דף הבית > מארז ההתנגדות

מארז ההתנגדות

         
תקציר

הוד מעלתך - 

"אני לא מאמינה שפעם חשבתי שאתה חבר שלי! אני לא מאמינה שהייתה בי תקווה שתעזור לי! אני מצטערת על היום שהכרתי אותך. אתה גרוע יותר מכל גבר אחר שפגשתי בחיי."

מריאן לופן

ברגע שאנחנו נפגשים מחדש ברור שהארי כבר לא הילד חסר הבית שהתאהבתי בו בילדותי. הוא האדם האחרון שאליו אני אמורה לפנות כי הוא שונא אותי ואין לי מושג למה, אך אין לי ברירה, אני צריכה את הקשרים שלו כדי להציל את אחותי. הארי לא מוכן לעזור לי ללא התשלום המתאים, ולא כסף הוא רוצה.

הארי מארט

מריאן הייתה צריכה לחשוב פעמיים לפני שבגדה בי. היא הייתה צריכה לדעת שאעקוב אחר כל צעד שלה ולהבין שיגיע הזמן שבו אנקום את נקמתי בה ובכל מי שהיה מעורב. חוב איננו מסולק כאשר האדם מת, ומבחינתי עליה לשלם על מעשיו של אביה. זה חוב של כבוד, חוב של נקמה, משהו שכסף לעולם לא יוכל לפצות עליו, ומריאן היא רק אמצעי להשגת מטרה.

הוד מעלתך מאת דיאן אל הוא רומן פשע על הקרטל הכי מסוכן בעולם. זה הספר הראשון בסדרת התנגדות. הספרים הנוספים בסדרה: הוד מלכותך, הוד רוממותה. דיאן אל, הכותבת בשם עט, היא סנסציה ברשתות החברתיות, עם מיליוני צפיות בוואטפד ואלפי עוקבים בטיקטוק.

הוד מלכותך - 

* מיריבים לאהבים * גבר אלפא * נקמה * פשע רומנטי * סחיטה *

 

"לא, אבל..." אני משתהה לכמה שניות, לא יודעת אם נכון לומר את זה לריי.

"קארה דה אנג'ל, אל תנשכי את היד שמאכילה אותך," הוא מזהיר, מכניס אל בין שפתיי חתיכה נוספת, "תספרי לי הכול, ורק את האמת."

 

לואר לופן

האיש היחיד שיכול להציל אותי מגורל אכזר ממוות תלוי בין חיים ומוות ואין אף אחד מלבדו שיכול להציל אותי. אני בידיו של האיש המסוכן ביותר שאי פעם הכרתי, ואין כל דרך בריחה. הוא לעולם לא ישחרר אותי, לעולם לא יוותר, ואני מתחילה לחשוב שיש דברים גרועים פי מיליון מהמוות. אני אפילו מצפה למוות, אם זה יעזור לי להימלט מציפורניו של השטן בעצמו.

 

ריי רודריגז

זה שאתה נושם, לא בהכרח אומר שאתה חי. המשפט הזה מלווה אותי מאז שאני ילד ואני עדיין מאמין בכל מילה. הבטחתי להארי שלא אהרוג אותה, אבל הבהרתי שהיא תשלם על הבגידה שלה. הוא הסכים בהנהון.

הנהון זה כל מה שהייתי צריך כדי שהסיוט של הבחורה בעלת המראה הטהור יתחיל. פני מלאך או לא, היא בגדה בי ועל זה היא תשלם.

הוד מלכותך מאת הסופרת דיאן אל הוא רומן פשע על הקרטל הכי מסוכן בעולם. זה הספר השני בסדרת התנגדות. הספרים הנוספים בסדרה: הוד מעלתך, הוד רוממותה. דיאן אל, הכותבת בשם עט, היא סנסציה ברשתות החברתיות, עם מיליוני צפיות בוואטפד ואלפי עוקבים בטיקטוק.

הוד רוממותה - 

* מיריבים לאוהבים * גבר אלפא * נקמה * סודות מהעבר * אופל *

 

"תני לי את שמו ואדאג שהוא ישלם על מעשיו."

היא צוחקת צחוק מריר, מבטה עדיין קבוע בתקרה. "הוא ישלם. כל אחד מגיע ליום הדין מתישהו. כל אחד בסופו של דבר נותן דין וחשבון."

 

אנה קסטרו

אני חזקה יותר ממה שהוא חושב שאני. הוא לא יכול לדמיין את העוצמות שאני מכילה. עברתי הרבה חרא בחיים, אני מכירה כל שיטת עינוי על פני כדור הארץ, ולא מהצד, אלא חוויתי אותן על בשרי. הוא רוצה לשבור אותי, אבל הוא לא מבין משהו אחד; אי אפשר לשבור משהו שבור.

 

מנואל גרסיה

היא יודעת למה היא פה. היא נזקקה לכסף, אני נזקקתי לגוף חם ולא יותר מזה, אבל האישה הזאת, המשרתת הפשוטה הזאת, משאירה ביופייה ובאיכויותיה אבק לכל האחרות. הבעיה איתה, שהיא מלאה בסודות. היא מראה חלק ממנה ומסתירה אותו מייד, ובעוד עם כל אחת אחרת לא היה לי אכפת, את הסוד הזה אני עומד לפצח.

 

הוד רוממותה מאת הסופרת דיאן אל הוא רומן פשע על הקרטל הכי מסוכן בעולם. זה הספר השלישי בסדרת ההתנגדות. הספרים הנוספים בסדרה: הוד מעלתך, הוד מלכותך. דיאן אל, הכותבת בשם עט, היא סנסציה ברשתות החברתיות, עם מיליוני צפיות בוואטפד ואלפי עוקבים בטיקטוק.

הוד מלכותה- 

חטיפה * גבר אלפא * תיגע בה ואתה מת * פשע רומנטי

"מלך שמגיע מכלום ונלחם בדרכו לפסגה הוא המלך החזק ביותר, ואני נשבע לך, לואר, הוא ירגיש את החוזק הזה. הוא ירגיש כל טיפת עוצמה שיש בי."

לואר
הוא חושב שהוא המלך אבל הוא רק ילד אשפתות שגדל להיות יהיר מספיק כדי לחשוב שהוא ראוי להיקרא 'ריי'. זה בכל אופן מה שהאויבים של בעלי טוענים, והם יעשו הכול כדי להוריד אותו מגדולתו. עכשיו, כשהם מחזיקים בבן שלנו, סיימתי להיות האישה הנחמדה שיושבת בבית ומחכה למלך שיציל את המצב. אני לוקחת את השליטה לידיי ויוצאת להחזיר את הבן שלי.

ריי
אני המלך הבלתי מעורער של העולם התחתון, יש לי הכול, אישה, ילד וקרטל משגשג, אבל הדברים משתבשים כשהבן שלי נחטף. אשתי יוצאת לחפש אחריו ונחטפת גם היא. הם נמצאים בידי האויבים שלי ואני יודע שהם חיים על זמן שאול. לא אנוח עד שאציל את אשתי ואת בני, ואלה שניסו להפיל את המלך ישלמו את המחיר.

הוד מלכותה מאת סופרת רבי המכר דיאן אל הוא רומן פשע על הקרטל הכי מסוכן בעולם. זה הספר הרביעי בסדרת התנגדות. קדמו לו: הוד מעלתך, הוד מלכותך והוד רוממותה. הסופרת כתבה גם את הספר, סהר, כל הספרים יצאו בהוצאת יהלומים.
דיאן אל, הכותבת בשם עט, היא סנסציה ברשתות החברתיות, עם מיליוני צפיות בוואטפד ואלפי עוקבים בטיקטוק.

מה חשבו הקוראים? 0 ביקורות
המלצות נוספות עבורך
עוד ספרים של יהלומים - הוצאה לאור
דיגיטלי 150 ₪
מודפס 200 ₪
דיגיטלי 54 ₪
מודפס 104 ₪
דיגיטלי165 ₪ 145 ₪
מודפס490 ₪ 222 ₪
דיגיטלי66 ₪ 57 ₪
מודפס196 ₪ 110 ₪
דיגיטלי35 ₪ 29 ₪
מודפס98 ₪ 55 ₪
דיגיטלי35 ₪ 29 ₪
מודפס98 ₪ 55 ₪
עוד ספרים של דיאן אל
דיגיטלי66 ₪ 57 ₪
מודפס196 ₪ 110 ₪
דיגיטלי35 ₪ 29 ₪
מודפס98 ₪ 55 ₪
דיגיטלי35 ₪ 29 ₪
מודפס98 ₪ 55 ₪
דיגיטלי66 ₪ 49 ₪
מודפס196 ₪ 99 ₪
דיגיטלי35 ₪ 29 ₪
מודפס98 ₪ 49 ₪
דיגיטלי35 ₪ 29 ₪
מודפס98 ₪ 39.9 ₪
הירשמו לרשימת התפוצה של ביבוקס
Powered by blacknet.co.il