דף הבית > חמש אצבעות על היעד - הדואט המלא
חמש אצבעות על היעד - הדואט המלא / שרון צוהר
הוצאה: יהלומים - הוצאה לאור
תאריך הוצאה: 02-2022
קטגוריה: ספרי רומנטיקה וארוטיקה
מספר עמודים: 866

חמש אצבעות על היעד - הדואט המלא

         
תקציר

המארז מכיל שני ספרים:

  1. חמש אצבעות על היעד – חלק 1
  2. חמש אצבעות על היעד – חלק 2

חמש אצבעות על היעד – חלק ראשון

אביתר כספי

בפעם הראשונה שיצאתי לקרב מתִּי מפחד; עם הזמן את הפחד החליפה הדריכות. לפעמים הרגשתי בלתי מנוצח, מוגן במעין שריון בלתי נראה. הרי הצדק לצידנו, אנחנו הטובים שנלחמים ברעים, לא?

עד שאתה נפגע. או גרוע מזה. עד שמישהו נפגע תחת פיקודך.

קיבלתי סיבוב נוסף על הרולטה שנקראת החיים, ועתה אני ניצב בפני הקרב הגדול מכולם. יש לי רק משימה אחת מול העיניים: לעשות צדק, ולא אתן לשום דבר ולאף אחת, יפהפייה ומשגעת ככל שתהיה, להסיט אותי מהדרך. החיים שלי הולכים ומסתבכים מפני שזו לא סתם בחורה. זו רותם גונן, לעזאזל.

רותם גונן

אביתר שהכרתי פעם היה טיפוס מופרע וגדול מהחיים. השנים כקצין בשייטת שינו אותו לגמרי. היום הוא שומר הכול מאחורי עיניים אפורות ואטומות כפלדה ולא נותן לאף אחד להתקרב, בייחוד לא לי. זה לא שתכננתי שאי פעם ניפגש שוב, בטח שלא תחת הנסיבות האלה, אבל זה קרה ועתה אני לא מוכנה לתת לו ללכת. הוא צריך אותי, אפילו שהוא חושב שלא, ואעשה הכול כדי להוכיח לו את זה.

חמש אצבעות על היעד מאת סופרת רבי המכר שרון צוהר הוא סיפור מעולם הצבא ושייטת 13, סיפור אהבה מלא מתח ואקשן שיתפוס אתכם מהרגע הראשון ויותיר אתכם מרותקים לכיסא עד למילה האחרונה. זה הספר הראשון בדואט. הספר השני בדואט ראה גם הוא אור בהוצאת יהלומים.

חמש אצבעות על היעד – חלק שני

אביתר כספי

רותם הייתה ‘זו שחמקה’. ככה קוראים לה, לא? לזו שפעם היית מאוהב בה בטירוף, אבל משהו לא הסתדר? תמיד משהו לא מסתדר. לפעמים זה משהו בנסיבות שלא מתאים, לפעמים זה עניין של זמן ושל מקום, ולפעמים אתה פשוט לא מבין למה. מהרגע הראשון ידעתי טוב מאוד למה, ולא שכחתי את זה עד היום.

רותם היא הסחת דעת, כזאת שאני לא יכול להרשות לעצמי, בייחוד לא עכשיו, כשאנחנו קרובים כל־כך להשיג את מה שעבדנו קשה מאוד עבורו.

רותם גונן

אומרים שלכל אחד יש אובססיה בחיים. אביתר הוא האובססיה שלי. הגבר שלעולם לא אשכח, הרומיאו שלי, האהבה הלא ממומשת שנסיבות החיים קרעו ממני כשהפרידו בינינו. אבל אני לא האובססיה של אביתר. האובססיה שלו היא נקמה, אני רק אמצעי להשגת מטרה. אנחנו נעים בצורה מסחררת לקראת העימות הסופי, אך מה יהיה אחריו? לאף אחד מאיתנו אין כל דרך לדעת.

 חמש אצבעות על היעד מאת סופרת רבי המכר שרון צוהר הוא סיפור מעולם הצבא ושייטת 13, סיפור אהבה מלא מתח ואקשן שיתפוס אתכם מהרגע הראשון ויותיר אתכם מרותקים לכיסא עד למילה האחרונה. זה הספר השני בדואט. הספר הראשון ראה גם הוא אור בהוצאת יהלומים.

מה חשבו הקוראים? 2 ביקורות
lilo.ber
7/3/2022 09:10
חמש אצבעות על היעד / שרון צוהר הוצאת יהלומים את הספרים של שרון הכרתי דרך ״כשהגלים מתחזקים״. קראתי את הספר הזה איזה 5 פעמים אם לא יותר, וכששמעתי שיוצא דואט שהוא סוג של המשך לספר הזה, עקצץ לי באצבעות עד שהוא יצא ויכולתי לרכוש אותו. תוך 3 שניות מהרגע שהספרים נחתו לי בענן התחלתי לקרוא ועכשיו כסיימתי אותם אני רק רוצה עוד... אין לי ספק שזה דואט שאחזור אליו שוב ושוב בהמשך! בא לי להתגייס שוב, הפעם לשייטת (ולא בתור לוחמת כי בואו… אני לא שם), רק כדי לחוות ולראות את כל מה ששרון מתארת בצורה כל כך טובה ומוחשית. הקשר של אביתר ורותם כל כך שברירי שהדרך שבה שרון בנתה אותו לאורך הדואט פשוט מושלמת. ״אני לא יודע לאן זה יוביל, וזה מפחיד אותי עד מוות, אבל אני אוהב אותה וזו עובדה קיימת...״ (ציטוט מתוך הספר). ולקראת סיום רק שאלה לשרון - יש מצב לספר על אלמוג ורותי? אני באמת רוצה לדעת מה קרה איתם ???? מומלץ בחום ????????
shani.sher
10/6/2022 20:38
עברו כבר שבועיים מאז שסיימתי את הדואט אחרי שקראתי את כשהגלים מתחזקים ואני עוד לא מעזה לקרוא ספר נוסף, עוד נותנת לסיפור, לדמויות לחיות בתוכי.. זה תמיד מדהים אותי שזה קורה, כמה כוח יש למילים, לסיפורים. שלושת הספרים האלו פשוט סוחפים ומעניקים עולם שלם לחיות בתוכו. כל הספרים של שרון עשו לי את זה, אני מודה שהתמכרתי..
המלצות נוספות עבורך
עוד ספרים של יהלומים - הוצאה לאור
דיגיטלי 150 ₪
מודפס 200 ₪
דיגיטלי 54 ₪
מודפס 104 ₪
דיגיטלי66 ₪ 57 ₪
מודפס196 ₪ 110 ₪
דיגיטלי35 ₪ 29 ₪
מודפס98 ₪ 55 ₪
דיגיטלי35 ₪ 29 ₪
מודפס98 ₪ 55 ₪
דיגיטלי165 ₪ 145 ₪
מודפס490 ₪ 222 ₪
עוד ספרים של שרון צוהר
הירשמו לרשימת התפוצה של ביבוקס
Powered by blacknet.co.il