דף הבית > כרצונך חלק א'
כרצונך חלק א´ / חגית אלכסנדר
הוצאה: הוצאת יהלומים
תאריך הוצאה: 02-2020
קטגוריה: ספרי רומנטיקה וארוטיקה
מספר עמודים: 488
ניתן לרכישה גם במארז טרילוגיית כרצונך טרילוגיית כרצונך

כרצונך חלק א'

         
משתתף במבצע יום הולדת ספטמבר דיגיטלי
משתתף במבצע חודש יום הולדת ספטמבר מודפס
תקציר

“את יכולה פשוט להגיד לי שאת אוהבת אותי?” הוא ביקש בכל נפשו. “את יכולה להגיד לי שאת כל הזמן חושבת עליי כמו שאני חושב עלייך? שאת משתוקקת לברוח איתי מכאן כמו שאני משתוקק לברוח איתך?”

“וולטר…”

“לכל הרוחות, שרה, תגידי את זה כבר. תגידי שאת רוצה להיות שלי, שתמיד רצית. תגידי שאת לא יכולה בלעדיי.”

 

שרה קלי נראית כמו בחורה רגילה. היא לא מושכת יותר מדי תשומת לב. היא מתלבשת, מתנהגת ומדברת ככל אישה בעיירה ברוקפילד בתקופה שלאחר מלחמת האזרחים בארצות הברית, אבל האם היא באמת כמו כולם?

וולטר האריס, הבן המתהולל של העיירה, חושף לפניה ברגע אחד בלתי מתוכנן פתח קטן לעולם פנימי סוער, וגם מסוכן, ששרה משתוקקת להיכנס אליו.

סודות מן העבר ופחדים של ההווה מונעים ממנה לממש את חלומה, והיא מוצאת את עצמה בלב ליבו של מאבק – בין שמירה על עצמה לבין הבחירה באושר.

במה תבחר שרה, והאם החלטתה תשנה את חייה לנצח?

 

כרצונך חלק ראשון מאת חגית אלכסנדר, הוא רומן תקופתי אשר יפרוש בפניכם את אווירת אותו עידן בהיסטוריה, לאור חייהם הסוערים של הדמויות.

זהו הספר הראשון בטרילוגיית כרצונך. אלכסנדר היא בחורה מחוננת שהכתיבה בוערת בה. היא כתבה עשרות סיפורים ונחשבת לאייקון כתיבה.

מה חשבו הקוראים? 1 ביקורות
דליה
4/7/2020 08:35
טרילוגיית כרצונך - חגית אלכסנדר עריכה לשונית- מיכל ברמן הוצאת- אדל יהלומים סוגה- רומן אירוטי הסטורי ? ? ???? ?? ? סקירה? ?? ?? ?? כשנשאלים מיהו - זוג האוהבים הסיפרותי הטראגי , עולה מייד התשובה #רומיאו_ויוליה ועכשיו באה אחת #חגית_אלכסנדר ומביאה מענה חדש לשאלה : וולטר האריס ושרה קלי טרילוגייה עבת כרס של סיפור אהבה בלתי אפשרי בין הילד הדחוי. הבעייתי. הליצן של העיירה , לבין הילדה טובה ירושלים וכל ערי הבירה בעולם. ????? שרה קלי ????? . ילדה טובה המחפשת תמיד לרצות את סביבתה .ממושמעת.שקטה וצייתנית עד כדי איבוד עמוד שידרה. אין בה ,לכאורה , כל עצמיות ועצמאות , היא שואפת להידמות לחברותיה. נכנעת להן בחיוך מתרצה . בבית היא השפחה של אביה .אב חסר כל רגש חם ואהבה. אב עשיר אשר נוהג בשרה בתו כאחרון העניים .היא משרתת אותו. כפופה לעריצות וקשיות ליבו . היא מיועדת לגבר אותו בחר לה אביה .בחירה מתוך מקח וממכר ולא מהתחשבות בעתיד בתו ואושרה. ??וולטר האריס ?? . הגבר היפה ביותר בעיירה. מושא חלומותיהן של הבנות והנשים כולן. אך בו בזמן נחשב לליצן העיירה. זה שהורס מסיבות ומחרב כל שטוב בעיירה. וולטר מילדותו גורם לנזקים ובושות .אביו מלא תרעומת עליו ומשדר כלפיו אכזבה בלתי פוסקת . כל הסאגה הזו מתחילה ביום בו נשלחת שרה במצוות חברותיה לשוחח עם וולטר לאחר טקס הקבורה של אביו. מרגע שמתקיימת חליפת דברים ביניהם כל שהיה קודם לא יחזור להיות ?? הטרילוגייה מלאה בטוויסטים עלילתיים, לנוכח עיננו מתגבשות דמויות מלאות עוצמה ורגש, ומכל לכל מלאות בסודות, חלק מהסודות ידועים להם וחלק יתגלו עם הזמן .יחשפו וישליכו את השלכתם עליהם במלוא העוצמה. זהו סיפור על אהבה ענקית ,אהבה קשה , תובענית מלאת דרישות ותנאים קשים למימוש, ביניהם ישנם יחסים של תן וקח .לא ניתן להתקדם ללא וידוי , סליחה וכפרה. שרה מתגלה כאשה עמצאית, דעתנית קשה מאד ביחסה בלתי מתפשרת גם במחיר אושרה . וולטר הוא הגבר המאוהב והמאהב שכל אשה תחלום שיהא לה. גבר שנותן מעצמו בלי סוף עד כדי ביטול עצמו אך בו בזמן יודע להיות השליט הבלתי מעורער בסביבתו. טרילוגייה משובחת, מלאת תהפוכות, רגש ועניין.כתיבה משובחת .לעיתים האורך שלה והפירוט המירבי מעיקים קמעא, אך סיפור האהבה-שנאה-דחייה בלתי ניתנים להפסיק לקוראם. מומלץ מאד . ארבעה דבורים בסולם הדבורות המזמזמות ?? ?? ?? ?? . #הדבורה_הסוקרת_ביבוקס_סיקורים_שעוקצים. https://bbooks.co.il/?s=%D7%9B%D7%A8%D7%A6%D7%95%D7%A0%D7%9A&post_type=product&dgwt_wcas=1
המלצות נוספות עבורך
דיגיטלי 29 ₪
קינדל 28 ₪
דיגיטלי99 ₪ 87 ₪
מודפס294 ₪ 147 ₪
דיגיטלי35 ₪ 29 ₪
מודפס98 ₪ 49 ₪
דיגיטלי35 ₪ 29 ₪
מודפס98 ₪ 49 ₪
דיגיטלי35 ₪ 29 ₪
מודפס98 ₪ 49 ₪
עוד ספרים של הוצאת יהלומים
דיגיטלי35 ₪ 29 ₪
מודפס98 ₪ 49 ₪
דיאן אל מודפס
דיגיטלי35 ₪ 25 ₪
מודפס98 ₪ 49 ₪
דיגיטלי 150 ₪
מודפס 200 ₪
דיגיטלי 54 ₪
מודפס 104 ₪
דיגיטלי66 ₪ 57 ₪
מודפס196 ₪ 110 ₪
עוד ספרים של חגית אלכסנדר
הירשמו לרשימת התפוצה של ביבוקס
Powered by blacknet.co.il