דף הבית > חלומות תוססים - המארז המלא

חלומות תוססים - המארז המלא

         
תקציר

תאריך הוצאה לאור: 03-2022 עמודים: כ- 1774 המארז כולל 4 ספרים, כל ספר על זוג אחר.

  1. הסודות שבינינו
  2. בכאב שבינינו
  3. האור שבינינו
  4. האמת שבינינו

הסודות שבנינו

תאריך הוצאה לאור: 07-2021 עמודים: 436 אני הרבה דברים. הדיקסון הצעיר ביותר. איש התחזוקה של העיירה. השיפוצניק הטוב ביותר שיהיה לכם בחיים. אבל דבר אחד אני לא. הבחור שמתאהב. כשריי ג’ייקובס מגיעה לעיירה שלי עם המחשב הנייד שתמיד צמוד אליה וההתמכרות שלה לקפאין, היא מושכת אליה את תשומת הלב של כולם. היא חוצפנית. היא יומרנית. והיא מעמידה בפניי דרישה פשוטה – אל תתאהב. מצחיק, לאור העובדה שהיא לא בדיוק הטיפוס שלי. כלומר לא הייתה הטיפוס שלי. היא מזעזעת את חיי בלי כוונה עם הרוח החופשית והמפתה שלה עד שאני רוצה יותר. היא הרגל שאני לא יכול להיגמל ממנו. מנה שאף פעם לא מספיקה לי. כל יום מקרב אותי להגיד את שלוש המילים שתמיד זלזלתי בהן. עד שהסודות הכמוסים ששמרה מתחילים להיחשף, ויש לי הרגשה שהדרישה שהציבה באותו היום שבו נפגשנו לראשונה לא הייתה פשוטה כל כך. *** מולי מקאדמס כיכבה ברשימות רבי המכר של הניו־יורק טיימס. היא מתגוררת בטקסס עם בעלה ובתה ואוהבת להתכרבל על הספה מתחת לשמיכה צמרירית בזמן סופות רעמים או להתחבא באמבטיה כאשר מכה טורנדו, כך היא יכולה להעמיד פנים שהוא לא אמיתי. “הסודות שבינינו” הוא ספר ראשון בסדרה “חלומות תוססים”. כל ספר מספר את סיפורו של זוג אחר.


הכאב שבינינו

תאריך הוצאה לאור: 03-2022 עמודים: 440 אני הדיקסון שעזב. גם כשהיה טוב או כשהיה רע או כשהיה גרוע באופן בלתי מתקבל על הדעת – לא חזרתי. כשאני שב לבסוף לאחר עשור, אני לא מופתע מקבלת הפנים הקרה של משפחתי… או של החברה הכי טובה של אחי. אמברלי אולסן. כשהיינו ילדים אהבתי להתעלל בה. עכשיו כל רגע איתה הוא כמו נקמה לא מתוכננת מהסוג האכזרי ביותר. השתנינו. היא השתנתה. כולה ביטחון עצמי וחושניות, אבל שפתיה המלאות ועיניה החודרות זועקות בוז. והשמועה ברחבי העיר? היא בלתי ניתנת להשגה. אחרי שאנחנו חולקים כמה משקאות, ההערות הנבזיות שלה הופכות להקנטות. בוז הופך לחיוך. חיוך הופך לצחוק. צחוק הופך לאנחות, והן הצליל המתוק ביותר ששמעתי מימיי. שנים של איבה מתלקחות בינינו ובוערות מצורך ומתשוקה. אנחנו יכולים להאשים את הוויסקי. יש לי הרגשה שננסה. אבל אנחנו לא עד כדי כך שיכורים.   הכאב שבינינו הוא הספר השני בסדרת “חלומות תוססים”. קדם לו הספר הסודות שבינינו. כל ספר בסדרה מתאר את סיפורו של זוג אחר.


האור שבנינו

תאריך הוצאה לאור: 03-2022 עמודים: 448 אני הדיקסון היחיד שלקח אחריות כשהמשפחה שלנו התפוררה. כשהחווה שלנו עברה לבעלותי איבדתי הכול, כולל את הקריירה שלי. לא שהלב שלי היה בעניין בכל מקרה. הוא לא יכול היה להיות. הבחורה שעזבה לפני יותר משתים־עשרה שנים לקחה אותו איתה. ועכשיו היא חזרה. שיער שונה. בגדים חדשים. ויש לה ילדה. מדיסון בלאק שהכרתי נעלמה. לא נותר זכר מהבחורה עם החיוך המטופש והדיבור המתנגן המתוק, מהמורדת עם הנפש החופשייה שזהרה כמו אור גדול.   אבל בשיחה אחת, הבחורה הזאת מתחילה להופיע. נשיקה אחת, והשנים שבילינו בנפרד מתפוגגות. לילה אחד, ואני נשבע שלעולם לא אשחרר אותה שוב.   אילו רק היינו יכולים להשאיר את העבר קבור. כי כשהאמת קורעת הלב תתגלה, היא עלולה להרוס את כולנו.


האמת שבנינו

תאריך הוצאה לאור: 03-2022 עמודים: 450 אני הדיקסון הבכור. כן, המשפחה הזאת. וכן, הדיקסון הזה. עם המזג הידוע לשמצה והאגרופים ההרסניים. המשפחה שלי ניסתה הכול מלבד לוותר עליי, אבל יש רק אדם אחד שיכול להרגיע אותי. סוואנה ריילי דיקסון. הבחורה מהבית השכן. החברה הכי טובה שלי. מתוקה יותר מדבש וחזקה יותר מוויסקי. התשובה לנפשי הזועמת.   מהרגע שהיא הופיעה בדילוגים בחווה שלנו כשהיינו ילדים, ידעתי שהיא העתיד שלי. היא הכול בשבילי. נגיעה אחת, האש שבי מתקררת. נשיקה אחת, הזעם בתוכי נמס. היא עמדה לצידי כשהסתבכתי בקטטות ובתקריות עם המשטרה, היא הפכה לאם ילדיי, והיא גם הזהירה אותי לפני שנים: עוד קרב אחד, והיא הולכת. בשבילה, הייתי עושה הכול. הייתי מוריד את אגרופיי. הייתי מרסן את הכעס. הייתי הופך עולמות. עד שמישהו מאיים על הנישואים שלנו, וכל מה שאני רואה זה אדום.

מה חשבו הקוראים? 0 ביקורות
המלצות נוספות עבורך
עוד ספרים של הוצאת ונוס
עוד ספרים של מולי מקאדמס
הירשמו לרשימת התפוצה של ביבוקס
Powered by blacknet.co.il