דף הבית > פטריק קים 1 – תאוות בשרים בסן פרציסקו

פטריק קים 1 – תאוות בשרים בסן פרציסקו

         
תקציר
ז'אנר: רומן רומנטי הוצאה לאור: שלגי הוצאת ספרים עמודים: כ-208 רשת סמים גדולה ומסועפת פועלת במערב ארצות הברית, עניין שבשגרה לסוכנות הפדרלית או למשטרה המקומית, אבל כשמתגלה שהכספים מגיעים לסין הקומוניסטית נשלח לטפל בעניין פטריק קים - איש הקאראטה, המכונה גם "המכונה האנושית הקטלנית"  
פרק ראשון

פרק ראשון
פאט החזיק את הסיגריה ברשלנות בפיו ושלח סילוני עשן דקים לעבר התקרה. העשן הכחלחל היתמר לאטו ונספג עד מהרה באוויר הדחוס והכבד של מועדון הדרקון. האורות היו עמומים. על רחבת הריקודים התפתלו מספר זוגות לצלילי המחול הדרום אמריקאי הקצוב והחושני שנוגן בידי התזמורת הקטנה אשר הייתה ממוקמת בירכתי הבמה. כל המנגנים היו ממוצא אסייתי. פאט עצם את עיניו. זה היה החלק הקל והטוב של התפקיד: להסתובב במועדוני לילה. ללגום ויסקי צלול מכוסות זכוכית כבדות ולבנות לאט-לאט את דמותו של הטיפוס שאת תפקידו היית צריך למלא. יכול היית להרפות קצת מן המתח, להירגע, להיות כמעט כמו כל האנשים האחרים.

כמעט, אבל לא בדיוק. אף פעם לא תוכל להיות פשוט ברנש ממוצע, קל דעת וחסר דאגות.

אם תרפה את המתח יותר מדי, אתה עלול לעשות מעשה לא זהיר ובעסק הזה חוסר זהירות היא מילה נרדפת למוות.

התזמורת חדלה פתאום לנגן, דממה מוזרה השתררה במועדון. כל האורות כבו. אי-שם בירכתי הבמה התנפץ קולם המהדהד של המצלתיים, מלווה בהלמותם העמומה, המהירה והקצובה של התופים. זרקור בודד הפיל שלולית של אור על הבמה שבמרכזה, דוממת כפסל ניצבה אישה.

קוביות הקרח בכוסו של פאט שקשקו חרישית. הוא התבונן בבחורה וחייך. כמה טוב היה לשבת שוב במועדון אפלולי ולחזות בחשפניות. הוויסקי היה טוב וחוקי. המוזיקה הייתה רעננה ואפילו העשן הכחול של הסיגריות האמריקאיות נעם לו.

הלמות התופים הייתה עכשיו חרישית ואיטית. הבחורה החלה מתנועעת לאטה, כמתעוררת מתוך חלום. היא הייתה קטנת קומה וזקופה. שיערה השחור והגולש הקיף כמסגרת את פניה שמתוכן הבהיקו זוג עיניים שחורות ובורקות וזוג שפתיים חושניות ואדומות. גופה היה עטוף בגלימת ארגמן חצויה מלפנים. הבחורה הייתה פוסעת לאורך הבמה בצעדים ארוכים וגמישים, כשרגליה הלבנות והחטובות מופיעות ונעלמות לסירוגין מתוך הגלימה. קצב התופים גבר.

פאט גמע מן הוויסקי. נכון, המקום לא היה אלא מלכודת לתיירים אשר חיפשו את המזרח האקזוטי בפרברי הרובע הסיני של סן-פרנציסקו, אולם בכל זאת היה נקי והגון והרבה יותר טוב מן החורים העלובים של יוקוהמה, שלא לדבר כבר על המסבאות המצחינות והמזוהמות של סיאול. כן, זה היה הרבה יותר טוב.

הגלימה נפרשה וחשפה את גוף השנהב המוצק של הבחורה. שדיים כדוריים וזקופים שהתקמרו בגאווה מעל לחזיית הבד המוזהבת שעטפה אותם. בטן קטנה, מעוגלת ועדינה אשר צללה ברכות אל תוך מכנסי המשי הזעירים שהקיפו את מותניה כרצועה דקה ובהירה. ירכיים מוצקות וקמורות, רגליים דקות, חטובות וחזקות. האור שיחק בעצלתיים על גופה והעניק לעורה גוון מבהיק, לבן וחם. קצב התופים גבר. הבחורה התפתלה על הבמה. גווה התנועע מצד אל צד כנחש. ירכיה התגלגלו בקצב. ידיה שהיו נשואות גבוה מעל לראשה החלו יורדות בתנועה איטית, מחליקות על שיערה השחור ופניה הקפואות בחיוך, מלטפות את כתפיה החלקות, יורדות לצדי גופה ונעות לעבר בטנה. כפות ידיה ארוכות הציפורניים החליקו בתנועות סיבוביות על הבטן הרכה והחלו עולות לעבר שדיה שאיימו לפרוץ מבעד לחזייה הדקה. רגליה לא איבדו אף לרגע את הקצב ושפתיה הבוערות פלטו קריאות תאווה קצרות וחושניות. ידיה של הבחורה הגיעו אל צווארה הארוך והענוג ובתנועה פתאומית השליכו מעליה את הגלימה. קצב התופים גבר.

פאט זכר את המודעה שהתנוססה בחזית המועדון – "'הלן אקידו' פצצת הסקס הסינית מהונג קונג. ריקודי חשפנות מסעירים". אולם היא הייתה יפנית; קומתה, מבנה העצמות שלה וצורת פניה סיפקו לעיניו המנוסות את ההוכחה לכך. קרוב למדי שמעולם לא הייתה מזרחה יותר מרחוב השוק. פשוט יפנית קטנה ומסעירה המופיעה שלוש פעמים בערב ברובע הסיני של סן-פרנציסקו, מקום שבו חשבו התיירים שכל עין מלוכסנת הגיעה ישר מהונג-קונג או פור מנצ'ו.

הבחורה הסירה את חזייתה. הפטמות הזקורות קפצו והיטלטלו. הריקוד היה עתה פרוע וחסר מעצורים. הלמות התופים מטורפת. רגליים חשופות מפזזות בקצב. ירכיים מעכסות ומתגלגלות. שדיים זקופים ואדומי פטמה מכים גלים. שיער ארוך ושחור מתעופף בסערה. אפילו קהל האורחים של מועדון הדרקון, הרגיל בהופעות חשפנות, החל משתלהב וקורא קריאות חושניות לעבר הבמה. פאט היה אדיש, אדיש מאוד.

רעם התופים נחלש פתאום והפך שוב חרישי ואיטי. ריקודה של החשפנית קפא. לרגע ניצבה דוממת במרכז הבמה, ואחר כך החלה יורדת במדרגות ופוסעת לעבר השולחנות. גופה היה מכוסה דוק מבהיק של זיעה. מותניה עלו וירדו עם כל צעד, שדיה הלבנים היו שלוחים קדימה בגאווה. היא פסעה בין השולחנות כשהתופים בעקבותיה. היא עצרה ליד שולחנו של פאט והוא הבחין בנקודת החן המפזזת על פני חמוקיה. החיוך הקפוא נעלם מעל פניה כאשר ראתה אותו. פאט קרץ אליה לפני שהמשיכה בדרכה. הוא ידע מה היא חושבת. מעטים מאוד מבין אנשי המזרח הרחוק נהגו להתרגש מהופעות חשפנות. ופטריק ק. קים היה בן המזרח הרחוק לא פחות מאשר מאו צה טונג בכבודו ובעצמו. אין לומר שאנשי אסיה אינם נמשכים אל חתיכות; הסטטיסטיקה של רמת הילודה מוכיחה את ההיפך. יש להם פשוט גישה ישירה יותר לענייני מין והם אינם מתעניינים בהצגות באופן מיוחד.

הבחורה הייתה עתה בדרכה חזרה אל הבמה, כשהיא מציגה לקהל את גבה החלק והמוצק ועכוזה הקטן והעגלגל. על הבמה המתינה לה אלומת האור של הזרקור. היא ניצבה במרכזה, ובתנועה איטית ומתמשכת אשר הפעילה את כל גופה, הסירה את מכנסי המשי הקצרצרים ונעלמה אל מאחורי הקלעים. קול התופים נדם.

הקהל פרץ בתשואות ופאט תרם את חלקו. בגלל המבנה המיוחד של ידיו היו מחיאות הכפיים של פאט קולניות מאוד. הוא זכר זאת וחדל למחות כף. התזמורת בירכתי הבמה החלה מנגנת סמבה. רחבת הריקודים התמלאה שוב בזוגות. מלצרים ומארחות הסתובבו בין השולחנות. פאט עישן בדומיה. אחת המארחות, סינית דקת גזרה ששדיה מבצבצים מבעד למחשופה ושמלתה שסועה לאורך רגלה הימנית עד למותניה, ניגשה אליו ושאלה "אפשר להצטרף?" פאט אפילו לא טרח לענות. רק הניע בראשו לשלילה ופלט סילון של עשן דקיק לעבר התקרה. הסינית הדקה הסתלקה. הוא אותת למלצר שיביא לו כוסית נוספת של וויסקי אירי וערך עם עצמו התערבות קטנה. הוא היה בטוח שבמוקדם או במאוחר תיגש החשפנית היפנית הקטנה אל שולחנו. זה היה בסדר גמור, פאט קים היה זקוק לה כדי להפיץ בעזרתה את סיפור זהותו המזויפת. פאט חייך, הוא היה זקוק לה גם לצורך נוסף. הריקוד הפרוע שלה הותיר מעט מאוד לדמיון ופאט היה מעוניין מאוד לדעת איך הגוף הקטן והסוער הזה מקיים את אשר הוא מבטיח.

בחורה בשמלה קצרצרה הציעה לו סיגריות מתוך מגש. הוא קנה חפיסה ופרם את עטיפת הצלולואיד בציפורן אגודלו. פאט הבחין בכפות ידיו ותמה אם החשפנית תבחין בהן. היו אלו כפות ידיים גדולות, אבל לא באופן יוצא מן הכלל. ידיים אשר יתאימו לזהותו החדשה. ימאים היו ידועים בידיהם הקשוחות והמיובלות. אולם לשום ימאי לא היו ידיים כגון אלה. לשום ימאי לא היו כפות ידיים מסוקסות שקצות אצבעותיהן מיובלות וקשות ככדורי פלדה, שבשרן המיוסר, הנוקשה והכבד הפך אותן למכשירי הרג חדים וקטלניים. ימאים יכולים לסגור את כפות ידיהם ולקמץ אותן לאגרופים. את זאת לא היה יכול פאט קים לעשות.

מה חשבו הקוראים? 0 ביקורות
המלצות נוספות עבורך
עוד ספרים של שלגי - הוצאה לאור
דיגיטלי 29 ₪
קינדל 28 ₪
דיגיטלי 29 ₪
קינדל 28 ₪
דיגיטלי28 ₪ 29 ₪
דיגיטלי 29 ₪
קינדל 28 ₪
דיגיטלי 29 ₪
קינדל 28 ₪
דיגיטלי 29 ₪
קינדל 28 ₪
עוד ספרים של ברט ויטפורד
הירשמו לרשימת התפוצה של ביבוקס
Powered by blacknet.co.il