דף הבית > טרילוגיית האליטה של ריידוויל

טרילוגיית האליטה של ריידוויל

         
תקציר

מארז האליטה של ריידוויל מכיל 3 ספרים:

  1. כוונות אכזריות
  2. בגידה מעוותת
  3. נקמה מתוקה

כוונות אכזריות

תאריך הוצאה לאור: 12-2020 מספר עמודים: 370 תרגום: שי סנדיק במאבק הכוחות בין שתי אליטות, בחורה אמיצה אחת תפיל את כולם על הברכיים... החיים הם משחק אכזרי, ורק מי שיותר מרושע שורד. זאת אמיתה שאימא שלי מרדה בה ושילמה על כך בחייה. עכשיו אני משחקת במשחק שלהם. משלימה בפומבי עם הגורל שמחכה עבורי כשימלאו לי שמונה־עשרה. אבל מאחורי דלתיים סגורות אני מתכננת את הבריחה. טרנט, צ'ארלי ואחי התאום דרו שולטים במסדרונות תיכון ריידוויל בשחצנות וביד ברזל. אני ממלאת את תפקידי בצורה מושלמת. אני שונאת כל רגע, אבל הם לא נותנים לשכוח את תפקידי בעולם הזה. כולם מצייתים לכללים. הם עושים זאת במשך דורות, כי המשפחות שלנו תמיד שלטו ביד רמה. עד שקם, סוייר וג'קסון מופיעים. הם מפזרים כסף חדש לכל עבר, מערערים את הסטטוס קוו, מציתים לבבות בזכות הפנים הנאות, הגוף החטוב והגישה הפרועה. גבולות המערכה נקבעים. אנשים בוחרים צד, ואני לכודה באמצע, כי טעיתי בלילה אחד גורלי שבו נתתי את בתוליי לזר כדי להעביר מסר לארוס שלי שיילך להזדיין. חשבתי שזה הדבר היחיד שיש לי. זיכרון יקר שאשא איתי כדי לשרוד את הימים האפלים. כל כך טעיתי. כי הזר היה קמדן מרשל, מנהיג האליטה החדשה והמענה הסדרתי שלי. הוא שונא אותי בתיעוב חסר תקדים, והוא לא היחיד. אם האמת תתגלה, תפרוץ שריפה שתפרק בריתות ותחולל מאבק כוחות עקוב מדם. חיי יהיו בסכנה. אבל אהיה מוכנה ולא אפול בלי להילחם עד הסוף. שימו לב: הספר מיועד לקוראים מגיל שמונה־עשרה ומעלה.


בגידה מעוותת

תאריך הוצאה לאור: 12-2020 מספר עמודים: 338 תרגום: שי סנדיק הוא חושב ששבר אותי. שאני סופית נתונה לשליטתו המוחלטת, אבל אני מרוויחה זמן, אוספת מידע, רוקמת תוכניות ומחכה להזדמנות המושלמת להנחית עליו את המכה. לכן כשהמושיע הבלתי צפוי מופיע – ומציע לי דרך מילוט – אני קופצת על המציאה בשתי ידיים. אבל הגבר שאני אוהבת מסרב להרפות ממני, והוא נחוש להגן עליי בכל מחיר. אלא שהוא כבר איחר את המועד. בגידתו של קיידן מלבה את הכעס הזורם בעורקיי, ועכשיו התפקידים התחלפו – אני הציידת, והוא הטרף. אני נהנית לייסר אותו, לשקר לו ולגרום לו להאמין בדברים רחוקים מהמציאות. עד שחיי מונחים שוב על הכף, ואני נאלצת לשחק שוב את המשחק שלהם. אלא שהפעם לא רק חיי בסכנה. חשבתי שהוא עשה את הגרוע מכול. שאין לו יותר אפשרות לפגוע בי. אבל טעיתי. לשחיתות שלו אין גבול, ועכשיו הוא לקח ממני הכול. הפעם אני יוצאת למלחמה בכל הכוח, ואני לא רואה בעיניים. שימו לב: הספר מיועד לקוראים מגיל שמונה־עשרה ומעלה.


נקמה מתוקה

תאריך הוצאה לאור: 12-2020 מספר עמודים: 356 תרגום: שי סנדיק הדבר החיובי בכך שמגיעים לשפל תחתית הוא שאין כבר מה להפסיד. מכאן אפשר רק לעלות. הוא חושב שהוא הרס אותי. פירק אותי בצורה חסרת תקנה. אבל הוא תמיד זלזל בנשים. מעשיו רק חיזקו את הנחישות שלי. לא אעצור עד שהצדק ינצח והוא יקבל את המגיע לו. קיידן הוא האור היחיד באפלת חיי. הוא נותן לי את הכוח להמשיך להילחם למען העתיד שאליו אנחנו שואפים – עולם שבו אנחנו חופשיים לאהוב זה את זה ולהחליט על חיינו. עד אז, ההצגה חייבת להימשך. בואו נתחיל. שימו לב: הספר מיועד לקוראים מגיל שמונה־עשרה ומעלה.

מה חשבו הקוראים? 0 ביקורות
המלצות נוספות עבורך
עוד ספרים של לבבות הוצאה לאור
דיגיטלי33 ₪ 29 ₪
מודפס98 ₪ 59 ₪
דיגיטלי33 ₪ 29 ₪
מודפס98 ₪ 59 ₪
דיגיטלי33 ₪ 29 ₪
מודפס98 ₪ 59 ₪
דיגיטלי33 ₪ 29 ₪
מודפס98 ₪ 59 ₪
דיגיטלי92 ₪ 78 ₪
מודפס294 ₪ 177 ₪
עוד ספרים של שיבון דיוויס
הירשמו לרשימת התפוצה של ביבוקס
Powered by blacknet.co.il