דף הבית > ניקה
1285-136
הוצאה: יהלומים - הוצאה לאור
תאריך הוצאה: 08-2023
קטגוריה: ספרי רומנטיקה וארוטיקה
מספר עמודים: 443

ניקה

         
תקציר

זה לא סיפורה של המאפיה,

זה סיפורה של האחת שהצליחה לברוח ממנה.

 

ליאה

כבתו הבכורה של ראש המאפיה האיטלקית בסן פרנסיסקו ייעדו אותי להתחתן בשידוך כדי להנציח ברית דמים. חשבתי שאבי הוא התגלמותו של השטן, עד שפגשתי את בעלי לעתיד. יום חתונתי היה היום שבו חיי השתנו מקצה לקצה. נפשי נפצעה וגופי דימם. ברגע שבו הבנתי שגורלה של אחותי יהיה זהה לגורלי נקטתי פעולה. זה היה היום שבו לקחתי את גורלי בידיי. את הגבר שבאמת רציתי לפני שהתחתנתי, זה שגנב את ליבי ושבר אותו, הותרתי קבור במעמקי הזיכרונות, אם כי המילים שלו תמיד חיו בתוכי והובילו אותי בדרכי. כל עוד את חיה, את יכולה לעשות הכול.

ליאון

ליאה הייתה עבורי מהות החיים עצמם. היא הייתה העבר, ההווה, העתיד, ובכל זאת החיים קרעו אותנו זה מזה. חזרתי מתופת לתופת אחרת, אחת שקרעה מעליי את החלומות ואת התקוות והותירה אותי עירום וחשוף, חסר כול. בכל זאת בחרתי בחיים, בחרתי להחיות את המתים המהלכים בינינו בכל יום, ובזה הנצחתי איכשהו את אהבתי אליה. חשבתי שהתגברתי, שהמשכתי הלאה, עד שמגיע היום שבו אני מבין שהמציאות רחוקה מזה.

ניקה מאת הסופרת ארין קיי הוא רומן עכשווי, סיפור אהבה מהסוחפים ביותר שייקח את הקוראים לעולם שבו על אף כל הקשיים והמכשולים, חלומות אכן יכולים להתגשם.

פרק ראשון

1


לאחר חמש שנים
ליאה
כבר חמש שנים שאני נשואה לדנילו פריבקה האכזר. חשבתי שידעתי לקראת מה אני הולכת, אבל טעיתי. השנים האלה צילקו אותי, הותירו בי את אותותיהן. הן שינו אותי. איבדתי את עצמי. לא הייתה לי יכולת למרוד, לא אחרי שלא היה לי לאן ללכת, וידעתי שהוא עלול לנקום בי באמצעות פגיעה ביקרים לי. כל מה שעניין אותי היה לשרוד.

השגרה האיומה מעולם לא נעשתה נוחה, אך מי שמאלצת אותי להתעורר מהסיוט זו אחותי, לין, שגם החיים שלה מסתכמים בדיו על נייר, בהסכם שנחתם לטובת המאפיה, בערבוב דמים מקולל. זה הרגע שבו אני מצליחה להרים את עצמי לראשונה לאחר חמש שנים ולהילחם.

כשיצרתי קשר עם סרחיו אחרי כל הזמן הזה, הוא לא האמין. סיכנתי אותו, אבל לא הייתה לי ברירה. ביקשתי שלא ישאל שאלות, שיעזור לי פעם אחת אחרונה, והוא עזר. הוא לקח את הכסף שגנבתי מהכספות של דנילו ושל הדון וקנה בעזרתו זהויות בדויות לאחותי ולי.

עתה אנחנו במנוסה, בורחות מכל מה שהכרנו עד היום אל הלא נודע, משאירות מאחור כל שאי פעם ידענו.

"ליאה, הם יתפסו אותנו, אני בטוחה בזה, אני פשוט בטוחה." לין מתנשפת, רוכנת לפנים, ידיה על ברכיה. אני מנסה להיות חזקה עבורה ככל שאני יכולה. "אני לא מסוגלת עוד." היא מאמצת את שריריה, מזדקפת וממשיכה לרוץ.

הגב שלי כואב, רגליי מאיימות לקרוס. אנחנו רצות אל עבר האוטובוס, החמישי היום. עברו שתים־עשרה שעות ועשרים ושמונה דקות מאז ברחנו. אני שומעת אותה בוכה וליבי נמחץ. אני מצמידה לחזי את המסמכים המזויפים שסרחיו קנה עבורנו ועוצרת אותה. "לין, תסתכלי עליי." היא מרימה את עיניה המבריקות והאדומות אל פניי. "את מרגישה את הלחץ בחזה מחוסר אוויר?" היא נושמת עמוק ומשחררת לאט, החזה שלה רועד. "את מרגישה את הכאב הזה ברגליים אחרי הריצות המטורפות, אחרי העמידה הממושכת באוטובוס האחרון?" שפתיה רועדות. "זה מה שנקרא להרגיש חיה. אנחנו חיות, וכל עוד אנחנו בחיים, אנחנו יכולות לעשות הכול, את מבינה?" היא מהנהנת במהירות. "את מוכנה לנצח, הופ?" אני מוחה את דמעותיה, ומגייסת חיוך קטן כשאני מזכירה לה את שמה החדש.

"כן, ניקה. אני מוכנה." היא עוצמת את עיניה, מושכת בכף ידי ושבה לרוץ.

מה חשבו הקוראים? 0 ביקורות
המלצות נוספות עבורך
עוד ספרים של יהלומים - הוצאה לאור
דיגיטלי 150 ₪
מודפס 200 ₪
דיגיטלי 54 ₪
מודפס 104 ₪
דיגיטלי66 ₪ 57 ₪
מודפס196 ₪ 110 ₪
דיגיטלי35 ₪ 29 ₪
מודפס98 ₪ 55 ₪
דיגיטלי35 ₪ 29 ₪
מודפס98 ₪ 55 ₪
דיגיטלי165 ₪ 145 ₪
מודפס490 ₪ 222 ₪
הירשמו לרשימת התפוצה של ביבוקס
Powered by blacknet.co.il