דף הבית > האחים האריס 3 - נופל ברשת

האחים האריס 3 - נופל ברשת

         
תקציר

בּוּקֶר האריס הקדיש שנים מחייו כדי להפוך לשוער הכי טוב שהוא יכול להיות. עייף מלחיות בצילם של אחיו הכוכבים, הוא סוף־סוף מוצא לעצמו מקום משלו.

פופי מקאדמס הייתה ילדה שאהבה לחיות בעולם של דמיונות, עד שהילד של השכנים בעל גומות החן והעיניים מלאות הכאב התפרץ לחלקת האלוהים הקטנה שלה ותבע את תשומת ליבה.

החברות האמיצה שנרקמת ביניהם נמשכת שנים, אבל הכול נעצר כשפופי עוזבת את לונדון במפתיע כדי ללמוד באוניברסיטה בגרמניה. כשהיא חוזרת לבסוף, הילדה הגמלונית שהייתה נעלמה, ובמקומה מופיעה אישה מהממת ומלאת סודות.
סודות שבוּקר נואש לגלות.
וכשהקשר ביניהם משתנה במהרה, שום דבר לא נותר מתוק או תמים.
 
שער ניצחון:
רק קאמדן האריס שחצן מספיק כדי לברוח לסקוטלנד עם ארוסתו אינדי ולהשאיר מאחור את המשפחה כולה. הכדורגלן והרופאה, גיבורי הספר הראשון בסדרת האחים האריס, מתחתנים בחתונת החלומות שלהם ומבלים את ירח הדבש בקוטג׳ עתיק, קסום ומלא תשוקה.
 
סופרת רבי המכר איימי דואז נהנית לכתוב רומנים עכשוויים ולוהטים ששובים את לב הקוראות מסביב לעולם.
"נופל ברשת" הוא הספר השלישי בסדרת האחים האריס. קדמו לו הספרים "האתגר" ו"סיבולת".

פרק ראשון

פרק 1
חזרה הביתה

 

בּוּקֶר האריס היקר שלי,

אני כותבת לך את המייל הזה כדי להודיע לך שאני חוזרת ללונדון בעוד כמה שבועות. גרמניה הייתה מקסימה, אבל אני מתגעגעת למולדת שלי.

חשבתי שאולי תרצה לדעת ☺

פּוֹפִי

 

גברת פופי מֶקאדמס המפתיעה,

רגע... רגע... מה? את חוזרת? איפה את גרה? למה את חוזרת? האם קיבלת משרה חדשה? חלפו שש שנים מאז שזכיתי לראות אותך, ואת מודיעה לי במייל שאת חוזרת? אולי אני רגיש, אבל האם הטלפון שלך מקולקל?

בוּקר

 

מר קטנוני,

היית יכול לחזות בי במו עיניך לו היה לך משהו שנקרא פייסבוק. או אינסטגרם. או טוויטר. איזה מין בחור בן עשרים וחמש לא נמצא בשום רשת חברתית?

נ.ב. הייתי מתקשרת, אבל אני יותר תמציתית במייל וזה מעצבן אותך, אז פשוט תיהנה מזה.

פופי

 

העלמה התמציתית,

רשתות חברתיות מעצבנות. ובואי נודה, ברגע שראית תמונת דיק־פיק אחת, ראית את כולן.

בוּקר

 

מר דיק־פיק?

מצחיק, הייתי חושבת שכשחקן כדורגל מפורסם, שולחים לך יותר תמונות של ציצים ופחות של זין. אולי איזה זוג תחתונים מלוכלכים... דברים כאלה. המחשבות שלי משתוללות לגמרי.

פופי

 

גברת דמיון פעיל,

כל האפשרויות האלה הן שמונעות ממני להצטרף לרשתות החברתיות. חוץ מזה, אני נהנה להיות מסתורי.

אז, איפה תגורי? עבודה חדשה?

בוּקר

 

מר קטנוני ועקשן,

כואב לי להגיד את זה, אבל אני מתכוונת לגור אצל ההורים בחודשים הבאים. וניחשת נכון, קיבלתי משרה כמורה לגרמנית לכיתה ז' בבית ספר פרטי בהוקסטון. אני מתחילה ללמד בספטמבר.

אבל בית הספר מציע לי ללמד גם אנגלית כשפה זרה בשיעורי ערב, בשלוחה שלהם בשורדיץ'. אחת המורות האחרות ויתרה על המשרה שלה ברגע האחרון, לכן אני חוזרת הביתה מוקדם מהצפוי. אהיה אחת מאלה שמגיעים ללונדון כל יום מצ'יגוול, ממאי ועד שהדירה שלי תהיה מוכנה ביולי.

פופי

 

גברתי הנוסעת בדרכים,

את מתכוונת לנסוע מצ'יגוול? את תצטרכי לקחת רכבת או אוטובוס ואז לעבור לרכבת התחתית. זה בוודאי ייקח לך לפחות שעה. את חייבת לקנות מכונית.

בוּקר

 

מר קורא בין השורות,

אני לחוצה בכסף. בגלל זה אני חוזרת מוקדם מהצפוי, כדי לעבוד במשרה שנייה עם שכר נפלא. היה קשה לחסוך כסף בטיול סביב העולם ולימודים אקדמיים ☺

פופי

 

העלמה משאבים מצומצמים,

נסיעה ברכבת או באוטובוס בלילה לא נשמעת לי בטוחה מאוד. לא שמעת סיפורי זוועה על סחר בבני אדם? השתתפתי לאחרונה באירוע צדקה שהוקדש לנושא, ולא יכולתי להירדם במשך שבועות. תישארי לישון אצלי.

בוּקר

 

מר מבולבל,

איך הלינה בצ'יגוול בבית של אבא שלך מועילה לי יותר מאשר לישון אצל הוריי? שכחת שאנחנו שכנים? אומנם לא הייתי בבית זמן־מה, אבל מתברר שהזיכרון שלי הרבה יותר משובח משלך.

פופי

 

העלמה גורל,

אני עובר דירה, ממש בעוד שבועיים. וי מצאה לי דירה בשורדיץ' מכל המקומות בעולם. זה לא יכול היה להיות מושלם יותר, את חייבת להודות.

בוּקר

 

אדון חדשות טובות,

אתה סוף־סוף עוזב את הבית של אבא! כל הכבוד! מזל טוב! אולי עכשיו יהיו לך קצת חיים חוץ מכדורגל.

פופי

 

גברת שותפה לדירה,

אל תתעלמי מההצעה. את נשארת אצלי ואין על זה ויכוח.

בוּקר

 

מר בוּקר השתלטן,

אני יודעת שאנחנו מכירים מאז ומעולם, אבל חודשיים זה הרבה מאוד זמן להישאר אצל מישהו שלא ראית שש שנים!

פופי

 

גברת שותפה לדירה,

את עדיין החברה הכי טובה שלי. אומנם הסתלקת לגרמניה להרבה יותר מדי זמן, אבל שום דבר לא ישנה את זה. את נשארת אצלי עד שהדירה שלך תתפנה, וזו הדרך של הגורל לתת לנו הזדמנות לחדש את החברות בינינו. חוץ מזה, אני מציע לך שכר דירה במחיר תחרותי מאוד. אני מקבל תשלום בחיבוקים.

בוּקר

 

מר קיטשי,

מי אתה ומה עשית עם החבר הכי טוב שלי, בוּקר האריס? חשבתי שאתה מחבק אותי רק כשאני בוכה. איפה הילד הקטן והמופנם שמשתמש במקלות כדי להוציא לכלוך מתחת לציפורניים?

פופי

 

גברתי המכחישה,

תשמחי לדעת שהרגלי ההיגיינה שלי השתפרו פלאים מאז בית הספר היסודי, מה שיהפוך את תשלום שכר הדירה למהנה יותר. חוץ מזה, אני מוכן לומר כל מה שצריך כדי שלא תיסעי בתחבורה ציבורית לילה אחר לילה. פופי, אני לא צוחק. מדובר במזרח לונדון. את נשארת אצלי, ואני לא רוצה לשמוע שום ויכוחים.

בוּקר

 

אדון מעשי,

אני מקווה שאתה יודע מה אתה מציע. אתה זוכר איך אני, נכון?

פופי

 

העלמה פופי,

אני מצפה לגמרי לשמוע אותך שרה במקלחת.

בוּקר, הידוע גם בכינויו שותפך לדירה לעתיד, אף שאת עדיין לא מודה בזה.

מה חשבו הקוראים? 4 ביקורות
nidar_hofi
26/3/2021 09:37
נופל ברשת | איימי דואז ונוס הוצאה לאור ספר שלישי בסדרת האחים האריס. בוקר האריס הוא השוער המצליח של קבוצת כדורגל, והאח הקטן במשפחת האריס. משפחתו דומיננטית ומעורבת מאוד, והוא מרגיש כאילו עליו למצוא את מקומו. ??? פופי, חברתו הטובה ביותר, שעזבה בפתאומיות לפני שש שנים, חוזרת לעיר, והיא לא בדיוק כמו שהייתה קודם. ???? ספר מקסים! מומלץ מאוד! ??
אלינור לוגסי
5/4/2021 10:02
נופל ברשת / איימי דואז הוצאת ונוס ספר שלישי בסדרת האחים האריס ?? (כולל הנובלה שער הניצחון) (כל ספר על זוג אחר) טוב, זה סופי! אני מאוהבת בבּוּקֶר, שרופה עליו! ???? יא וואלי סיום נדיר לסדרה משעשעת וקולחת! בּוּקֶר הוא הקטן שבחבורה, הוא גדל בצל אחיו הגדולים, שתמיד הציקו לו. הוא חווה מילדות רגשות של כעס וכאב, אכזבה, והרגיש שכולם נוטשים אותו. במהרה המילה אהבה נקשרת לרע שבחיים. וזה כל כך טבוע בו...?? פופי, אויש גם בה אני מאוהבת, היא כזאת מצחיקה עם אישיות נהדרת, קלילה, והיא נזק, (ממש כמוני) תמיד יקרה לה משהו כזה או אחר. ???? היא חוזרת מגרמניה ישירות לבית של החבר הכי טוב שלה, בּוּקֶר... ?? הם רצו לחזור להיות החברים הכי טובים, אבל הסודות של העבר צפים מעל פני השטח ומערערים את כל מה שהם ניסו לבנות, הם מועדים יותר מדיי פעמים, הם מפחדים לאבד, הם מפחדים להתרחק. נדמה שכל מה שהם עושים רק פוער את התהום העמוקה ממילא....?? בּוּקֶר צריך להתמודד עם הרגשות שלו, או ששוב הוא יאבד את הדבר הכי חשוב לו... האם הוא יצליח? האם עדיף להתמודד עם הפחדים ולקחת סיכונים? או להישאר במקום הנוח והבטוח? ????? לסיום, קיבלנו את הנובלה המהממת שמחזירה אותנו לאינדי וקאמדן, סוגרת לנו את הפינה באירועים משעשעים ובריחה לסקוטלנד...?? סדרה נפלאה! שמעוררת את הרגשות הקלילים שבתוכנו, הכתיבה קולחת, והאחים לבית האריס פשוט משוגעים ומשגעים!!! ?????? מומלץ!
lea.mol07
12/4/2021 16:39
נופל ברשת / איימי דואז ספר שלישי בסדרת האחים האריס. ניתן לקרוא כספר בודד. הוצאת ונוס תפקיד השוער במשחק כדורגל, הוא האחראי על מניעת הבקעת שער על ידי הקבוצה היריבה, והוא משחק לרוב סמוך לשער, ואינו מטייל בדשא. ?? מטרתו: למנוע מכדורים להכנס לרשת שעליה הוא שומר. בוקר האריס האח הקטן במשפחת ההאריסים, כמו שהבנתם, הוא השוער של הקבוצה. כמו שהוא שומר על השער שהכדור לא יחדור לרשת, כך הוא שומר על ליבו, שאף אחת לא תחדור לתוכו.?? אבל פופי מקאדמס היא לא סתם אחת. היא חברתו משכבר הימים, עוד כשהיו בני שבע ושמונה. יום אחד, קמה פופי ועזבה לגרמניה. הקשר נותק כמעט לגמרי, ושש שנים אחרי, פופי מודיעה לבוקר שהיא שבה ללונדון.?? בוקר, האביר בעל שיריון הקשקשים, ישר מציע לפופי להתארח בדירתו עד שדירתה שלה תהיה מוכנה. האם זהו מהלך נבון מצד שניהם? האם הם יחצו את הגבול הדק והכמעט נעלם שבין חברות, לאהבה, לשנאה? התחשק לי לבעוט בבוקר בעיטה במקום שבו השמש לא זורחת, אבל הוא עדיין אחד מהאריסים האהובים עלי. ?? לראות אותו מתפתח, ומקבל על עצמו את השינוי, וההבנה כי עליו להתבגר, היה אחד הדברים המושכים בספר זה. פופי, מצידה, היתה.... פופי. בדיוק כל מה שתבקשו מהשכנה ממול, היפה, הפלפלית והסקסית שלא מודעת לעצמה. עוד ממתק מהוצאת ונוס. שווה ביותר. לכו לקרוא. מבטיחה לכם שורה ראשונה במגרש. ??????
sararn
5/7/2021 17:24
ספר שלישי בסדרת האחים האריס. כדאי לקרוא את הקודמים כי אחרת איך תכירו את כל האחים הנפלאים? ???? בוקר, זהו שמו של האח הצעיר במשפחה. אני מעדיפה לקרוא לו כמו אחיו בוק. גם בוק הוא שחקן כדורגל ותפקידו לעמוד בשער ולהציל את הקבוצה מכישלון. השוער האולטימטיבי, זה שלא נותן לשום כדור לעבור...?? כשכל המשפחה די מופרעת, בוק משתדל להתרחק מבעיות ושומר על ליבו בדיוק כמו ששומר על השער במגרש.?? כשאנו רוצים יותר לא תמיד אנו מבינים מה בדיוק. ולפעמים היותר זה לא פחות מאהבה, עבודה, ביטחון. וכדי להשיג את זה אנו צריכים להיות בטוחים שזה היותר שלנו, שבלעדיו לא נוכל לחיות. ?? מה היותר שלכם?
המלצות נוספות עבורך
עוד ספרים של ונוס הוצאה לאור
עוד ספרים של איימי דואז
הירשמו לרשימת התפוצה של ביבוקס
Powered by blacknet.co.il