דף הבית > סדרת שקרים - המארז המלא

סדרת שקרים - המארז המלא

         
תקציר

תקציר ספר ראשון - שקרים שוברים / רבקה שיי

ביום שבו הוא נכנס לחיי, לא היה לי מושג עד כמה אוהב את אלכס. הוא שינה הכול. את האופן שאני נושמת. את האופן שאני חושבת. את האופן שאני אוהבת. הוא השיב לי את חיי. הוא העניק לי כוח והיה לי חוף מבטחים. ואז הוא שבר אותי.   ההזדמנות לעשות חסד לראשונה בחיי  ניתנה לי כשפגשתי את אמיליה. רציתי להשתנות. היא האמינה שאני המושיע שלה. וזה מה שרציתי להיות, רציתי עד כאב. היא מצאה שבילים לליבי והשתלטה עליו כחוף המבטחים שלה. הייתי צריך לספר לה את האמת עליי… במקום זאת שברתי אותה בשקרים.  

תקציר ספר שני - שקרים כובלים / רבקה שיי

בעבר נקרעתי בין שני גברים: לאחד הזדקקתי ולאחר השתוקקתי. גבר אחד היה בטוח, והשני היה מסוכן. שני הגברים היו מוכנים להקריב את חייהם בשביל להציל אותי.   סוכן האיי־טי־אף, סם קורטז, לחם כדי להפיל את האימפריה של משפחת אסטרדה, שנבנתה על בסיס של רצח ושחיתות. אלכס אסטרדה עשה הכול כדי להגן עליי... ושילם על כך בחייו.   עכשיו אני פותחת דף חדש ומנסה לשקם את הריסות חיי. מסתבר שהעבר אף פעם אינו כפי שנדמה שהיה. מה שאף אחד לא יודע הוא שכולנו נכבלנו יחד בשלשלאות של שקרים.  

תקציר ספר שלישי (נובלה) - שקרים הורסים / רבקה שיי

שקרים הורסים״. כסוכן איי.טי.אף., ראיתי לנגד עיניי משימה אחת בלבד: השמדתו של קרטל אסטרדה. אני סוכן מיומן, נחוש ונטול מורא, אבל המרדף הבלתי פוסק והנכונות לסכן הכול כמעט הביאו למותי.   שנה לאחר מכן ניצלתי הזדמנות שנקרתה בדרכי לעבוד בלוס אנג׳לס, לפתוח דף חדש ולבנות קריירה ואת החיים שכמעט איבדתי.   לקייט סטיוונס לא היה חלק בתוכניתי החדשה. לא צפיתי שהיא תהיה זו שתציל אותי מעברי. היא הייתה החלק החסר שלו נזקקתי – חכמה, יפהפייה ועצמאית.    סוף-סוף זימן לי העתיד סיבה לחיות.    אלא שהחיים מתעתעים. סירבתי להשלים עם אפשרות אובדנה של קייט, אבל הגורל כמו החליט אחרת ולא הותיר בידי ברירה...     לרכישת הספרים בנפרד ולקריאת פרק ראשונה לדוגמה לחצו על הספר הרצוי

  1. שקרים שוברים
  2. שקרים כובלים
  3. שקרים הורסים
מה חשבו הקוראים? 0 ביקורות
המלצות נוספות עבורך
דיגיטלי 29 ₪
קינדל 28 ₪
דיגיטלי99 ₪ 87 ₪
מודפס294 ₪ 147 ₪
דיגיטלי35 ₪ 29 ₪
מודפס98 ₪ 49 ₪
דיגיטלי35 ₪ 29 ₪
מודפס98 ₪ 49 ₪
דיגיטלי35 ₪ 29 ₪
מודפס98 ₪ 49 ₪
עוד ספרים של הוצאת לבבות
דיגיטלי33 ₪ 29 ₪
מודפס98 ₪ 59 ₪
דיגיטלי33 ₪ 29 ₪
מודפס98 ₪ 59 ₪
דיגיטלי33 ₪ 29 ₪
מודפס98 ₪ 59 ₪
דיגיטלי33 ₪ 29 ₪
מודפס98 ₪ 59 ₪
עוד ספרים של רבקה שיי
הירשמו לרשימת התפוצה של ביבוקס
Powered by blacknet.co.il