דף הבית > הקוברה של קסנדרה
הקוברה של קסנדרה / אריאלה באום
הוצאה: אריאלה באום - הוצאה עצמית
קטגוריה: ספרי רומנטיקה וארוטיקה
מספר עמודים: 264

הקוברה של קסנדרה

         
תקציר

בלילה אחד גורלי משתנים חייו של ג’ק, ועליו להסתגל למציאות חדשה. בן־רגע הוא הופך מנער צעיר לגבר בוגר. אנקונדה לוקח אותו תחת חסותו ורואה בו יורשו כראש כנופיית הפשע שלו, בבוא העת.

קסנדרה, בתו של אנקונדה, חיה כמו נסיכה מהאגדות. היא מוקפת שומרים ולא יוצאת כמעט אף פעם משטח האחוזה. עולמה אפור עד ליום שבו נכנס ג’ק לחייה וצובע אותם בצבעים רבים.

בעולם שבו לכוח יש חשיבות עליונה, אם רוצים לשרוד אין מקום לשאננות ולשלווה. ג’ק מבין שעליו להשתנות והוא הופך לקוברה, יד ימינו של אנקונדה. הוא נאלץ להילחם באויבים רבים כדי להגן על קסי אהובתו. האם הוא יצליח לשמור עליה כפי שהבטיח לאביה?

קסנדרה שונאת את העולם שבו היא חיה, ומנסה לגרום לג’ק לוותר על הכול עבורה ולברוח הרחק משם. האם ג’ק יעשה זאת למענה?

 

“הקוברה של קסנדרה” הוא רומן פשע רומנטי ללא מסגרת של זמן ומקום. הסופרת אריאלה באום לוקחת אתכם למסע בעולם דמיוני שהיא יצרה עבורכם.

זהו ספרה השמיני, קדמו לו טרילוגיית הסודות – “סודות חבויים”, “סודות נחשפים”, “ללא סודות”.

הנובלה “מיה רוזה”, הדואט – “סוויט טומי” ו”סוויט ליידי”, וספר השירים “שביל המילים”.

כולם זכו לאהבת הקהל.

מה חשבו הקוראים? 1 ביקורות
isracode
17/7/2019 01:19
קסנדרה היא ביתו היחידה של ראש משפחת פשע , הוא מגדל אותה בכלוב של זהב כדי לשמור על בטחונה .. יש לה כל מה שילדה יכולה לחלום עליו אבל אין לה חברים .. עד שאביה לוקח את ג׳ק תחת חסותו הוא הופך להיות חברה הטוב ביותר ובהמשך מושא אהבתה .. ככל שג׳ק הולך ומתברג בעולם הפשע כך קסנדרה מתרחקת ומחפשת מוצא מהעולם הזה הסיפור מתאר עד כמה רחוק אנחנו מוכנים ללכת כדי להגן על מישהו שאנחנו אוהבים כתוב בצורה יפה וקולחת קראתי אותו ברציפות תוך פחות מיממה מומלץ ! ״מצד אחד אנקונדה הכשיר אותי להיות לוחם ולימד אותי להיות גבר קשוח, ומצד שני קסי הראתה לי את הרוך שקיים בי. רציתי לבלות עם אנקונדה כמה שיותר..... אך בכל פעם שהייתי עם קסי שכחתי ממנו וייחלתי שהזמן איתה לא ייגמר. ״
המלצות נוספות עבורך
עוד ספרים של אריאלה באום - הוצאה עצמית
עוד ספרים של אריאלה באום
דיגיטלי 18 ₪
קינדל 17 ₪
דיגיטלי 35 ₪
מודפס 69 ₪
דיגיטלי 35 ₪
מודפס 69 ₪
הירשמו לרשימת התפוצה של ביבוקס
Powered by blacknet.co.il