דף הבית > טרילוגיית הסודות
טרילוגיית הסודות - מודפס / אריאלה באום
הוצאה: אריאלה באום - הוצאה עצמית
תאריך הוצאה: 2014
קטגוריה: ספרי רומנטיקה וארוטיקה
מספר עמודים: 1077

טרילוגיית הסודות

         
תקציר

סודות חבויים:

טיסה אחת לפורטוגל עומדת לשנות הכל. מהרגע בו אלכס עולה מעל פני הקרקע, היא כבר לא אותה אישה. מרעיה ואם מסורה היא הופכת לרווקה נפשית, חיה את הרגע ונסחפת באהבה גדולה שנפלה עליה – פשוטו כמשמעו – משמיים. עתה היא צריכה להחליט האם ה"סוד" איתו היא חווה לילות של תשוקה ושיחות ממעמקי הלב יישאר בפורטוגל או יחזור לארץ. אבל לא רק לאלכס יש סוד, גם לבעל שהיא השאירה מאחור יש דברים שהיה מעדיף לשמור לעצמו. אפילו לסוד מפורטוגל, אדון המילים שכבש את לבה ונפשה, יש רזים הנעולים במגירה הפרטית שלו. מה יקרה כשהסודות יאיימו לצוף מעל פני הקרקע? כמה חזק אפשר לנעול אותם? איך לשמור בכל מחיר על הסודות חבויים? זהו סיפור על אהבה גדולה, תשוקה חסרת גבולות, עבר הווה ועתיד המחוברים בפיסות מידע שישפיעו על הגיבורים ויטלטלו את עולמם ואת עולמכם. חלק ראשון מתוך טרילוגיה אירוטית, שישאיר אתכם פעורי פה ועם טעם חזק של עוד.  

סודות נחשפים:

אלכס נעלמה לתוך העננים שעטפו את המטוס. כשהמראנו אלכס היא זו שהמריאה, ככל שהתרחקנו אלכס התפוגגה ונעלמה ובמקומה הופיעה אלכסנדרה. אריק לא קוסם ולא מחולל ניסים, הוא רק מצא את המפתח שנעל את אלכסנדרה בתוכי זמן כה רב, עד ששכחתי מקיומה.   מסעם המשותף של אלכסנדרה ואריק נמשך ועמו גילויים פנימיים, אהבה המתעצמת מיום ליום, אושר רב וחששות מפני העתיד. מה יהיה סופם של הימים בגן עדן? ימים בהם טעמו של הפרי האסור הפך למתוק יותר בכל רגע שעבר? החזרה לארץ ממתינה להם ואתה סופו של סיפור אהבתם שנדמה כי אין שלם ממנו. אלכסנדרה צריכה להחליט על גורלה, החלטה שתשפיע על בעלה ובנותיה.   מנגד דוד, הבעל שנשאר מאחור, ממשיך בחגיגותיו אל תוך עולם הלילה האפל והאהוב עליו. גם הוא עצמו מצוי במסע לגילוי עצמי, מתנסה, חווה ולעיתים שוכח מהם גבולות וחוצה קווים אדומים. מערכת היחסים שלו עם גילה משנה כיוון, הוא מגלה רגשות שלא ידע על קיומם ולא רצה להודות בהם. גילה מתגלה כאישה חזקה ודעתנית הצוברת תאוצה ומאיימת לפרוץ החוצה להתגלות לעיניי העולם. הסודות שהיו נעולים בתוך נפשם של ארבעת הגיבורים הולכים ונחשפים, צפים מעל פני המים, האמת מרימה את ראשה המכוער וצוחקת לכולם בפנים, ולשקר אין רגליים ולא חומת מגן שתסתיר אותם לנצח.   מה יהיה בגורלם של האנשים והסודות? האם אלכסנדרה תישאר לצדו של אריק? האם אלכסנדרה תפסיק לפחד ותתחיל לחיות למען עצמה כפי שמעולם לא עשתה? האם דוד וגילה ימצאו אושר אמיתי ויפסיקו להסתתר אחרי מסכות ההוללות ותאוות בשרים?   בחלק השני המשחק משתנה, הקלפים נטרפים וחושפים תוצאות מפתיעות והרות גורל. חלק נוסף בטרילוגיה הפותחת תיבות ופורצת מנעולים.  

ללא סודות:

"איבדת אותי בשדה התעופה. הרגשתי שלקחת את הלב שלי ועקרת אותו ממקומו. עמדת ודיברת עם דוד ויכולתי באופן ברור לראות את לבי בידך שותת דם." הספר השני נגמר בסערת רגשות אדירה, הגיבורים נאלצים בעל כורחם לומר אמת חלקית שעלולה לעלות להם ביוקר בהמשך. אלכסנדרה מתמודדת לבדה עם השינויים הרבים שמתרחשים בחייה. האם היא תוכל למצוא בלבה את היכולת לסלוח לאדון השקרים שלה? אריק מחפש את הדרך לכבוש אותה מחדש. האם המילים שעזרו לו עד כה יספיקו? הייתכן שזה הסוף לסיפור אהבתם של אריק ואלכסנדרה? הסודות החבויים נחשפים במהירות מסחררת ועל הגיבורים להחליט מה לעשות עם הגילויים שמטלטלים את עולמם. הנסיעה בכביש המהיר מתחילה לגבות מחיר מדוד שניצב מול תהום עמוקה ואינו יכול לעצור את הגלגלים מלהסתובב. האם הוא ישלם על מעשיו או שימשיך לפגוע באלו שסביבו בלי לתת דין וחשבון על כך? המהפך של גילה משפיע על כולם, לצד מי היא תמצא את האושר והשלווה שחיכתה להם זמן כה רב? חיים ללא סודות – המסכות נופלות וארבעתם נאלצים להתמודד עם האמת על עצמם ועל האחרים. האם אנחנו מכירים באמת את מי שלצדינו? האם מה שחשבנו על האחרים תמיד מתגלה כנכון? הטרילוגיה חושפת את הסודות החבויים של נשמתנו דרך סיפורם של אלכסנדרה, אריק, דוד וגילה. מה נגלה בסופה על עצמנו? החלק האחרון מסיים את הטרילוגיה, ששינתה את כללי המשחק.

מה חשבו הקוראים? 0 ביקורות
המלצות נוספות עבורך
עוד ספרים של אריאלה באום - הוצאה עצמית
עוד ספרים של אריאלה באום
דיגיטלי 35 ₪
מודפס 79 ₪
דיגיטלי 18 ₪
קינדל 17 ₪
דיגיטלי 35 ₪
מודפס 69 ₪
דיגיטלי 35 ₪
מודפס 69 ₪
הירשמו לרשימת התפוצה של ביבוקס
Powered by blacknet.co.il