דף הבית > משפחת בנדטי 4 - קיליאן
משפחת בנדטי 4 - קיליאן / נטשה נייט
הוצאה: הוצאת אדל
תאריך הוצאה: 01-2021
קטגוריה: ספרי רומנטיקה וארוטיקה מבצעים
מספר עמודים: 261
ניתן לרכישה גם במארז משפחת בנדטי - המארז המלא משפחת בנדטי - המארז המלא

משפחת בנדטי 4 - קיליאן

         
תקציר

סילה

לחיה הייתה את בל היפה. לקיליאן בלאק יש אותי. אין זה משנה איך הגעתי אל מבצרו, אם כי הוא אומר שזה משנה. הוא טוען שזו הייתה הבחירה שלי, אבל הוא לא מבין שלא באמת הייתה לי ברירה.

ההסכם היה לחודש אחד, אבל כעת הוא משנה את הכללים. הוא לא מסתפק רק בגופי, הוא רוצה גם את נשמתי, רוצה כל חלק ממני. גם אם אצליח להעמיד פנים שאני בטוחה מפניו, הגבר הזה עושה לי משהו. משהו מרושע.

משהו שישבור אותי.

קיליאן

סילה בחרה את הבחירה שלה. היא הציעה את העסקה ואני פשוט קיבלתי אותה. אז מה אם שיניתי את החוקים בהמשך? אין לי שום כוונה להתנצל על זה. סילה ואני? אנחנו דומים. נשמתה אפלה, בדיוק כמו הנשמה שלי. אני יודע שמשהו קרה לה. משהו רע. אני יודע שלא גיבור היא מחפשת, אלא מלאך נוקם, ואת זה אני יכול לעשות.

אשסף את גרונו של הדרקון שלה, אבל יש לזה מחיר, ואני אגבה אותו ממנה במלואו.

 

קיליאן מאת סופרת רבי המכר נטשה נייט הוא הספר הרביעי בסדרת משפחת בנדטי. רומן פשע סוחף, על אהבה גורלית ומפתיעה בעולמה המרתק של המאפיה האיטלקית ואם זאת גם אפל, אך בדרכים הרומנטיות ביותר.

ספרים נוספים בסדרה שראו אור בהוצאת אדל: סלבטורה, דומיניק וסרג’יו. הסדרה זכתה לשבחים רבים וכבשה את רשימות רבי המכר בארצות הברית.

פרק ראשון

פרולוג 1

סילה

הוא צופה בי. אני יודעת את זה. יש לו מצלמות בכל מקום, אז למה שלא תהיה לו אחת כאן, בחדר הזה, 'החדר המיוחד'? הוא אמר לי שהוא אוהב לפקוח עין על הדברים ששייכים לו. זה מה שאני. חפץ. רכוש.

שלו.

לעזאזל, שלו.

והיום פישלתי.

היום הוא יוציא את זה מתוך עורי.

אני נרעדת מהמחשבה הזאת, מהידיעה של מה שעומד לבוא.

אני איאבק בו. אני תוהה אם הוא מצפה לזה. אולי אפילו רוצה בזה. כל מה שאני יודעת הוא שאני לא יכולה להיכנע לו. אסור לי לתת לו לשבור אותי.

אבל אני נשברת.

אני תוהה אם זאת הסיבה לכך שהוא לקח אותי.

זה משחק בשבילו. החיים שלי הם משחק.

אני מחבקת את ברכיי ומקרבת אותן אליי. החדר הזה קר כל־כך, לא כמו האחרים.

אני מושכת את השמיכה ומהדקת אותה סביבי, לא רק בגלל הקור, אלא גם כדי להגן על עצמי. זה לא שאני לא יכולה להסתיר את הפחד. הוא יודע. הוא יודע את האמת. הוא יודע הכול עכשיו.

השמלה שלי קרועה ואני יחפה. הוא לקח את נעליי כשהכניס אותי לכאן. אני מניחה שנעלי העקב יכלו לשמש כנשק. כאילו הייתי מצליחה איכשהו להתגבר עליו.

אני מנסה לבלוע, אבל הגוש שבגרוני לא מאפשר זאת. אני מפחדת ואני שונאת את זה. אני לא רוצה להודות בזה, אפילו לא בפני עצמי.

דמעות מרטיבות את עיניי, אבל לפני שהן מספיקות לזלוג על פניי, אני מכסה אותן בידי ומנגבת אותן. אסור שהוא יראה את החולשה שלי. הוא נהנה מזה.

אני עשיתי את זה. אני דחפתי אותו. ואני גם יכולה לשרוד. לעזאזל, אני חייבת.

כשאני עורכת עם עצמי את שיחת העידוד המגוחכת הזאת, אני שומעת את צעדיו הכבדים במסדרון. אני שומעת את קולו במעומעם, כך שאני לא יודעת מה הוא אומר בדיוק. כנראה משחרר את הוגו, המשרת שלו. כאילו הוא צריך משרת.

כל שיערה בגופי סומרת כשהוא מחליק את המפתח אל תוך המנעול. כשהוא מסובב אותו ודוחף פנימה את הדלת, אני מתאמצת בכל כוחי לא להתמוטט. לא להישבר.

אני מתאמצת בכל כוחי לעמוד ולהתכונן למאבק מול הגבר המפלצתי הזה.

 

פרולוג 2
קיליאן
היא טוענת שחטפתי אותה, אבל זאת לא כל האמת.
נתתי לה אפשרות. היא בחרה בה.
מישהו היה צריך להיענש. זאת לא הייתה חייבת להיות היא. היא בחרה בזה. בחרה להיות כאן.
טוב, לא בדיוק כאן. לא ממש ככה. היא עומדת ליד הקיר הרחוק, עיניה היפות, בצבע הירקן, מפחדות. העור העדין שסביבן ורוד מרוב דמעות.
היא מפחדת.
והיא צריכה להיות.
היא יודעת מה עומד לקרות.
הזהרתי אותה והיא פישלה.
אני מביט בה, היא יפה בוורוד. פריסילה היפה, אפילו ששערה פרוע. המסקרה השחורה מרוחה על פניה. השמלה קרועה. היא מפחדת עד מוות, אבל עדיין מראה התנגדות. אני אוהב את זה. אני אוהב את האש שלה.
זה מגרה אותי.
אני סוגר את הדלת, אבל לא טורח לנעול אותה. אין צורך. היא לא תצא מפה על רגליה הלילה. אשא אותה כשאסיים.
כשאני פוסע צעד אחד, היא משמיעה קול, כמו שארנבת קטנה ומפחדת הייתה משמיעה לו הייתה יכולה. ידיה מונחות על הקיר שמאחוריה כאילו היא מנסה להיספג לתוכו.
"אני מניח שתמיד היינו אמורים להגיע למקום הזה," אני אומר.
אין שום תגובה מלבד רעד פתאומי בגופה. היא עוטפת את עצמה בזרועותיה. אני יכול לשמוע את השיניים שלה נוקשות, אבל היא גאה מכדי להתחנן בפניי לרחמים. אני מכבד אותה על זה, אף שאני דווקא אוהב את הרעיון לראות אותה על ברכיה לרגליי, נצמדת אליי, מבקשת ממני לחסוך ממנה את הדבר האחד הזה.
אני פושט את ז'קט החליפה ותולה אותו על גב הכיסא. אני מביט בבבואתה במראה כשאני מסיר חפת אחד ואז את האחר ומניח אותם על השולחן. אני מפשיל את שרווליי ושב להתמקד בה. עיניה מחליקות על זרועותיי. על ידיי.
"אני יודע, סילה," אני אומר.
היא מרימה את מבטה אליי.
"אני יודע הכול."

 

1
סילה
שישה שבועות לפני כן
אני יוצאת בפיזור דעת מהמעלית בקומה השישית בבית הדירות של אחי, ג'ונס. בטלפון שלי נגמרה הסוללה, ואני מפשפשת בתיק כדי למצוא את המטען. ריח הקארי שעולה מדירה 605 מוכר לי בדיוק כמו צלילי הטלוויזיה הרמים מדירה 602, והתינוק הבוכה ב־601.
ג'ונס ואני נפגשים לארוחת ערב בכל יום רביעי הראשון בחודש. מלבד הלילה הזה, ואלא אם כן הוא צריך משהו, אנחנו לא מתראים. השארתי לו הודעה קודם שיפגוש אותי בלובי, אבל הוא לא היה שם, לכן נאלצתי לעלות ולאסוף אותו. לפחות הגשם קצת נרגע כשרצתי אל הכניסה, אבל על פי רעש המים שניתכים על החלון שבקצה המסדרון, הוא שב ומתגבר.
כשאני מגיעה אל הדלת שלו, אני שומעת מישהו מדבר. אני לא מזהה את הקול, אבל הוא עמוק וצרוד, קול של גבר שנוהג לעשן זה זמן רב. אני תוהה אם ג'ונס שכח מארוחת הערב שלנו, ולפני שמתעורר איזה צליל אזהרה בראשי, אני דופקת בדלת, קוראת בשמו ומשמיעה איזו הערה על כך שכדאי לו מאוד לא להבריז לי.
אבל קולי גווע לפני שאני מסיימת את המשפט, ואני מבינה שמשהו לא בסדר. "ג'ונס?" אני שואלת בקול חלש יותר כשאני מניחה את כף ידי על דלת העץ שניזוקה. הדלת נפתחת לכדי חריץ.
"אה, הנה אתה," אני מתחילה לומר בהקלה, אבל אז אני רואה את פניו. יש לו חבורה טרייה על הלחי הימנית והשפה שלו חתוכה. אני מטה את ראשי בניסיון לעבד את המידע. "מה – "
רוצי.
השפתיים שלו אומרות לי ללא קול את המילה הזאת, כשיד מופיעה מאחורי הדלת ופותחת אותה לרווחה. גבר גדול ממדים מופיע מאחוריה, תופס בזרועי ומושך אותי פנימה. הוא מצמיד אותי אל הקיר ומניח יד על פי.
"פאק, סילה. אני מצטער. אני כל־כך – "
אבל ג'ונס לא מספיק לסיים את המשפט משום שאחד משני הגברים שבדירה מכה ברקתו בקת האקדח שלו והוא נופל על הרצפה. אני חושבת שאני צורחת, אבל קולי עמום בגלל היד הגדולה והבשרנית שמכסה את פי.
הגבר שהפיל את אחי אל הרצפה מביט בו מלמעלה, מטלטל את ראשו פעם אחת ומשיב את מבטו אליי. אני מתכווצת מפחד ומבינה שאני מנסה לשרוט ללא כל תועלת את זרועו של הגבר שמצמיד אותי לקיר.
"במקום הלא נכון ובזמן הלא נכון, מותק," הוא אומר, והדבר הבא שאני מרגישה הוא כאב חד בעורפי. אורות מתפוצצים מול עיניי ואני מחליקה על הקיר, עיניי נעצמות.

מה חשבו הקוראים? 5 ביקורות
nidar_hofi
5/2/2021 10:04
קיליאן | נטשה נייט אדל הוצאה לאור ספר רביעי בסדרה משפחת בנדיטי סילה חיה חיים שקטים, היא מנסה להקהות את זיכרונות העבר שרודפים אותה. ????? היא נחלצת לטובת אחיה, וכדי להציל אותו מהשטן, היא עושה איתו עסקה, אך האם העסקה תספק אותו? הבחירה הייתה בידיה, אבל עכשיו כבר לא. ?????????? רומן פשע רומנטי. סיפור מהמם, המלמד אותנו כמה אהבת אמת חשובה ובעיקר, כמה היא יכולה לסייע בהתמודדות מול השדים שרודפים אותנו. מומלץ, מושלם! ??
natali_katan
17/2/2021 12:45
קיליאן/נטשה נייט מאנגלית: נעמי גליק-עוזרד הוצאת: אדל כמכורה למאפיה, לקח לי יום לקרוא את הספר המושלם הזה. קיליאן, החלק הרביעי בסדרת משפחת בנדטי, ספר שיכול להיקרא גם לבד. לסליה יש אח, וכדי להציל אותו מהשטן, היא עושה עסקה איתו. כיאה לשטן הוא תובע עליה בעלות. קיליאן, מאיפיונר קר רוח ומסוכן, לא בוחל בשום אמצעים, ולא רואה ממטר. הוא השטן שחתום על העיסקה, ובכוונתו לנצלה עד תום. קיליאן וסילה מתמודדים עם העבר שלהם, שרודף אותם ותובע מחיר. האם הם יצליחו להתגבר, ולהתשחרר משלשלאות העבר שתופסות אותם? ולהתגבר על הקשיים שיש להם? כדי לגלות תצטרכו לקרוא את הספר... אז ????????????????????לקנות ולקרוא איך מתגלגל הסיפור של קיליאן וסליה.
lea.mol07
14/3/2021 12:00
קיליאן/נטשה נייט הוצאת אדל, 2021 ספר רביעי בסדרת משפחת בנדטי (כל ספר על זוג אחר ויכול להיקרא בנפרד) #הדבורה_הסוקרת_ביבוקס_סיקורים_שעוקצים ?? תסמונת סטוקהולם (או קרבה רגשית בשבי), היא תופעה פסיכולוגית שבה אדם מוחזק בכפייה בידי אנשים זרים, מפתח אמפתיה והזדהות נפשית עם האידאולוגיה והמעשים של האנשים המחזיקים בו. תסמונת זו מבוססת בעיקר על טראומה, שיוצרת אצל האדם רגשות חיוביים כלפי זה שפוגע בו, או כלפי מי שנתפס כדומיננטי. (מהרשת) ולמה אני מברברת? תמשיכו לקרוא, הכל יתבהר בהמשך... פרסילה, הסכימה להיות רכושו של קיליאן למשך חודש ימים. היא מעולם לא שמעה עליו, היא לא יודעת מי הוא. היא משערת לעצמה כי אדם טוב, הוא ממש לא. קיליאן, נצר למשפחת בנדטי העוצמתית, מנהל מועדון גברים. כן, עדין יש כאלו. מקום מתוקתק. לא מצועצע. כיסוי מושלם לעסקים הצדדיים של קיליאן, ולא עסקים כשרים במיוחד. קיליאן, בעל עבר מפוקפק, גוף עצום, רואה את סילה, ומציע לה להיות רכושו. חודש ימים. הוא זיהה בה משהו אפל שסילה הצליחה להסתיר היטב. אבל דבר לא נשאר מוסתר מעיניו לאורך זמן. סופם של שלדים בארון להתגלות בדרך כזו או אחרת. מערכת היחסים שמתפתחת ביניהם לא ניתנת לתיאור. קחו רקפת לדוגמה, פרח מדהים ביופיו הצומח מתוך סלע קשה ?? וואו. כשהתחלתי לקרוא, חשבתי, עוד ספר ממשפחת פשע, אבל תפניות כאלו בעלילה, לא ציפיתי. הסיפור מסופר בצורה זורמת שעושה חשק רק לקרוא ולקרוא.... ?? כמו איזה ביס מפלפל חריף כזה, שחייבים להמשיך לאכול בשביל להעלים את החריפות בפה. מבטיחה לכם הנאה מובטחת. ??
מיכל
22/4/2021 09:28
קיליאן / נטשה נייט הוצאת אדל. כוחה של מילה, מהי? מילים יכולות להרוס, מילים יכולות לרפא... למילים יש משקל רב, לטוב ולרע. שני אנשים פגומים, שהמפגש ביניהם מעלה הרבה דברים אפלים מהעבר. מן משחק כוחות פסיכולוגי, דינמיקה של שליטה הדדית, מורכבות של מאזן הכוחות ורגשות, שגועים בין שתי הדמויות הראשיות. זה התחיל כמו כל ספר פשע שקראתי בעבר, אבל המשיך כהפתעה רצינית. הסופרת כותבת מצוין בעיניי, גם כאן היא הביאה סיפור שלא יכולתי להפסיק לקרוא. עבר והווה שמתנגשים! ???? אני אהבתי מאוד, ממליצה להסתער עליו. ????
sararn
6/7/2021 21:20
קיליאן/ נטשה נייט אדל הוצאה לאור ספר רביעי בסדרה. עומד בפני עצמו, אבל הסדרה כל כך שווה שחייבים לקרוא את הקודמים. אתם יודעים שיש מפלצות? לא כאלה כמו באגדות, אלה אנשים שבחיצוניות שלהם הם מלח הארץ ובתוך תוכם הם לא אנושיים. הם רוצחים את נשותיהם, פוגעים מינית בילדהם ומנצלים את מעמדם כדי לפגוע בזולת. בספר אנו מכירים דמויות חדשות שעולם הפשע הוא חייהם לטוב ולרע. כבר תפסתי את הראש ואת הכיוון שאליו מובילה העלילה, אבל לפתע הכול התהפך ועולם הפשע נראה לי ברור למרות המפלצות שסובבות אותנו. ממליצה מאוד.
המלצות נוספות עבורך
דיגיטלי 29 ₪
קינדל 28 ₪
דיגיטלי105 ₪ 87 ₪
מודפס294 ₪ 165 ₪
דיגיטלי198 ₪ 149 ₪
מודפס588 ₪ 294 ₪
דיגיטלי35 ₪ 29 ₪
מודפס98 ₪ 55 ₪
עוד ספרים של הוצאת אדל
דיגיטלי198 ₪ 149 ₪
מודפס588 ₪ 270 ₪
דיגיטלי66 ₪ 57 ₪
מודפס196 ₪ 98 ₪
דיגיטלי35 ₪ 29 ₪
מודפס98 ₪ 49 ₪
דיגיטלי35 ₪ 29 ₪
מודפס98 ₪ 49 ₪
דיגיטלי35 ₪ 29 ₪
מודפס98 ₪ 49 ₪
דיגיטלי 99 ₪
מודפס294 ₪ 147 ₪
עוד ספרים של נטשה נייט
הירשמו לרשימת התפוצה של ביבוקס
Powered by blacknet.co.il