דף הבית > מארז שלושת הספרים הראשונים - ממליך המלכים

מארז שלושת הספרים הראשונים - ממליך המלכים

         
תקציר

* גיבורה חזקה * גיבור אלפא * כימיה מתפוצצת * פשע מאורגן *

 

קרינה אשוורת'

כעיתונאית חוקרת אני צריכה פעמים רבות לצלול עמוק אל הצד האפל של עולם הפשע בניו יורק, בנחישותי להביא צדק לאנשים שנראה שלאף אחד מלבדי לא אכפת מהם. כאשר חקירותיי מובילות אותי אל ויליאם רונהארט, אני מבינה שיש בו הרבה יותר מפי שנראה לעין. ויליאם הוא אדם בעל שאיפות שלא יעצור בדבר כדי להשיג את הכוח שהוא מבקש. הוא חסר רחמים, מנוול, והגבר הכי סקסי שאי פעם פגשתי, אבל כמו שלוויליאם יש סודות, גם לי יש סודות.

 

ויליאם רונהארט

אני 'המסדר', זה שיפתור ללקוחותיו כל בעיה תמורת המחיר הנכון, והכתבה של קרינה לא רק שלא מזיקה לי, היא מזכה אותי בתואר 'הממליך', ויש כאלה שישלמו הכול כדי להיות מלך. קרינה היא רק מכשול קטן בדרך לתהילה שאני מבקש, אבל כאשר היכרותנו מעמיקה, אני מבין שתמימה ככל שקרינה נראית, העיתונאית היפהפייה מסוכנת הרבה יותר מכפי שאי פעם חשבתי.

 

ארנב לבן – העלייה מאת סופרת רבי המכר לונדון מילר הוא הספר הראשון בסדרת ממליך המלכים, סדרת ספרי מתח ופעולה רומנטיים העוקבים אחר גבר בעל כוח רב מדי והאישה היחידה שיכולה להוריד אותו על ברכיו.

* משחקי כוחות * סודות ושקרים * כאב ונקמה * פשע מאורגן *

 

 

קרינה אשוורת'

אני יודעת שהממליך הידוע לשמצה הוא גבר חסר רחמים, חסר בושה וחסר כל חרטה, ובכל זאת הוא היחיד שמסוגל לגרום לי להפנות את גבי לכל מה שאי פעם הכרתי. הסודות שאני מסתירה מוויליאם הולכים וסוגרים עליי, ונעשה לי קשה יותר ויותר לספר את האמת. מה המחיר שאהיה מוכנה לשלם כדי להיות עם הגבר שאני אוהבת?

 

ויליאם רונהארט

אני יודע שהכוח שצברתי לא בא בלי מחיר. לכוח יש את היכולת להשחית גם את הנשמה החזקה ביותר, ובכל זאת ברגע שטעמתי ממנו, אין דבר שבו אני רוצה יותר. ככל שמערכת היחסים שלי עם קרינה מתקדמת והאיומים מבחוץ ומבפנים גוברים, אני יודע שבסופו של דבר איאלץ להחליט. מה אהיה מוכן להקריב כדי לזכות במושב המיוחל בראש הפירמידה?

 

ארנב לבן – המפלה מאת סופרת רבי המכר לונדון מילר הוא הספר השני בסדרת ממליך המלכים, סדרת ספרי מתח ופעולה רומנטיים העוקבים אחר גבר בעל כוח רב מדי והאישה היחידה שיכולה להוריד אותו על ברכיו.

* רומן מתח * כאב ונקמה * מורכב ריגשית * משחקי כוחות *


קרינה אשוורת'
כל מה שנדרש זה מצמוץ, שנייה של חוסר תשומת לב, ואיבדתי את הכול. גם ממעמקי בור הייאוש שאליו הושלכתי, אני מוצאת לעצמי תכלית חדשה, סיבה חדשה לחיות. ויליאם רונהארט, הממליך הידוע לשמצה, אולי הראה לי כמה אכזרי הוא מסוגל להיות, אבל אני כבר לא האישה שהוא הכיר פעם. אני כבר לא תמימה, עיוורת לרשע שקיים בעולם. עכשיו אני אישה המתודלקת בזעם הנקמה, והוא מופנה כולו כלפי הגבר שעתיד להבין בדרך הקשה ביותר שלא משנה כמה האימפריה שלו גדולה, היא עומדת ליפול.

ויליאם רונהארט
מי כמוני יודע שבמקצוע ובעמדה שלי צוברים אויבים, ונשבעתי לעצמי שלעולם לא אכנע ולא משנה מי יתייצב מולי. אני מקים לעצמי צבא של שכירי חרב שיבטיח את שלטוני, אבל שום דבר מהידע ומהניסיון שצברתי בחיים לא יכול היה להכין אותי לכוח שגלום בקרינה, האישה שחשבתי שאיבדתי מזמן. לכל פעולה יש השלכות, וההשלכות שיהיו לדברים שעשיתי יערערו את היסודות של כל מה שהכרתי עד כה.

ברבור שחור מאת סופרת רבי המכר לונדון מילר הוא הספר השלישי בסדרת ממליך המלכים, סדרת ספרי מתח ופעולה רומנטיים העוקבים אחר גבר בעל כוח רב מדי והאישה היחידה שיכולה להוריד אותו על ברכיו.

מה חשבו הקוראים? 0 ביקורות
המלצות נוספות עבורך
עוד ספרים של אדל - הוצאה לאור
דיגיטלי35 ₪ 20 ₪
מודפס98 ₪ 49 ₪
דיגיטלי35 ₪ 20 ₪
מודפס98 ₪ 49 ₪
דיגיטלי99 ₪ 75 ₪
מודפס294 ₪ 147 ₪
דיגיטלי35 ₪ 29 ₪
מודפס98 ₪ 49 ₪
דיגיטלי99 ₪ 75 ₪
מודפס294 ₪ 147 ₪
דיגיטלי35 ₪ 29 ₪
מודפס98 ₪ 49 ₪
עוד ספרים של לונדון מילר
דיגיטלי198 ₪ 116 ₪
מודפס588 ₪ 200 ₪
דיגיטלי99 ₪ 58 ₪
מודפס294 ₪ 135 ₪
דיגיטלי35 ₪ 29 ₪
מודפס98 ₪ 49 ₪
דיגיטלי35 ₪ 29 ₪
מודפס98 ₪ 49 ₪
דיגיטלי35 ₪ 29 ₪
מודפס98 ₪ 49 ₪
דיגיטלי35 ₪ 29 ₪
מודפס98 ₪ 49.9 ₪
הירשמו לרשימת התפוצה של ביבוקס
Powered by blacknet.co.il