דף הבית > מארז שלושת הספרים - ממליך המלכים 2

מארז שלושת הספרים - ממליך המלכים 2

         
תקציר

מתח רומנטי * כאב ונקמה * מורכב ריגשית * מאוהבים שונאים

 

קרינה אשוורת'

ויליאם יריב חזק, אבל הוא לא מביא בחשבון שני דברים חשובים ביותר. הכוח העצום שלו מבוסס רבות על הפחד שהוא משליט על כולם בסביבתו, אבל אני לא מפחדת ממנו. יותר מזה – אני מכירה אותו, מכירה את מהלכיו. אני מכירה את הנקודות החזקות שלו, אני יצרתי את החולשה הכי גדולה שלו, ובסופו של דבר אני זו שתלמד אותו לקח שאף אחד מעולם לא הצליח. אני אלמד אותו מה זה אומר לאבד את היקר לו מכול.

 

ויליאם רונהארט

כל מה שעולה, חייב בסופו של דבר גם לרדת. יש אויבים רבים הנושאים את עיניהם לכספי, להשפעתי ולמושב שלי סביב השולחן, אך מעולם לא נאלצתי להתמודד עם אויבת כמו קרינה אשוורת'.

יותר מזה, מעולם לא הייתי צריך לצאת לקרב נגד האישה שהחזיקה את ליבי בידיה, אבל אם היא תסובב לי את היד, לא תהיה לי ברירה אלא להראות לה בדיוק למה מכנים אותי ממליך המלכים.

 

 

הרינג אדום מאת סופרת רבי המכר לונדון מילר הוא הספר הרביעי בסדרת ממליך המלכים, סדרת ספרי מתח ופעולה רומנטיים העוקבים אחר גבר בעל כוח רב מדי והאישה היחידה שיכולה להוריד אותו על ברכיו.

 2.

* פשע מאורגן * מתח רומנטי * כאב ונקמה * משונאים לאוהבים

 

 

ויליאם רונהארט

כשהכרתי את קרינה לפני שנים, מעולם לא חשבתי שהיא תהפוך את חיי על פיהם. לא ידעתי שאני מסוגל לאהוב מישהי ככה, לא היה לי מושג שהאהבה תהרוס אותי ואת כל מה שהכרתי.

השאלה הכי גדולה נותרה מרחפת באוויר. למה?

אבל בהיותי מי שאני, לעולם לא ארים ידיים, גם כאשר נראה שכל הסיכויים לרעתי. עליתי הכי גבוה שאפשר ונפלתי הכי נמוך, אבל קרינה חזרה ואני עדיין הממליך. אולי הגיע הזמן שאראה לה ולכל הסובבים אותי מה באמת עומד מאחורי הכינוי הזה.

 

קרינה אשוורת'

השגתי את כל מה שרציתי להשיג כשיצאתי למלחמה הגדולה מכולן, אז למה במקום לחוש ניצחון אני מרגישה חלולה כל־כך?

דווקא כאשר ויליאם עלול לאבד את חייו, אני מגלה שהאיום הגדול מכולם, האויב האמיתי, עדיין לא התגלה. המאבק טרם הסתיים, ועכשיו אני לא רק נלחמת עבור הנקמה שלי, אלא כדי להציל את האהבה שלי.

 

סוס כהה מאת סופרת רבי המכר לונדון מילר הוא הספר החמישי בסדרת ממליך המלכים, סדרת ספרי מתח ופעולה רומנטיים העוקבים אחר גבר בעל כוח רב מדי והאישה היחידה שיכולה להוריד אותו על ברכיו.

 3.

* פשע מאורגן * מתח רומנטי * כאב ונקמה * משונאים לאוהבים

 

 

 

קרינה אשוורת'

אף אחד לא יודע טוב יותר ממני איזה מחיר יקר עלול לגבות זעמו של הממליך, אבל כועסת ככל שאהיה, אני עדיין מאמינה שיש דרך טובה יותר ליישב מחלוקות מאשר לגבות את המחיר הסופי.

כשהעולם סביבי מתחיל לבעור ולעלות באש, כל מערכת האמונות שלי עומדת למבחן. ככל שהעימות האחרון מתקרב, אני עומדת בפני ההחלטה הגורלית ביותר בחיי.

 

ויליאם רונארט

אני לא סתם מחפש נקמה, אני משתוקק לה, ובשם אלוהים שבשמיים, אקבל אותה. אם אוכל לעשות רק עוד דבר אחד אחרון בחיי, אוודא שהאחראי לכל הסבל שלי ושל קרינה ישלם את המחיר האולטימטיבי, ולעזאזל עם ההשלכות.

 

אלפא אומגה מאת סופרת רבי המכר לונדון מילר הוא הספר השישי והאחרון בסדרת ממליך המלכים. זה סיומה המסחרר והמחשמל של סדרת המתח הרומנטית והמצוינת הזאת, שבה שום דבר אינו כפי שנראה לעין.

מה חשבו הקוראים? 0 ביקורות
המלצות נוספות עבורך
עוד ספרים של אדל - הוצאה לאור
דיגיטלי35 ₪ 29 ₪
מודפס98 ₪ 49 ₪
דיגיטלי35 ₪ 29 ₪
מודפס98 ₪ 49 ₪
דיגיטלי99 ₪ 75 ₪
מודפס294 ₪ 147 ₪
דיגיטלי35 ₪ 29 ₪
מודפס98 ₪ 49 ₪
דיגיטלי99 ₪ 75 ₪
מודפס294 ₪ 147 ₪
דיגיטלי35 ₪ 29 ₪
מודפס98 ₪ 49 ₪
עוד ספרים של לונדון מילר
דיגיטלי198 ₪ 116 ₪
מודפס588 ₪ 200 ₪
דיגיטלי35 ₪ 29 ₪
מודפס98 ₪ 49 ₪
דיגיטלי35 ₪ 29 ₪
מודפס98 ₪ 49 ₪
דיגיטלי35 ₪ 29 ₪
מודפס98 ₪ 49 ₪
דיגיטלי35 ₪ 29 ₪
מודפס98 ₪ 49.9 ₪
הירשמו לרשימת התפוצה של ביבוקס
Powered by blacknet.co.il