דף הבית > סוף שבוע מפתיע
סוף שבוע מפתיע / ליין גרהאם
הוצאה: הוצאת שלגי

סוף שבוע מפתיע

         
תקציר
שלגי - הוצאה לאור שנת הוצאה: 2011 מס' עמודים: 208   סנדר וולאקיס בנה לעצמו שם ומוניטין בעסקים מבלי להסתמך על ההון של משפחתו. הוא גם מימש את הצד החושני והאפל שלו עם נשים לא מועטות, ולא היתה לו שום כוונה להתחתן. כחלק מעצמאותו, הוא גם מתחמק עקבי מסופי שבוע בכפר. אבל בתור טובה חד פעמית לאביו הוא מגיע לסוף שבוע כפרי בווסטגרייב מנור, וכצפוי משתעמם… עד שהוא פוגש את טלי ספנסר. כל כך יפה וחושנית עד שהוא לא מסוגל לעמוד בפניה. יש בה משהו מיוחד. משהו מיוחד מאוד…
פרק ראשון

 

"אני לא עושה סופי שבוע אנגליים בכפר," סנדר וולקיס הודיע ללא היסוס לאביו.
פטרוס וולקיס הצליח במאמץ להפיק מעצמו חיוך דיפלומטי, והצטער בפעם המאה שאחרי מות בנו הבכור לא הקדיש מעט יותר זמן ותשומת לב למערכת היחסים הבעייתית שלו עם בנו הצעיר. אחרי הכול, על פניו, ליסנדר, הידוע כסנדר לחבריו, היה בן שכל גבר היה מתגאה בו.
נאה במיוחד ואתלטי, לסנדר היה מוח שנון לעסקים וכישורי היזמות הבולטים שלו כבר הבטיחו שאפילו ללא הגב המשפחתי, הוא הצטיין בעשיית כסף. מכל מקום, לסנדר היה גם צד סוער ופרוע. הוא היה עיקש, יהיר ועצמאי בצורה קיצונית, בעצם היה במידה רבה אינדיבידואליסט מוחצן במשפחה של אנשים שמרניים. במהלך השנים, ההתנגשויות בין האב ובנו היו בלתי נמנעות, כי סנדר הלך בדרך עצמאית… תמיד. חוסר ההסכמה ההורי מעולם לא הרתיע אותו. אבל אחרי מותו של טיטוס, אחיו הבכור של סנדר, הצורך לבנות גשרים התעצם עשרת מונים, פטרוס הרהר בכבדות.
"המשפחה של אלני ראויה לכך שתראה אותך מבקר בביתם האנגלי לפחות כאורח," פטרוס התווכח. "זו לא אשמתן שאחיך נהרג בתאונה ושארוסתו שרדה – "
סנדר זקר גבה מתנגדת, פניו הרזות והנאות קודרות וניצוץ של חוסר הסכמה בעיניו. "אלני התחמקה בקושי מאשמה של נהיגה רשלנית – "
"הם יצאו במכונית של אלני, אז היא ישבה ליד ההגה!" פטרוס הטיח בחזרה בבנו, מתוסכל מהגישה הבלתי סלחנית שלו. "זה היה לילה של סופת שלגים והכבישים היו בוגדניים. קצת חמלה שתהיה לך, ותשאיר קצת מקום לטעויות אנוש. אלני הייתה הרוסה בגלל מותו של טיטוס."
לא הרוסה מספיק על מנת להתאפק ולא לפלרטט עם אחיו הצעיר תוך שבועות מספר מהלוויה של טיטוס, סנדר נזכר בציניות. אבל הוא השאיר את העובדה החשובה הזו לעצמו, מודע לכך שאביו ימחה באבירות ויטען שבנו לא קרא נכון את האיתותים שלה. אף על פי שרק שישה חודשים עברו מאז מותו של טיטוס, סנדר נעשה מודע לכך שהאירוע הטרגי שינה את מעמדו בעיני עמיתיו. בתור היורש היחיד שנותר לאביו איל הספנות, התייחסו אליו כאל מציאה הרבה יותר גדולה מכפי שעשו כשהיה כאיש עסקים, אינדיבידואליסט, ששחרר את עצמו מכבלי הסינר המשפחתי.
"היחסים בין שתי המשפחות שלנו יהפכו נינוחים שוב, אם תקבל את ההזמנה להתארח בבית זיאקיס," פטרוס הצהיר.
סנדר חרק את שיניו הלבנות והקצובות, מתנגד לבקשה, כי לא הייתה לו כל כוונה למלא את נעליו הריקות של אחיו המת, בכל צורה שהיא. הוא אהב את חייו בדיוק כפי שהם והוא תהה אם הוריו מטפחים את התקווה שהוא יתחמם בדרך נס כלפי אלני ויתחתן איתה, כי גם היא הייתה מציאה רצינית במושגי ספנות. הוא כמעט התכווץ למחשבה על אפשרות כל כך מדכאת. אומנם אלני הייתה יפה ומוכשרת אבל בגיל עשרים וחמש לסנדר לא היה ולו רצון מינימלי להתחתן או להתמסד עם אישה אחת, וחייו האישיים שזכו לכותרות בצהובונים היו מגוונים והרפתקניים ככל שיכול היה לעשותם.
"אני באמת אעריך את זה, סנדר," אביו הכריז בנימה ממאנת שרמזה עד כמה התקשה לבקש טובה.

מה חשבו הקוראים? 0 ביקורות
המלצות נוספות עבורך
דיגיטלי 29 ₪
קינדל 28 ₪
דיגיטלי 26 ₪
מודפס 88 ₪
דיגיטלי39 ₪ 31.2 ₪
קינדל38 ₪ 30.4 ₪
דיגיטלי 29 ₪
מודפס98 ₪ 49.9 ₪
עוד ספרים של הוצאת שלגי
דיגיטלי 29 ₪
קינדל 28 ₪
דיגיטלי 29 ₪
קינדל 28 ₪
דיגיטלי 29 ₪
קינדל 28 ₪
דיגיטלי 29 ₪
קינדל 28 ₪
דיגיטלי 29 ₪
קינדל 28 ₪
דיגיטלי28 ₪ 29 ₪
עוד ספרים של ליין גרהאם
דיגיטלי 29 ₪
קינדל 28 ₪
דיגיטלי 29 ₪
קינדל 28 ₪
דיגיטלי 29 ₪
קינדל 28 ₪
דיגיטלי 29 ₪
קינדל 28 ₪
דיגיטלי 29 ₪
קינדל 28 ₪
דיגיטלי 29 ₪
קינדל 28 ₪
הירשמו לרשימת התפוצה של ביבוקס
Powered by blacknet.co.il