דף הבית > סדרת העולם העליון - המארז המלא

סדרת העולם העליון - המארז המלא

         
תקציר

המארז מכיל ארבעה ספרים:

  1. סדרת העולם העליון 1 – סופות הצפון
  2. סדרת העולם העליון 2 – להבות הדרום
  3. סדרת העולם העליון 3 – חולות המזרח
  4. סדרת העולם העליון 4 – שיטפונות המערב
  5. סדרת העולם העליון 5 - האפלה שמעבר

סדרת העולם העליון 1 – סופות הצפון

עמודים:480 תאריך הוצאה לאור: 03-2020   “המלך היה רוצה לצבוע את הכוכבים בצבעי האהבה עבור המלכה שלו,” הוא משיב בלחישה שמלטפת את עמוד השדרה שלי. “המלך היה רוצה שיהיה לו הכוח להפוך את הכוכבים לזיקוקים שיחגגו את האהבה שהוא חש למלכה שלו.” הוא. מלך הצפון, מושל הברקים והסופות. אני. מגינה פזיזה וחסרת מעמד שמתמודדת על הזכות לשרת את המלכה שלו. ברגע אחד של היסח דעת גזרתי על שנינו גורל אחר וערערתי לחלוטין את הסדר ששורר בעולם העליון. הגורלות שלנו נשזרו זה בזה לנצח. אך בזמן שאני מנסה להילחם ברוע הגזירה, הוא נלחם כדי להוכיח לי שהנתיב החדש שנכפה עלינו מבורך. שבריר שנייה. החלטה אחת. תשוקה אחת. זה מה שנדרש כדי ליצור כאוס בחיי ובליבי.   סופות הצפון, הוא רומן על טבעי, מותח, רווי תשוקה ומסחרר חושים. סופות הצפון הוא ספרה החמישה-עשר של מחברת רבי המכר דנה לוי אלגרוד.


סדרת העולם העליון 2 – להבות הדרום

עמודים במודפס: 391 תאריך הוצאה לאור: 06-2020   “האש שלך הורסת, מכלה, שורפת. אין באש שלך שום דבר שיכול לגרום לי להתמסר אליך.”  הוא. מלך הדרום, מושל האש והשריפות. אני. פיה טהורה ומיוחסת שנחושה להקדיש את חייה כדי להסב למלך שלה גאווה. צפיתי שאתמודד עם קשיים ואתגרים בממלכה האדומה. התפללתי לאלים שאצליח לממש את הייעוד שלי כמלכה ולעמוד לצידו של המלך. חלמתי לנצל את הכהונה שלי כדי להפיץ אור בממלכה. קיוויתי שאוכל לחדור את החומות שמקיפות אל ליבו האפל של המלך. לא תיארתי לעצמי שהאכזריות שלו תנפץ את עולמי. לא תיארתי לעצמי שאיאלץ להיאבק על ההישרדות שלי. לא תיארתי לעצמי שהמלך לא ירצה בי.   להבות הדרום, ספר ההמשך של “סופות הצפון”, הוא רומן על טבעי, מותח, רווי תשוקה ומסחרר חושים. להבות הדרום הוא ספרה השישה-עשר של מחברת רבי המכר דנה לוי אלגרוד.


סדרת העולם העליון 3 – חולות המזרח

עמודים: 385 תאריך הוצאה לאור: 06-2022   “האלים יכולים לשלוט בגורל שלך, והם יכולים לשלוט בייעוד שלך. אך הם לא יכולים ולא רשאים לשלוט בלב שלך.” הוא. מלך המזרח. מושל האדמה, ההרים והעמקים. אני. ברייה חריגה שכוחות אפלים והרסניים מבעבעים בתוכה. חייתי בעולם שלי, עולם רגיל ונטול ריגושים, בידיעה שלעולם לא אמצא את הקהילה שלי ולנצח אחוש שונה, מוזרה ובודדה. שיחה אחת עם גבר שמימי לבוש בגלימה טלטלה את עולמי ושמטה את הקרקע מתחת לרגליי. הוא חשף בפניי שחייתי במציאות מדומה ותחת זהות בדויה. אני שייכת לעולם אחר. עולם שבו חיים זה לצד זה פיות וזאבים, שדים ומכשפות. עולם שבו נגזר עליי למלא ייעוד אכזרי. עולם שגם בו אני חריגה, שונה ומוזרה. אך בדבר אחד אני בטוחה. לא אקבל את גורלי בהכנעה. אלחם בייעוד שלי עד נשמת אפי האחרונה. חולות המזרח, הספר השלישי בסדרת העולם העליון, הוא רומן על טבעי, מותח, רווי תשוקה ומסחרר חושים. קדמו לו הספרים סופות הצפון ולהבות הדרום. חולות המזרח הוא ספרה העשרים של מחברת רבי המכר דנה לוי אלגרוד.


סדרת העולם העליון 4 – שיטפונות המערב

עמודים: 367 תאריך הוצאה לאור: 06-2022   טיפה אחת המחלחלת לאיטה לתוך סלע אימתני יכולה לסדוק אותו. במים טמון כוח רב־עוצמה. זהו כוחן של הנחישות, הסבלנות וההתמדה.   הוא. מלך המערב, מושל המים והמערבולות. זכר עוצר נשימה. אני. משרתת פשוטה וחסרת מעמד. אני מיועדת לזכר השליט שסימן אותי וממתין לי, אך חלומי היחיד הוא לכהן כפילגש של המלך ששולט בחלומותיי. אני קרועה בין מלך שסולד ממני אך מסרב לשחרר אותי ובין זכר שסוגד לי. ההיגיון פוקד עליי להביט דרומה, אך ליבי שבוי באגמים ובנחלים של הממלכה הכחולה. ומעל ראשי מרחפת סכנה שאף אחד לא צפה. שיטפונות המערב, הספר הרביעי בסדרת העולם העליון, הוא רומן על־טבעי, מותח, רווי תשוקה ומסחרר חושים. קדמו לו הספרים סופות הצפוןלהבות הדרום וחולות המזרח. שיטפונות המערב הוא ספרה העשרים ואחד של מחברת רבי־המכר דנה לוי אלגרוד.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------

סדרת העולם העליון 5 - העולם שמעבר

"האמזונה הקטנה שייכת לי אך לעולם לא תזכה לכבוד בממלכה שלי. היא תסתובב בעולם הזה נואשת למלך שלעולם לא ירצה בה."

 

הוא. מלך השדים. מושל האפלה.

אני. האמזונה השנייה לדורה. חסרת פחד וחדורת מטרה.

אני יוצאת למסע כדי להשתחרר מהקללה שהוטלה עליי. דמי מוכתם בדמו של המלך החזק ביותר בעולם העליון. מלך שיוצר את המציאות האכזרית שבה אני נחושה להיאבק.

אף אחד לא הכין אותי לרגע שבו אפגוש אותו ואבין שהאפלה שלו רוחשת בתוכי. היא מפתה אותי להתמסר לה וכובלת אותי אליה.

חייתי בידיעה שנוצרתי בעולם הזה כדי להגן על חסרי הישע ולהציל אותם מפני כוחות הרשע.

זה הייעוד שלי. בכך אין לי ספק.

אך כיצד אציל את עצמי?

 

האפלה שמעבר, הספר החמישי בסדרת העולם העליון, הוא רומן על־טבעי, מותח, רווי תשוקה ומסחרר חושים. קדמו לו הספרים סופות הצפון, להבות הדרום, חולות המזרח ושיטפונות המערב.

האפלה שמעבר הוא ספרה העשרים ושניים של מחברת רבי־המכר דנה לוי אלגרוד.

מה חשבו הקוראים? 0 ביקורות
המלצות נוספות עבורך
דיגיטלי39 ₪ 29 ₪
מודפס 98 ₪
דיגיטלי35 ₪ 29 ₪
מודפס98 ₪ 49 ₪
דיגיטלי 29 ₪
קינדל 28 ₪
עוד ספרים של דנה לוי אלגרוד - הוצאה עצמית
עוד ספרים של דנה לוי אלגרוד
הירשמו לרשימת התפוצה של ביבוקס
Powered by blacknet.co.il