דף הבית > להצליח בגדול בעסק קטן - מדריך מעשי לבניית עסק משגש
להצליח בגדול בעסק קטן - מדריך מעשי לבניית עסק משגשג ורווחי / עומרי כהן
הוצאה: מדיה 10 הוצאה לאור
תאריך הוצאה: 2018
קטגוריה: עסקים ושיווק
מספר עמודים: 256

להצליח בגדול בעסק קטן - מדריך מעשי לבניית עסק משגש

         
תקציר
להצליח בגדול בעסק קטן – מדריך מעשי לבניית עסק משגשג ורווחי
היי, אני עומרי כהן.
אני חי ונושם את עולם העסקים כבר יותר משלוש-עשרה שנים. במהלך השנים האלו צברתי ניסיון – הדבר היחיד שהופך אותנו לחכמים יותר באמת.
הניסיון הזה אפשר לי לפתוח את העסק שלי, תכל’ס ליווי עסקי בע”מ, ולהגיע תוך פחות משלוש שנים להכנסה שנתית של שבע ספרות. הוא גם אפשר לי להפוך את העסק שלי לרשת המונה עשרות זכיינים בפריסה ארצית, להיות חופשי כלכלית בגיל 26 ולהפוך למיליונר לפני גיל 30. כל זאת בלי להוציא שקל על שיווק.
הספר הזה יסייע לך לפתח תכונות של יזמים מצליחים, להפוך לקוחות מרוצים למעריצים, להיות בוס לכסף, למכור הרבה יותר, להשיג יותר לקוחות, ליצור צוות מנצח, להתמקד במה שחשוב, ולהפוך את העסק הקטן שלך לאימפריה. תכל’ס, הספר הזה יעזור לך להרוויח יותר ומהר.
לא תמצא בספר הזה תיאוריות אקדמיות או תכנים שאינם פרקטיים. כל מה שכתוב בו ניתן לביצוע בעסק הספציפי שלך. יותר מכך, כל מה שכתוב בספר הזה יושם על ידי יותר משבע מאות בעלי עסקים, ביותר משבעים תחומים שונים, החל בעסקים קטנים וכלה בחברות ענק במשק. הכול, ללא יוצא מן הכלל, תכל’ס.
התחל היום לקרוא וליישם את העצות שלי ותראה שיפור בתוצאות העסקיות שלך כבר מחר!
פרק ראשון
מי אני בכלל שאלמד אותך משהו על עסקים?

היי, אני עומרי כהן.

אני חי ונושם את עולם העסקים כבר יותר משלוש עשרה שנים. התחלתי את דרכי בגיל 16, ונכון למועד כתיבת שורות אלו, בקרוב אהיה בן 30. במהלך השנים האלו צברתי ידע עצום וניסיתי כמעט כל דבר שלמדתי. אי לכך צברתי ניסיון – הדבר היחיד שהופך אותנו לחכמים יותר באמת.
הניסיון הזה אפשר לי לפתוח את העסק שלי, תכל'ס ליווי עסקי בע"מ, ולהגיע תוך פחות משלוש שנים להכנסה שנתית של שבע ספרות. הוא גם אפשר לי להפוך את העסק שלי לרשת המונה עשרות זכיינים בפריסה ארצית, להיות חופשי כלכלית בגיל 26 ולהפוך למיליונר לפני גיל 30, ובעצם להשיג את היעד שהצבתי לעצמי בגיל 16, בטרם התחלתי את המסע שלי בעולם העסקים. כל זאת בלי להוציא שקל על שיווק.
עד כאן החלק הטוב של הסיפור. כדי להגיע למקום שאליו הגעתי, הייתי צריך להקריב המון, יותר מכפי שאפשר לדמיין, אולם אילו הייתי צריך לבחור שנית, ההחלטה שלי לא הייתה משתנה. אני מקווה שבין דפי הספר, תמצא גם אתה את הכוח לשלם את מחיר ההצלחה. מניסיוני, זה שווה את זה.
על אף שאני אדם הרבה יותר הגיוני מרגשי, אני באמת מתרגש בשבילך. אני מתרגש, כי אני יודע מה יקרה בעסק שלך כאשר תיישם את העצות שלי. אני יודע את זה, כי ראיתי את זה קורה ליותר משבע מאות בעלי עסקים, קטנים וגדולים, שאני והצוות שלי ליווינו בשנים האחרונות.
ראיתי עסקים מדשדשים הופכים לעסקים משגשגים. ראיתי אנשים מתוסכלים הופכים לאנשים מסופקים. ראיתי אנשים מפוחדים הופכים לאנשים בטוחים. ראיתי אנשים שמשלימים עם חיים ממוצעים הופכים לאנשים שחולמים חלומות ענקיים. ראיתי זוגות על סף גירושים הופכים לזוגות מאושרים. ראיתי כל כך הרבה שינויים, שרק עצם ההיזכרות בהם מרטיטה לי את מיתרי הלב.
המשימה שלנו כחברה מובילה בתחום הייעוץ והליווי העסקי היא לסייע לבעלי עסקים להרוויח יותר ומהר. אחרי הכול, זה בדיוק מה שאתה רוצה, לא ככה?
הספר הזה יכול לעזור לך להרוויח יותר ומהר.
אומרים שאם אתה מחפש ספר מסוים ולא מוצא אותו, כנראה אתה זה שצריך לכתוב אותו, ואכן כך עשיתי. הספר הזה הוא הספר שאני, באופן אישי, הייתי רוצה לקרוא. הוא הספר שהיה מקצר לי את הדרך, הן על ידי מניעת טעויות שנלמדו בדרך הקשה והן על ידי התמקדות בפעולות הנכונות, שהיו מאפשרות לי להגיע ליעדים שלי הרבה יותר מהר.
אני יודע שזה הספר הראשון שאתן לילדים שלי לקרוא, כשהם ירצו להתחיל את דרכם בעסקים. הם הסיבה העיקרית לכך שאני כותב אותו. אם כי הם עדיין לא מודעים לכך, כיוון שנכון למועד כתיבת שורות אלו, הם עדיין לא נולדו. 
הספר הזה לא מתיימר לספק את כל המידע הדרוש כדי להצליח בעסקים. קראתי עד היום יותר מאלף ושלוש מאות ספרים, ומדי פעם אני עדיין מצליח לדוג רעיון חדש. עם זאת, השתדלתי לכלול בו את כל המידע ההכרחי, לעניות דעתי, על מנת לשפר את תוצאותיו העסקיות של כל עסק אשר ישכיל ליישם את העצות המובאות בספר זה.
אני מאמין גדול בעקרונות נצחיים, אני מאמין בהם כי הם תמיד נכונים. יתרה מזאת, הם הוכיחו את עצמם במשך אלפי שנים. הם עובדים. בניגוד לשיטות שהן בנות חלוף, עקרונות נשארים לנצח. על כן הספר הזה מלא בעקרונות, כאלו שלמדתי, יישמתי, שיפרתי ובחנתי שוב ושוב.
העקרונות האלו מלווים בפעולות מעשיות שעליך לבצע, אם אתה באמת רוצה לשפר את התוצאות העסקיות שלך. הן, ורק הן, יחוללו שינוי במספרים שמופיעים בחשבון הבנק שלך. לכן אני מבקש ממך להתגבר על הפיתוי להמשיך בקריאה ולעצור במקומות הנדרשים על מנת לבצע את משימות התכל'ס. כשתבצע אותן ותראה תוצאות טובות יותר מאלו שיש לך היום, המוטיבציה שלך תגדל, וכתוצאה מכך תתחיל ליצור כדור שלג של הצלחה. אף אחד לא יוכל לעצור אותך, אתה תהפוך לווינר אמיתי, החיים שלך ישתנו לתמיד, החלומות שלך יהפכו למציאות שלך. ואני אדע, שהספר הזה השיג את מטרתו.
רגע לפני שאנחנו מתחילים במסע שלנו, אני רוצה להיות ישיר בעניין הבא: אני לא מבקש ממך להסכים איתי. למען האמת, לא אכפת לי מה אתה חושב על הרעיונות שלי, כי גם אם אתה חושב שהם גרועים, אני הוכחה חיה לכך שהם מצוינים. כל מה שאני מספר לך עבד עבורי ועבור מאות בעלי עסקים אחרים, ועדיין זו זכותך המלאה לקחת רק מה שנראה לך ולהתעלם מכל מה שלא. דמיין את העצות שלי כאילו היו מוגשות לך בבופה. אתה יכול לשים בצלחת שלך רק מה שאתה אוהב ולהתעלם מכל מה שאתה לא אוהב. אני מבטיח לא לדחוף לך בכוח דברים לצלחת, העיקר שלא תישאר רעב. 
מה חשבו הקוראים? 0 ביקורות
המלצות נוספות עבורך
עוד ספרים של מדיה 10 הוצאה לאור
הירשמו לרשימת התפוצה של ביבוקס
Powered by blacknet.co.il