דף הבית > טרילוגיית היכל התהילה - המארז המלא
טרילוגיית היכל התהילה - המארז המלא / קנדי ריאן
הוצאה: הוצאת אדל
תאריך הוצאה: 11-2020
קטגוריה: ספרי רומנטיקה וארוטיקה
מספר עמודים: כ900

טרילוגיית היכל התהילה - המארז המלא

         
תקציר

המארז מכיל שלושה ספרים, ניתן ללחוץ שם הספר לרכישת הספרים בנפרד ולקריאת פרק ראשון בחינם:

  1. זרימה
  2. אחיזה
  3. עדיין

זרימה

תאריך הוצאה לאור: 11-2020 מספר עמודים: 198 בעוד שמונה שנים מרלון ג'יימס, המכונה בפי כול גריפ, יהיה אחד הכוכבים העולים הזוהרים ביותר בתעשיית המוזיקה ואני, בריסטול גריי, אהיה המנהלת הקשוחה והבלתי מתפשרת שלו. אך כשנפגשנו לראשונה, הייתי סטודנטית שמחפשת את דרכה בעולם, והוא היה אומן הנחוש להצליח בתעשיית המוזיקה. אנחנו באים מעולמות שונים לחלוטין, ממעמדות שונים. נראה לכאורה כי קשיים רבים מדי עומדים בדרכנו, כאלה שאמורים להפריד בינינו, אך רק הולכים ומקרבים אותנו זה אל זה. אני לא יכולה שלא לתהות – האם השבוע הקסום שחווינו הוא התחלה של משהו יפהפה שישנה את מהלך חיינו, או משהו סתמי ללא עתיד? זרימה מאת סופרת רבי המכר קנדי ריאן הוא הספר הראשון בטרילוגיית היכל התהילה. רומן רומנטי עכשווי על שבוע אחד קסום, שירדוף את חייהם של גריפ ושל בריסטול במשך שנים. הספר שני בסדרה, אחיזה, והספר השלישי, עדיין, יצאו לאור בהוצאת אדל. הסדרה כיכבה ברשימות רבי המכר בארצות הברית וזכתה לשבחים רבים.


אחיזה

תאריך הוצאה לאור: 11-2020 מספר עמודים: 501 שמי בריסטול גריי. אולי אין לי כישרון מוזיקלי, אבל אני מוכשרת באיתור הכישרונות האלה ויש לי עין חדה לאלו יוצאי הדופן. מרלון ג'יימס, המכונה בפי כול גריפ, בעיניי ובעיני כל מעריציו, הוא יוצא דופן. פעם, בילינו כמה לילות קסומים יחד ופרטנו זה על מיתריו של זה. מאז חלפו כמה שנים. אכסנתי את הזיכרונות האלה במגירה ואת המפתח אליה זרקתי מזמן. מה שנותר בינינו כיום הם ידידות ויחסי עבודה. הוא נמצא על סף תהילת עולם, כל חלומותיו עומדים להתגשם. התפקיד שלי זה לנהל את הקריירה שלו, אך אני מתקשה מאוד לנהל את המתחולל בליבי. גריפ פזיז, פראי ולא ממושמע, והוא זוכר את כל הדברים שהייתי רוצה לשכוח. אחיזה מאת סופרת רבי המכר קנדי ריאן הוא הספר השני בטרילוגיית היכל התהילה. רומן רומנטי עכשווי ומרגש על אהבה, אכזבה והרצון לגונן על הלב גם אם זה אומר לאבד את מי שאנחנו הכי רוצים. הספר הראשון בסדרה, זרימה, והשלישי, עדיין, יצאו לאור בהוצאת אדל. הסדרה כיכבה ברשימות רבי המכר בארצות הברית וזכתה לשבחים רבים.


עדיין

תאריך הוצאה לאור: 11-2020 מספר עמודים: 480 הוא הבטיח לי שהוא יהיה שם, בטוב וברע. בשמחה וגם בעצב. הוא אמר שאני יכולה לסמוך עליו. אנשים תמיד מבטיחים הבטחות, נודרים נדרים, אך האם הם גם מתכוונים לעמוד בהם? ידעתי מה הרגשנו זה כלפי זה, אך לחיים יש דרך משלהם לזרוק אותנו לתוך מים סוערים דווקא כאשר אנחנו חושבים שהפלגנו על מי מנוחות, יש להם דרך לנפץ את כל האשליות שלנו, לטלטל את אמונתנו ולהעמיד במבחן את העקרונות שלנו. אהבתנו החלה בפסגת העולם, על גלגל ענק מתחת לכוכבים. היא הייתה יפה וחופשייה כמו פרפר, אך עתה, כשהאהבה הזאת עומדת למבחן, האם היא תתרומם לגבהים, או תתרסק אל סלע המציאות? עדיין מאת סופרת רבי המכר קנדי ריאן הוא הספר השלישי בטרילוגיית היכל התהילה. רומן רומנטי עכשווי שיגרום לליבכם לפעום מהתרגשות במסע של גריפ ובריסטול למציאת האיזון שבין קריירה מצליחה לבין האהבה. הספרים הקודמים בסדרה, זרימה ואחיזה, יצאו לאור בהוצאת אדל. הסדרה כיכבה ברשימות רבי המכר בארצות הברית וזכתה לשבחים רבים.

מה חשבו הקוראים? 3 ביקורות
nidar_hofi
26/11/2020 08:35
סדרת היכל התהילה | קנדי ריאן אדל הוצאה לאור וואו! מעטות הפעמים שטרילוגיה מצליחה לרתק אותי ולהשאיר אותי בלי מילים. ?? בריסטול, אולי לא ניחנה בכישרון מוסיקלי כמו אחיה, אבל היא יודעת לגלות כישרונות מיוחדים כאלה שאלה עומדים בדרכה.... ?? "מה שאת חושבת שהוא החולשה הגדולה ביותר שלך, הוא הכוח הכי גדול שלך, היכולת הזאת לאהוב..." ?????? לאחר שכל חייה נאצלה להסתפק בפירורים של חיבה ותשומת לב, היא מתייחסת לאהבה כחולשה ומנסה להימנע ממנה בכל הכוח, עד שגריפ מוצא את הדרך להזכיר לה כמה טובים הם יכולים להיות.... ?????? טרילוגיה מושלמת סיפור אהבה בלתי נשכח, הפורט על כל קשת הרגשות של הקורא. מעלה בפנינו כ"כ הרבה נושאים עמוקים וכואבים, על הבדלי מעמדות, גזענות, אפליה, אבל גם על חברות, אהבה, אמון ומה שבינהם. אל תפספסו!!! ??
oritd
27/11/2020 08:10
זרימה, אחיזה, עדיין- טרילוגיית היכל התהילה קנדי ראיין הוצאה: אדל ובגלל משפטים כאלה אני אוהבת רומנים רומנטיים שגורמים ללב שלי לפרפר ״אם מגיע לה אותי, אם היא רוצה אותי, אני שלה,״???? טרילוגייה מצויינת. סיפור יפיפה של אנשים המגיעים, כל אחד מהם, מקצה אחר של עולם תרבותי וריגשי. בריסטול וגריפ, הדמויות בסיפור, משתי עולמות שונים לחלוטין. היא סטודנטית, לבנה, עשירה המחפשת מסגרת ומשפחה והוא בחור שחור עני, המגיע משכונה גרועה שבה כנופיות מתחרות זו בזו והתושבים נאלצים להחליף אותיות במילים פשוטות שנאמרות מחשש להזדהות עם כנופייה כזו או אחרת. ראפר מחונן בתחילת דרכו השואף להצליח. הכימיה בניהם מטורפת. לשניהם יש תשוקה אדירה לחיים, לעולם, זה לזה. הם נפגשים לראשונה במקרה, כאשר בריסטול מגיעה לבקר את אחיה. גריפ הוא חבר טוב של אחיה, הרומן בניהם ניצת ממבט ראשון. נכון, זה סיפור אהבה אבל יותר מכל, עבורי, הטרילוגיה הזו היא אמירה חברתית ביקורתית. אהבתי שבאמצעות סיפור רומן רומנטי ראיין מתמודדת עם סוגיות חברתיות תרבותיות משמעותיות של המיעוט השחור בארצות הברית, עוולות קיומיות, מעמדות ופערים חברתיים. היא מחטטת ונוגעת בפצע הפעור של החברה האמריקאית; אפלייה של גזע שלם ״בואי נתקומם שאנשים צבעוניים מקבלים מאסרים ארוכים יותר על אותם פשעים שאנשים אחרים מבצעים ועל חוסר התאמה באבטלה ובעוני.״ בְּרֵישׁ גְּלֵי היא כותבת על האלימות המשטרתית נגד השחורים ובאותה נשימה מציגה את הקשיים של המשטרה מנגד ובמיוחד של אדם שחור המתגייס למשטרת האויב. מעלה את הסוגיה של בתי כלא כעסק כלכלי מה זה עושה למערכת המשפט ולאדם הפשוט המתמודד עימה. יחד עם זאת, היא גם מציפה ועם הרבה ביקורת את העובדה שגזע השחורים בעצמו מפלה, נוהג במיעוטים אחרים, עם הרבה רוע, שומר על טוהר הגזע שלו ומעודד חברות ונישואים בתוך עצמם בכדי לשמור על עצמם. מבקרת גם את היחס לנשים כמיעוט נשלט בחברה שעל פניו כל האפשרויות פתוחות בה אבל עדיין פאטריארכלית ולכן נשים מוחפצות ומנוטרלות מכל כבוד והערכה. ספר שלוקח את הגיבור שלו - אדם שחור, ומתמודד עם סוגיות שמאפיינות את החיים של מיעוט שחור; חיים על הקצוות של קבלה וקיום בשוליים, הליכה מתמדת בין הטיפות, בידוד חברתי מרצון ובכפייה והקטנה שלו ע״י המעמד השליט. גריפ ובריסטול, שניהם חוצים את הקווים, שניהם עוזבים את ״הגטו״ שממנו באו ומנסים לבנות לעצמם עולם הממזג את השחור והלבן. המסע שלהם מהווה הזדמנות להראות כי לכל צד יש דעות קדומות. אף צד אינו חף מטעויות, אפליות, מחשבות מוטעות. סיפור אהבה חוצה תרבויות. יש בו הרבה אתגרים, החלטות, בחירות ונושאים כואבים. טרילוגייה משובחת ביותר.
דליה
1/12/2020 17:52
              טרילוגיית- היכל התהילה                    אדל הוצאה לאור ? רגע של עוררות חושים  ? עיצמו עיניים והאזינו לשיר : https://youtu.be/7JJ38cZFUio "...עוד נשיקה אחת עד אובדן נשימה כשהלב נשבר הכאב מתוק העונג הוא מר מה זאת אהבה? מה היא מבקשת? את ימי את לילותי ולא די. מה זאת אהבה? מה היא מחדירה לעורקי שאוכל כך להמשיך ללא תנאי שאוכל כך להמשיך...                                כל חיי..." בטרילוגייה שלושה ספרים וזה סדר קריאתם: 1?? זרימה 2?? אחיזה 3?? עדיין OMG   אני לא מאמינה למה שקראתי עכשיו?? בנשימה עצורה אחת , שלושה לילות ברצף, כל לילה ספר, ולא אין שינה, אין מחוייבות, אין חיים? האנושות נחלקת באופן ויזואלי גס וברור. מראה חיצוני המושתת על צבע עור.  על פי דרגת בהירות/כהות צבע העור, ייקבע היחס לאדם ולא לפי אופיו?? הפגנה. מהומה. מרד.  שביתה- בחרו מה שתרצו, הכל נעשה ועדיין החברה ממשיכה לקטלג : לבני העור מול כהה העור, אדומי עור מול צהובי עור-מלוכסני העיניים. הטרילוגייה המשובחת הזו נוגעת בתוך תוכם של הקרביים ולופתת חזק את העוולות האנושיות שעדיין בימינו מתקיימות. נדמה כי כל האנושות כולה מסוכסכת בינה לבין עצמה ?? מעמד הון ששולט באנשי מפתח וכופה עליהם את רצונו גם במחיר עבירה על החוק. ~?? לבן מול שחור.~ ?? קהילה "שחורה" המתנגדת ללקיחת אשה "לבנה" ע"י גבר שחור. ?? אפליה גזנעית קשה של שלטון חוק בקיטלוג עונש על פשע לפי דרגת צבע העור. ?? בתי כלא והתעשייה הרווחית שלהם מאיכלוס מקסימלי של "עבריינים שחורים"  ככח עבודה זול עד כדי חינמי. העיניים קוראות תיעוד מצמרר אחד אחרי השני של עוולות קשות אלו שנכונות לזמן עבר אך גם בהווה העכשווי שלנו. ובתוך הקלחת הבוערת סיפור אהבה ענק, רומיאו ויוליה של שנות 2000. גריפ הראפר השחור משכונת עוני מוכת פשע  ובריסטול הלבנה משכונת יוקרה  שזכתה לחינוך ונימוסים משובחים. זהו סיפור של מלחמה במשיכה מגנטית, התכחשות ללב, אהבה מרסקת, כואבת שמפרקת את כל חומות הלב והנשמה. והטרגדיות גדולות כיאה לרומיאו ויוליה של זמנינו, גם כשנכנעו וחברו זה לזו נכונו להם מהמורות רבות מאד בדרך. טרילוגייה זו פנומנאלית בעיני ומבחינתי מדורגת לטרילוגיה של השנה הזו?? כל קשת הרגשות מועצמת פה. חווית  הקריאה עוברת מטלטלה אחת לשנייה בתור. אין רגע דל ברכבת ההרים המטורפת הזו. זוהי סיפרות במיטבה שראוי שכל אחד ואחת יקרא ויפנים. אני בוחרת לסיים במשפט מהטרילוגיה שנגע בי מאד :        "כשחשבתי על בעלי, לא חלמתי בצבע, חלמתי באופי" טרילוגייה זו בעיני קלאסיקה במיטבה כל הדבורות וכל הדבש שבעולם בסולם הדבורות שעוקצות ??  ??  ??  ??  ??  ??  ?? #הדבורה_העוקצת_ביבוקס_סיקורים_שעוקצים אין לי ספק שתרוצו לקרוא. רק בבקשה לרכוש מלכתיחלה את שלושת הספרים. ראו הוזהרתם 0% של דחיית סיפוקים. מצ"ב לינק לרכישה ?? : https://bbooks.co.il/book/טרילוגיית-היכל-התהילה-קנדי-ריאן/ @אדל הוצאה לאור @לינדה מזרחי
המלצות נוספות עבורך
דיגיטלי99 ₪ 87 ₪
מודפס294 ₪ 147 ₪
דיגיטלי35 ₪ 29 ₪
מודפס98 ₪ 49 ₪
דיגיטלי35 ₪ 29 ₪
מודפס98 ₪ 49 ₪
דיגיטלי35 ₪ 29 ₪
מודפס98 ₪ 49 ₪
עוד ספרים של הוצאת אדל
דיגיטלי 99 ₪
מודפס294 ₪ 147 ₪
דיגיטלי35 ₪ 29 ₪
מודפס98 ₪ 49 ₪
דיגיטלי35 ₪ 29 ₪
מודפס98 ₪ 49 ₪
דיגיטלי35 ₪ 29 ₪
מודפס98 ₪ 49 ₪
דיגיטלי165 ₪ 129 ₪
מודפס490 ₪ 245 ₪
דיגיטלי66 ₪ 57 ₪
מודפס196 ₪ 98 ₪
עוד ספרים של קנדי ריאן
דיגיטלי 28 ₪
מודפס98 ₪ 49.9 ₪
דיגיטלי 29 ₪
מודפס98 ₪ 49.9 ₪
דיגיטלי 29 ₪
מודפס98 ₪ 49.9 ₪
דיגיטלי 24.5 ₪
מודפס98 ₪ 49.9 ₪
דיגיטלי 24.5 ₪
מודפס98 ₪ 49.9 ₪
הירשמו לרשימת התפוצה של ביבוקס
Powered by blacknet.co.il