דף הבית > הומואים: העם הנבחר

הומואים: העם הנבחר

         
תקציר
עמודים:34 תאריך הוצאה לאור:04-2020 ברצוני להדגיש את "הגנטיקה של ההומוסקסואליות". להלן, הומוסקסואליות הינה גנטית לחלוטין. ואסביר את דבריי: לא רק שאדם נולד הומוסקסואל מתוך - או מכורח - הגנטיקה שלו, אלא היא אף קיימת בוודאות בשושלת משפחתו (אם הוא מודע לכך, אם לאו) ולכן הוא זכה להיות הומוסקסואל (בחרתי במילה "זכה", כי הומוסקסואליות, לדידי, הינה בפירוש עליונות לכל דבר ועניין). במחקרי רב-השנים ובראיונותיי עם בני משפחות רבים, גיליתי שישנם אחים בני משפחה אחת, אשר שניהם נושאים את "הגן ההומוסקסואלי" ולכן הם שניהם הומו־ סקסואלים. כמו כן, מצאתי משפחות אשר בהן ישנם יותר משני אחים שהם הומוסקסואלים (למשל: שלושה אחים מתוך ארבעה אחים שהם הומוסקסואלים ואף ארבעה אחים בני משפחה אחת - אשר כולם הומוסק־ סואלים). עובדה זו רק הדגישה ביתר שאת את דעתי כחוקר כי "הגן ההומוסקסואלי" הוא-הוא זה שיצר אותם - אם תרצו, ברא אותם, "ילד אותם" - כפי שהם, הומוסקסואלים, והוא-הוא האחראי הבלעדי והיחיד לכך - ולא כל עניין סביבתי בשום פנים ואופן. אם כך, הומוסקסואליות הינה גנטית בלבד ואיננה נרכשת בשום דרך שהיא ובשום אופן שהוא.  
פרק ראשון

הקדמה

מאז נעוריי פגשתי וזיהיתי (באותם חושים הומוסקסואליים ) מוכר, אותו "רדאר הומוסקסואלי" gaydarחדים, באותו הומואים.
כהומו בעצמי, מצאתי מכנה משותף עם ההומואים האחרים, החולקים את המכנה המשותף של מיניותי, מרכיב כה משמעותי מעצם קיומי - איתו נולדתי - מן הבחינה הגנטית.
מאז שאני זוכר את עצמי ומודע למיניותי, חשתי שעל אף הבידוד-נידוי החברתי שלו "זכינו" - אני וחבריי, רובנו ככולנו, עקב היותנו הומואים - קרי: על אף הביזוי, הלעג וההקנטות החוזרים ונשנים להם "זכינו" - ברגע זה או אחר, בתקופת חיים זו או אחרת בחיינו - וזאת עקב מיניותנו, תמיד מצאתי את עצמי ואת שותפיי-למיניות, את חבריי ההומואים - טובים יותר מכל האחרים. ולשם הדיוק: טובים יותר מכל ההטרוסקסואלים באשר הם שחיו על ידינו, מסביבנו (כולל אלה שלעגו לנו), ובכלל זה, נשים.
על אף ש"הם", ההטרוסקסואלים ,היו הרוב, ואנו, ההומואים, היינו המיעוט, עדיין, מצאתי שאנו, המיעוט ההומוסקסואלי, טובים יותר מ"הם".
התחושה התחדדה וקיבלה נופך חדש - אחר לחלוטין, יש להדגיש - ככל שהתבגרתי וגיליתי - או אם תרצו, מצאתי - עוד ועוד הומואים: מוכשרים יותר מהטרוסקסואלים, חכמים יותר מהטרוסקסואלים, אמביציוזים יותר מהטרוסקסואלים, יצירתיים יותר ,רגישים יותר, בעלי חשיבה מבריקה יותר ובעלת מעוף רב יותר - ושונה לחלוטין מדרך החשיבה ההטרוסקסואלית
6

הגברית, יש לציין - ואף, במקרים כה רבים - יפים יותר - ואם לא יפים יותר, אז לפחות מטופחים יותר - מהטרוסקסואלים (על אף שהפן החיצוני ההומוסקסואלי לעומת הפן החיצוני ההטרוסקסואלי לא ייחקר מבחירה במחקר זה.)

*

כאשר אני חושב על אלן טיורינג, למשל, אחד המתמטיקאים הדגולים של העת המודרנית, האיש שמבחינות רבות המצאת המחשב אותו אנו מכירים כיום נזקפת לזכותו, ואת עובדת היותו הומוסקסואל, הדבר מעלה בי שמות נוספים, רבים, חשובים ומכוננים, של הומואים אחרים אשר שינו את פני האנושות בכישרונם יוצא הדופן, בגאונותם ובהצלחתם הכבירה, המחוללת (ואם זו הוכרה בחייהם, או לאחר מותם - לדידי, אין זה כלל משנה).
בין אותם הומואים דגולים ראוי לציין את "הגדולים" הבאים: הפילוסוף הדגול סוקרטס, איש האשכולות ליאונרדו דה וינצ'י ונכלא עקב האשמות שהיה 1476-(שאף הועמד למשפט ב הומוסקסואל), אלכסנדר הגדול - מן המצביאים-הכובשים הגדולים של כל הזמנים, המשוררים וולט ויטמן ואוסקר ויילד, אנדי וורהול - האמן האמריקאי החשוב, גור וידאל ומרסל פרוסט - הסופרים המבריקים, המוזיקאי והזמר אלטון ג'ון והארווי מילק - האקטיביסט היהודי-אמריקאי - שאף נרצח בשל היותו הומוסקסואל.
אינני חושב שמישהו יכול לפקפק כהוא זה בעובדת היות ליאונרדו דה וינצ'י גאון עצום-מידות ומגוון מאין כמוהו ,לא בכדי
7

אדם אשר מוגדר עד עצם היום הזה כאיש רנסנס שאין שני לו: יוצר, אמן, מתמטיקאי וכו', שכמוהו לא היה - ומסופקני אם איפעם יהיה .
אינני חושב שמישהו יכול לטעון שאלן טיורינג איננו אחד מן המתמטיקאים והוגי מדעי המחשב החשובים ביותר, המבריקים ביותר, שחיו אי-פעם.
אינני חושב שמישהו יכול לערער על היות אלכסנדר הגדול מן המצביאים-כובשים החשובים ביותר בהיסטוריה .
אינני יכול לדמיין מישהו - גם אם הוא איננו חסיד של יצירותיו - אשר יכול להגיד משהו נגד הגאוניות והיצירתיות - ולא פחות מכך, הגאונות השיווקית-יחצ"נית-פרסומית - של אנדי וורהול, מן .20-החשובים והמכוננים שבאמני המאה ה
אינני חושב שמישהו יכול לומר דבר-מה כנגד גאוניותו, שפעת יצירתיותו, מעופו ודרך החשיבה והכתיבה הכה מקורית של גור וידאל.
אינני מכיר מישהו שיכול לטעון שאלטון ג'ון איננו מן היוצריםמבצעים-מוזיקאים הטובים, היצירתיים והחשובים בעולם.
ולסיום, אינני זוכר אקטיביסט כה נלהב - וההומו הראשון שכיהן כחבר בעיריית סן פרנסיסקו, יש לציין - כהארווי מילק.
ההומואים "הגדולים" הללו אשר הזכרתי זה עתה, הינם מייצגים של הומואים רבים, אחרים, גדולים מאוד - או ליתר דיוק, גדולים לא פחות - אשר מעידים - בדרך זו או אחרת - על הכלל, ועל היות ההומואים באשר הם טובים יותר משאר האוכלוסייה - הלא-הומואית, ההטרוסקסואלית - ומעידים על כך שעד כמה שעובדה יוצאת דופן זו - אשר טרם נחקרה לפני מחקר זה - יכולה לעורר ברבים כעס ואף אנטגוניזם - ובעיקר
8

בהטרוסקסואלים באשר הם, אך לא רק בהם - גנטית - הומואים, כאמור, טובים יותר: מבריקים יותר, מוכשרים יותר, חכמים יותר, יצירתיים יותר, אמביציוזיים יותר, ולא פחות חשוב מכך - רגישים יותר מכל שאר בני האדם. (ורגישותם הרבה, ה"אחרת", מוסיפה נדבך חשוב מאין כמוהו לקיומם - ובכלל זה ליצירתם - הן המדעית, הן האמנותית).

*

ראוי לומר :ברור לי כשמש, כפי שציינתי זה עתה, שמחקר זה יעורר אנטגוניזם ברבים מקוראיו ובכלל זה גם בהומואים עצמם - אף כאלה אשר מודעים לעובדת היותם טובים יותר משאר האוכלוסייה, אך אינם רוצים לצאת עם כך אל העולם, בפומבי - אך כיוצר והוגה דעות רנסנסי בעצמי, חשוב לי לבטא את דעתי הנחרצת הזו ואת אמונתי כי הומואים - באשר הם - טובים יותר מלא-הומואים (ולשם הבהרת הנקודה: לדידי, מעצב שיער הומו טוב יותר ממעצב שיער לא-הומו. מאפר הומו טוב יותר ממאפר לא-הומו ומעצב אופנה הומו טוב יותר ממעצב אופנה לא-הומו. בהמשך לכך ולהבדיל מתחום היופי: מתמטיקאי הומו טוב יותר ממתמטיקאי לא-הומו. מתכנת מחשבים הומו טוב יותר ממתכנת מחשבים לא-הומו. עורך דין הומו טוב יותר מעורך דין לא הומו ופוליטיקאי הומו טוב יותר מפוליטיקאי לא-הומו, וכן הלאה, וכן הלאה .)
לסיכומו של דבר: כל הומו - באשר הוא - טוב יותר מכל לאהומו. זוהי עובדה אשר ברורה לי ואני איכנס לעובי הקורה של נושא חשוב זה במחקר הראשון מסוגו, התקדימי, פורץ הדרך ומעורר המחשבה אשר לפניכם.
9

פרק ראשון:
לא בגלל הנידוי החברתי וההדרה - כי אם בזכות הגנטיקה לבדה, קרי: בזכותו של "הגן ההומוסקסואלי" - אשר טרם נחקר

כוח הנידוי החברתי וההדרה לה "זוכים" כל ההומואים - ללא יוצא מן הכלל - במהלך חלק זה או אחר בחייהם - הינו קטליזטור חזק מאין כמוהו. קרי, כאשר שונאים אותך, מקללים אותך, מבזים אותך ולועגים לך, כאשר קוראים לך בשמות גנאי וכו', וזאת רק בשל עצם העובדה שנולדת הומוסקסואל - דבר שלא בחרת בו טרם לידתך ואשר אין לך כל כוח, אפשרות, יכולת, ובמקרים רבים אף רצון, לשנותו - הדבר, באופן פרדוקסלי, דווקא מחזק אותך וגורם לך לרצות להגשים את חלומותיך ואת שאיפותיך - ביתר שאת - אף יותר מן האדם הלא מנודה, המקובל חברתית, האהוב.
השנאה לה אתה "זוכה" ,אותה אתה סופג מילדותך - אשר מופנית כלפיך, כאמור, אך ורק בשל העובדה שכך נולדת - מלבה את רצונך להגשים את מטרותיך ולהיות "הטוב ביותר" בכל תחום אשר בו תבחר וזאת מתוך כוח הרצון להוכיח - לכל מלעיזיך ושונאיך - שהם טעו טעות מרה מלכתחילה כאשר הם נידו אותך חברתית, כאשר הם לעגו לך, כאשר הם אמרו שלא תגיע לכלום בחייך (דוגמה קיצונית במיוחד לכך הינה אדולף היטלר, בליבת קיומו הראשונית, אמן אשר חלם ללמוד בבית ספר לאמנות - אך נדחה. אמן שמכר גלויות וציורים פרי יצירתו ואמנותו ברחוב אך לא זכה לכל הצלחה. עובדות אלו - יחד עם יחסיו הגרועים עם אביו ומותה של אמו האהובה - ליבו את נפשו המשובשת בלאו הכי והפכו אותו לגדול הדיקטטורים הנתעבים
10

בעת המודרנית), והנה, עם הזמן, ובזכות אותה מוטיבציה נרכשת אשר הפכה לחלק אינטגרלי מקיומך, מעצם ממשותך, דווקא הודות לאותו "קטליזטור אשר נובע ממיניותך" ומן הדרך אשר בה מיניותך התקבלה בחברה, "הפכת את הקערה על פיה", ודווקא - על אפם ועל חמתם של כל אותם שונאים ומלעיזים - הפכת להצלחה בחייך.
ראוי להדגיש: זהו קטליזטור רב-עוצמה, אדיר מאין כמוהו, כאשר שונאים אותך, לרצות ו"להוכיח" שאתה דווקא טוב - ובמקרים רבים, כאמור - הטוב ביותר.
עם זאת, במחקר זה אני רוצה להתמקד בעובדה שהומואים טובים יותר - גנטית - משאר האוכלוסייה.

*

ובכן, הומואים נולדים גנטית טובים יותר משאר בני האדם - וזאת ללא כל קשר לרצונם להוכיח את עצמם. משהו פיזי, מולד, אשר אני מכנה אותו בפשטות וברוב דיוק "הגן ההומוסקסואלי", או אם תרצו, "הגן ההומואי" - גן אשר טרם נחקר מדעית אך ללא ספק ייחקר בעתיד לבוא על ידי מדענים וחוקרים - הופך הומואים למוצלחים יותר גנטית. וזו, אגב, גם הסיבה אשר בזכותה הומואים הם חבריהן הטובים ביותר של נשים באשר הן ,וזאת לאורכה של היסטוריית קיום המין האנושי .
נשים, בעלות האינטליגנציה - הן המוחית, הן הרגשית - הגבוהה ובעלות החושים ,או אם תרצו, הסנסורים - החדים והרגישים ביותר (הרבה יותר משל גברים), בוחרות בביטחון גמור להכניס אל תוך חייהן, נבכיהן ורזי סודותיהן הכמוסים ביותר את הגברים
11

ההומואים (להבדיל מהגברים ההטרוסקסואלים) כי הן מרגישות בכל חושיהן החזקים שידידן ,הגבר ההומו, יעניק להן אהבה, חום וביטחון - מהסוג שאף גבר הטרוסקסואל (אף לא בן זוג, יש להדגיש) לעולם לא יוכל להעניק להן.
הקשר החזק מאין כמוהו, ההדוק - אם תרצו, הסימביוטי - שבין נשים הטרוסקסואליות לבין גברים הומואים, ידוע, כאמור, משחר ההיסטוריה, והחברות אשר בין אישה הטרוסקסואלית לבין חברה, הגבר ההומו - אותה חברות אפלטונית, נטולת מין, יוצאת דופן בכנותה ובכוחה - הינה בלתי-אמצעית ובלתי ניתנת להפרדה מעצם העובדה שהנשים ההטרוסקסואליות "נקשרות בעבותות" לחבריהן ההומואים, בוטחות בהם וסומכות עליהם, כי הן יודעות - כאמור, בחושיהן החדים יותר לאין שיעור מחושיהם של הגברים ההטרוסקסואלים - שהם טובים יותר מהגברים ההטרוסקסואלים, שהם לעולם לא יפגעו בהן כי אם להיפך - חבריהן, הגברים ההומואים, יתמכו בהן תמיד ויעמדו לצדן - בכל מצב ובכל עת, וזאת ללא כל אינטרס מיני.

*

כאמור, ברור לי ש"הגן ההומוסקסואלי" ייחקר בעתיד - זהו רק עניין של זמן. ולכשייחקר - לאחר שיבודד בתנאי מעבדה - תובן לעולם עובדה זו ותובן חשיבותו - הן של הגן, הן של נשאיו ההומואים.
כמו כן, נהיר לי כשמש שבעתיד יתאפשר לעשות סריקות מוח אשר בהן יוכלו לראות במדויק ובבירור נחרץ כי המוח ההומוסקסואלי שונה במבנהו מן המוח ההטרוסקסואלי.
12

*

בהקשר זה, ברצוני להדגיש את "הגנטיקה של ההומוסקסואליות". להלן, הומוסקסואליות הינה גנטית לחלוטין. ואסביר את דבריי: לא רק שאדם נולד הומוסקסואל מתוך - או מכורח - הגנטיקה שלו, אלא היא אף קיימת בוודאות בשושלת משפחתו (אם הוא מודע לכך, אם לאו) ולכן הוא זכה להיות הומוסקסואל (בחרתי במילה "זכה", כי הומוסקסואליות, לדידי, הינה בפירוש עליונות לכל דבר ועניין).
במחקרי רב-השנים ובראיונותיי עם בני משפחות רבים, גיליתי שישנם אחים בני משפחה אחת, אשר שניהם נושאים את "הגן ההומוסקסואלי" ולכן הם שניהם הומוסקסואלים. כמו כן, מצאתי משפחות אשר בהן ישנם יותר משני אחים שהם הומוסקסואלים (למשל: שלושה אחים מתוך ארבעה אחים שהם הומוסקסואלים ואף ארבעה אחים בני משפחה אחת - אשר כולם הומוסקסואלים). עובדה זו רק הדגישה ביתר שאת את דעתי כחוקר כי "הגן ההומוסקסואלי" הוא-הוא זה שיצר אותם - אם תרצו, ברא אותם, "ילד אותם" - כפי שהם, הומוסקסואלים, והוא-הוא האחראי הבלעדי והיחיד לכך - ולא כל עניין סביבתי בשום פנים ואופן. אם כך, הומוסקסואליות הינה גנטית בלבד ואיננה נרכשת בשום דרך שהיא ובשום אופן שהוא.
כמו כן, גיליתי משפחות אשר קיים בהן דוד הומוסקסואל ואחיינו אף הוא הומוסקסואל.
בנוסף ,מצאתי שישנם אבות הומוסקסואלים (אם בארון ועדיין נשואים לאישה, אם כאלה אשר היו נשואים לאישה בעברם ויצאו בשלב מאוחר בחייהם מהארון) ולהם יש בן הומוסקסואל.
13

עובדה זאת - וליתר דיוק, עובדות רבות אלו - לא פחות מהיממו אותי וחיזקו את ידיי להמשיך ולחקור לעומק נושא זה.

*

לדידי, הומוסקסואליות הינה, אם תרצו, "מתנת השושלת המשפחתית". להלן, היא מגיעה כתורשה מכל בחינה שהיא ובעתיד תהיה אפשרות לבחור שבן יוולד עם "הגן ההומוסקסואלי" (כמו שהוא יכול להיוולד עם עיניים כחולות ושיער בלונדיני, לשם העניין).
לכשיוודע ברבים דבר הגאונות ושפעת היצירתיות של "הגן ההומוסקסואלי", מן הסתם רבים ירצו שהבנים שלהם - אשר טרם נולדו - יוולדו ויגדלו כהומוסקסואלים, ועל כן, בעולם יהיו הומוסקסואלים רבים יותר - מספרית, כמותית - מכפי שקיימים בו כיום.
פרט מעניין נוסף במחקרי קשור לאחים תאומים הומואים בני משפחה אחת: גיליתי כי אחים תאומים רבים במשפחות רבות נולדו הומואים.
עובדה זו אף היא מחזקת את מחקרי ואת דעתי המוצקה כי הומוסקסואליות הינה גנטית לחלוטין.
ראוי לציין, כי בשיחותיי עם האחים התאומים ההומואים - אשר כמובן נולדו יחד בהפרש זעיר של זמן - הם גילו לי שמיד לכשהם עמדו על מיניותם הם הבינו שהם הומואים. לרבים מהם הגילוי היה חופף - פחות או יותר - מבחינת הזמנים, ואף חלקם הודו בפניי בכנות שהם חוו חוויות סמי-מיניות יחדיו ,להלן, זה
14

עם זה, זה עם אחיו התאום (כמו חוויות של אוננות משותפת זה עם זה), אך לאחר "תקופת התנסות" זו מצאו להם פרטנרים אחרים - שאינם אחיהם - ועל כן - "מקובלים", "הגיוניים" ו"טבעיים" יותר.

מה חשבו הקוראים? 0 ביקורות
המלצות נוספות עבורך
דיגיטלי 29 ₪
קינדל 28 ₪
דיגיטלי 26 ₪
מודפס 88 ₪
דיגיטלי39 ₪ 31.2 ₪
קינדל38 ₪ 30.4 ₪
דיגיטלי 29 ₪
מודפס98 ₪ 49.9 ₪
עוד ספרים של לב ספרים - הוצאה לאור
עוד ספרים של דורון בראונשטיין
הירשמו לרשימת התפוצה של ביבוקס
Powered by blacknet.co.il