דף הבית > חלומות תוססים 1 - הסודות שבינינו
חלומות תוססים 1 - הסודות שבינינו / מולי מקאדמס
הוצאה: הוצאת ונוס
תאריך הוצאה: 07-2021
קטגוריה: ספרי רומנטיקה וארוטיקה
מספר עמודים: 436
ניתן לרכישה גם במארז חלומות תוססים - המארז המלא חלומות תוססים - המארז המלא

חלומות תוססים 1 - הסודות שבינינו

         
תקציר

אני הרבה דברים.

הדיקסון הצעיר ביותר. איש התחזוקה של העיירה. השיפוצניק הטוב ביותר שיהיה לכם בחיים.

אבל דבר אחד אני לא. הבחור שמתאהב.

כשריי ג’ייקובס מגיעה לעיירה שלי עם המחשב הנייד שתמיד צמוד אליה וההתמכרות שלה לקפאין, היא מושכת אליה את תשומת הלב של כולם.

היא חוצפנית.

היא יומרנית.

והיא מעמידה בפניי דרישה פשוטה – אל תתאהב.

מצחיק, לאור העובדה שהיא לא בדיוק הטיפוס שלי.

כלומר לא הייתה הטיפוס שלי.

היא מזעזעת את חיי בלי כוונה עם הרוח החופשית והמפתה שלה עד שאני רוצה יותר.

היא הרגל שאני לא יכול להיגמל ממנו. מנה שאף פעם לא מספיקה לי.

כל יום מקרב אותי להגיד את שלוש המילים שתמיד זלזלתי בהן.

עד שהסודות הכמוסים ששמרה מתחילים להיחשף, ויש לי הרגשה שהדרישה שהציבה באותו היום שבו נפגשנו לראשונה לא הייתה פשוטה כל כך.

***

מולי מקאדמס כיכבה ברשימות רבי המכר של הניו־יורק טיימס. היא מתגוררת בטקסס עם בעלה ובתה ואוהבת להתכרבל על הספה מתחת לשמיכה צמרירית בזמן סופות רעמים או להתחבא באמבטיה כאשר מכה טורנדו, כך היא יכולה להעמיד פנים שהוא לא אמיתי.

“הסודות שבינינו” הוא ספר ראשון בסדרה “חלומות תוססים”. כל ספר מספר את סיפורו של זוג אחר.

פרק ראשון

פרק 1
ריי
הרכנתי את הראש כשאצבעותיי הקלידו במהירות על המקשים במחשב הנייד שלי, והנחתי לעיניי לעבור מאדם לאדם בבית הקפה; חלקם ישבו לבד, אחרים בזוגות או בקבוצות, כמה מהם דיברו ליד הדלפק... זה לא היה חשוב, כי כולם בחנו אותי כמו שאני בחנתי אותם. ההבדל היחיד היה שאני לא עשיתי את זה בלי בושה.

לי הייתה לפחות ההגינות להעמיד פנים שאני לא בוהה בהם כאילו היו חבורת חייזרים שנחתה פתאום בעיר.

מבטיהם החוקרים היו כמעט מורטי עצבים, ותהיתי – כפי שעשיתי שוב ושוב בשעתיים האחרונות – אם חלמתי את כל זה, אם מישהו חטף והחביא אותי בתא המטען של הרכב שלו, ובכל רגע אני עלולה להתעורר במרתף שלו קשורה לכיסא.

נזכרתי בתחנת הדלק האחרונה שבה נעצרתי היום בסביבות שתיים לפנות בוקר, היא הייתה באמצע שום מקום, באותה עיר רפאים עם טחנות הרוח החורקות והאיש הזקן שנראה מרושע.

אם באמת חטפו אותי, אני מוכנה להתערב ששם זה קרה.

קיללתי בשקט כשקלטתי שהקלדתי בטעות את המחשבות שלי לתוך כתב היד, ומיהרתי למחוק אותן.

הערה לעצמי: מניעת שינה ודמיון פרוע לא הולכים ביחד... ממש לא.

עם זאת, מבטים שקטים ובוטים מיותר מתריסר אנשים במשך זמן רב עלולים לגרום לכל אחד לדמיין סצנות מופרכות ומחרידות.

נשענתי לאחור בכיסא והחנקתי פיהוק כששפשפתי את העיניים מאחורי משקפי הראייה שלי.

"אפשר להביא לך עוד משהו?"

הורדתי ידיים וראיתי את הברונטית שלקחה ממני הזמנה קודם לכן, עומדת ליד השולחן שלי.

עיני השקד שלה נראו סקרניות בניגוד למבט ולטון המנומסים שלה ולדרך שבה היא עשתה הכול כדי להימנע מלשאול את מה שכל אחד מהלקוחות כנראה תהה: מה אני עושה שם?

"אה..." הסתכלתי על ספל הקפה הריק שלי והנדתי בראשי לאט, ואז יותר בנחישות. "לא, אני בסדר. תודה."

"טוב, אז תודיעי לי אם תשני את דעתך."

"בעצם, יש בית מלון בסביבה? לא ראיתי אחד כשהגעתי הבוקר." בקושי הצלחתי להשאיר את העיניים שלי פקוחות, ועדיין הייתי די בטוחה שאני עומדת להתעורר במרתף של האיש המלחיץ.

"אם את רק עוברת כאן בדרך, אז אַמְבֶּר היא לא עיירה ששווה לעצור בה," אמרה הבחורה כשלקחה את הספל שלי. "יש עיר גדולה יותר, חצי שעה מערבה מכאן. המוטל שלהם הרבה יותר זול מהאכסניה פה, אבל התנאים שם תואמים למחיר."

"אני לא." כשהגבות שלה התרוממו בשאלה, מיהרתי להוסיף, "לא רק עוברת בעיר."

היא לא טרחה להסתיר את הפתעתה כשהיא בחנה אותי. "יש לך משפחה פה?"

"לא."

"חברים?"

כיווצתי את המצח. "לא."

"אז מה מביא אותך לפה?"

היססתי כשכמה תשובות רקדו על קצה לשוני ונלחמו על ההזדמנות להישמע. הדחקתי אותן ומשכתי בכתפי באדישות.

"אני מתעניינת בחיים בעיירה קטנה," העברתי את מבטי ממנה כדי לגלות שכל האנשים בקפה עדיין בוהים בי, לפני שאמרתי, "המפגש הראשון שלי כבר הזוי כל כך, שלא הצלחתי להחליט אם אני בעצם חולמת."

היא לא הסתכלה לאחור. היא כבר ידעה שכולם מסתכלים עליי.

אם כי לא ממש הבנתי למה חלק מתשומת הלב לא הייתה עליה.

המכנסיים הקצרצרים שלה והחולצה של איזו להקת רוק שהייתה קשורה מתחת לחזה שלה והותירה את הבטן שלה חשופה, התאימו לה לגמרי. בכל מקום אחר לא הייתי מתייחסת בכלל לבגדים שלה, אבל לא היה קשה להבין שמראה הרוקרית הסקסית שלה בלט בעיירה הכפרית הקטנה הזו.

"את חדשה," היא הסבירה מבלי להישמע מתנצלת. "לא מגיעים אלינו הרבה אנשים חדשים. אם יש מישהו שאנחנו לא מכירים, אז הוא קשור למישהו מפה או שהוא הלך לאיבוד ורק חולף בעיר. אם את מתכננת להישאר פה קצת, כדאי שתהיי מוכנה לעוד מהדבר הזה."

"מקסים," מלמלתי וחייכתי חיוך רחב לאנשים בבית הקפה בתוספת נפנוף יד שכל מועמדת בתחרות 'מיס אמריקה' הייתה מתגאה בו.

אלוהים, הייתי חייבת לישון.

קודם דמיינתי חטיפה ועכשיו הפכתי למועמדת בתחרות מלכות יופי.

הבחורה צחקה, והצליל נשמע עליז וטבעי עכשיו שהיא סיימה לחקור אותי בשביל כולם. "את תתרגלי אלינו, אבל אם אי־פעם תזדקקי למישהי שלא בוהה בך ולוחשת מאחורי גבך, תוכלי למצוא אותי בדרך כלל פה, ב'בְּרוֹד'. בואי מתי שמתחשק לך. בית הקפה תמיד פתוח, ואנחנו גם מגישים אוכל ובירות בשעות אחר הצהריים ובערב דרך הדלתות ההן," היא אמרה וסימנה בראשה לכיוון דלתות אסם גדולות בקצה בית הקפה. "אני אמברלי."

גופי קפא כשהמילים האחרונות שלה רצו בראשי פעם אחר פעם. "אני מתנצלת, איך אמרת שקוראים לך?"

עיניה התגלגלו, וחיוך עדין משך את קצות שפתיה כאילו ציפתה לשאלה שלי.

"אמברלי," היא הרימה יד כמנסה לעצור את מה שאני עלולה להגיד. "אני יודעת, זה, אה... לא נפוץ במיוחד."

לא.

זה לא.

ולא הצלחתי לעשות שום דבר מלבד לבהות בה. לבחון אותה.

את הבחורה הזו שקראו לה אמברלי... פאקינג אמברלי.

צבע שערה ועיניה. הצורה של שפתיה, של העיניים והאף שלה.

אלוהים אדירים.

כחכחתי בגרוני ומיהרתי לשמור את כתב היד שלי לפני שהכנסתי את המחשב הנייד לתיק. "אז בקשר לאכסניה הזו..."

"אכסניית בְּלוֹסוֹם," היא החוותה אל מחוץ לחלון שמאחוריי. "שני בניינים ממורד רחוב פירסט, אי אפשר לפספס את זה. בית אחוזה ענק. משפחת דיקסון מנהלת אותה. את תאהבי אותם... סוואנה ממש מתוקה."

צחוק קצר נפלט מפי לפני שהצלחתי לעצור אותו. כי, שוב, כל זה נראה יותר מדי כמו חלום.

מקום שבו כולם הכירו את כולם, שבו תושבים לחשו זה לזה על הפולשת בעירם. עיירה, שמהמבט החטוף שקיבלתי כשנהגתי לפה בזריחה, נראתה כאילו הייתה חלק מתפאורה של סרט מרוב שהיא הייתה מושלמת...

ישבתי באמצע 'מייברי'1 אמיתית.

לא יכולתי להבין מה גורם למישהו לגור בעיירה כזו, ועוד פחות, למה שמישהו יבחר לבוא לפה בכלל.

ובכל זאת, אני נהגתי יותר מתשע־עשרה שעות כדי להגיע לפה.

"מצטערת, אני ערה כבר עשרים וארבע שעות בערך, אז נראה לי שאני עומדת להתרסק. כדאי שאתקשר לבדוק אם יש להם חדר פנוי כדי שלא אצטרך לישון ברכב שלי. למעשה, אלך לשם עכשיו. אני בטוחה שנתראה. תודה על הקפה ועל האזהרה המוזרה," מלמלתי כשקמתי.

מבלי להסתכל עליה או על עשרות העיניים שיכולתי להרגיש עליי, מיהרתי לצאת מבית הקפה.

הדלת אפילו לא נסגרה מאחוריי כששמעתי את לקוחות בית הקפה מתחילים לדבר כולם בבת אחת.

אני יכולה להתמודד עם זה.

אני יכולה להתמודד עם מבטים ועם לחישות – אלו לא היו מסוג הדברים שהפריעו לי.

אחרי מקלחת נחוצה ביותר, פסק זמן לשנת יופי שתוכיח לי שאני למעשה פה ולא במרתף, וכל הקפה שבעולם, אהיה מוכנה להתמודד עם התושבים של אמבר, טקסס.

אהיה מוכנה להדחיק את כל מה שברחתי ממנו ולהתעמת סוף־סוף עם העבר שלי.

 

שמה של העיירה שבה התרחשה הסדרה "המופע של אנדי גריפית".

מה חשבו הקוראים? 5 ביקורות
nidar_hofi
2/8/2021 11:43
הסודות שבינינו | מולי מקאדמס ונוס הוצאה לאור ריי היא סופרת הכותבת ספרים רומנטיים, אך החיים שלה רחוקים שנות אור מהסיפורים שלה. בשונה מהדמויות שלה, היא מתרחקת ממערכות יחסים כמו מאש, וברגע שמתחילה קרבה יתרה בינה לבין הפרטנר המזדמן שלה היא פשוט עוזבת. ?????? גם סויר הוא גבר שנפגע בעבר, וכחלק מהנסיונות לשכוח הוא עובר מבחורה אחת לאחרת. ???? כאשר השניים האלה נפגשים מטעני העבר מתנגשים אלה באלה, מזכירים להם את מה שהם מעדיפים לשכוח. האם הם יצליחו להתגבר על העבר? זהו סיפור על הזדמנות שנייה ועל אהבה גדולה. מומלץ בחום! ??
חופית שושן
9/8/2021 13:29
הסודות שבינינו מולי מקאדמס -ונוס ספר ראשון בסדרת ״חלומות תוססים״, כל ספר על זוג אחר עם סוף סגור וואי עוד ממתק מבית ונוס שאי אפשר להניח מהיד. כי מה צריך יותר מגבר חתיך בחורה עם ביטחון עצמי גבוה ורומנטיקה? ?? לריי ג׳ייקובס יש רק חוק אחד אל תתאהב בה. מצחיק שהיא אומרת את זה דווקא לסוייר דיקסון האח הצעיר והשיפוצניק החתיך של העיירה, כי הוא לגמרי לא מתאהב. היא לא הטיפוס שלו, אך מה קורה שהמשיכה ביניהם רק גדלה? ומה הסוד שריי מסתירה? הדמות של ריי חזקה ועצמאית בגלל כל מה שעברה היא לא מתאהבת. רגשות בעינייה הם חולשה. הדמות של סוייר!!! אימא איזה גבר הורס, ???? כמה נתינה כמה סבלנות. אהבתי אותו ממש ואת הדאגה שלו לכולם. ספר מהמם על כאב, אובדן, השלמה ואהבה גדולה. מחכה לשאר הספרים על האחים, הם לגמרי סיקרנו אותי. מומלץ ביותר רוצו לקרוא ???????????????
ravidtahar
13/8/2021 06:41
הסודות שביננו/ מולי מקאדאמס הוצאת ונוס. זהו ספר ראשון בסדרה, אך ניתן לקריאה כספר בודד. בכל כך הרבה מקרים, אנשים נעצרים בחייהם, חיים ליד החוויה, בשל חסמים, ארועים מהעבר שהשפיעו עליהם כל כך עד שמונעים מהם מלהתקדם הלאה. סוויר דיקסון הוא גבר מושך, אך בוחר מראש במערכות יחסים קצרות רק בשביל לא להיפגע שוב. ריי, כותבת סיפורים שמגיעה לעיירה הנידחת בה סוויר גר, היא לא טיפוס הנערות המתחלפות של סוויר, אבל משהו בה מושך אותו. ריי גם היא, לא רוצה להתאהב ונוטשת סדרתית של מערכות יחסים, אבל אז מגיע סוויר. מה תעשה לשניהם הפגישה הזו? האם הפעם יצליחו לטפל בפצעי העבר כדי לצעוד אל העתיד? ספר מקסים!!! מומלץ בחום!
lea.mol07
18/8/2021 11:00
הסודות שבינינו / מולי מקאדמס הוצאת ונוס ספר ראשון בסדרת חלומות תוססים, כל ספר על זוג אחר. ניתן לקריאה כבודד. סוף סגור. #הדבורה_הסוקרת_ביבוקס_סיקורים_שעוקצים "זה אשר עיניו רואות ואוזניו שומעות נוכח לדעת כי אין ביכולתם של בני תמותה לשמור סוד. אם שפתיהם חתומות, הרי שהם מרכלים באמצעות קצות אצבעותיהם; הסוד מסגיר את עצמו מבעד לכל נקבובית." ~ זיגמונד פרויד אז סודות, סופם להתגלות. בדרך כזו או אחרת. תשאלו את ריי ואת סוייר. כל אחד מחזיק עמוק בבטן סוד. סוד בעל השפעה עצומה על חייו. ריי מגיעה לעיירה קטנה בשם אמבר. יש לה סיבה להגיע לעיירה הזו. מהי? עד לסוף הספר תגלו. זוהי תפנית מדהימה שלא הייתם מעלים על דעתכם. אבל חכו רגע, אני קופצת לסוף. אז לעיניינו... ריי מתחילה את החופשה שלה בהתקלות בבחור בחדרה, ואז היא ממשיכה להתקל באותו בחור. היא מגלה שקוראים לו סוייר. הוא מצידו אפילו לא יודע איך קוראים לה. הוא רק יודע שהוא צריך לטפל בה ולשמור עליה. למה? תחושה פנימית. משהו בה, באנרגיות שלה, באיך שהיא נראית, משגע אותו. היא בעצם כל מה שהוא אמר לעצמו שעליו להתרחק ממנו כמו מאש. ריי וסוייר מגלים ככל שהזמן עובר עוד ועוד דברים על עצמם, ודברים אחד על השנייה. אבל זה לא מספיק. זה אפילו לא מתחיל לגרד את פני השטח. כי בעיירה קטנה, כולם יודעים הכל על כולם, ודברים מתחילים לצוץ, ריכולים נשמעים, נזרקים שמות לאוויר...?? סודות העבר מתחילים לעלות, וכמובן שאז מתחילות הבעיות. כמעט כל מפגש ביניהם מסתיים בטונים צורמים. אבל כמו פרפר לאש, הם לא יכולים להתרחק אחד מהשנייה. כיצד הסיפור בינהם יסתיים? תצטרכו לחכות עד לסוף הספר. אתם תרצו לחבק את סוייר. תרצו לנזוף בריי. תרצו פשוט לעבור לגור באמבר. מחכה כבר לספר הבא בסידרה. זהו ספר מושך, מטלטל. ישנם טיפטופים של נתונים מהסיפור הגדול עד לסופו, אשר משאירים את הקורא דרוך. הנאה מובטחת. מקווה רק שהוצאת ונוס תוציא את ההמשך בקרוב ? -מ אהבתם את הסקירה? מוזמנים לעמוד שלי https://www.facebook.com/מפנקסו-של-גמדון-הבית-108187877676616/
sallyboo163
25/8/2021 12:43
???"והבחורה הזו שרק עכשיו פגשתי ואפילו את שמה לא ידעתי, אמרה לי לא להתאהב בה כאילו היא הייתה בטוחה כל כך שכן אתאהב, וחששה מזה. הרמתי את הנייד שלי מהבר וניסיתי להדחיק את הצחוק הבא. "כן, אין שום סיכוי בעולם שזה יקרה, מתוקה."??? בדרך כלל אני רגילה לדמויות גבריות בספרים שמערכת יחסים מחוייבת גורמת להם להירתע, פה קיבלתי הפוך. ריי מזהירה את כל מי שבאה איתו במגע שלא יתאהב בה, ברגע שהיא מרגישה שהבחור מתחיל להתאהב היא נעלמת כלא הייתה. מודה, לקח לי זמן להתחבר לדמות של ריי, ניסיתי להבין מה הסיבה שהיא כה עצורה רגשית! והדמות של סוייר תפסה אותי לא מוכנה בכלל! הייתי צריכה לקלף שכבות על גבי שכבות בשביל להבין למה הוא מתנהג בצורה כזו? דמויות לא מושלמות שמפחדות לעשות צעד מבלי לחשוב על להגן על ליבם בכל דרך אפשרית, מהתרסקות נוספת וכל מה שהשתוקקתי אליו זה לצעוד איתם לאט ובזהירות במסע שלהם. אם יש משהו שאני אוהבת בספרים, זה שמדברים על נושאים חשובים ופה עלו כמה וכמה נושאים כאלו. נושאים שממעיטים לדבר עליהם וחבל. ממליצה באהבה רבה ?? ספר ראשון בסדרת "חלומות תוססים" המונה 4 ספרים, כל ספר מספר על זוג אחר ובעל סוף סגור. ונוס הבטיחו שיעבדו במרץ לתרגם את הבאים בסדרה, וזו הודעה משמחת ביותר??????
המלצות נוספות עבורך
עוד ספרים של הוצאת ונוס
עוד ספרים של מולי מקאדמס
הירשמו לרשימת התפוצה של ביבוקס
Powered by blacknet.co.il