דף הבית > לא על השריר לבדו - עקרונות ותרגילים למפרקים ולשריר
לא על השריר לבדו - עקרונות ותרגילים למפרקים ולשריר
הוצאה: פוקוס – הוצאה לאור
קטגוריה: בריאות ותזונה ספורט
מספר עמודים: 298

לא על השריר לבדו - עקרונות ותרגילים למפרקים ולשריר

         
תקציר

לא על השריר לבדו הוא ספר מקצועי מקיף המיועד לכל העוסקים בתחומי הפעילות הגופנית והבריאות: מורים וסטודנטים לחינוך גופני, מאמנים, פיזיותרפיסטים, מרפאים בעיסוק וכו`, כמו גם לציבור רחב של אנשים העוסקים באופן עצמאי בפעילות גופנית לצורך ריפוי ושיקום או לשמירה על הבריאות.

הספר עוסק בהיבטים התיאורטיים והמעשיים של תפקודה של מערכת התנועה (השלד המפרקים והשרירים) ובהשפעתה על היציבה, על תפקוד הגוף ועל איכות החיים. בנוסף ללימוד התיאורטי משולבים בספר כ-500 תרגילים מאוירים, שהופכים אותו לנכס יקר לכל קורא.

מספר נקודות מייחדות ספר זה משאר הספרים בעברית:
• הספר נכתב ברמה מקצועית גבוהה, על סמך נסיון מקצועי רב-שנים ובהתבסס על פרסומים מדעיים ומקצועיים

עדכניים.
• הספר מיועד לפלחי שוק רחבים מאוד, החל מאנשי המקצוע, שימצאו בו את הפן התיאורטי וכלה בספורטאים,

מתאמנים ומתרפאים שימצאו בו מאגר בלתי נדלה של תרגילים.
• מבחר גדול ומגוון של תרגילים מאוירים המוצגים ברצף תנועתי שמאפשר לתרגל אותם גם ללא קריאת ההסבר

הנלווה.

קבוצות מקצועיות מסוימות ימצאו עניין מיוחד בספר זה:
• מורים ומאמנים ילמדו להכיר את הטעויות הנפוצות בעבודתם המקצועית וילמדו כיצד לתקן אותן.
• ספורטאים מקצועיים ילמדו כיצד לבנות את גופם ולהתאים אותו לצרכים המיוחדים של ענפי הספורט

השונים, כדי לשפר את ביצועיהם על ידי תרגול של קבוצות השרירים והמפרקים הרלוונטיות.
• מטפלים יעשירו את עולמם באוצר מגוון של תרגילים וברעיונות חדשים לטיפול בסוגים שונים של מטופלים.

באמצעות ספר זה תלמדו:
• כיצד פועלת ומתפקדת מערכת התנועה בגוף
• כיצד לשפר את היציבה ואת יכולת התנועה של הגוף
• כיצד לחזק שרירים ולהאריכם וכיצד להגמיש מפרקים
• כיצד לעבוד על קבוצות שרירים רלוונטיות לפעילויות גופניות שונות
• כיצד למזער נזקים גופניים הנובעים מיתר פעילות גופנית, מחוסר פעילות גופנית, או מפעילות גופנית בלתי

מתאימה
• כיצד להתאים פעילות גופנית למניעה של כאבים, כמו כאבי גב וכאבי מפרקים
• כיצד להתאים את הפעילות הגופנית לצרכים שלכם, כדי לעצב גוף נאה ולשפר את ההופעה האסתטית

על מחברת הספר:
שלומית רייפמן-לויצקי, מרצה ותיקה במכללות להכשרת עובדי הוראה בחינוך הגופני. מומחית בתחומים של טיפוח יציבה, התעמלות מתקנת, התעמלות בריאותית והתעמלות לתקופת ההריון ואחרי הלידה..
שלומית מדריכת הכנה ללידה ומרכזת הקורס להכשרת מדריכות להכנה ללידה במכללת זינמן לחינוך גופני בווינגייט. מהמובילות בארץ בפיתוח וקידום תחום הפעילות הגופנית בהריון ולאחר הלידה.
שלומית משלבת ומיישמת בעבודתה ידע אקדמי נרחב עם ניסיון מעשי רב שנים. עובדת שנים רבות עם האוכלוסייה הבוגרת בתחומים של פעילות גופנית בריאותית, התעמלות למניעת כאבי גב, חינוך לבריאות, טיפוח יציבה ופעילות גופנית במעגל החיים, בעיקר במעגל חיי האישה.
בוגרת מכללת זינמן לחינוך גופני שבמכון וינגייט.
סיימה תואר ראשון (B.A) בחוג לגיאוגרפיה באוניברסיטת תל-אביב ותואר שני (MPH) בבריאות הציבור בבית ספר לרפואה של האוניברסיטה העברית בירושלים. כמו כן השתלמה במסגרות שונות, ביניהן ברפואת ספורט.

מה חשבו הקוראים? 0 ביקורות
המלצות נוספות עבורך
עוד ספרים של פוקוס – הוצאה לאור
דיגיטלי 42 ₪
מודפס98 ₪ 78.4 ₪
דיגיטלי 42 ₪
מודפס94 ₪ 75.2 ₪
דיגיטלי 42 ₪
קינדל 41 ₪
מודפס98 ₪ 78.4 ₪
עוד ספרים של שלומית אשר שלומית רייפמן-לויצקי
מבצע החודש
דיגיטלי39 ₪ 31.2 ₪
קינדל26.6 ₪ 21.28 ₪
מבצע החודש
דיגיטלי39 ₪ 31.2 ₪
קינדל26.6 ₪ 21.28 ₪
הירשמו לרשימת התפוצה של ביבוקס
Powered by blacknet.co.il