דף הבית > טרילוגיית חסרת נשימה
טרילוגיית חסרת נשימה / מליסה טופן
הוצאה: הוצאת אדל
תאריך הוצאה: 12-2021
קטגוריה: ספרי רומנטיקה וארוטיקה
מספר עמודים: כ900

טרילוגיית חסרת נשימה

         
תקציר

תאריך הוצאה לאור: 12-2021 מספר עמודים: 744 מארז טרילוגיית חסרת נשימה כולל את שלושת הספרים:

  1. נסחפת
  2. נלקחת
  3. חופשייה

נסחפת

תאריך הוצאה לאור: 12-2021 מספר עמודים: 244 “אדיסון!” מה קורה פה? מולי עומד האדם היחיד שלא רציתי לפגוש, חיוך מרוצה על שפתיו. “אתה עוקב אחריי?” אני שואלת בלי לחשוב. “בהתחשב בעובדה שזה מקום העבודה שלי, הייתי אומר שאת עוקבת אחריי.” תואר אקדמי, מגורים בווגאס עם אהובי מימי התיכון, ועבודת החלומות. הכול מושלם עד שיום אחד גרייסון אורז את כל חפציי ודורש שאסתלק מהדירה. שבורת לב ואבודה, אני מחליטה לעולם לא לתת שוב לגבר להרוס אותי. בילוי לילי כפוי בבר מכניס לחיי את ליאם מייסון, ברמן משגע ויפה תואר שמעיר בי ניצוצות שמעולם לא הכרתי. תוך זמן קצר הוא סוחף אותי אחריו, אם כי יש משהו בליאם… שלא בדיוק מסתדר לי, ואני לא יודעת מה. כשאני מקבלת פרויקט גדול וחשוב מאוד בעבודה, אין לי מושג שבקרוב אגלה שליאם הוא לא מי שהוא טוען להיות. האם אמשיך להיסחף אחר השקרים או שלא תהיה לי ברירה אלא לעשות מעשה שיזעזע את כל יסודות קיומי? נסחפת מאת מליסה טופן, סופרת רבי המכר של עיתון יו־אס־איי טודיי, הוא ספר סקסי וקצבי שסוחף את הקורא אל עולם של פיתוי ושל הסתרה. זה הספר הראשון בטרילוגיית חסרת נשימה. הטרילוגיה כיכבה ברשימות רבי המכר בעולם וזכתה להצלחה רבה בקרב קהל הקוראים.


נלקחת

תאריך הוצאה לאור: 12-2021 מספר עמודים: 251 סדרה: חסרת נשימה “חכה,” אני מצליחה להגיד כששפתיו מרפרפות על שפתיי וצועדת צעד לאחור כדי לשים מרחק בינינו. “אני לא יכולה לעשות את זה, אתה לא יכול לעשות את זה. אתה לא יכול פשוט להופיע כאן בלי הזמנה ולפתות אותי לשכוח שאני אפילו לא מכירה אותך!” לא הייתה לי כל דרך לדעת שהברמן הסקסי שהכרתי ישנה את כל עולמי. במילה אחת, במגע אחד, הוא לקח אותי והפך אותי לשלו, אבל האם דבר כזה טוב באמת יכול להימשך לעד? עכשיו, כשאני יודעת את האמת לגבי ליאם מייסון, האם אהיה מסוגלת לסלוח לו על הפגיעה באמוני, או שאמצא בתוכי את הכוח להתרחק מהגבר היחיד שאי פעם הצליח להסעיר אותי, לסחוף אותי מעל רגליי? ליאם נחוש בדעתו להוכיח לי שהוא עדיין הגבר שבו התאהבתי, אבל אני עומדת לגלות שלא קל לאהוב גבר כמוהו. יש לו עבר, עבר שמאיים לפרק את כל מה שהצלחנו לבנות, עבר שיש בכוחו להרוס את הדבר השביר שעליו אני מנסה לגונן: על ליבי. נלקחת מאת מליסה טופן, סופרת רבי המכר של עיתון יו־אס־איי טודיי, הוא ספר סקסי וממכר שסוחף את הקורא אל עולמות של פיתוי ושל סודות. זה הספר השני בטרילוגיית חסרת נשימה. הספר הראשון בסדרה, נסחפת, ראה אור בהוצאת אדל. הטרילוגיה כיכבה ברשימות רבי המכר בעולם וזכתה להצלחה רבה בקרב קהל הקוראים.


חופשייה

תאריך הוצאה לאור: 12-2021 מספר עמודים: 249 סדרה: חסרת נשימה “אני לא מוכנה לחיות ככה את חיי. אני לא מוכנה לספוג את זה שתיסגר מפניי ותגרום לי להרגיש שאני לא חשובה מספיק כדי לשתף אותי בבעיות שלך. אני לא מוכנה להיענש בגלל השגיאות שלך, ולא אתן לך לשבור שוב את ליבי לעולם.”   ליאם מייסון הוא כל מה שאני צריכה וכל מה שאסור לי לרצות. הוא סחף אותי מעל רגליי והראה לי עולם שאף פעם לא העזתי לחלום עליו. הוא היה סיפור האגדה שלי, ה’באושר ובעושר’ שלי, אבל האם יש באמת דבר כזה, סיפור אהבה מהאגדות? ליאם הוא אדם בעל סודות רבים, ומה יכול להיות גרוע יותר מגבר שלא מוכן להכניס אותך אל עולמו הפנימי ולשתף אותך בסודותיו הכמוסים ביותר? הרי גם הסודות הקבורים הכי עמוק עלולים לצוף אל פני השטח יום אחד. כשהעבר וההווה מתנגשים, כמה רחוק אהיה מוכנה ללכת כדי להציל את מערכת היחסים שלי עם הגבר שחיי אינם חיים בלעדיו?   חופשייה מאת מליסה טופן, סופרת רבי המכר של עיתון יו־אס־איי טודיי, הוא ספר ממכר המביא לכדי סיום את סיפור אהבתם המכשף של אדיסון וליאם. זה הספר השלישי בטרילוגיית חסרת נשימה. הספר הראשון בסדרה, נסחפת, והשני, נלקחת, ראו אור בהוצאת אדל. הטרילוגיה כיכבה ברשימות רבי המכר בעולם וזכתה להצלחה רבה בקרב קהל הקוראים.

מה חשבו הקוראים? 0 ביקורות
המלצות נוספות עבורך
עוד ספרים של הוצאת אדל
דיגיטלי35 ₪ 29 ₪
מודפס98 ₪ 49 ₪
דיגיטלי35 ₪ 29 ₪
מודפס98 ₪ 49 ₪
דיגיטלי35 ₪ 29 ₪
מודפס98 ₪ 49 ₪
דיגיטלי99 ₪ 75 ₪
מודפס294 ₪ 147 ₪
דיגיטלי35 ₪ 29 ₪
מודפס98 ₪ 49 ₪
דיגיטלי99 ₪ 75 ₪
מודפס294 ₪ 147 ₪
עוד ספרים של מליסה טופן
דיגיטלי 33 ₪
מודפס98 ₪ 19.9 ₪
דיגיטלי 33 ₪
מודפס98 ₪ 19.9 ₪
דיגיטלי 33 ₪
מודפס98 ₪ 19.9 ₪
הירשמו לרשימת התפוצה של ביבוקס
Powered by blacknet.co.il