבטים חשדניים לאפולו וממש הרגיזה אותו. הולי לא חשבה בהיגיון. אומנם הייתה משוחדת, לאור חברותה הטובה ביותר עם פיקסי, אך איך יכלה לדמיין שאפולו יינשא לפיקסי ויחד, הם יספקו יורש? אפולו כמעט הצטמרר, לפני שהזכיר לעצמו שהולי לא ידעה על הדרישה המקוממת והשערורייתית ביותר בצוואתו של אביו.

אפולו המעיט בערכו של האיש, הודה בכעס בפני עצמו. וסיליס מטראקסיס היה תמיד אובססיבי לגבי המשך שם המשפחה, ולכן נישא שש פעמים נוספות, במהלכן ניסה ונכשל בהבאת ילד שני לעולם. בגיל שלושים, אפולו היה בן יחיד. אביו דחק בבנו להינשא פעמים רבות, ואפולו היה בוטה אך ישר לגבי נחישותו להישאר רווק נטול ילדים. על אף מעשי הביזה והחורבן של האימהות החורגות והמניפולטיביות, והילדים החורגים החמדניים שהגיעו עם נישואיו הרבים של אביו, יחסיו של זה עם אפולו נותרו תמיד קרובים ואוהבים. מסיבה זו, התנאים בצוואתו של וסיליס היו הלם נבזי מאוד.

על פי הצוואה, אפולו ימשיך לנהל את האימפריה של אביו ויירש את רכושו, לתקופה של חמש השנים הבאות בלבד. בתקופה זו, על אפולו להינשא ולהביא ילד, אם ברצונו לשמור על ירושתו. אם ייכשל, עושרה של המשפחה יחולק בין נשותיו לשעבר של אביו וילדיהן, אף על פי שכולם זכו לגמול עשיר, כשאביו עוד היה בחיים.

אפולו התקשה להאמין שאביו היה כל כך טיפש וניסה לסחוט את בנו מקברו. ובכל זאת, האם מעשיו לא התבררו כיעילים ביותר? גופו נוקשה ממתח בשל ההבנה הפתאומית, עמד אפולו על המרפסת והביט אל הים, בגלים הסוערים המכים בצוקים. סבו קנה את האי של נקסוס ובנה את הווילה לשימוש המשפחה. מאז, כל חבר במשפחת מטראקסיס נקבר בבית הקברות שליד הכנסייה הכפרית, כולל אימו של אפולו, שמתה בלידה.

האי היה ביתו של אפולו, הבית האמיתי היחידי שהכיר מעולם, והוא היה מוטרד כשהבין שאינו יכול לשאת את הרעיון שהבית שלו יימכר, שהוא לעולם לא יוכל לבקר בו שוב. מאוחר מכדי לשנות דבר, הוא גילה שהוא קשור לשם המשפחה ולרכושה, יותר מאשר חלם אי פעם. הוא נאבק נגד רעיון הנישואין, נהג ללגלג על המוסד וזלזל בניסיונותיו הכושלים של אביו ליצור מעגל משפחתי נורמלי. אפולו נשבע שלעולם לא יהיה אב לילד, שכן בילדותו סבל מאוד, והאמין באמת ובתמים שתהיה זו טעות לחשוף ילד לכל מה שעבר עליו. עם זאת, מקברו, אביו הצליח לחשוף את השקר שלו...

כיוון שעכשיו, כשעמדה בפניו צוואתו של אביו, על כל משמעויותיה, אפולו לא יכול היה אפילו לחשוב על אובדן העולם שלקח כמובן מאליו, על אף שידע כמה איום יהיה מאבקו לשמור עליו. מאבק נגד נטיותיו ונגד האהבה המולדת שלו לחופש, מאבק שיכפה עליו לחיות עם אישה, יכפה עליו לעשות איתה סקס, יכפה עליו להביא לעולם ילד שלא רצה.

ואיך יוכל לנצח במאבק זה בצורה הטובה ביותר? לרוע המזל, ויטו צדק: עליו לשכור רעיה, מישהי שתהיה מוכנה להינשא לו רק עבור כסף. אך איך יוכל לבטוח בה שלא תלך לתקשורת ותשפוך הכול, או תחשוף את סודותיו לאדם הלא נכון? הוא יצטרך לאחוז דבר מה מעל ראשה של האישה לה יינשא. דבר מה שיגרום לה להיות תלויה בו, כפי שהוא יהיה תלוי בה, כך תהיה לה סיבה טובה עבורה לפעול לפי הכללים שהוא יכתיב.

למרות שלעולם לא ישקול את האפשרות להינשא לה, הוא צריך אישה כמו פיקסי רובינסון. במקרה שלה, הוא יכול לקנות את חובו של אחיה ולהשתמש בו כדי ללחוץ עליה ולהבטיח שתשמור על פה סגור ותיתן לו בדיוק את מה שהוא צריך, על מנת לשמור על האימפריה המשפחתית שלו. איך הוא אמור למצוא אישה אחרת במצב דומה?

כמובן, לו בטח בנשים באופן כללי, היה עשוי להיות פחות זהיר. אך חשדנותו הצינית התחזקה, אחרי לא פחות משש אחיות חורגות ומאהבות אינספור. למעשה, נתינת אמון הייתה בעיה אמיתית בשבילו.

אימו החורגת הראשונה שלחה אותו לפנימייה כשהיה בן ארבע. אימו החורגת השנייה הכתה אותו עד זוב דם. השלישית פיתתה אותו. הרביעית דאגה שירדימו את כלבו האהוב. אימו החורגת החמישית ניסתה להפיל על אביו ילד של גבר אחר.

לרשימה זו נוספו הנשים הרבות מספור איתן שכב אפולו במשך השנים. נשים יפהפיות, בעלות הרפתקנות מינית ותאוות בצע, שהשתדלו להעשיר את עצמן ככל האפשר, במהלך הרומנים הקצרים איתו. הוא מעולם לא הכיר נשים מסוג אחר, לא היה מסוגל להאמין כי הן קיימות. אבל הולי הייתה שונה, הוא הודה בחוסר רצון. הוא יכול לראות שהיא העריצה את ויטו ואת בנם. אם כן, הייתה קטגוריה נוספת אי שם: נשים שאהבו. לא שהוא יחפש אחת כזו. אהבה תלכוד אותו, תדכא אותו ותחנוק אותו עם 'עשה' ו'אל תעשה' שהוא מתעב. הוא דיכא צמרמורת. החיים היו קצרים מכדי לעשות טעות כזו.

אך כרגע, הוא עדיין זקוק לרעיה. רעיה שיוכל לשלוט בה הייתה הרעיה היחידה שהוא יכול לסבול. הוא חשב שוב על פיקסי. פיקסי, והבעיות הכספיות של אחיה החלש וחסר האחריות. היא צריכה להיות די טיפשה, הוא הרהר, כדי לקחת על עצמה את בעיותיו של אחיה, ולהפוך כך את חייה. למה לעשות את זה? אפולו, שמעולם לא היו לו אח או אחות, הופתע מהרעיון של הקרבה נטולת אנוכיות שכזו. אך כמה רחוק תלך פיקסי רובינסון כדי להציל את עורו של אחיה?

אפולו שועשע מהמחשבה שהוא יודע על בעיותיה של פיקסי, הרבה יותר מאשר חברתה הטובה ביותר, הולי. אף יותר, הוא שועשע מהבטחתה העליזה של הולי, שפיקסי לא יכולה לסבול אותו. ברור שהיא לא הבחינה בבחינתה החשאית של פיקסי את צעדיו בחתונתה, למרות חשדנותה.

התחלה של חיוך ריככה את הקו הקשה של פיו הרחב. אולי הוא צריך לבחון מקרוב את הבלונדינית הזעירה ולבדוק האם יוכל להשתמש בה... מה היה לו להפסיד?

 

 

מה חשבו הקוראים? 0 ביקורות
המלצות נוספות עבורך
דיגיטלי 29 ₪
קינדל 28 ₪
דיגיטלי 26 ₪
מודפס 88 ₪
דיגיטלי39 ₪ 31.2 ₪
קינדל38 ₪ 30.4 ₪
דיגיטלי 29 ₪
מודפס98 ₪ 49.9 ₪
עוד ספרים של הוצאת שלגי
דיגיטלי 29 ₪
קינדל 28 ₪
דיגיטלי 29 ₪
קינדל 28 ₪
דיגיטלי 29 ₪
קינדל 28 ₪
דיגיטלי 29 ₪
קינדל 28 ₪
דיגיטלי 29 ₪
קינדל 28 ₪
דיגיטלי28 ₪ 29 ₪
עוד ספרים של ליין גרהאם
דיגיטלי 29 ₪
קינדל 28 ₪
דיגיטלי 29 ₪
קינדל 28 ₪
דיגיטלי 29 ₪
קינדל 28 ₪
דיגיטלי 29 ₪
קינדל 28 ₪
דיגיטלי 29 ₪
קינדל 28 ₪
דיגיטלי 29 ₪
קינדל 28 ₪
הירשמו לרשימת התפוצה של ביבוקס
Powered by blacknet.co.il