דף הבית > מעבר לגבולות האפשר
מעבר לגבולות האפשר / רן סיבוני
הוצאה: רב מכר - הוצאה לאור
תאריך הוצאה: 11-2017
קטגוריה: עיון / ספרות מקצועית עסקים ושיווק
מספר עמודים: 144

מעבר לגבולות האפשר

         
תקציר

כמה רחוק אפשר להגיע? שיא הפוטנציאל האנושי הוא בגדר תעלומה. מומחים רבים מנסים לענות על שאלות כמו מהו קצה גבול היכולת האנושית, אך הדבר החשוב יותר הוא ההבנה, שכולם יכולים למתוח את גבולות יכולותיהם מעבר למה שנדמה שאפשרי, ולהשיג הרבה יותר – בספורט, בעסקים, ובכל תחום שתבחרו.   ספר זה עוסק בהשגת מטרות בלתי רגילות- מטרות גדולות ומאתגרות במיוחד. הוא יעורר בכם השראה ויקנה לכם את הידע והכלים לשינוי תפיסתי. שינוי שיניע בלבם את האמונה שביכולתם להשיג מטרות בלתי רגילות, ויצייד אתכם באנרגיה ובאומץ לפעול אל מול האתגרים שבדרך.   אם אתם יודעים ומרגישים שאתם רחוקים ממיצוי הפוטנציאל המקסימלי שלכם, הספר הזה יוכיח לכם שאתם מסוגלים להשיג הרבה מעבר למה שנדמה שאפשרי.

נושאים קשורים: ספרים לעסקים,ספרים עסקיים, ספרי עיון,פריצת גבולות,ספרי התפתחות אישית, ספרים לספורטאים

פרק ראשון

הבהרה

ספר זה הוא הספר הראשון בסדרת הספרים שלה החלטתי לקרוא "מטרות בלתי רגילות." זו סדרת ספרים שמספקת את כל הידע שנדרש כדי לחשוב, לתכנן ולפעול כמו האנשים המצליחים ביותר – אנשי עסקים מובילים, ספורטאי עילית, מנהיגים דגולים ועוד. קריאת הספר תאפשר לכם ליישם את עקרונותיהם ולשפר באופן משמעותי את הישגיכם ואת איכות חייכם.

לספר זה מקום חשוב ועיקרי בהקניית דפוסי חשיבה שהם בבחינת הבסיס להשגת מטרות בלתי רגילות. אני מאמין שהכול מתחיל ומסתיים באופן שבו אנו חושבים. הוא נכתב כדי לסייע לכם לפתח תודעה ודרכי חשיבה של אנשים מצליחים, אך יותר מכך – של אנשים מצליחים במיוחד, נועזים במיוחד, כאלו ששואפים למצות את מרב הפוטנציאל הגלום בהם, כאלו שאינם מתכוונים להתפשר על פחות. התודעה שלנו משפיעה על ההחלטות שניקח, על הדרך שבה נפעל ומכאן על התוצאות בחיינו.

הספר השני בסדרה מתמקד באסטרטגיה – תכנון השגת המטרות שלנו וניהול אפקטיבי של המשאבים העומדים לרשותנו, כך שנוכל להפיק מהם את הפוטנציאל המקסימלי.

הספר השלישי בסדרה עוסק בתרגום הידע לשפת המעשה, ביציאה למסע המפרך לעבר הפסגה הנכספת, בנחיצות בהתמדה העיקשת ובהתמודדות מול האתגרים השונים שבדרך.

בספר נפרשים עקרונות רבים מעולם ההתפתחות האישית, אך זהו ספר שיאתגר גם את אלו מכם שבקיאים בחומרים הללו ומטרתו לדחוף אתכם מעבר לגבולות היכולת של מה שהכרתם.

ספר זה מביא לידי ביטוי תפיסות ודפוסי חשיבה שעלולים להיראות קיצוניים. זוהי גישתי והדרך שאני מאמין בה. אל תמהרו לוותר עליהם, אף אם הם ייראו לכם קיצוניים מדי במבט ראשון. לעיתים צריך לאפשר לזמן לגרום לדברים לשקוע ולחלחל כדי שאלו יובנו לאשורם. מנגד, אל תמהרו ליישם כל דבר בלי שהפעלתם שיקול דעת. הספר נועד לאתגר את גבולות החשיבה שלכם, לא כל שכן את הפעולות שלכם. אך יש לשקול בכובד ראש החלטות כאלו ואחרות לפני שאתם קופצים למים.

אני מקווה שהספר ישמש מקור להשראה ויספק לכם את האומץ והאנרגיה לפעול בעוצמה.

אני מודה לכם על שרכשתם את הספר ואשמח לשמוע את חוות דעתכם עליו, לרבות תובנות, סיפורים ודוגמאות שבהם פעלתם לפי העקרונות הכתובים בספר.

קריאה מהנה!

תודות

במהלך השנים האחרונות שבהם אני בעל עסק, חוויתי תקופה מרתקת ומאתגרת. תקופה של עליות ומורדות, הצלחות וכישלונות. להוציא לאור ספר זהו תהליך המשול בעיניי ללידה, תהליך שטומן בחובו קשיים ואתגרים וכמובן התרגשות רבה. הספר משמש עבורי פסגת הצלחה נוספת ואבן דרך חשובה ומרגשת במסע ההגשמה שלי, ובהגשמת ייעודי לגעת באנשים ולהשפיע על כמה שיותר בארץ ובעולם. מסע שלעולם לא יסתיים.

אך ההצלחה הזו לא שמורה רק לי, היא נתונה לי בזכות אנשים מיוחדים שליוו ומלווים אותי בדרכי המקצועית, וכאן המקום להודות להם.

ראשית, אבקש להודות למשפחתי היקרה והאהובה – הספר הזה מוקדש לכם.

תודה להוריי היקרים, רוברט ואורלי, על התמיכה, הדאגה והאהבה ללא תנאים. רוצה להודות לכם על היותכם עוגן של ביטחון עבורי, שמאפשר לי לפעול באומץ כנגד כל הסיכויים, ועל הערכים עליהם חינכתם אותי – ערכים של נתינה, כבוד, צדק ומוסר עבודה גבוה. כששואלים אותי מאין הכוח לעבוד כל כך קשה, אני מספר שהכוח טמון בדוגמה האישית שהענקתם ועודכם מעניקים לי.

תודה לאחיי האהובים, טל ודור, על היותכם מי שאתם, על הלמידה האינסופית מכם ועל ההשראה שאתם מעוררים בי, כל אחד בדרכו הוא.

תודה לטלי פיירשטיין, מומחית לליווי מרצים והכנת דוברים, מי שליוותה אותי בתחילת דרכי העסקית והמקצועית וגם היום צועדת לצידי כקולגה וחברה יקרה. תודה על האמונה בי, על הדרבון ועל ההכוונה המקצועית. ללא ספק העסק שלי ביום שאחרייך אינו מה שהיה ביום שלפנייך.

תודה ליפית הראל, בת זוגי לשעבר, שהלכה לצידי באש ובמים החל מיום הקמתו של העסק ובשלביו המשמעותיים ביותר, ועשתה עבורי לילות כימים. כיום, כמי שמלווה עסקים אני יודע לומר כמה חשוב שיהיה לצדך הפרטנר הנכון כדי להצליח. בתקופה הקצרה שהיינו יחד זכיתי בפרטנרית הטובה ביותר שיכולתי לבקש. תודה על האמונה בי, תודה על ההשקעה ועל ההקרבה. אחד מהערכים המובילים בפעילותי העסקית הוא נתינה, והוא נחקק בהשראת הנתינה הרבה ואהבת האדם שבך.

תודה למי שליווה אותי בתהליך מרתק זה של כתיבת הספר, עמית אופיר. מוקיר תודה על כך שפגשתי אותך ושבחרתי בך בתהליך ליווי ייחודי ומקצועי זה. תודה על האוזן הקשבת, ההכוונה המקצועית ובעיקר על ההשראה האדירה שאתה מעורר בי. יודע שעוד נכונה לנו דרך ארוכה יחד ואני נרגש לקראתה.

האחרונים אותם אני מבקש להוקיר הם אתם הקוראים, שבחרתם לקרוא ספר זה. זה לא מובן מאליו שבחרתם לקרוא ספר כזה והדבר מעיד עליכם הרבה יותר מאשר עליי. כולי תקווה שתמצאו בו שימוש רב, השראה וכלים להגשים את חלומותיכם הנשגבים ביותר.

תודה.


אודות המחבר

רן סיבוני הוא 'איש ברזל' ו'אולטרה מרתוניסט', מרצה לפיתוח נחישות, יועץ עסקי שמשלב תפיסות מעולם הספורט האתגרי בעולם העסקי. הוא יו"ר בארגון העסקים הגדול בישראל ומאמן מנטלי שמוביל ספורטאים להפגנת ביצועי שיא תחת לחץ ולמימוש הפוטנציאל הספורטיבי שלהם.

רן הוא בעל תואר ראשון בהיסטוריה של המזה"ת, החל את דרכו המקצועית בתחום הביטחון ושירת שם במשך שנים רבות. בהמשך, הבין שאהבתו הגדולה טמונה בעבודה עם אנשים, בהובלה שלהם, בהדרכה שלהם, בהעצמה שלהם ובמיצוי הפוטנציאל שבהם. הבנה זו הובילה את רן ללמוד אימון אישי ותואר שני בייעוץ ארגוני.

במהלך התואר השני נחשף רן לעולם ספורט הסיבולת והשתתף בתחרות איש הברזל, שהיא מתחרויות הספורט הקשות בעולם – רצף של 3.8 ק"מ שחייה, רכיבת אופניים של 180 ק"מ וריצת מרתון של 42.2 ק"מ. חוויותיו בתחרות זו הובילו אותו להתמחות בפסיכולוגיה של הספורט וללמוד לעומק את דפוסי חשיבתם של ספורטאי עילית, ואת אופן פעילותם.

רן יצק את הכלים המתקדמים ביותר לתוך שיטה ייחודית, שמאפשרת לאנשים להוציא מעצמם את מקסימום הפוטנציאל שבהם. הוא יצא לבדוק את השיטה הזו במבחן סיבולת קשוח, בריצת אולטרה מרתון החוצה את הרי האלפים לאורך של 250 ק"מ ובטיפוס לגובה מצטבר של 15,000 מטרים, (כמעט פעמיים הר האוורסט בגובה). לרשות רן עמדו חמישה חודשי אימונים בלבד לקראת התחרות – פרק זמן קצר ביותר לתחרות מסוג זה. אבל זה בדיוק האתגר לו רן נדרש כדי לבחון את יעילות השיטה שפיתח.

צליחת התחרות הובילה את רן להבנה כי אנו רחוקים ממיצוי הפוטנציאל הגלום בנו וכי ניתן להגיע להישגים ומטרות גדולות הרבה יותר מכפי שנדמה לנו, ובזמנים קצרים הרבה יותר.

בהתבסס על עיקרון זה, פיתח רן שיטה למיצוי הפוטנציאל העסקי, שנשענת על האסטרטגיות של החברות והעסקים המובילים בעולם.

רן מעביר את משנתו זו בהרצאות, סדנאות ובאמצעות תהליכי ליווי אישיים לבעלי עסקים וספורטאים, תוך התבססות על שיטותיו, שמאפשרות לקהלים אלו לנצל את מקסימום המשאבים שלרשותם.

רן הנחה והוביל אנשים רבים במסגרות שונות. במסגרת צבאית ובמסגרת ביטחונית – בקבוצת כושר קרבי והכנה לצבא אותה ניהל. בהמשך דרכו המקצועית, במסגרת היותו יו"ר בארגון העסקים הגדול בישראל – 'עסקים עושים עסקים' – הוביל אנשי עסקים רבים במיזמים ובפעילויות עסקיות. ניתן לפנות לרן בנושא הרצאות, סדנאות וייעוץ אישי בנושאים שבהם הוא עוסק.

 

איך תפיקו את המיטב מהספר?

הספר שבידכם נועד לאתגר את החשיבה שלכם ולאפשר לכם לצאת למסע מרתק שבו תמתחו את גבולות התודעה והיכולת שלכם. הואיל וכך, ספר זה עלול לעורר התנגדויות רבות, בשל תפיסות שאינכם רגילים להן וזה מובן וטבעי.

כדי להפיק מספר זה את המרב עליכם לקרוא אותו בהפוגות, ממש כמו כשבונים כושר גופני. אם תתאמנו בכל יום על אף שאינכם רגילים לכך, תיפצעו – זה ברור. אז קודם כול זריקת הרגעה – ספר זה לא יפגע בכם, אך כדי לחזק את השרירים המנטליים בצורה האפקטיבית ביותר, אני ממליץ לקרוא בכל פעם עד שהגעתם לנקודה שאתגרה את החשיבה שלכם וגרמה לגלגלים לנוע.

ברגע זה, עצרו, קחו את הזמן ואפשרו לדברים לחלחל פנימה. חישבו על הדברים ושאלו עצמכם כל העת, היכן העקרונות המובאים בספר פוגשים אתכם, מה לקחתם מהם, וכמובן תרגלו את התרגילים – זו הדרך היחידה לשינוי הלכה למעשה.

 

מה חשבו הקוראים? 0 ביקורות
המלצות נוספות עבורך
עוד ספרים של רב מכר - הוצאה לאור
דיגיטלי 67 ₪
מודפס 97 ₪
דיגיטלי 39 ₪
מודפס 97 ₪
דיגיטלי 39 ₪
מודפס 97 ₪
הירשמו לרשימת התפוצה של ביבוקס
Powered by blacknet.co.il