דף הבית > גן עדן בשערי הגיהנום + גן עדן בשערי הגיהנום 2

גן עדן בשערי הגיהנום + גן עדן בשערי הגיהנום 2

         
תקציר

גן עדן בשערי הגיהנום + גן עדן בשערי הגיהנום 2 / יולנדה הירש סופר -

1. גן עדן השערי הגיהנום 

"זו האזהרה האחרונה, הילי. יש לך עשרים וארבע שעות לסיים את מערכת היחסים הזו. בעולם שלנו אין מקום לטעויות, ואם לא תעשי את זה נכון ונקי נאלץ לשלוח אותו למנוחת עולם."

בגיל עשרים ושתיים הילי מגלה שלושה דברים על עצמה, שמאיימים להחריב את עולמה.

הראשון – משפחתה משתייכת לארגון פשע עתיק יומין, השולט בכלל ארגוני הפשע ברחבי העולם. השני – ראש הארגון הקטלני, שלו כללים ברורים וחוקים משלו, הוא לא אחר מאשר אביה. הגילוי השלישי והמזעזע מכולם הוא, שהיא בקרוב תירש את תפקיד ראש הארגון, עם כל מה שמשתמע מכך. התפקיד המחייב יצריך מהילי לשנות את חייה בצורה שתפגע בקרובים אליה ביותר, ואולי גם בעצמה.

הגילויים החדשים הללו, והגזרות הקשות שבאות ביחד איתם, מסחררים את עולמה של הילי, ומציפים סודות נוראיים ישנים וחדשים כאחד.

האם תצליח הילי בגילה הצעיר לעמוד באתגר שהתפקיד דורש ממנה? האם תסכים להקריב את לבה על מזבח הארגון, ומה יבוא קודם? האהבה או המשפחה? האם תצליח לעמוד בראשו של ארגון מסוכן שמאז שנוסד נוהל על טהרת הגברים בלבד?

 זהו ספרה השני של יולנדה הירש-סופר. ספרה הראשון, חזקה מתמיד, ראה אור בהוצאת "ביבוקס ספרים ברשת."

2. גן עדן בשערי הגיהנום 2

"לני, דבר אחד למדתי היטב בשירות הארגון –  לא משנה כמה רחוק אתה חושב שאתה בורח, למעשה אתה אפילו לא מתרחק במילימטר. העולם שלנו לא מתחיל מסביבנו. הוא מתחיל עמוק בתוכנו, הוא חלק ממי שאנחנו. גם אם תברחי לסוף העולם, תמצאי אותו מחדש בכל פעם כשתעמדי מול הראי."

בהמשך עוצר נשימה לספר הקודם, הילי מנסה לשים את העבר מאחוריה ולהתחיל בחיים חדשים, מאמצת לעצמה זהות שונה ופנים בלתי מוכרות. לא חולף זמן רב עד כי מתברר כי לגורל יש תכניות אחרות לחלוטין עבורה. עברה אינו מוכן להניח לה כל כך בקלות ושב ומתקיף אותה מכל עבר ללא רחם.

הילי ממשיכה לנוס על חייה בניסיון לשמור על חירותה. בספרד, שוב מתהפכות היוצרות. היא נקלעת למלחמה בין לוקאס הפושע לבין אלחנדרו שומר החוק. אף אחד מהם אינו מי שהוא טוען שהוא, ואף אחד מהם אינו מוכן לוותר עליה.

כלואה בין גן עדן לגיהינום, בין טוב לרע, בעוד הרצון לנקמה בוער בה, על הילי להחליט החלטות לא קלות: האם נגזר עליה להמשיך לברוח לנצח? או לחזור לעברה חזקה מתמיד?

 

גן עדן בשערי הגיהינום 2 הינו רומן פשע ארוטי מותח על שבירת מסגרות ואהבה פורצת גבולות. הוא חלק שני בדואט קדם לו גן עדן בשערי הגיהנום.

זהו ספרה השלישי של יולנדה הירש-סופר. סיפרה הראשון חזקה מתמיד וסיפרה השני גן עדן בשערי הגיהנום. ראו אור בהוצאת "יהלומים", וכיכבו במקומות הראשונים ברשימות רבי במכר.

מה חשבו הקוראים? 0 ביקורות
המלצות נוספות עבורך
דיגיטלי 29 ₪
קינדל 28 ₪
דיגיטלי99 ₪ 87 ₪
מודפס294 ₪ 147 ₪
דיגיטלי35 ₪ 29 ₪
מודפס98 ₪ 49 ₪
דיגיטלי35 ₪ 29 ₪
מודפס98 ₪ 49 ₪
דיגיטלי35 ₪ 29 ₪
מודפס98 ₪ 49 ₪
עוד ספרים של הוצאת יהלומים
דיגיטלי35 ₪ 29 ₪
מודפס98 ₪ 49 ₪
דיאן אל מודפס
דיגיטלי35 ₪ 25 ₪
מודפס98 ₪ 49 ₪
דיגיטלי 150 ₪
מודפס 200 ₪
דיגיטלי 54 ₪
מודפס 104 ₪
דיגיטלי66 ₪ 57 ₪
מודפס196 ₪ 110 ₪
עוד ספרים של יולנדה הירש סופר
דיגיטלי 35 ₪
מודפס 69 ₪
דיגיטלי 35 ₪
מודפס 79 ₪
דיגיטלי 35 ₪
מודפס 79 ₪
הירשמו לרשימת התפוצה של ביבוקס
Powered by blacknet.co.il