דף הבית > ירח דבש על תנאי
ירח דבש על תנאי
הוצאה: הוצאת שלגי
תאריך הוצאה: 02-2024
קטגוריה: ספרי רומנטיקה וארוטיקה

ירח דבש על תנאי

         
תקציר

מתיאו קינג הוא הנכד הפנוי של שושלת קינג האוסטרלית – והוא נחוש בדעתו להישאר רווק. כאשר נשכרת סופרת צעירה כדי לחקור את ההיסטוריה המשפחתית אומר מאט לעצמו שהוא מחוסן מפני ג'ינג'יות חינניות ומושכות. ניקול רדמן מחשלת את העצמה מפני קסמיו של מאט קינג. אבל היא מזועזעת עד עמקי נשמתה בשל האנרגיה המינית העזה המפעמת ביניהם – ובשל האמונה הבוטה של מאט שהיא רודפת בצע! היא עומדת על שלה, אבל על מה חושב מאט כאשר הוא מתעקש לדון על פרטי חוזה ההעסקה שלה, הכוללים שהייה בחדר השינה?

פרק ראשון

1

מאט קינג בילה יום מספק ביותר, בשייט רפידים על נהר טאלי יחד עם חבריו. טוב להיות רווק פנוי, חופשי להנות ולשחק מתי שמתחשק לו. בגיל שלושים, מאט שיער שיש לו עוד כמה שנות רווקות נטולות דאגות בטרם הנישואים יהפכו להיות פריט חשוב על סדר היום שלו והוא לא התכוון ליפול קורבן לתוכניות שערכה סבתו כדי שיתחתן.

הפעילות של היום היתה תירוץ מושלם לא להופיע לארוחת הצהרים של יום ראשון שארגנה מתוך מטרה להציג אותו בפני בת החסות האחרונה שלה. מאט ידע שהוא רק דוחה את הבלתי נמנע. במוקדם או במאוחר הוא יפגוש את ניקול רדמן הזו. הוא לא יוכל לחמוק ממנה במשך ששת החודשים בהם עבדה על פי חוזה לכתוב את ההיסטוריה של המשפחה, בעיקר מאחר שתתגורר באותה תקופה בטירת קינג. עם זאת, הוא היה נחוש בדעתו לא לרקוד לחלילה של סבתו.

הטלפון צלצל בדיוק כאשר עמד להתיישב ולצפות בטלוויזיה לפני שיפרוש למיטה. בתחושת שלווה עם העולם, מרוצה מהביצועים שלו היום, מאט אפילו חייך בקלילות כאשר שמע את קולה של סבתו מעברו השני של הקו.

"אה, חזרת הביתה בבטחה, מתיאו," אמרה והבהירה לו את מורת רוחה מעיסוקיו המסוכנים.

"כן, נונה. הצלחתי לא לטבוע או לשבור אף עצם," ענה בעליצות.

"זה עניין של מזל ולא של ניהול נכון," הפטירה בקול אפל לפני שעברה לסיבת ההתקשרות אליו. "האם תהיה במשרדך בתחנת האוטובוסים בבוקר?"

הפעם אין דרך להתחמק, חשב מאט. עסקים הם עסקים וסבתו ידעה מהי שגרת העבודה שלו. באמצע השבוע הוא הסתובב בין מטעי הפירות הטרופיים, אבל בימי שני ושישי הוא בילה בחברת התעבורה שהקים בעצמו, באמצעותה הרוויח סכומים עתקים בעסקי התיירות.

"כן," ענה על השאלה המובילה וחיכה למהלומה.

"יופי! אני אשלח אליך את ניקול. אני רוצה שתיתן לה תג זהב כדי שהיא תוכל לנסוע חינם בכל האוטובוסים שלך."

"אין לה מכונית?" שאל מאט בקול יבש ביותר, יודע שסבתו תגבר עליו מיד, אבל החליט למחות בכל מקרה.

"כן. אבל הסיורים באוטובוסים שלך יאפשרו לה לקלוט את תחושת האזור שאותו תצטרך לכסות בעבודה שלה והנהגים שלך מגוללים את ההיסטוריה של המקום במהלך הנסיעה."

"נונה, הם מספרים יותר רכילות מאשר עובדות. המטרה היא לבדר את התיירים, לא להעמיס עליהם מידע."

"זה מוסיף טעם מיוחד לצפון קווינסלנד, מתיאו. מאחר שניקול לא מכירה את פורט-דאגלס או את סביבותיה, אז אני לא רואה בזה בזבוז זמן."

"חבל שלא העסקת מישהו מקומי שלא יצטרך להתחיל מאפס," הטעים.

"ניקול רדמן באה עם המלצות שרציתי לצורך הפרוייקט הזה," היתה התשובה הנחרצת.

"שום-דבר לא עולה על ידע מקומי," טען, חושד בכל מאודו בכך שההמלצות אינן קשורות כלל לכתיבת ההיסטוריה המשפחתית.

הוא הכיר את משחק השידוכים של סבתו. שני אחיו המבוגרים יותר לא היו ערים מספיק, והנה הם, נשואים לכלות שבחרו, או שכך חשבו. לא שמאט לא אהב את הנשים להן נישאו. ג'ינה והאנה היו יפהפיות. אלא שהוא ידע עכשיו שהן היו הבחירה של נונה לאלכס וטוני הרבה לפני שהשניים פגשו אותן.

טוב ששמע את השיחה המנצחת שלה עם אליזבת' קינג ביום החתונה של טוני, ואת תקוותה שתצליח למצוא רעיה מתאימה גם לנכדה השלישי. לא היה למאט ספק שניקול רדמן היתה המועמדת הנבחרת.

קרוב לוודאי שאינה יודעת את זה, בדיוק כפי שהוא היה אמור לא לדעת, אבל זה לא שינה את המשחק. הגעתה לזירה המשפחתית חזרה על הדפוס הקודם שיצרה סבתו, בו העסיקה אשה צעירה שבסופו של דבר נישאה לאחד הנכדים שלה. מאחר שהוא היחיד שנותר רווק...

"אנשים רבים יכולים לחקור ולכתוב רשימה של עובדות, מתיאו," הכריזה סבתו בנימת בוז, מפעילה את הסמכות שלה באופן חד-משמעי. "הכשרון לספר סיפור כמו שצריך הוא כבר משהו אחר. אני לא רוצה פרסום חובבני. זה חשוב לי."

זה היה איזבלה ולרי קינג באופן צרוף... אי-אפשר לעמוד בפניה. גם בגיל שמונים היא היתה עדיין מפחידה באופיה ומאט אהב וכיבד אותה יותר מדי מכדי לא להיכנע – קצת.

"מצטער, נונה. כמובן שאת צודקת," מיהר להסכים אתה. "את יודעת טוב מכל אחד אחר מה את רוצה ואם תג נסיעה באוטובוסים שלי יעזור לפרוייקט, אז אני אשמח לעזור."

זה יגזול רק דקה אחת מזמנו. פגישה קצרה במהלך שעות העבודה – שום מחויבות חברתית – תספק את הסקרנות שלו בקשר לשאלה מה הפך את ניקול רדמן הזו למועמדת מתאימה בשבילו בעיני סבתו.

"חשבתי שתוכל לספק לה מפות דרכים, להן תזדקק כאשר היא תרצה לצאת לטייל בכוחות עצמה. תסביר לה איזה מקומות חשובים לה במיוחד מבחינת ההיסטוריה המשפחתית וכיצד להגיע אליהם בדרך הטובה ביותר."

מאט ראה כיצד הדקה הזו הופכת לחצי שעה, אבל הוא ידע שלא יוכל לסרב לבקשה ההגיונית הזו. "בסדר. אני אכין אותן בשבילה." ויסמן את כל המטעים מקייפ-טריביוליישן ועד איניספייל. כך ייחסך זמן והוא יוכל לחמוק מהפגישה הנעימה הזו שסבתו תכננה ללא ספק.

"מתיאו, תודה. מתי יהיה לך הכי נוח לקבל את ניקול?"

אף-פעם. הוא בלע את המילים וענה, "אוי, בואי נגיד בעשר וחצי."

השיחה הסתיימה בהסכמה זו ובמשך זמן-מה לאחר מכן מתיאו תהה כמה מחוכמת היתה סבתו, שמרה הכל ברמה העסקית, לא היה רמז לניסיון לעורר עניין אישי, אפילו לא הערה בדבר אישיותה של ניקול רדמן. היא פשוט ביקשה פגישה שקל היה להצדיק אותה.

האם ייתכן שטעה ביחס למזימה שלה?

לא, היא עדיין התאימה לדרך הפעולה שלה.

סבתו מצאה את ג'ינה טרליזי, זמרת חתונות, בדיוק כאשר אלכס תכננן להתחתן עם אשה שסבתו לא אהבה. והיתה לה סיבה טובה לא לאהוב אותה, חשב מאט. גם הוא לא סבל את מישל בנקס, והוא שמח שאלכס התחתן במקומה עם ג'ינה. עם זאת, אין ספק שידה המנחה של סבתו היתה במעל הפגישה בין השניים, פגישה שהביאה לתוצאות המקוּווֹת.

ואז היא לכדה את טוני בצורה נאה ביותר, כאשר בחרה את האנה או'ניל לשמש שפית חדשה בקטמרן היקרה שלו, דוכסית. לא משנה שהיו לה המלצות מפוקפקות ביותר למשרת השפית. טוני עשה את הטעות והניח לסבתו לראיין את המועמדים ולבחור, וזה אפשר לה להציג מולו עובדות מוגמרות שחתמו את גורלו. קשה היה להתעלם מהיתרונות האחרים של האנה כאשר עמדו ישר לנגד עיניו. טוני נפל ברשת בתוך שניות.

שתי בנות חסות שנישאו לשני אחיו.

השלישית בדרך.

אין ספק שניקול רדמן נועדה לו. השאלה היחידה היתה... איזו תחמושת יש בידיה לצורך הכנסתו למוסד הנישואים? אין ספק שזה מוסיף מעט עניין פיקנטי לפגישה המיועדת למחר.

הוא חייך בביטחון קליל בזמן שכיבה את הטלוויזיה.

זה לא משנה מה הדבר, הוא מחוסן נגדו. לחוזה שחתמה ניקול רדמן עם סבתו לא יתלווה חוזה לירח-דבש. הוא עוד לא מוכן להתחתן.

מה חשבו הקוראים? 0 ביקורות
המלצות נוספות עבורך
עוד ספרים של הוצאת שלגי
דיגיטלי 29 ₪
קינדל 28 ₪
דיגיטלי 29 ₪
קינדל 28 ₪
דיגיטלי 29 ₪
קינדל 28 ₪
דיגיטלי 29 ₪
קינדל 28 ₪
דיגיטלי28 ₪ 29 ₪
דיגיטלי 29 ₪
קינדל 28 ₪
עוד ספרים של אמה דרסי
דיגיטלי 29 ₪
קינדל 28 ₪
דיגיטלי 29 ₪
קינדל 28 ₪
הירשמו לרשימת התפוצה של ביבוקס
Powered by blacknet.co.il