דף הבית > מאה ואחד שיעורים על שוק ההון עם בינה מלאכותית
מאה ואחד שיעורים על שוק ההון עם בינה מלאכותית
הוצאה: מנדלי מוכר ספרים ברשת
תאריך הוצאה: 06-2024
קטגוריה: עסקים ושיווק
מספר עמודים: 180

מאה ואחד שיעורים על שוק ההון עם בינה מלאכותית

         
תקציר

גלה את סודות ההשקעה המצליחה בבורסה עם "101 שיעורים על שוק ההון עם בינה מלאכותית" מאת נתן אור בן צבי. ספר פורץ דרך זה משלב מומחיות של אדם מנוסה עם הכוח של בינה מלאכותית, ומציע שיעורים, תובנות שלא יסולא בפז לניווט בשוק. גלה כיצד בינה מלאכותית יכולה לספק החלטות, למזער סיכונים ולמקסם תשואה. עם שיעורים תמציתיים, גם משקיעים מתחילים וגם ותיקים יקבלו יתרון תחרותי. אמצו את הפוטנציאל הטרנספורמטיבי של בינה מלאכותית ושגשגו בנוף הפיננסי המהיר של ימינו.

פרק ראשון

דבר הסופר

אני מחויב להציג לאנשים את האמת המלאה על שוק המניות. גיליתי שסוחרים המסתמכים אך ורק על ניתוח טכני מעמידים את עצמם בפני פגיעה פיננסית ואינטלקטואלית משמעותית, מה שגורם להפסדים משמעותיים בשוק ההון. אני מרגיש חייב לשתף את הגילוי הזה כדי שאף אחד לא יוכל לטעון לבורות.

מניות הן הנכסים הפכפכים ביותר בשוק ההון, מה שהופך אותם למסוכנים מטבעם. תנודות המחירים יכולות להגיע עד ל-13 דולר בירידות ו-10 דולר בעליות, מה שמחייב גישה נבונה.

בעוד ששוק ההון יכול להיות מתגמל ביותר, הסתמכות אך ורק על כלי בודד המכונה 'ניתוח טכני' יכולה להוביל להפסדים. ניתוח טכני הוא כשל, ואינדיבידואלים רבים לא הצליחו לדבוק בעקרונות המוטעים שלו אשר אינה מחוברת למציאות הכלכלית של המאה ה-21.

אם חסרה לך הבנה מעמיקה כיצד מתפקדת המערכת הכלכלית הזו, רצוי לא להשקיע בבורסה, על כן כתבתי את הספר הזה בכדי לספק לך מענה נרחב על הנושאים הכי סבוכים בשוק ההון.

שמי נתן אור בן צבי, יליד 1991. סחרתי לראשונה לשוק ההון בשנת 2017 וחוויתי הפסדים משמעותיים כתוצאה משימוש בשיטת הניתוח הטכני. לאחר מחקר מקיף, גיליתי ששיטה זו היא הסיבה העיקרית לנפילתי. נודע לי כי יש לה חוסר ביסוס מדעי ולכן הוא חסר משמעות לתקופתנו הנוכחית. מחקרים רבים תומכים בקביעותיי.

ספר זה נועד לספק לך ידע מקיף על שוק ההון ולהציע את המידע המדויק והאמין ביותר. כל פרק עוצב בקפידה על ידי בינה מלאכותית כדי להבטיח קיצור ומיקוד מירבי. באמצעות 101 הפרקים הבאים, תקבל את התובנות הדרושות על שוק ההון, שיאפשרו לך לצאת למסע ההשקעה שלך בביטחון.

גילוי נאות

מסחר והשקעה במניות, סחורות, זהב, נפט, מט"ח וקריפטו כרוך בסיכון כספך. כל פעולה אשר אתה מבצע בשוק ההון היא באחריותך הבלעדית ואינה באחריותינו.

קניית לא מבוקרת של מניות תגרום לתנודתיות גבוהה אשר תחסל את תיק ההשקעות שלך ותגרום למחיקתו לאלתר תוך מספר חודשים ספורים.

אנו לא נישא באחריות לנזקים או להפסדים שנגרמו לך משוק ההון בשום דרך או צורה!

כל חומר הלימוד הינו למטרת לימוד כל ההווי של שוק ההון בלבד, אנו לא נלמד אותך שיטות או אסרטגיות על פי שיטת הניתוח הטכני אשר כמו כן אני לא דוגל בעקרונותיה הפגומים.

בברכה,

נתן אור בן צבי

הקדמה: עצמאותם של הפמוטים בבורסה ומגבלות הניתוח הטכני

בעולם המסחר במניות, תרשימי פמוט משמשים בדרך כלל לניתוח תנועות מחירים וביצוע תחזיות. חשוב להבין שכל פמוט מייצג תקופה מסוימת, כמו יום, שבוע או חודש, ומספק מידע על מחירי הפתיחה, הסגירה, הגבוהים והנמוכים בתקופה זו. עם זאת, חשוב להכיר בכך שכל פמוט אינו תלוי בקודמו, וחוסר החיבור הזה מאתגר את האפקטיביות של ניתוח טכני בחיזוי תנועות מחיר עתידיות. הבה נחקור את המושג הזה ביתר פירוט.

  1. עצמאות הפמוט:

    כל פמוט בתרשים מייצג פרק זמן מובחן, בין אם זה יום, שבוע או חודש. מחירי הפתיחה, הסגירה, הגבוהים והנמוכים באותה תקופה באים לידי ביטוי בצורת הפמוט. חשוב לזכור ששוק המניות מושפע ממספר רב של גורמים, כגון חדשות כלכליות, הודעות תאגיד, אירועים גלובליים וסנטימנט המשקיעים. גורמים אלו עלולים לגרום לתנודות משמעותיות במחירים, מה שמקשה על יצירת קשר ישיר בין פמוט אחד למשנהו.

  2. אקראיות ויעילות שוק:

    מושג האקראיות חיוני כאשר דנים במגבלות הניתוח הטכני. שוק המניות מורכב מטבעו, והמשתתפים בו כוללים מיליוני משקיעים בודדים, סוחרים מוסדיים ומערכות מסחר אלגוריתמיות. כתוצאה מכך, השוק משלב כמות עצומה של מידע ומגיב אליו במהירות. מאתגר לחזות כיצד השוק יגיב לכל אירוע נתון, שכן התגובה שלו מושפעת ממערך של משתנים בלתי צפויים. האקראיות הזו מקשה על ניתוח טכני, המסתמך על דפוסי מחירים היסטוריים, לחזות באופן עקבי תנועות עתידיות.

  3. מגבלות של ניתוח טכני:

    ניתוח טכני הוא שיטה לניבוי תנועות מחיר עתידיות על סמך נתוני שוק עבר, כגון מחיר ונפח. הוא משתמש בכלים שונים, אינדיקטורים ודפוסי תרשים כדי לזהות מגמות והיפוכים פוטנציאליים. בעוד שלניתוח טכני יש את היתרונות שלו והוא יכול לספק תובנות חשובות לגבי התנהגות השוק, חשוב להכיר במגבלותיו.

    1. מידע לא מלא:

      ניתוח טכני מסתמך אך ורק על נתוני מחירים היסטוריים, תוך התעלמות מגורמים בסיסיים שיכולים להשפיע על ערך המניה, כגון רווחים, דיבידנדים, תנאי שוק ומגמות מאקרו-כלכליות. גורמים אלה יכולים להשפיע באופן משמעותי על תנועות השוק, מה שהופך את זה למאתגר עבור ניתוח טכני בלבד כדי לתפוס את התמונה המלאה.

    2. אתגרי הפרשנות:

      ניתוח טכני כרוך לעתים קרובות בפרשנות סובייקטיבית של דפוסי תרשים ואינדיקטורים. אנליסטים שונים עשויים לפרש את אותו מידע בצורה שונה, מה שיוביל לתחזיות לא עקביות. בנוסף, ההטיות והרגשות האנושיים המעורבים בניתוח תרשימים יכולים לסבך עוד יותר תחזיות מדויקות.

    3. השערת שוק יעיל:

      השערת השוק היעיל מצביעה על כך שמחירי המניות משקפים את כל המידע הזמין, מה שהופך את זה לבלתי אפשרי לעלות על השוק באופן עקבי באמצעות ניתוח טכני בלבד. אם השוק משלב ביעילות את כל המידע הרלוונטי, יהיה קשה לנצל את דפוסי המחיר ולחזות תנועות עתידיות רק על סמך נתונים היסטוריים.

לסיכום, כל פמוט בבורסה מייצג תקופה נבדלת וחסר קשר ישיר לקודמתה. חוסר המשכיות זה מאתגר את האפקטיביות של ניתוח טכני בחיזוי תנועות מחירים עתידיות. המורכבות והאקראיות של השוק, בשילוב עם מגבלות הניתוח הטכני, מדגישים את הצורך בגישה מקיפה המתחשבת בגורמים טכניים והן בגורמים בסיסיים בעת קבלת החלטות השקעה.

שיעור 1: מהו שוק המניות?

שוק המניות הוא השוק שבו מתבצעות עסקאות קנייה ומכירה של מניות, אג"ח, אופציות ומכשירים פיננסיים אחרים. לשוק הזה יש השפעה על הכלכלה ועל החברה כולה, ולכן כל אדם צריך להבין כיצד הוא פועל ומהם המנגנונים המקדמים אותו.

בבורסה, מחיר מניה או כל מכשיר פיננסי אחר משתנה כל הזמן ותלוי במגוון רחב של גורמים. חברות ציבוריות מדווחות באופן קבוע על תוצאותיהן, אשר משפיעות על מחירי המניות שלהן. בנוסף, מגוון רחב של גורמים כגון אופקי זמן, ענייני מדיניות, סוגי אירועים המשפיעים על הכלכלה ועניינים תאגידיים יכולים להשפיע על מחירי המניות ושאר המכשירים הפיננסיים.

ישנם שני מקורות הכנסה עיקריים בבורסה: דיבידנדים ורווחי הון. דיבידנדים הם תשלומי רווחים של חברות ציבוריות לבעלי המניות שלהן. רווחי הון מתייחסים להפרש בין מחיר המכירה של מניה למחירה המקורי. אם ערך המניה עולה על מחיר הרכישה, המשקיע יכול למכור אותה ברווח.

השקעה בשוק המניות יכולה להתבצע בדרכים שונות, כגון רכישת מניות בודדות, השקעה בקרנות נאמנות או בקרנות נסחרות בבורסה (ETF), ושימוש באסטרטגיות שונות כגון השקעת ערך, השקעה בצמיחה או השקעה בהכנסה. חשוב לערוך מחקר יסודי, לנתח את הסיכונים והתגמולים הפוטנציאליים ולהבין את אמצעי ההשקעה לפני השקעה בבורסה.

חשוב גם לזכור ששוק המניות נתון לתנודות ולתנודתיות. הוא מושפע מאירועים מאקרו ומיקרו-כלכליים כאחד, כגון אינפלציה, שיעורי ריבית, אירועים פוליטיים, אסונות טבע וביצועי חברה בודדים. לכן, חיוני לשמור על פרספקטיבה ארוכת טווח, להיות ממושמע בהחלטות השקעה ולגוון את תיק ההשקעות כדי למזער סיכונים.

מה חשבו הקוראים? 0 ביקורות
המלצות נוספות עבורך
עוד ספרים של מנדלי מוכר ספרים ברשת
דיגיטלי 42 ₪
קינדל 42 ₪
דיגיטלי 42 ₪
קינדל 42 ₪
דיגיטלי 39 ₪
קינדל 39 ₪
דיגיטלי 47 ₪
קינדל 47 ₪
דיגיטלי 37 ₪
קינדל 37 ₪
הירשמו לרשימת התפוצה של ביבוקס
Powered by blacknet.co.il