דף הבית > יורשו של הפלייבוי

יורשו של הפלייבוי

         
תקציר

סיילס קרטר - מיליארדר אמריקני ויורש תואר רוזן אנגלי. אחד הרווקים המבוקשים ביותר בעולם, עומד בראש רשימת האורחים של כולם. אבל לסיילס אין שום תוכניות לאהבה - נישואים מעשיים לבת זוג מתאימה הולמים אותו בהרבה.
ג´וליה פלוז - יפהפייה ומקושרת, מתכננת אירועים שתוכל לשמש רעיה מושלמת, עם זאת, לעת-עתה סיילס רוצה שתחשוב שהאירוסים שלהם בגדר העמדת פנים בלבד - תרמית שנועדה לעזור לה להיפטר מהבוס הנואף שלה - ולהנות מרומן לוהט.
בן-לילה, 'הצעת הנישואים' של סיילס לג´וליה הופכת לידיעה בכל הצהובונים, ועתה המשפחות שלהם מתכננות את חתונת העשור! מה יקרה כאשר תתגלה האמת... וכאשר כולם יגלו שג´וליה הרה?

פרק ראשון

1
שפתיים קלילות כמגע של כנפי פרפר, אבל הרבה יותר חושניות, נצמדו אל עורפה ויד גברית על כתפה נסגרה סביבה בסודיות מגוננת לפני שלחשה על אוזנה.

"אני חוזר עוד כמה דקות. אל תזוזי."

היא לא זזה ואף לא הפנתה את ראשה כדי לראותו, והיא לא זזה גם עכשיו. בעיקר מפני שלא יכלה, חשבה ג'וליה ברעד.

היו רגעים בהם היתה מעדיפה להיות כל דבר זולת שותפה בחברה לארגון אירועים. וזה היה אחד מהם.

כל מי שהיה מישהו בעולם הידוענים היה במיורקה, מהדס על המדשאות המטופחות של בית הקיט היוקרתי שהושכר לזוג הכוכבים ההוליוודי האיני ביותר ברגע זה.

חיים בחוג הסילון, הירחון המממן את האירוע הספציפי הזה, שנערך כביכול כדי לחגוג את יום הנישואים הראשון של הזוג, כבר תיאר אותם כאצולה הוליוודית.

עכשיו חבריהם הידוענים שנבררו בקפידה חוגגים, בזמן שהבעלים והעורך הססגוני של הירחון, דורלנד צ'סטרפילד, ראיין את הזוג המאושר והצלמים שלו התערבבו בין האורחים.

היא נעשית צינית מדי, חשבה ג'וליה. לוסי, חברתה והבעלים של פרט-א-פרטי, התרגשה כאשר קיבלו את העבודה, ומובן שג'וליה הבינה למה.

דורלנד היה מיליונר והיה האדם המשפיע ביותר בזירת האירועים החברתיים היוקרתיים. העובדה שהוא בחר לשכור את שירותי החברה שלהן לאירוע שהירחון שלו מממן – ולהיבחר כדי לארגן את נשף הידוענים המפורסם של דורלנד של סוף הקיץ – היתה כרישיון להדפסת כסף, שכן פירוש הדבר הזמנה לאירועים אחרים, כפי שאמר ניק, בעלה של לוסי.

זעף קל קימר את גבותיה של ג'וליה כאשר זכרה את ההערות המכוערות של ניק על דורלנד.

"האיש רודף כוכבים שמן וחסר מוח – אם הוא בכלל גבר," הכריז בבוז כאשר דורלנד פנה אליהם בפעם הראשונה.

"ניק, זה לא נכון ולא הוגן." ג'וליה מיהרה להגן על דורלנד.

כן, דורלנד היה שמן קצת, ונכון שהיו שמועות שלפני שפרץ אל הזירה החברתית ויסד את הירחון שלו הוא עבר ניתוח לשינוי מין, והיו אף הערכות, לא מבוססות באותה מידה, ביחס לנטיות המיניות שלו. עם זאת, ג'וליה חשדה בינה לבינה שהוא היה אחד מאותם אנשים שהיו בעצם א-מיניים. למרות שהיה מוקף תמיד בשאפתנים משני המינים, הודות להצלחת הירחון, הרי שאף-אחד לא יכול לומר באופן חד-משמעי שהוא ניהל קשרים או מערכות יחסים מיניים מסוג כלשהו. לדעתה של ג'וליה דורלנד שמר את כל התשוקה שלו לאהבת חייו הגדולה, שהיתה תהילה ואלה שהגיעו אליה. תהיה המיניות שלו אשר תהיה, דורלנד הצליח לקלוט את הנפש הנשית, והיה לו גם כשרון לעסות אגואים פגיעים ומפורסמים מאוד עד כדי כך שאפילו הכוכבים המצליחים ביותר היו מוכנים להשתחרר במחיצתו.

האמת היתה שדורלנד באמת אהב והעריץ את המפורסמים, והם, שהרגישו בכך, הפכו אותו ואת הירחון שלו לבית כאשר רצו לפרוץ אל העולם עם ידיעה מסוימת שעה שעורכים אחרים פשוט חרקו שיניים בקנאה.

ניק טען שהוא מתעב אותו, אבל ג'וליה לא יכלה לתהות אם ניק אינו מקנא בו בסתר לבו, בהצלחתו ועושרו גם יחד.

היא, לא ניק, היתה הראשונה שהיתה צריכה לארגן את שני האירועים המפוארים של דורלנד. היא היתה צריכה להתמודד עם אגואים אדירים שכל אדם נורמלי לא היה רוצה להכיר אפילו. ניק הצליח לברוח, לרדוף אחר עסקים חדשים או לראיין לקוחות חדשים בכוח שעה שכל העבודה הקשה נעשתה במקום אחר. אבל ניק היה כאן היום.

דקירה של כאב התערבבה באשמה וצבטה את לבה.

היו ימים בהם בלבה, לא בפומבי, היא התחילה לחלום שלה ולניק צפוי עתיד משותף. כאשר הוא זרק אותה לטובת לוסי, זמן קצר אחרי שערכה ביניהם את ההכרות, היא עשתה הכל כדי להסתיר את רגשותיה, אומרת לעצמה שלבבות אינם נשברים, ושאם לבה נסדק עד שחששה שלעולם לא יתאחה, הרי שזה כבר עסקה בלבד.

הבחירה שלה במילה עסק גרמה לה להזעיף פנים. ניק רדף אחריה והחמיא לה, אבל הדברים לא הגיעו לשלב של התעסקות רצינית והם החליפו ביניהם רק כמה נשיקות לוהטות, והיא היתה מאושרת שלא היה לה זמן לספר לחברותיה על רגשותיה כלפיו.

אבל לאחרונה החל ניק להתלונן בפניה שנישואיו עומדים בפני קשיים ושהוא מרגיש שטעה. גם לוסי, אף שהיתה נאמנה מאוד לבעלה ונישואיה, התחילה להיראות מתוחה ולא מאושרת.

לאחר בחינה ויזואלית מקיפה, כדי לוודא שהכל כשורה, ג'וליה התכוונה להיכנס פנימה כדי לבדוק את התקדמות הראיון, אלא שניק הופיע מאחוריה ושוב הניח את ידו על כתפה החשופה, מלטף את העור החלק והשזוף מעדנות.

"ניק, לא." היא ניסתה להרחיק אותו מעליה.

הוא התעלם ממנה ומלמל בהקנטה, "לא? לא מה? אל תפסיק? את יודעת שאת רוצה בזה בדיוק כמוני."

"זה לא נכון," הכחישה בעוז. "וחוץ מכל דבר אחר, אתה נשוי ללוסי."

"אל תזכירי לי."

ג'וליה הרגישה כיצד היא מתכווצת. אלה היו מילים שלא רצתה לשמוע, בדיוק כפי שלא רצתה להיות במצב הזה, אבל ניק עדיין החזיק בה, סוגר את המרחק ביניהם בזמן שלחש בקול מעובה, "זוכרת כמה טוב היה לנו יחד? מה את מתרחקת? למה שלא נהנה זה מזה כאשר זה מה ששנינו רוצים? אני אוכל לעלות מאוחר יותר לחדר שלך. אף-אחד לא חייב לדעת, ו – "

"לא! ניק, זה נגמר בינינו. אני רצינית. ואני לא אשנה את דעתי."

"את כן," אמר חרישית. "את יודעת את זה, בדיוק כמוני."

הוא הרכין את ראשו לעברה ובתוך שניה אחת ינשק לה. בהלה ואשמה אפפו אותה. בפעם האחרונה בה נשק לה הם היו תחת ירח טרופי בגינת מלון היוקרה בו נפגשו, ושם הניחה שיהפכו לנאהבים. אבל לקראת סוף החופשה ניק טען שהוא מאוהב בלוסי. לוסי היתה זו עמה בחר להתחתן. לוסי היתה אשתו. ואחת משתי החברות הטובות ביותר שלה. היא לא תבגוד בחברות הזו. כל מערכת נישואים עוברת תקופות קשות.

איכשהו, היא הצליחה לחלץ את עצמה מניק, אבל עוד לפני שהצליחה לעשות שני צעדים לאחור, וכבר הרגישה אצבעות גבריות קשות אוחזות בזרועה.

"לא, ניק. הייתי רצינית," אמרה בחריפות, בלי לטרוח להפנות את ראשה.

"באמת? נראה שהוא לא חשב ככה – וגם אני לא!"

"סיילס!"

כל גופה ספג הלם בזמן שהביטה במצוקה בגבר שהחזיק בה.

"מה – ?" פתחה אבל שוסעה ביעילות חסרת רחמים.

"מה שמעתי? הכל," אמר לה קצרות. "כמה זמן זה נמשך?"

"שום-דבר לא נמשך!"

המבט ששלח אליה – עיניים כחולות קפואות וצרות, פה מצטמצם בציניות, אפילו זווית הטיית הראש שלו כאשר פנה אליה – הכל שיקף את חוסר האמון שלו. היא הרגישה בתערובת המוכרת של כעס ותיעוב.

"זו האמת," התעקשה. "פגשתי את ניק לפני שהוא פגש את לוסי, והיחסים אליהם הוא התכוון היו אותם יחסים – לא שזה עניינך."

"מערכת יחסים שהוא מאמין שאת רוצה לחדש עתה," אמר סיילס בקול משי.

"טוב, אז הוא טועה. מפני שאני לא רוצה."

האופן בו התבונן בה חידש את זעמה. הם לא הסתדרו מעולם, באמת שלא. היא סבלה אותו רק בגלל סבה, שאת תוארו ואת אדמותיו הוא יירש ביום מן הימים.

במקום סבה, היא פקפקה באם היתה יכולה למצוא בלבה אהבה כלפי האמריקני הזה אשר, רק בגלל שהיה צאצא לשושלת של אחיו הצעיר של סבה, יירש יום אחד את התואר והנחלה. אבל הרי היא לא ניחנה בנקודת המבט החמה של סבה כלפי העולם.

"אבל את כן רוצה בו."

זו היתה הקנטה יותר משאלה."

"לא!" אמרה בזעם. "ניק נשוי ללוסי. והיא החברה הכי טובה שלי."

"אני יודע. אבל אני יודע גם שאם את רוצה מה שאת אומרת שאת רוצה, אז את תדאגי לכך שהוא יידע שאינך פנויה."

ג'וליה הרגישה שהספיק לה. "ואיך אני אעשה את זה, בדיוק?" שאלה ברוגז.

סיילס משך בכתפיו באופן שיכול לעשות רק גבר גבוה מאוד ושרירי מאוד וגברי מאוד. וכתמיד, כאשר נאלצה לזהות את הגבריות שלו, היא חשה כיצד הסלידה שלה כלפיו גוברת. לא היתה לו זכות להיות כל-כך סקסי. איכשהו, זה היה לא בסדר כאשר מדובר בגבר שעורר בה כזו התנגדות שיהיה כל-כך גברי ומצודד עד שגרם לנשים מבוגרות להגיב כנערות בנות עשרה.

"באמצעות נקיטת כל האמצעים האפשריים. או באמצעות התפטרות מהעבודה – "

"אני לא אעשה את זה," קטעה אותו ג'וליה בכעס. "בעיקר אחרי שלוסי כבר איבדה את קרלי, לאחר שהתחתנה עם ריקרדו והיא בהיריון. אני לא יכולה לעזוב גם כן."

" – או באמצעות הבהרה לבליין שאת לא פנויה."

"כבר אמרתי לו שאני לא."

"אבל, כפי שברור לעין, את כן. מנגד, אם יהיה בחייך גבר אחר..."

"אבל אין."

"אז תמצאי מישהו שיהיה מוכן להעמיד פנים שהוא לצדך עד שניק בליין ייסוג."

"מה? כמו מי?"

"כמוני."

"מה?" ג'וליה נענעה בראשה בהכחשה אלימה. "אתה? לא. בחיים לא! בחיים. בשום פנים ואופן. בכל מקרה, כולם יודעים שאנחנו מתעבים זה את זה."

"זה לא יהיה המקרה הראשון בו אנשים מגלים שמה שנדמה היה להם כאהבה הוא בעצם תיעוב, אז למה שלא יהיה מצב הפוך בו מגלים את ההפך?"

"אני לא מאמינה למשמע אוזני. אתה באמת מצפה ממני להעמיד פנים שאתה ואני יחד?"

"חשבתי שאמרת שאת רוצה להגן על נישואיה של לוסי."

"נכון, אבל אני לא מציעה את עצמי כשה לעולה לך."

"איזה דימוי מרתק. למרות שאני מודה שהיותך שה לעולה בשבילי..."

"אני לא. לא בשבילך. בחיים לא."

"אבל את תציעי את עצמך לניק בליין?"

"לא!"

"אז תוכיחי את זה."

ג'וליה לטשה בו עיניים.

"סיילס, במה בדיוק מדובר? מה יוצא לך מזה?" תבעה בעוז. "ומה אתה עושה כאן, לעזאזל? אתה שונא דברים מהסוג הזה."

"אני כאן בגללך." עוד משיכת כתף, הפעם כביטול עצל, והתנועה של הכתפיים החזקות מתחת למקטורן הפשתן הצליחה להעלות דימויים לא רצויים ביותר של כתפיים גבריות חשופות ומבהיקות לאור שמש הבוקר בזמן שהבעלים שלהן גוהר עם גוף עירום וגברי באותה מידה מעל גופה.

סיילס עירום?

דימוי זה אינו אולי בלתי חוקי או בלתי מוסרי, אבל אין ספק שלא כך היא רגילה לחשוב עליו. האם זה מסוג הדברים שקורים כאשר את באמצע שנות העשרים שלך וחיי המין שלך שחונים לגמרי, מתרעננים רק תוך צפיה בשידורים חוזרים של סקס והעיר הגדולה וסירוב להתבונן במודעות של כרומונים בחיפוש אחר צעצועי מין?

"כן, כמובן," הסכימה בציניות, מגרשת במהירות את הדימויים המיניים הבלתי צפויים.

אבל לפני שהספיקה לשאול אותו למה הוא שם באמת, הוא אמר לה בצינה, "את צריכה לחבוש כובע בחום הזה. הפנים שלך בוערים."

אולי, אבל לא החום הבעיר אותם, הודתה ג'וליה בינה לבינה.

זו היתה הבעיה עם סיילס. אף שמילא אותה בחששות וחשדות, היא לא יכלה שלא להיות מודעת אליו כגבר. ולא סתם גבר, אלא גבר סקסי ומסוכן עד מאוד.

"מה אתה רוצה באמת?" שאלה במפגיע.

"טוב, ראשית, אני רוצה שסבא שלך יהיה בריא ושליו. שנינו יודעים כמה הוא יסבול אם העיתונים יריחו סיפור מפוקפק – ואין ספק שהם יריחו – על משולש אהבים שאת מעורבת בו. ושנית... בואי נגיד שיהיה לי נוח להיחשב בן זוג של מישהי."

אולי לא, החליט סיילס בדרכו המעשית, כדאי להזכיר באוזני ג'וליה את איימי דטרואה ואת הבעיות שגרמה לו. אחרי-הכל, אין צורך שתדע. ובאשר לאיימי עצמה – מאחר שהיא המשיכה לגלות עניין כל-כך פולשני ובלתי רצוי בחייו הפרטיים, הרי שהגילוי שהוא יוצא עם ג'וליה עשוי להבהיר לה שהיא מבזבזת את זמנה.

לא שזו היתה הסיבה היחידה או אפילו החשובה ביותר לרצונו לעשות זאת.

"טוב, לפחות לא טענת שאתה חושק בי," אמרה ג'וליה.

"היית רוצה שאגיד את זה?"

שיגיד את זה או שיתכוון לזה? ג'וליה הרגישה כיצד לבה מנתר מצד אחד של חזה למשנהו.

"זה יהיה אולי כדאי, רק כדי שאוכל להוכיח לך שאתה שקרן," אמרה לו במתיקות.

"כמו שבליין הציג אותך כשקרנית, לזה את מתכוונת?" התגרה סיילס.

"אני התכוונתי למה שאמרתי לו," אמרה ג'וליה בלהט.

"אז תוכיחי את זה."

"אני לא צריכה להוכיח לך שום-דבר."

"לא לי, אולי," הסכים ונימת קולו הלועגת הכעיסה אותה. "אבל אני חושב שאת צריכה להוכיח משהו ללוסי. היא עמדה לצדי כאשר בליין נשק לצווארך."

היא הביטה מעבר לכתפו בחשש, מחפשת את לוסי, שעמדה שם ודיברה עם עורך הירחון.

"היא ראתה אותו?" שאלה, דאגתה לחברתה הודפת את רגשותיה האחרים מלבה.

"כן."

לוסי, חברתה הטובה. לוסי, שתמיד ניסתה להסתיר את הפגיעות הפנימית שלה. לוסי, שהיתה נשברת ונרמסת לו ידעה שבעלה בוגד בה עם חברתה הטובה ביותר. היא לא תניח לזה לקרות, ואין זה משנה איזה קורבנות זמניים תצטרך להקריב.

"בסדר גמור, איפוא. אני אעשה את זה," אמרה לו בחוסר רגש. היא רצתה להגן על חיי הנישואים של חברתה. ולנקות את מצפונה?

מה חשבו הקוראים? 0 ביקורות
המלצות נוספות עבורך
עוד ספרים של הוצאת שלגי
דיגיטלי 29 ₪
קינדל 28 ₪
דיגיטלי 29 ₪
קינדל 28 ₪
דיגיטלי 29 ₪
קינדל 28 ₪
דיגיטלי 29 ₪
קינדל 28 ₪
דיגיטלי28 ₪ 29 ₪
דיגיטלי 29 ₪
קינדל 28 ₪
עוד ספרים של פני ג'ורדן
דיגיטלי 29 ₪
קינדל 28 ₪
דיגיטלי 29 ₪
קינדל 28 ₪
דיגיטלי 29 ₪
קינדל 28 ₪
דיגיטלי 29 ₪
קינדל 28 ₪
הירשמו לרשימת התפוצה של ביבוקס
Powered by blacknet.co.il