דף הבית > שיווק על אוטומט
שיווק על אוטומט
הוצאה: איפאבליש (ePublish) - הוצאה לאור
תאריך הוצאה: 2023
קטגוריה: עסקים ושיווק
מספר עמודים: 297

שיווק על אוטומט

         
תקציר

הפוטנציאל הטמון בעולמות האימיילים הוא גדול, אבל כדי לממש אותו – צריך לדעת איך.

"שיווק על אוטומט" הוא המדריך האולטימטיבי למימוש הפוטנציאל הטמון בעולמות האימייל מרקטינג והאוטומציה.

האסטרטגיה בספר כוללת פרקטיקה מקיפה, ונבנתה על ידי אדיר תוך ניהול מאגרי לקוחות עתירי מידע ושליחת מאות מליוני מיילים. תהליכים אלו שנוהלו בעזרת פלטפורמות השיווק האוטומטיות הפופולריות ביותר, סייעו בהכפלת הרווחים לצד צמצום עלויות השיווק.

הספר ילווה אתכם יד ביד בדרך להצלחה שיווקית, תוך מיגור החששות והחסמים מכניסה לעולמות המיילים. ההירתמות למהלכים הכתובים בו ייצרו קטליזטור, אשר יוביל אתכם להקים ולהטמיע במותג הפרטי שלכם את האסטרטגיה של האחוזון העליון שאותה מיישמים המותגים הגדולים בתעשייה.

פרק ראשון

המרכיב הסודי בעולמות האוטומציה
כעת אני הולך לחשוף את הפרט הסודי ביותר, הרכיב המיוחד למתכון שיכול לעשות את ההבדל בין עסק שנגרר מאחורי תהליך האוטומציה שלו לבין עסק שבונה פעם אחת תהליך אוטומציה טוב, ויכול לראות איך במשך חודשים רבים הוא מניב לעצמו הכנסה נאה.

הסוד הוא נתינת ערך ללקוח. משמעות הדבר היא שהלקוח יבין שהמוצר שהוא קונה הוא בעל ערך השווה למחיר שהוא משלם ואף עולה עליו. החשיבות של מיקום הלקוח על ציר "מסע חייו", אם הוא רק נכנס לאתר או שהוא כבר מכיר את התכנים בו, במקביל לסטטוס שהלקוח נמצא בו כגון "רוכש" או "מתעניין", כל אלו משרתים את המותג לבנות סביב הלקוח את המסר הנכון ובזמן הנכון, כדי להניע את הגלגל ולסייע ללקוח להתקדם לכיוון הרכישה. אם נפרק את מסעות הלקוח שציינתי כרגע למסרים ולמלל, הכוונה היא לקחת את נושאי הליבה של המותג שלכם ולפרק אותם לגורמים, כדי להסביר ללקוח הקצה למה אנחנו בכלל יוצרים איתו קשר בשרשרת של מסרים שיכולה להתפרס על לפחות 4 מיילים אם לא יותר. ניתן ואף רצוי לשלב במייל הומור, קלילות, דחיפות והנעה לפעולה.

המטרה שלנו לאורך כל הספר היא להעניק הצעה אטרקטיבית ללקוח ולהוסיף לו את הערך שאנו מעניקים לו. שילוב של ערך והצעה מנצחת הוא המתכון הפשוט לניהול נכון של קמפיין אוטומציה. הסברים לאורך המיילים שכוללים נקודות, חיזוק התנהגות שתואמת לברנד ויצירת קהילה סביב המותג, תוביל לאריכות חיי הלקוח. הוספת ההנחה לאורך הקמפיין תחזק את המוטיבציה של הלקוח לרכוש בפעם הראשונה ולאחר מכן לרכוש מיד לאחר הרכישה הראשונה.

נצלול לכל אחד משלבי מסע הלקוחות ונפרק את ההיגיון מאחורי כל אימייל וכל מסר שיווקי. מה עובר ללקוח באותו רגע בראש ולמה הוא בוחר להתעלם מהמסר באתר במקום לרכוש, ומה אנחנו יכולים לעשות בנוגע לזה. לאחר מכן ננסה לראות מה אפשר לעשות אם יש התנגשויות בין מסע לקוח למסע לקוח ובין מסע לקוח לקמפיין שבועי.

הקווים המנחים שצריכים להתקיים בבריף לפני כל כתיבת מייל:

תוכן בעל ערך
רלוונטי לקורא
נוח וידידותי לקריאה
הנעה לפעולה
התאמה למובייל
לשקול הוספת הנחה להענקת תמריץ.
חשוב להציב מטרה לכל פעולה שמתבצעת באתר. לכל לקוח יש את השלב שלו בחיים, שבו אנחנו נוגעים בו בצורה מסוימת ומלווים אותו לשלב הבא. ככל שנהיה מדויקים יותר, כך הלקוח יעריך אותנו יותר ויעניק לנו את המשאב החשוב לו ביותר — הכסף. אם הלקוח הפקיד בידכם את הכסף שלו, כנראה הוא החליט שהוא מאמין בכם, אך זכרו: אמון יכול להיהרס מהר מאוד בעקבות שלבים לא תקינים במשלוח ובתקשורת מול הלקוח, לכן חשוב מאוד להקפיד בדברים אלה.

מה חשבו הקוראים? 0 ביקורות
המלצות נוספות עבורך
עוד ספרים של איפאבליש (ePublish) - הוצאה לאור
הירשמו לרשימת התפוצה של ביבוקס
Powered by blacknet.co.il