דף הבית > גברים בעלי כבוד - המארז המלא

גברים בעלי כבוד - המארז המלא

         
תקציר

מארז גברים בעלי כבוד מכיל ארבעה ספרים – ניתן ללחוץ על שם הספר לקריאת פרק ראשון ולרכישה בנפרד:

  1. להילחם בפיתוי
  2. המתיקות שבפיתוי
  3. להתנגד לפיתוי
  4. הסוף לפיתוי

להילחם בפיתוי

תאריך הוצאה לאור: 05-2021 מספר עמודים: 453 ג'וליה ג'קסון ריד שחצן, יהיר ואגרסיבי, אך הוא גם יפהפה, חזק ומעורר הערצה. אני אוהבת ללא תנאי כל חלק פגום שבו. הילד שמעולם לא האמין באהבה והבטיח שלעולם לא יפתח אליה את ליבו, לנצח יחזיק את ליבי בכף ידו. החברות שצמחה בינינו הייתה הכי לא ברורה בעולם, אבל היא הצילה אותי. הצילה אותו. עד שלילה אחד, לאחר שג'קסון סיים בהצטיינות את המסלול של אריות הים, הכול נהרס. ג'קסון חמש שנים חלפו מאז הפעם האחרונה שראיתי את ג'וליה סינקלייר. אני רוצה להגן עליה מכל דבר רע, אבל היא לא מבינה שזה כולל גם להגן עליה מפניי. ג'וליה שונה מכל הנשים שהכרתי. היא מייצגת עבורי את כל הטוב שיש בעולם הזה, אבל אדם בעל לב אפל ומעוות כשלי לא ראוי לאישה כמוה. היא הייתה שם עבורי בתקופות הכי חשוכות שלי, ואם הייתי מסוגל לאהוב, הייתי אוהב אותה. להילחם בפיתוי מאת סופרת רבי המכר קיי. סי. לין הוא רומן עכשווי סיפור על אהבת נעורים המתגלה כאהבה הגדולה מכול, ועל נחישותו של הגבר להגן על אהובתו. זהו הספר הראשון בסדרת גברים בעלי כבוד. כל ספר בסדרה עומד בפני עצמו ויכול להיקרא כספר יחיד. הסדרה כיכבה ברשימות רבי המכר בעולם וזכתה להצלחה רבה.


המתיקות שבפיתוי

תאריך הוצאה לאור: 05-2021 מספר עמודים: 442 גרייס מורגן אם היית יכול לחזור בזמן ולשנות רגע אחד בחייך, איזה רגע זה היה? כשהצגתי בפני סויר את השאלה, ציפיתי שיגיד 'את השבוע הזוועתי בעיראק', אך הוא לא אמר זאת. במקום זה הוא אמר משהו שאזכור עד סוף חיי. "הייתי רוצה לחזור בזמן כדי למצוא אותך מוקדם יותר. לא הייתי מניח לאף אחד לפגוע בך." זה היה הרגע שבו התאהבתי בו בכל ליבי. אבל סויר לא הבחור הנכון בשבילי. הוא גבר גדול מהחיים עם לב גדול מהחיים שיש בו מקום לנשים רבות, ואילו הלב שלי מסוגל להכיל רק אהבה אחת. סויר אוונס עוד לא נתקלתי בבחורה כמו גרייס מורגן. ככל שאני מנסה להתקרב אליה, היא מתרחקת. נראה שהיא עמידה לחלוטין לקסמיי, אף שאני מנסה להפעיל אותם עליה בכל הזדמנות. מה יש בבחורה הזאת שמושך אותי אליה ככה? האם זה ריח האפייה המתוק שתמיד נודף ממנה? או שאולי אלה העוגות הנפלאות שהיא ממציאה לכל אירוע ולכל מצב רוח? אני לא יודע, אבל אני נחוש לגלות.

המתיקות שבפיתוי מאת סופרת רבי המכר קיי. סי. לין הוא רומן עכשווי, סיפור אהבה מתוק ונוגע על גיבורה חזקה ובודדה ועל גיבור המתעקש לתת לה את כל מה שאי פעם נלקח ממנה בחוסר צדק, ועל הדרך מעניק לה גם את ליבו.

זהו הספר השני בסדרת גברים בעלי כבוד. הספר הראשון בסדרה, להילחם בפיתוי, יצא בהוצאת אדל. כל ספר בסדרה עומד בפני עצמו ויכול להיקרא כספר יחיד. הסדרה כיכבה ברשימות רבי המכר בעולם וזכתה להצלחה רבה.


להתנגד לפיתוי

תאריך הוצאה לאור: 05-2021 מספר עמודים: 433 פיית' חונכתי להאמין שהאמונה מסובבת את העולם, עד שיצאתי למשלחת הומניטרית בעיראק וכל מה שהאמנתי בו עד לאותו רגע התנפץ. לא הייתי חוזרת משם לולא קייד ווקר. קייד שונה מכל הגברים האחרים שאי פעם פגשתי. הוא מופנם וסודותיו רבים, אך ליבו עצום. לו רק היה נותן לאל ולאהבה להיכנס אליו. עברו של קייד מונע ממנו להושיט יד אל כל הדברים שהם כל עולמי, ואף שאני חבה לו את חיי ורוצה לבלות את כל ימיי איתו, אינני בטוחה שזה אפשרי. קייד הדבר שהיא אוהבת יותר מכול לקח ממני את הנפש היחידה שאי פעם אהבתי. הוא כמעט לקח מפיית' את חייה, ובכל זאת היא מתעקשת להמשיך בדרכה. ראיתי כבר כל־כך הרבה רוע בחיים ועיניי המפוכחות לא מאפשרות לי לראות את הדברים בדרך שלה, ועל אהבה אני בכלל לא רוצה לדבר. הצלתי אותה פעם והיא בתמורה רוצה להציל אותי, אבל אני לא חושב שאני זקוק להצלה. לפחות לא באופן שבו היא חושבת.   להתנגד לפיתוי מאת סופרת רבי המכר קיי. סי. לין הוא רומן עכשווי על מסע של שני אנשים שחוו בחייהם דברים קשים, ועל הנחישות שלהם לא לאבד בדרך את כל מה שחשוב ויקר להם בחיים. זהו הספר השלישי בסדרת גברים בעלי כבוד. הספר הראשון, להילחם בפיתוי, והספר השני, המתיקות שבפיתוי, יצאו בהוצאת אדל. כל ספר בסדרה עומד בפני עצמו ויכול להיקרא כספר יחיד. הסדרה כיכבה ברשימות רבי המכר בעולם וזכתה להצלחה רבה.


הסוף לפיתוי

תאריך הוצאה לאור: 06-2021 מספר עמודים: 236 קיילה התאהבתי בנער מהבית השכן ברגע שהוא עבר לשכונה, אבל הוא אף פעם לא התייחס אליי, אולי כי הייתי רק הילדה מהבית הסמוך. בינתיים קופר התבגר והתגייס למשטרה. החיוך היפה שלו נעשה החיוך הכי סקסי שראיתי וגופו, שהיה נערי פעם, התמלא בשרירים. אם חשבתי שאחרי שלוש שנים ארוכות של פנטזיות עליו זה יעבור לי, גיליתי שאני טועה. אני רוצה את קופר והוא יהיה שלי. הוא עוד לא יודע את זה, אבל הוא יהיה בעלי. קופר מהילדה שהכרתי קיילה נעשתה הבחורה היפה ביותר בעיר, אך היא תמיד הייתה צעירה מדי עבורי. המרשעת הקטנה לא מפסיקה להתגרות בי בפיה החצוף ובגופה המפתה, ואף שנשבעתי לאכוף את החוק היא עושה כל מה שהיא יכולה כדי להקשות עליי לקיים את השבועה. הבטחתי לה ולעצמי שלא אניח עליה אצבע לפני שהיא תהיה בת שמונה־עשרה, אבל האל עדי, היא עושה הכול כדי לגרום לי להפר את כל ההבטחות שאי פעם הבטחתי. הסוף לפיתוי מאת סופרת רבי המכר קיי. סי. לין הוא רומן עכשווי על אהבה ממבט ראשון, ועל הצורך להילחם עליה בכל הכוח. זהו הספר הרביעי בסדרת גברים בעלי כבוד. הספר הראשון, להילחם בפיתוי, הספר השני, המתיקות שבפיתוי, והספר השלישי, להתנגד לפיתוי, יצאו בהוצאת אדל. כל ספר בסדרה עומד בפני עצמו ויכול להיקרא כספר יחיד. הסדרה כיכבה ברשימות רבי המכר בעולם וזכתה להצלחה רבה.

מה חשבו הקוראים? 0 ביקורות
המלצות נוספות עבורך
עוד ספרים של הוצאת אדל
דיגיטלי35 ₪ 29 ₪
מודפס98 ₪ 49 ₪
דיגיטלי35 ₪ 29 ₪
מודפס98 ₪ 49 ₪
דיגיטלי35 ₪ 29 ₪
מודפס98 ₪ 49 ₪
דיגיטלי99 ₪ 75 ₪
מודפס294 ₪ 147 ₪
דיגיטלי35 ₪ 29 ₪
מודפס98 ₪ 49 ₪
דיגיטלי99 ₪ 75 ₪
מודפס294 ₪ 147 ₪
עוד ספרים של קיי. סי. לין
דיגיטלי 150 ₪
מודפס 234 ₪
דיגיטלי 55 ₪
מודפס 78 ₪
דיגיטלי 29 ₪
מודפס98 ₪ 49.9 ₪
דיגיטלי 29 ₪
מודפס98 ₪ 49.9 ₪
דיגיטלי 24.5 ₪
מודפס98 ₪ 49.9 ₪
דיגיטלי24.5 ₪ 22 ₪
מודפס98 ₪ 49.9 ₪
הירשמו לרשימת התפוצה של ביבוקס
Powered by blacknet.co.il