דף הבית > דואט הלביאה הלוחמת
דואט הלביאה הלוחמת / שרון חיון גינת
הוצאה: הוצאת יהלומים
תאריך הוצאה: 04-2018
קטגוריה: ספרי רומנטיקה וארוטיקה
מספר עמודים: כ-1050

דואט הלביאה הלוחמת

         
תקציר

המארז מכיל שני ספרים:

  1. הלביאה הלוחמת חלק א'
  2. הלביאה הלוחמת חלק ב'

הלביאה הלוחמת חלק א’

היא

כשנולדתי היה לי הכול, אבל עכשיו אין לי כלום. אין לי מה להפסיד יותר.

קיבלתי הזדמנות שנייה, אולי הזדמנות להתחלה חדשה. אני לוקחת אותה, אבל רק כי היא מקרבת אותי אליו, אל האחד שאני מחכה לו כבר שבע שנים. לעולם לא אוותר עליו. לעולם לא אוותר לו.

לא ציפיתי לפגוש אותך בדרך. דווקא עכשיו, כשכבר הפסקתי להאמין שאתה קיים. בגללך, חלומות שכבר לא העזתי לחלום חוזרים לרדוף אותי. הם נותנים לי תקווה, הם מבלבלים אותי.

תגיד משהו. תגיד עוד משהו, בבקשה…”

הוא

נולדתי בלי כלום והשגתי את הכול. נלחמתי נגד כולם, הגעתי לנקודה אליה שאפתי להגיע. אני חי את החלום ולא אתן לאף אחד להרוס את זה. גם לא לך.

לא ציפיתי לפגוש אותך. אני לא מוכן שתגרמי לי להרגיש כך. את משקרת, את משחקת, את מבלבלת אותי. את מסוכנת ואני חייב להיפטר ממך.

אבל את מושלמת.

ואת מסתירה סוד. אני חייב לגלות מה הוא.

דבר אחד אני יודע – היום, יש לי הרבה מה להפסיד… בגללך.

 

הלביאה הלוחמת חלק ב’

היא

אני ממשיכה במסע, רודפת אחר הצדק שלא נעשה. את העבר לא ניתן להשיב, אבל העתיד עוד לפניי. אני לא רוצה להכות שורשים, אבל אתה מושך אותי חזק, דורש שאחשוף את עצמי ואת הסודות שנאבקתי לקבור. אתה נלחם בי כמו אריה, כמו שנלחמתי בעצמי ואתה לא מוותר, אבל אני לא מוכנה לספר לך את כל האמת שלי.

יום אחד, את תקבלי סימן ממני. הוא יגיע כשתלכי לאיבוד בחייך.”

הוא

נכנסת לחיי והפכת את עולמי. אני רוצה להילחם לצדך במלחמה הזו, אבל את נאבקת בי כמו לביאה. את חושפת את הסודות שלי, ועדיין קוברת עמוק את שלך. מה את לא רוצה שאגלה? מעולם לא הפסדתי בקרב ועכשיו אני מוכן לקרב הקשה בחיי, אבל איך אני אמור להילחם עבורך, אם אני לא יודע על מה אני נלחם?

הקלפים נפרשים, הסודות נחשפים. רוחות רפאים מהעבר צצות מכל עבר ומאיימות להרוס את מה שנבנה בדמעות, אך הגורל ממשיך לתעתע.

מה חשבו הקוראים? 1 ביקורות
ravidtahar
25/8/2020 08:33
דואט הלביאה הלוחמת/ שרון חיון גינת וואו! וואו! וואו!דואט ספרים שתקראו ברצף ולא תצליחו להניח מהיד. אלה אברמוביץ, משוחררת טריה מצהל, גאונה, עם עבר טרגי ומלא מסתורין נשלחת ללמוד במכללה בניו יורק על ידי המפקד שלה בצבא. במסגרת הלימודים עליה להיות מתמחה בחברה והיא נשלחת לחברה בה מתמחים לא שורדים, למטריקס 6. כשהיא מגיעה לניו יורק בוקר אחד, בריצה בפארק היא מוצאת טלפון, כשבעל הטלפון מתקשר לאתרו היא פוגשת אותו ליד האגם, אגם שמזכיר לה רגעים אחרונים כמעט של זכרון משפחתי מושלם. כשהוא פונה אליה, קולו, הדומה לקולו של אביה, מרעיד את נשמתה, גם הבחור השובה לב, בעל הקול, נשבה בקסמה אך זו רק פרידה חטופה, או שלא? טוני, אנטוני ספקטור, בחור העשוי לתלפיות ומהגברים העשירים והמבוקשים בעיר,הוא המנהל הקשוח של מטריקס 6 גם לו עבר מלא בכאב ונחישות עצומה לכבוש פסגות. כשטוני ואלה נפגשים במשרדי החברה, ההתחלה נראית בלתי אפשרית שני אנשים עם עוצמות חזקות וסודות שמניעים אותם אך גם מונעים מהם להשתחרר, לאהוב, לחיות אך האהבה חזקה מהכל וקשר חושי ועמוק נוצר בינהם. האם טוני ואלה יפתרו את סודות העבר? האם הקשר בינהם יצליח?רוצו לקרוא! אני רצה לקרוא את הדואט השני ברביעית הספרים, האריה האגדי. #הדבורה_הסוקרת_של_ביבוקס_סיקורים_שעוקצים https://bboo
המלצות נוספות עבורך
עוד ספרים של הוצאת יהלומים
דיגיטלי 150 ₪
מודפס 200 ₪
דיגיטלי 54 ₪
מודפס 104 ₪
דיגיטלי66 ₪ 57 ₪
מודפס196 ₪ 110 ₪
דיגיטלי35 ₪ 29 ₪
מודפס98 ₪ 55 ₪
דיגיטלי35 ₪ 29 ₪
מודפס98 ₪ 55 ₪
דיגיטלי165 ₪ 145 ₪
מודפס490 ₪ 222 ₪
עוד ספרים של שרון חיון גינת
דיגיטלי 25 ₪
מודפס98 ₪ 49.9 ₪
דיגיטלי 25 ₪
מודפס98 ₪ 49.9 ₪
דיגיטלי 49.9 ₪
מודפס 99.9 ₪
דיגיטלי 25 ₪
מודפס98 ₪ 49.9 ₪
דיגיטלי 25 ₪
מודפס98 ₪ 49.9 ₪
הירשמו לרשימת התפוצה של ביבוקס
Powered by blacknet.co.il