דף הבית > מארז סדרת הפמיליה

מארז סדרת הפמיליה

         
תקציר

המארז המלא מכיל חמישה ספרים:

  1. אנטוני מרסלו (ספר ראשון בסדרת הפמיליה)
  2. לוסיאן מרסלו (ספר שני בסדרת הפמיליה)
  3. ג’ובאני מרסלו (ספר שלישי בסדרת הפמיליה)
  4. דנטה מרסלו (ספר רביעי בסדרת הפמיליה)
  5. מורשת מרסלו (ספר חמישי ואחרון בסדרת הפמיליה)

הפמיליה 1 – אנטוני מרסלו / בת’אני כריס

“קראת לי פעם מטונף. הגיע הזמן להראות לך ולהם עד כמה אנחנו, בני מרסלו, מטונפים באמת.”

אנטוני מרסלו הוא איש של כבוד, של נאמנות ושל משפחתיות. מאז ומעולם הפמיליה הייתה ייעודו. ההצטרפות לקוזה נוסטרה הייתה מבחינתו הכול. הוא לא הפר את החוקים. לא את החשובים, לפחות.

בעולמה של קוזה נוסטרה לא שומרים על הצדק בעזרת שופט בית המשפט, אלא במילה ובקליע של אקדח. כשאמרו לאנטוני לקפוץ, הוא ידע כי יש תשובה הולמת אחת בלבד: “לאיזה גובה, בוס?”

יש חוקים שראוי לכופף.

ביום שבו אנטוני פוגש את ססיליה קטורלי, בתו של הקאפו, עולמו משתנה מקצה לקצה. הוא יודע שהיא מחוץ לתחום, שתתחתן עם גבר שייבחר על ידי אביה, אבל ססיליה מוכיחה לו שיש חוקים שאפשר ואף ראוי לכופף.

יש חוקים שראוי להרוג בגללם.

כשקוזה נוסטרה, הדבר היחיד שבו בטח, הדבר היחיד שהכיר, לוקחת ממנו את חברו הטוב ביותר, אנטוני צריך לאסוף את השברים. עד מהרה הוא מתעשת ומבין שעליו לטנף את ידיו ולתפוס את המקום הראוי לו או שלא יהיה לו מקום כלל.

 

אנטוני מרסלו מאת סופרת רבי המכר בת’אני כריס הוא רומן פשע על גבר שהשיג הכול במו ידיו ולא היסס להתלכלך, אבל שמר על נאמנותו לעצמו ולחוקים.

זה הספר הראשון בסדרת הפמיליה. כל ספר הוא על דמויות אחרות בסדרה ואפשר לקרוא אותו כספר בודד, אם כי כדאי לקרוא את הסדרה כולה. הסדרה כיכבה ברשימות רבי המכר בעולם וזכתה להצלחה רבה.


הפמיליה 2 – לוסיאן מרסלו / בת’אני כריס

“זה מה שאת זקוקה לו, מותק? מקום בטוח?”

“מה שאני צריכה זה שתלך.”

לוסיאן מרסלו מודע לציפיות שבהן עליו לעמוד כבנו הבכור של הדון המפורסם והמפחיד ביותר של קוזה נוסטרה באמריקה. משפחה עבורו היא יותר מקשר דם; היא כבוד, ייעוד, מטרה לשאוף אליה. לוסיאן מיועד להיות יד ימינו של הבוס הבא ולא יסכן את מעמדו בשביל שום דבר בעולם, או לפחות ככה הוא חושב עד שהוא פוגש את ג’ורדן.

ג’ורדן ריס יודעת שהיא צריכה להתרחק מלוסיאן מפני שלהתעסק איתו זה להתעסק עם האנשים הלא נכונים, אך אין לה ברירה, ואולי לוסיאן, שמעולם לא נתן לדבר לעצור אותו בדרך להשגת הדברים שהוא רוצה, יהיה היחיד שיוכל להציל אותה. הוא רוצה את ג’ורדן, גם אם זה אומר שמלחמה תיפתח ברחובות בדרכו להשיג אותה. השאלה היא האם ג’ורדן תשרוד במלחמה הזאת?

לוסיאן מרסלו מאת סופרת רבי המכר בת’אני כריס הוא רומן פשע על גבר שלא יעצור בדבר כדי להשיג את האישה שהוא אוהב, כשהקווים המנחים אותו הם חוקי הפמיליה: כבוד, מסירות, נאמנות.

זה הספר השני בסדרת הפמיליה. הספר הראשון בסדרה הוא אנטוני מרסלו. כל ספר בסדרה נכתב על דמות אחרת ואפשר לקרוא אותו כספר בודד, אם כי כדאי לקרוא את הסדרה כולה. הסדרה כיכבה ברשימות רבי המכר בעולם וזכתה להצלחה רבה.


הפמיליה 3 – ג’ובאני מרסלו / בת’אני כריס

“לפעמים אהבה מתחילה בצורה קצת מטונפת.”

גובאני ג’יו מרסלו חי את חייו לפי התנאים שלו ואין לו כל כוונה להשתנות. בהיותו קאפו ובנו של בוס המאפיה, הוא מכיר היטב את החוקים. זה לא מונע בעדו לעשות מה שבא לו, מתי שבא לו. הוא נשבע שלא להפר לעולם את העקרונות של קוזה נוסטרה, עד שהוא מבלה לילה עם אישה זרה ויפהפייה. כשג’ובאני מגלה שהיא שייכת לאחר בקוזה נוסטרה הוא אמור להיעלם מהשטח, אבל אין לו בעיה לעקם את הכללים כשמדובר במה שלדעתו צריך להיות שלו.

קים אבלה עשתה כמה טעויות בחייה והיא משלמת עליהן. היא אמורה לדעת טוב יותר מכולם שלא חכם להסתבך עם בנה הצעיר של משפחה אחרת, אך כשהיא איתו, היא נזכרת במי שהיא באמת, וקשה לה לוותר על זה.

האם ייתכן שמה שיציל את שניהם ממוות בטוח הם אותם הכללים שהם הפרו?

ג’ובאני מרסלו מאת סופרת רבי המכר בת’אני כריס הוא רומן פשע על גבר שמשתמש בחוקי קוזה נוסטרה כראות עיניו ומפר אותם תוך סיכון חייו רק כדי לזכות באישה שהוא אוהב.

זה הספר השלישי בסדרת הפמיליה. קדמו לו הספרים: אנטוני מרסלו ולוסיאן מרסלו. כל ספר הוא על דמויות אחרות בסדרה ואפשר לקרוא אותו כספר בודד, אם כי כדאי לקרוא את הסדרה כולה. הסדרה כיכבה ברשימות רבי המכר בעולם וזכתה להצלחה רבה.


הפמיליה 4 – דנטה מרסלו / בת’אני כריס

“אני לא מכיר אותך,” דנטה אמר, “ואחרי הלילה, אני לא בטוח שאני רוצה.”

“באמת כדאי שתוריד את האקדח שלך, בלו.

דנטה מרסלו הוא הבוס הבא. לא ירחק היום והוא ייקח את המושכות, אבל כדי להיות הבוס הוא חייב להיות נשוי. זו בעיה, כיוון שאין לו כל כוונה להשקיע זמן במערכת יחסים כשאין לו מה להציע לבת זוג עתידית בתחום האהבה או הילדים. ואז קטרינה דנזי נכנסת לחייו ובפיה הצעה שדנטה יתקשה מאוד לסרב לה.

קטרינה דנזי הסתדרה היטב כאישה בעולם של גברים בניהול אימפריית הפשע שלה, עד שהחיים משליכים אותה אל סיטואציה שבה אולי רק שמו של דנטה מרסלו יוכל להציל אותה. יש לה הצעה עסקית עבורו שתהיה רווחית לשני הצדדים, אבל האם תצליח לשכנע אותו להקשיב לה?

דנטה מרסלו מאת סופרת רבי המכר בת’אני כריס הוא רומן פשע על גבר שמוכן לעשות הכול עבור משפחת הפשע שבראשה הוא עומד, אך לא מודע עד הסוף לכך שהוא עומד לסכן גם את ליבו.

זה הספר הרביעי בסדרת הפמיליה. ספרים נוספים בסדרה: אנטוני מרסלו, לוסיאן מרסלו וג’ובאני מרסלו. כל ספר הוא על דמויות אחרות בסדרה ואפשר לקרוא אותו כספר בודד, אם כי כדאי לקרוא את הסדרה כולה. הסדרה כיכבה ברשימות רבי המכר בעולם וזכתה להצלחה רבה.


הפמיליה 5 – מורשת מרסלו / בת’אני כריס

“המשפחה היא מורשת וייתכן כי הדור הזה הוא המטונף ביותר עד כה.”

 

גונתן מרסלו זה עתה שוחרר מבית הסוהר לאחר שריצה שלוש שנות מאסר, והוא רק רוצה להכניס סדר בחייו, אך נראה שהוא היחיד שמאמין שהוא יכול לעשות זאת.

להיכנס לנעליה הגדולות של אימה זה הדבר האחרון שעליו חושבת קתרין מרסלו, אבל כבר מאוחר מדי מכדי להתחמק מגורלה ועליה לשחק את המשחק היטב כדי להצליח.

עמידה באור הזרקורים לא הייתה בתוכניותיו של אנדינו מרסלו, אבל ייתכן כי לקאפו לא תהיה ברירה אלא להעמיד את אנדינו שם כשקוזה נוסטרה תתחיל לחפש את הבוס הבא.

לוסיה מרסלו היא התינוקת של המשפחה, הילדה טובה, אבל קצת חופש ומרחב נשימה יספקו לה את ההזדמנות הראויה להשיל מעליה את כל המסכות.

במשפחת מרסלו להיות מטונף זו לא זכות מולדת, אלא זכות שיש להרוויח. דור חדש מוכן להתיישב על כס המלכות, אבל זה לא פשוט כל־כך.

 

בונוס: נובלת חג המולד במשפחת מרסלו

אתם מוזמנים לחגוג את חג המולד עם כל בני משפחת מרסלו. זו התקופה היחידה בשנה שבה הם מנערים מעליהם את הטינופת.

 

מורשת מרסלו מאת סופרת רבי המכר בת’אני כריס הוא רומן פשע על המורשת החזקה של בני משפחת מרסלו, ובנוסף הספר כולל את הנובלה חג המולד במשפחת מרסלו.

זה הספר החמישי בסדרת הפמיליה. ספרים נוספים בסדרה: אנטוני מרסלו, לוסיאן מרסלו, ג’אבני מרסלו ודנטה מרסלו. הסדרה כיכבה ברשימות רבי המכר בעולם וזכתה להצלחה רבה.

מה חשבו הקוראים? 0 ביקורות
המלצות נוספות עבורך
עוד ספרים של הוצאת אדל
דיגיטלי35 ₪ 29 ₪
מודפס98 ₪ 49 ₪
דיגיטלי35 ₪ 29 ₪
מודפס98 ₪ 49 ₪
דיגיטלי35 ₪ 29 ₪
מודפס98 ₪ 49 ₪
דיגיטלי99 ₪ 75 ₪
מודפס294 ₪ 147 ₪
דיגיטלי35 ₪ 29 ₪
מודפס98 ₪ 49 ₪
דיגיטלי99 ₪ 75 ₪
מודפס294 ₪ 147 ₪
עוד ספרים של בת'אני כריס
דיגיטלי 35 ₪
מודפס98 ₪ 49.9 ₪
דיגיטלי 35 ₪
מודפס98 ₪ 49.9 ₪
דיגיטלי 33 ₪
מודפס98 ₪ 49.9 ₪
דיגיטלי 29 ₪
מודפס98 ₪ 49.9 ₪
דיגיטלי 24.5 ₪
מודפס98 ₪ 49.9 ₪
הירשמו לרשימת התפוצה של ביבוקס
Powered by blacknet.co.il