דף הבית > הסוד הקטן של יערה כוכבי
הסוד הקטן של יערה כוכבי / גל ברקן
הוצאה: גל ברקן - הוצאה עצמית
תאריך הוצאה: 02-2014
קטגוריה: ספרי רומנטיקה וארוטיקה
מספר עמודים: 320

הסוד הקטן של יערה כוכבי

         
תקציר
ליערה כוכבי היה הכל. היא היתה בת ארבעים, נראתה נפלא, והיתה נשואה לתומר כוכבי, המנתח הפלסטי המפורסם, אהבת חייה. היא היתה מעצבת פנים לאלפיון העליון וכל המי ומי היו אצלה בטלפון בחיוג מהיר. היא גרה בבית מהמם ברשפון והיו לה שני ילדים מקסימים.
יערה כוכבי חשבה שהחיים שלה מושלמים, עד שברגע אחד, בלי שהתכוונה, נכנס לחייה דן-דן, מאבטח בן 25, והפך הכל.
סיפור האהבה הבלתי אפשרית של יערה ודן-דן הוא סיפור של כאן ועכשיו, של ילדות ישראלית, צבא, מוות, עליה, ריאליטי, רכילות וכן, המון סקס רותח. 
הספר שישאיר אתכם ערים בלילה, מכל הסיבות הנכונות.
פרק ראשון

 

אזהרה: תוכן אירוטי

יעל אפלבאום

הבית הקטן עמד טובל בירוק. המכונית החליקה לתוך החניה והשער נסגר בחריקה קלה אחריה. מהחניה נפתח מעבר סגור אל דלת הבית. מישהו כאן עשה כל מאמץ לשמור על פרטיות הלקוחות.

יערה כוכבי פתחה את הדלת והם נכנסו מהאור שבחוץ אל האפלולית שבפנים. נרות קטנים דלקו על שפת הג’קוזי וליד המיטה הענקית. דן-דן סגר את הדלת ונעל אותה, ויערה כוכבי פסעה פנימה, אך רגליו הארוכות השיגו אותה, זרועותיו החסונות נכרכו סביבה, הוא סובב אותה אליו והיא הרימה את פניה לנשק אותו. הוא היה להוט, נחפז. בתנועה חלקה אחת הסיר את חולצתו, והיא נפעמה שוב מעורו החלק שתחתיו השתרגו שרירים. הוא הסיר מעליה את חולצתה והיא השתחררה מהחזיה והצמידה את שדיה לגופו החם. אושר, חשבה יערה כוכבי לעצמה, אושר טהור. דן-דן החל לנוע יחד איתה לכיוון המיטה.

“חכה רגע,” היא אמרה לו. “זה לעולם לא יהיה שוב ככה, הרגע הזה של לפני. בוא נהיה ככה עוד קצת.”

הם נשכבו על המיטה, שניהם עדיין במכנסיים. שפתיו לא עזבו את שלה, וידיו השאירו עקבות בוערים על עורה. היא העבירה על בטנו ציפורניים מטופחות, ואז גברה עליה סקרנותה. היא התיישבה ואחזה במכנסיו – אחד, שניים, שלושה כפתורים נפתחו במשיכה. מתחתם לבש דן-דן בוקסרים לבנים פשוטים, והתפיחה של אברו נראתה מבעדם בבירור. יערה כוכבי איבדה את סבלנותה. היא משכה מטה את התחתונים ואברו נגלה לעיניה. היא העבירה עליו יד רכה, ושמעה את דן-דן שואף אויר דרך שיניים חשוקות.

היא רכנה ולקחה אותו בפיה, ודן-דן נאנח. היא החלה להחליק עליו בשפתיה מעלה ומטה, וכאשר היה רטוב כולו המשיכה לנוע רק על חלקו העליון, בעוד ידה מחליקה על החלק התחתון בתנועה סיבובית. כל גופו של דן-דן נדרך, והוא נשם בכבדות. הוא חווה מין אוראלי פעמים רבות בעבר, אבל מעולם לא הרגיש כך, כאילו הוא בוער כולו, כאילו כל גופו הוא פקעת של עצבים פועמים, שהמוקד שלה נמצא בפה של יערה כוכבי. בשאריות ההיגיון שנותרו לו הוא חשב – איזו פדיחה. אני חייב להחזיק מעמד, אבל גם המחשבה הזו נסחפה ואבדה בגל העונג ששטף אותו. הוא חש כאילו הוא עומד למות מעונג.

חכי! רגע! הוא רצה לומר לה, אבל לא היו לו עוד מילים. היתה רק יערה כוכבי, והפה שלה על הזין שלו, ואז הוא גמר במה שהיה כמעט צעקה, והוא דווקא לא הכיר את עצמו כאחד שמשמיע קולות. באופן אינסטינקטיבי הוא ציפה שהיא תירתע, תוציא אותו מפיה, אבל לתדהמתו ההולכת וגוברת יערה כוכבי המשיכה עד ששככה ההתכווצות האחרונה, ואז הזדקפה, בלעה, חייכה ומחתה את פיה בגב ידה. דן-דן לא יכול היה לעשות יותר מלהביט בה ולמצמץ. היא קמה ומזגה לשניהם יין מהבקבוק שעמד מוכן על שולחן האוכל הקטן והמגולף, ואז חזרה עם הכוסות למיטה ושניהם לגמו מהיין בשתיקה לרגע.

“אני מצטער,” אמר דן-דן כשמצא לבסוף את המילים.

“על מה אתה מצטער, טיפשון?” שאלה יערה כוכבי.

“שגמרתי ככה, מהר, ולא נהנית בכלל, וכל זה.”

“דביל,” חבטה יערה כוכבי בבטנו, “זה היה מושלם. שמעתי שאצל בחורים בגילך יש סיבוב שני ושלישי, לא?”

“אה, כן.” ענה דן-דן.

“אז אני בונה על זה. היה לך טוב?”

“זה היה… וואו.”

 יערה כוכבי חייכה את החיוך החתולי שלה, ואמרה: “יש לי עוד הרבה מה ללמד אותך.”

“ואני מוכן ללמוד, סנסיי.” מצא דן-דן שוב את השנינות שלו.

“קודם כל תשתה,” אמרה יערה כוכבי. “אתה תצטרך כוחות.”

דן-דן חצי שכב, חצי ישב במיטה, כוס היין בידו, והביט ביערה כוכבי נעה בחדר, עדיין לבושה במכנסיים ובלי חולצה. היא פתחה את ברזי הג’קוזי הענק ובדקה בידה את חום המים. אחר כך שפכה פנימה שמן שהחל להעלות אדים ריחנים ברגע שפגעו בו המים החמים. היא פתחה את המקרר והוציאה גבינות, ואז סידרה אותן על צלחת עם פירות מהקערה, הוסיפה שני סכינים והניחה את הצלחת על שפת הג’קוזי.

דן-דן הביט בה וחשב כמה הוא רוצה ללמוד אותה, להריח את עורה, לטעום אותה, לדעת מה מענג אותה. הוא חש את תחילתה של התעוררות מחודשת. הוא קם מהמיטה והניח את כוס היין על שפת הג’קוזי ליד הצלחת, ואז אחז בעדינות בפניה של יערה כוכבי ונישק אותה, לאט ועמוק. היא נצמדה אליו וידיה טיפסו במעלה גבו והעבירו בו צמרמורת. “בוא, המים חמים”, היא אמרה, והוא כרע על ברכיו והוריד בתנועה איטית את מכנסיה. מתחתם לבשה יערה כוכבי תחתוני תחרה בצבע כחול עמוק. כשדן-דן הכניס את אצבעותיו מתחת לתחתונים והחל למשוך גם אותם למטה השמיעה יערה כוכבי קול קטן של מבוכה וכיסתה את פניה בידיה, אבל לא עצרה אותו. הוא הבין, ולאחר שהתחתונים היו מונחים על הרצפה נישק את טבורה וקם, והם נכנסו יחד למים החמים והריחניים.

יערה כוכבי חתכה חתיכות קטנות של גבינה משובחת, צירפה אליהן ענב, או חתיכת אפרסק, והגישה פעם אל פיה ופעם אל פיו, והם התפעלו יחד מהעיצוב של הצימר, שאליו לא שמו לב עד לאותו רגע.

לרגע, נראה היה לדן-דן שעננה חולפת על פניה, אבל היא מיד דחקה אותה והתקרבה אליו לחבק אותו. הוא אחז בה והשכיב אותה עליו על גבה. ידיו החלו לטייל על גופה, עוברות מכתפיה, שמגען היה כמו משי, אל שדיה העגולים שפטמותיהם הציצו מעל המים, יורדות אל בטנה, בטן של אישה שנשאה בקרבה תינוקות וכבר לא היתה שטוחה לגמרי, במעבר מהיר אל בין רגליה ושוב למעלה.

יערה כוכבי התמסרה למגעו לגמרי, ורק בכל פעם שידו עברה על ערוותה התנשמה בכבדות. דן-דן יכול היה להרגיש איך גופה של יערה כוכבי הולך ונדרך, וגם ההתעוררות שלו הפכה לזקפה מלאה.

ישבנה התחכך באברו בתנועות קצובות והוא נטש את הליטוף העדין והאיטי ואצבעותיו הארוכות נשלחו אל בין שפתי הפות שלה ומצאו את הדגדגן. המים החמים והשמנוניים הקלו על אצבעותיו להחליק מעלה ומטה על האיבר הקטן, שהלך והתקשה למגעו. יערה כוכבי נאנקה, ודן-דן חש סיפוק אדיר מהמחשבה שהוא גורם לה עונג. הוא החדיר את אצבעו לתוכה וגילה שהיא חמה ורטובה, ולא בגלל מי הג’קוזי.

התשוקה שלו להיות בתוכה בערה בו כמו אש, אבל הוא החליט שיערה כוכבי חייבת לגמור, ולכן רק המשיך לעסות ולחכך, והיא ייבבה והתפתלה תחת ידיו, אבל אז, בתנועה לא מובנת של האגן שלה ולפני שהספיק להבין מה קורה, היא השחילה את עצמה עליו, וכל ההחלטות נשכחו. היא החלה לנוע בתנועות קצובות וארוכות מעלה ומטה על אברו. היא היתה גמישה בצורה מדהימה, ואיכשהו כל חלק בגופה נע בדיוק בצורה שהיא הכתיבה.

דן-דן נאחז בשולי הג’קוזי והביט בה בזמן שהסתובבה בעדינות עד שפניה היו אליו. עיניה היו עצומות ושפתיה פשוקות מעט. לחייה היו אדומות מחום המים ומתשוקה, והיא היתה בעיניו באותו רגע הדבר היפה ביותר עלי אדמות. איכשהו, הוא לא ידע איך, הוא מצא בעצמו את הכח לשאול: “לשים קונדום?”

היסוס רגעי חלף על פניה של יערה כוכבי, חלף והיה לאין, והיא אמרה: “לא. זה יום בטוח. אלא אם כן אתה רוצה.”

“אם את אומרת שזה בטוח, אני מאמין לך. לא בא לי שיהיה משהו בינינו.”

יערה כוכבי נשכבה עליו וחיבקה אותו חזק, ורק האגן שלה המשיך לנוע מעלה ומטה, כאילו לא היה קשור אליה בכלל. השילוב של התנועה עם אי התנועה יצר סחיטה שכמוה דן-דן טרם הרגיש, וקירות הנרתיק שלה סגרו עליו, הדוקים ורטובים וחמים, ועכשיו הוא היה זה שגנח, ונראה היה שכל גניחה שלו מדליקה את יערה כוכבי עוד יותר, והיא הגבירה את הקצב.

אם דן-דן היה מסוגל לחשוב, הוא לבטח היה חושב אוי לא, לא שוב! אבל המחשבות היו ממנו והלאה. הוא חשב שהוא עומד לגמור, אבל יערה כוכבי, שכמו הספיקה ללמוד אותו, האטה את קצב התנועות ונישקה אותו. השיא נסוג מעט והוא נישק אותה בחזרה בלהט, ואז, בזמן שלשונה טיילה בפיו, היא הוסיפה אלמנט סיבובי לתנועת האגן שלה, והאיצה את הקצב. דן-דן לא ידע שגוף של אישה מסוגל לעשות את הדברים האלה. לא היתה עוד כל דרך לעצור, והוא צעק “כן!” בזמן שאורגזמה אדירה שטפה אותו והוא גמר.

מה חשבו הקוראים? 0 ביקורות
המלצות נוספות עבורך
עוד ספרים של גל ברקן - הוצאה עצמית
דיגיטלי 20 ₪
מודפס 70 ₪
דיגיטלי 15 ₪
קינדל 14 ₪
מודפס 50 ₪
דיגיטלי 10 ₪
קינדל 15.01 ₪
מודפס 20 ₪
דיגיטלי 20 ₪
קינדל 20 ₪
מודפס 40 ₪
עוד ספרים של גל ברקן
דיגיטלי 25 ₪
מודפס 70 ₪
דיגיטלי 25 ₪
קינדל 25 ₪
מודפס 70 ₪
הירשמו לרשימת התפוצה של ביבוקס
Powered by blacknet.co.il