דף הבית > סגולות הבריאות של נוגדי החמצון
סגולות הבריאות של נוגדי החמצון
הוצאה: פוקוס – הוצאה לאור
קטגוריה: ספרי בריאות ותזונה
מספר עמודים: 243

סגולות הבריאות של נוגדי החמצון

         
תקציר

ספר מיוחד במינו שנכתב בידי מדען דגול שחקר כל חייו את סגולות הבריאות של נוגדי החמצון בביולוגיה וברפואה. בספר זה, המיועד לקהל הרחב, הוא חושף בפנינו את מנגנון פעולתם המשולבת של נוגדי החמצון כנגד הרדיקלים החופשיים ברמה התאית של גופנו.

הספר מתאר את הסינרגיה העומדת מאחורי התהליכים הכימיים של רשת נוגדי החמצון, הכוללת חומצה אלפא-ליפואית , ויטמין E , ויטמין C , קואנזים Q-10  וגלוטתיון, שיחד עם נוגדי חמצון אחרים שמסייעים בידם - ג`ינקו בילובה, פיקנוגנול , קרוטנואידים וסלניום - נלחמים באופן משולב יחד במחלות ובהזדקנות בצורה יעילה יותר.

 

חלק חשוב של הספר סוקר את מגוון המזונות העשירים בנוגדי החמצון ומתווה את המינונים הדרושים לנו כדי למנוע מחלות. מעבר לכך, הספר מציג תוכנית טיפולית נוגדת חמצון קלה ליישום, המותאמת לצרכים הבריאותיים האישיים שלכם. זו תוכנית לרפואה מונעת במיטבה, שתמנע מחלות ותסייע לריפוי של מחלות קיימות. התוכנית מבוססת על תזונה נכונה ושימוש מושכל בתוספי תזונה.

ספר זה, שנכתב על ידי מדען מהשורה הראשונה, מציג בצורה משכנעת את העובדות המדעיות מאחורי פעילותם הביולוגית החיונית של נוגדי החמצון ולכן הוא משמש כלי רפואי חשוב לרופאים ולמטפלים, וכן לכל אדם שרוצה לשפר את בריאותו.

 

 

"לפנינו ספר חשוב ביותר ללימוד נושאי התזונה ותוספי התזונה, שיסייע לנו לשפר את בריאותנו והרגשתנו."

                               ד"ר יוסי פרידמן, ביוכימאי, מתוך ההקדמה לספר

מה חשבו הקוראים? 0 ביקורות
המלצות נוספות עבורך
עוד ספרים של פוקוס – הוצאה לאור
דיגיטלי 42 ₪
מודפס98 ₪ 78.4 ₪
דיגיטלי 42 ₪
מודפס98 ₪ 78.4 ₪
דיגיטלי 42 ₪
מודפס94 ₪ 75.2 ₪
דיגיטלי 42 ₪
קינדל 41 ₪
מודפס98 ₪ 78.4 ₪
הירשמו לרשימת התפוצה של ביבוקס
Powered by blacknet.co.il