דף הבית > מארז הנוודים המלא

מארז הנוודים המלא

         
תקציר

המארז מכיל שלושה ספרים, ניתן ללחוץ שם הספר לרכישת הספרים בנפרד ולקריאת פרק ראשון בחינם:

  1. החוק הבוהמי
  2. הסימן הבוהמי
  3. הסבלנות הבוהמית

 


החוק הבוהמי

תאריך הוצאה לאור: 07-2020 עמודים: 302 תרגום: שרית פרקול תיאה ואנסלו היא אישה צעירה ונחושה בדעתה. היא חולקת קרוואן עם הוריה וארבעת אחיה ואחיותיה, מתפרנסת משירה ברחוב ולפעמים גונבת כסף ומוצרים שאפשר למכור כדי להביא הביתה כמה דולרים. היא לא מצפה לפגוש את גבר חלומותיה. הנישואים שלה נקבעו מראש בשידוך, והחתן המיועד אינו גבר החלומות. כבת לשבט צוענים, או “בני רומה” כפי שהם מעדיפים להיקרא, מעולם לא ניתנו לתיאה אפשרויות בחירה רבות. אבל היא נשמה חופשית ומתאהבת בגבר שמשפחתה לעולם לא תקבל. לורנס הוא גבר מאופק שרגיל לעשות כל דבר בדרך מסוימת. הוא סמנכ”ל הכספים של מלון מפואר ברינו, נבדה, נוהג ברכב יוקרה ופועל לפי תוכניות ברורות שמכניסות את חייו לסדר. עד שהוא פוגש בחורה פראית ומשגעת, שהופכת את חייו על פיהם. כעת ניצבת תיאה בפני דילמה אכזרית: לפעול בניגוד לרצון המשפחה, בניגוד למסורת, ולהסתכן באובדן הכול – או להיפרד מהגבר שמסעיר את דמה. -- “החוק הבוהמי הוא יותר מספר. הוא בריחה, הנאה צרופה ומסע אל הצד הפרוע.” ק. וובסטר, סופרת רבי המכר ברשימת USA Today. -- מיסטי ווקר נולדה עם היכולת המופלאה לספר סיפורים. היא מקבלת את כוחה משתיית קפה ומהקולות שבראשה שזועקים שתספר את סיפורם. אם היא לא קוראת או כותבת, היא מבלה עם בנותיה, בעלה ושני הכלבים שלהם. -- החוק הבוהמי הוא הספר הראשון בסדרת הנוודים. כל ספר מספר את סיפורו של זוג אחר ויכול להיקרא כספר יחיד.


הסימן הבוהמי

תאריך הוצאה לאור: 11-2020 עמודים: 320 תרגום: שרית פרקול במשפחה כמו שלי לא מצפים ממך להיות מוצלח. אתה הולך בתלם. אתה נשאר בין הקווים. כך היה נהוג במשך דורות, עד שהגעתי אני. החלומות שלי גדולים מכדי להידחס לתוך קרוואן. המוח שלי רוצה יותר מאשר לדפוק מסמרים כל היום. והכי גרוע, הגוף שלי חושק במשהו שאף אישה לא יכולה לתת לי. אבל אני חייב להמשיך להסתתר מאחורי השקרים שלי. אני עושה את זה כל חיי. ואז בא מארק. קולני. לא מתנצל. כדור הרס אנושי שנחוש להתרסק בין הקירות שלי כשהוא לבוש חליפת גוצ'י בהדפס של חיה. הדרך שלי כבר לא ישרה כמו סרגל, אבל מארק עומד להראות לי איך להתמודד עם המהמורות. --- הסימן הבוהמי הוא רומן הומוסקסואלי מצחיק, מרגש ומלא אהבה. זהו הספר השני בסדרת הנוודים, כל ספר בסדרה מספר את סיפורו של זוג אחר. מיסטי ווקר נולדה עם היכולת המופלאה לספר סיפורים. היא מקבלת את כוחה משתיית קפה ומהקולות שבראשה שזועקים שתספר את סיפורם. אם היא לא קוראת או כותבת, היא מבלה עם בנותיה, בעלה ושני הכלבים שלהם.


הסבלנות הבוהמית

תאריך הוצאה לאור: 11-2020 עמודים: 328 תרגום: שרית פרקול   כשאתה צועני מצפים ממך להינשא בשידוך. האחים שלי נלחמו נגד זה, אבל לא אני. לי דווקא נשמע טוב להתחתן עם מישהי שחונכה להקשיב לבעלה, לגדל את הילדים ולשכב איתי מתי שרק ארצה. לרוע המזל, אשתי הטרייה היא לא מה שציפיתי לו. היא פרועה, חוצפנית ועולה לי על העצבים, אבל אני לא מרים ידיים ואני לא מפחד להתאמץ. אז חיזרתי אחריה. נתתי לה זמן ומרחב. הייתה לי סבלנות. הבנתי שהמאבק שלה גדול יותר מכל מה שהכרתי. כל חייה אמרו לה שהיא רעה ומקוללת, אבל זה לא מי שהיא. היא יפה, חכמה, ויש לה חלומות גדולים. היא יותר מאשר כלה למכירה. יותר מפרס שזוכים בו. היום, יותר מתמיד, אני נחוש להיות המושיע שלה. הדבר היחיד שהיא רצתה הוא חופש. ועכשיו, כשהשיגה אותו, האם היא תבחר בי? -- הסבלנות הבוהמית הוא הספר השלישי בסדרת הנוודים. קדמו לו הספרים "החוק הבוהמי" ו"הסימן הבוהמי". כל ספר בסדרה מספר את סיפורו של זוג אחר. -- מיסטי ווקר נולדה עם היכולת המופלאה לספר סיפורים. היא מקבלת את כוחה משתיית קפה ומהקולות שבראשה שזועקים שתספר את סיפורם. אם היא לא קוראת או כותבת, היא מבלה עם בנותיה, בעלה ושני הכלבים שלהם.

מה חשבו הקוראים? 0 ביקורות
המלצות נוספות עבורך
עוד ספרים של הוצאת ונוס
עוד ספרים של מיסטי ווקר
הירשמו לרשימת התפוצה של ביבוקס
Powered by blacknet.co.il