דף הבית > קחי אותי 2 - קחי אותי איתך
קחי אותי 2 - קחי אותי איתך / קיי. איי. לינדי
הוצאה: הוצאת אדל
תאריך הוצאה: 04-2022
קטגוריה: ספרי רומנטיקה וארוטיקה
מספר עמודים: 322
ניתן לרכישה גם במארז קחי אותי - המארז המלא קחי אותי - המארז המלא

קחי אותי 2 - קחי אותי איתך

         
תקציר

גרנט

חשבתי שההיכרות שלי עם ארי תציל אותי מכל מה שברחתי מפניו. חשבתי שבעזרתה אצליח להתמודד עם הכול, שבזכותה אתגבר על ההרגלים הרעים שעזרו לי לעבור תקופות קשות. חשבתי שהנסיכה שלי היא כל מה שאני צריך כדי לעלות על דרך המלך.

רציתי להאמין בזה בכל מאודי, אבל אולי טעיתי.

אריבל

גרנט ואני היינו הזוג הכי לא מתקבל על הדעת. הדרך שלנו זה אל זה מההתחלה הייתה מלאה מהמורות, אבל דווקא כשחשבתי שהגענו אל המנוחה והנחלה, התברר שהבעיות שלנו היו רחוקות מלהסתיים. בתקופה שהייתה אמורה להיות הכי מאושרת בחיינו, כל הגורמים הסובבים אותנו רק הערימו בדרכנו עוד ועוד קשיים ולא יכולתי שלא לתהות אם גרנט ואני נצליח אי פעם לשרוד יחד, או שפנינו היו מועדות לכישלון מההתחלה?

קחי אותי איתך מאת סופרת רבי המכר של עיתון ‘יו־אס־איי טודיי’ קיי. איי. לינדי הוא סיפור על שני הפכים הנמשכים זה אל זה. על אף השקרים והעמדות הפנים הם מגלים שרב הנסתר על הנגלה, ושנפש האדם תמיד עמוקה יותר מכפי שנראה על פני השטח.

זה הספר השני מתוך הדואט קחי אותי. הספר הראשון, קחי אותי כמו שאני, ראה גם הוא אור בהוצאת אדל. הספרים זכו להצלחה רבה בארצות הברית וכיכבו בראש רשימות רבי המכר.

פרק ראשון

1
גרנט
מעולם לא הקדשתי יותר מדי מחשבה להתאהבות. למישהו כמוני זה נראה כמו דבר בלתי אפשרי אז למה שאשקיע מחשבה במשהו שלעולם לא יקרה? לא היה לי עניין בבחורות מעבר למה שיכלו לתת לי בלילה אחד. תזיין אותן ותראה להן איפה הדלת. תמיד היו גרופיות שטענו שהן אוהבות אותי, אבל הן אהבו רק את מה שיכולתי לתת להן. סקס, זיון, סיפור לחברות על כך ששכבו עם גרנט מק'דרמוט, כוכב הרוק. זה מה שהייתי, סמל, לא יותר מזה.

כל זה היה לפני ארי.

עיניי עברו אל הבלונדינית שישנה במיטתי. הסטתי קווצת שיער מפיה והצמדתי נשיקה לשפתיה.

"גרנט?" לחשה בשנתה.

לשמוע את שמי על שפתיה היה טוב יותר מאלף זיונים. כמעט איבדתי אותה בגלל הטיפשות שלי. איזו גרופית זנזונת בשם כריסטין התחילה איתי במלון בפוקונוס, בפסטיבל מוזיקה שבו הופעתי עם הלהקה שלי, 'קונטרה־בנד'. כשאני אומר התחילה איתי, אני מתכוון שהיא הפתיעה אותי בחדרי והתפשטה לחלוטין מתוך מחשבה שאזיין את התחת הנואש שלה. ארי נכנסה והיה בלגן. במהלך חופשת חג המולד, לאחר שבמשך חודש לא היינו בקשר, נפגשנו בחוף הים, בפיצרייה של הדוד שלי, 'דאפיס'. בשבועיים האחרונים העמדנו פנים שדבר לא קרה, אבל ידעתי שמשהו מתבשל מאחורי העיניים הגדולות והכחולות שלה.

"כן, נסיכה?" אמרתי והחלקתי לצידה. ידי ליטפה את קימור מותניה והחליקה מטה, לישבנה ההדוק. משכתי אותה קרוב אליי והנעתי אותה נגד איברי. "מממ..." נאנחה. עיניה נפקחו ברפרוף. "שוב?" אי־אמון נשמע בקולה צרוד השינה. ארי לא האמינה לי כשאמרתי לה שיש לי תיאבון שאי אפשר להשביע. יכולתי לזיין אותה כל היום כולו וזה עדיין לא הספיק. סקס היה הבריחה שלי למשך יותר מדי זמן בחיי מכדי שאוכל להתעלם מהמשיכה כעת, כשאישה אחת פקדה את מיטתי. "שוב," אישרתי.

גלגלתי אותה על גבה ונישקתי את דרכי במורד גופה, בין שדיה, על בטנה הרכה במהלך שלעיתים הביך אותה, לעצמות האגן שהציצו מתחתוני הכותנה שלה ומטה, אל בין רגליה. נשימתי נפלטה חמה ובהולה כשנשפתי עליה מבעד לאריג. היא השמיעה יבבה חלושה והתפתלה.

"גרנט... גרנט." מילותיה היו אנקה מעודדת.

תפסתי בגומי של תחתוניה ומשכתי אותם מגופה. היא התקשחה תחתיי והדפה את עצמה לעבר ראש המיטה. הושטתי את ידי כדי לתפוס בה אך היא הנידה בראשה.

"יש לי שיעור." היא הביטה בשמיכת הפוך, בשולחן הכתיבה, בגיטרה האדומה כדובדבן שלי. בכל דבר רק לא בי.

"הוא יתחיל רק בעוד שעה."

היא החליקה מהמיטה ולבשה את הג'ינס. "אתה לא עובד היום באולפן ההקלטות?"

השגתי עבודה באולפן הקלטות בטרנטון כשרציתי להוכיח לארי שאני יכול להיות רציני לגבי משהו שאינו נגינה בלהקת רוק. אביה היה מנכ"ל של בנק בבוסטון, ומעולם לא ראיתי עושר כזה. לא יכולתי להעניק לה את מה שהיה לה בבית, אך רציתי.

"כן, מאוחר יותר." רציתי להשליך אותה על המיטה ולזיין אותה עד שתפסיק להציע דרכים להפריד בינינו, אבל לא יכולתי לעשות את זה בצורה מעודנת, לפחות לא עם ארי. היא הייתה קולטת מייד את הבולשיט שלי.

"או־קיי, אז אראה אותך כשתחזור מהעבודה," אמרה, מתחמקת.

היא לבשה את הסוודר, תלתה על צווארה את הדסקיות הצבאיות של אבי, שאותן נתתי לה בסמסטר הקודם כשביקשתי ממנה להיות החברה שלי, נשקה קלות על שפתיי ומיהרה החוצה.

צנחתי בחזרה על המיטה ובהיתי בתקרה. לא הבנתי מה קרה פה עכשיו. קיבלתי את החברה שלי בחזרה, היינו יחד כל הזמן ובכל זאת הרגשתי כמו בחורה שנזרקה אחרי סטוץ של לילה.

מה חשבו הקוראים? 0 ביקורות
המלצות נוספות עבורך
עוד ספרים של הוצאת אדל
דיגיטלי35 ₪ 29 ₪
מודפס98 ₪ 49 ₪
דיגיטלי35 ₪ 29 ₪
מודפס98 ₪ 49 ₪
דיגיטלי35 ₪ 29 ₪
מודפס98 ₪ 49 ₪
דיגיטלי99 ₪ 75 ₪
מודפס294 ₪ 147 ₪
דיגיטלי35 ₪ 29 ₪
מודפס98 ₪ 49 ₪
דיגיטלי99 ₪ 75 ₪
מודפס294 ₪ 147 ₪
עוד ספרים של קיי. איי. לינדי
הירשמו לרשימת התפוצה של ביבוקס
Powered by blacknet.co.il