דף הבית > טרילוגיית גולד - המארז המלא
טרילוגיית גולד - המארז המלא
הוצאה: הוצאת יהלומים
תאריך הוצאה: 2016
קטגוריה: ספרי רומנטיקה וארוטיקה
מספר עמודים: 1200

טרילוגיית גולד - המארז המלא

         
תקציר

טרילוגיית גולד - המארז המלא / לינדה מזרחי

ז'אנר: רומן רומנטי | רומן אירוטי עמודים: כ-1200 הוצאה לאור: יהלומים הוצאת ספרים סדרה: טרילוגיית גולד   לרכישת הספרים בנפרד:

  1. תפסתי אותך
  2. עכשיו תורי
  3. לקחת סיכון

לספרים נוספים של הסופרת: לינדה מזרחי

המארז מכיל את שלושת הספרים של הטרילוגיה:

1. תפסתי אותך / לינדה מזרחי

"ירדתי במהירות במדרגות והגברתי את קצב הליכתי כדי לא לאבד אותו, פתחתי את דלת היציאה בזהירות והצצתי החוצה. הדלת הובילה לחניה מקורה, כמה מהמנורות הבהבו. לא היה זכר לבחור. אלוהים אדירים, ליבי פעם בחוזקה. ממש אפשר להריח את הסכנה, נורות אדומות נדלקו בראשי והתעלמתי מכולן. לפתע ראיתי את הצל שלו כשהוא פנה מעבר לקיר…" קתרין וילסון, חוקרת פרטית בעיר הגדולה ניו יורק, מתמקדת בעיקר בחשיפת בני זוג בוגדניים. יום אחד חייה מקבלים תפנית חדה כאשר היא מקבלת משימה בלתי צפויה שבה היא נדרשת למצוא נעדר. בעקבות המשימה קתרין פוגשת את ויליאם גולד, איש עסקים מצליח ומסתורי אשר סוחף אותה למחוזות שלא הכירה ומציע לה עסקה שקשה לסרב לה. קתרין וויליאם מוצאים את עצמם בפרשיית אהבים מטלטלת ומפתיעה כנגד כל הסיכויים. היא נקרעת בין הרצון להיות נאהבת על ידי ויליאם לבין ההיגיון שמנסה לחסוך ממנה שיברון לב. האם תצליח לשלב בין השניים? האם ויליאם הוא האחד? האם מה שיש ביניהם אמיתי? האם יצליחו לפצח יחד את המשימה ולמצוא את הנעדר? את כל זאת היא מנסה לגלות תוך כדי התמודדות עם מכשולים רבים בדרך. ספר ביכורים מאת לינדה מזרחי־אמזלג. "תפסתי אותך" הוא ספרה הראשון מתוך טרילוגיית גולד  

2. עכשיו תורי / לינדה מזרחי

"אני חושבת שמהשנייה הראשונה שראיתי אותו הרגשתי, זה היה כמו אגרוף בבטן ומיד ידעתי שהוא הולך להפוך את עולמי ולגנוב לי את הלב. בהתחלה התעלמתי מהתחושה הזאת, ניסיתי להדחיק אותה אבל זה היה מאבק שנועד לכישלון. זה לא משהו שהוא אמר או עשה, זו ההילה סביבו, שמשדרת כוח, יוקרה וביטחון. הוא נכנס לחיים שלי כרעם ביום בהיר וטלטל אותם. והדבר הכי משוגע הוא שאני חושבת שלעולם לא אוכל שוב לאהוב בעוצמות כאלה. ידעתי שעולמו שונה, מהיר, גדול, זוהר, אבל בכל זאת נסחפתי ללא שליטה. תמיד כשהוא קרוב אליי אני מרגישה בטוחה, מוגנת, שהמקום שלי בין זרועותיו החסונות. כשהוא עוזב אני מרגישה ריקנות, כאילו משהו חסר. והכי גרוע בכל המצב הזה הוא שאני לא יודעת ממה אני מפחדת יותר – לאבד אותו או את עצמי." בספר השני בטרילוגיית גולד, ויליאם גולד וקתרין וילסון מתאחדים מחדש וממשיכים להסתחרר בקרוסלה רגשית שבה עליות ומורדות רבים. קתרין נקרעת בין הרצון למלא אחר מבוקשו של אהובה, לשמור את דבר אהבתם בסוד, לבין רצונה לשתף את חברותיה ואת כל העולם באהבה הגדולה שבחייה. דרך מערכת היחסים שלה עם ויליאם, קתרין לומדת להכיר את עצמה ולגלות את כוחה ואת נשיותה. היא נאלצת להתמודד עם אנשים המנסים להרוס אותה, ועם מכשולים רבים המאיימים למוטט את יסודות אהבתם. לאן מובילה אותה הדרך? האם האהבה שלה ושל ויליאם חזקה מספיק? האם שווה להיאבק עליה? ומי בסוף ינצח? "עכשין תורי" הוא ספרה השני של לינדה מזרחי־אמזלג. "תפסתי אותך", ספרה הראשון בטרילוגיית גולד, הפגיש את הקוראים לראשונה עם ויליאם גולד וקתרין וילסון והיה להצלחה גדולה.

3. לקחת סיכון / לינדה מזרחי

בספר השלישי בטרילוגיית גולד, ויליאם גולד וקתרין וילסון מורידים את כל המסכות מעל סיפור אהבתם, שעד כה נשמר בסוד. קתרין מוצאת את עצמה משחקת במגרש של הגדולים – ונאלצת להתמודד עם קשת חדשה לגמרי של קשיים ואתגרים שעליה להתגבר עליהם. אם קייט חשבה, שהפיכת הרומן הסודי שלה עם ויליאם לנחלת הכלל יקל על מערכת היחסים שלהם, היא מגלה עד מהרה שניהול מערכת יחסים בפרופיל גבוה תחת עיניהן הבוחנות של כתבי החברה והרכילות, גובה מחיר גבוה מאוד ממנה, ומשפיע על כל חלק בחייה, מהקריירה ועד משפחתה. לכאורה הכול בחוץ והכול פתוח, אך רק על פני השטח, מכיוון שעל ויליאם וקייט לגלות כמה סודות קבורים מן העבר, ולהתמודד עם אתגרים לא פשוטים, לפני שיוכלו, אם בכלל, להיות יחד.   האם קייט תצליח לשמור על העצמאות שלה תחת שליטתו הכובשת של ויליאם? האם יצליחו להתמודד כזוג עם השינויים החדשים שבחייהם? לכל דבר יש מחיר, גם לזוגיות של קייט עם וויליאם. האם קייט תהיה מוכנה לשלם את המחיר הזה?   "לקחת סיכון" הוא ספרה השלישי של לינדה מזרחי־אמזלג. "תפסתי אותך", ספרה הראשון בטרילוגיית גולד, הפגיש את הקוראים לראשונה עם ויליאם גולד וקתרין וילסון. ספרה השני, ״עכשיו תורי״ סחף את הקוראים עמוק יותר לתוך מערכת היחסים המורכבת של הזוג המרתק. שני הספרים סחפו קהל מעריצים נרחב והיו להצלחה גדולה.

מה חשבו הקוראים? 1 ביקורות
דליה
5/7/2020 23:14
#טרילוגיית_גולד- #לינדה_מזרחי עריכה ספרותית ולשונית- רותם סנדס הוצאת - אדל יהלומים, ביבוקס. סוגה- רומן מתח ארוטי סדר הספרים בטרילוגייה : 1. תפסתי אותך 2.עכשיו תורי 3. לקחת סיכון ?? ?? ?? ? סקירה ? ?? ?? ?? "....עוד סיפור אחד של אהבה לפני שסוגרים את האורות..." קטרין וילסון בעלת משרד חקירות המתמחה במעקבים אחר גברים בוגדים מדי פעם חוטאת במעקב אחר נושאים אחרים-כגון איתור אנשים נעלמים. והפעם הזו היא פעם אחת יותר מדי ?? במהלך מעקב בהיכל התהילה היא נתקלת תרתי-משמע בויליאם גולד .הביליונר הצעיר מלא הקסם והמסתורין. העלילה -כמו רומן מתאפיינת במוכר והידוע : ? יחסי דחייה-קירבה. ? חוסר ביטחון.בלבול בתהייה יחסינו לאן . ? צלע שלישית.רביעית .....ועוד המון צלעות בצלחת. ? אקסית מהגיהנום ?וגם אקס בוגדני, מבלבל ומתעתע. ? שת"פ פעולה של האקסית עם נציגות מהמשפחה. ? עבר עלום וכאוב המשליך על ההווה ותוקע את העתיד. כדי לנגן על מיתרי הכאב והצער ?? יש סיפורי אימוץ.יתמות. בגידות בזוגיות של ההורים ושל דור הילדים ?? ?? ?? ושהמתח המיני מתחיל להתעורר מתעוררות עימו ההגדרות : אנחנו סוג של חברים עם הטבות ?? אנחנו בלעדיים-האומנם?? יחסינו סודיים --למה ?? למי זה טוב ?? בתוך התמהיל הזה , שלכאורה קראנו כמותו, דומה ל...,מזכיר את ..., עדיין ישנו מתח המייצר עניין. ישנם שלושה ספרים המספרים סיפור שמצליח לאחוז בסקרנות הקוראת לרצות לדעת מה הולך להתפתח כאן ואיך . ישנן דמויות משנה מעניינות , כל אחת ואחד בפן האישי שלה כדמות עצמאית או באינטראקציה עם קייט ו/ או ווילי. הצמד קייט-וויל מתמגנטים זה לזו .לעיתים בכח ההיצמדות ולעיתים בכח ההתרחקות . באירועים שנראים לקוחים מן החיים ולעיתים מעבר להם. ארבע דבורים מזמזמות בסולם הדבורים . * ?? ?? ?? ?? * #הדבורה_הסוקרת_ביבוקס_סיקורים_שעוקצים https://bbooks.co.il/book/טרילוגיית-גולד-במודפס/
המלצות נוספות עבורך
עוד ספרים של הוצאת יהלומים
דיגיטלי 150 ₪
מודפס 200 ₪
דיגיטלי 54 ₪
מודפס 104 ₪
דיגיטלי66 ₪ 57 ₪
מודפס196 ₪ 110 ₪
דיגיטלי35 ₪ 29 ₪
מודפס98 ₪ 55 ₪
דיגיטלי35 ₪ 29 ₪
מודפס98 ₪ 55 ₪
דיגיטלי165 ₪ 145 ₪
מודפס490 ₪ 222 ₪
עוד ספרים של לינדה מזרחי
הירשמו לרשימת התפוצה של ביבוקס
Powered by blacknet.co.il